Kamera-express.nl - Reviews & Ervaringen

Kamera-express.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 807 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,3

Kurt 16-02-2022

Ondanks ik doof ben, word ik heel goed geholpen via schriftelijk of de teksten op de computerscherm. Heel hulpzaan tot en aan de autokoffer om LG TV oled in te laden. Professioneel uitleg bij Kamera Express te Antwerpen. Hartelijk bedankt.

Julie 16-02-2022

Ik kocht tot voor kort alles online… maar deze week ging ik toch zelf eens naar de winkel. En wauw… wat een service. Meteen alle duidelijke uitleg en waardevol advies! Mij zal je meer in de winkel zien!

BoswachterPiet 16-02-2022

Voor het overgrote deel van mijn fotografie aankopen ga ik naar deze winkel en dat is niet zonder reden.
Je wordt voorzien van goede informatie en je krijgt de tijd en aandacht die je verdiend.

Mosseltje 16-02-2022

we werden goed geholpen, verkoper begreep onze wensen en heeft goed advies gegeven

Lambertus 15-02-2022

Uitstekend geholpen met de wens om een gekocht artikel om te ruilen.
Naar volle tevredenheid afgehandeld.

Dinand 15-02-2022

Ik heb in middels al heel wat dingen gekocht laatste was Canon RP met bijbehorende objectieven DJI Drone.
Vandaag DJI OM 5 Smartphone Stabilizer, bij alles deskundige uitleg gehad met de mededeling begrijp je bepaalde dingen niet, kom er mee terug.
Zeer vriendelijk en deskundig geholpen, TOP.
Bedankt Kamera-Express Almelo.

Edministrator 15-02-2022

Goed geholpen bij Kamera Express in Den Bosch. Duidelijk verstand van zaken, verkoper nam de tijd en gaf een goede toelichting van producten en het vergelijk tussen verschillende camera's. Verder goed advies over aanschaf accessoires bij aankoop van camera, ook advies om bepaalde accessoires niet/later aan te schaffen. Tevreden klant!

danny 15-02-2022

mijn aankoop werd snel afgehandeld, ik had nog bepaalde vragen rondom een upgrade van het toestel, en deze werden me heel duidelijk beantwoord. top service

T.P.M. 15-02-2022

Ik kom al jaren van tijd tot tijd bij Kamera Express aan de Parnassusweg.
De bediening is zeer ter zake kundig, behulpzaam, geduldig en vriendelijk.
De medewerkers weten waar ze over praten, adviseren en houden van fotografie.
Buitengewoon plezierig bedrijf.

Roy 15-02-2022

Goede service, snelle levering en het pakketje was in orde! Goede kwaliteit, top winkel!

jan BOO 14-02-2022

Wat een goed gevoel bij de SUPER SERVICE met uitleg van het pas gekochte apparaat.
Men had alle tijd om alles te installeren en uit te leggen.
Als je niet zo "handig" bent, net als ik, dan is deze winkel zeker aan te bevelen vanwege de uitleg in gewone taal.!

Bob Fischer 14-02-2022

Na de overgang van Konijnenberg naar Kamera Express was ik eerst wat afwachtend. Helemaal niet nodig, kwam hetzelfde personeel daar tegen en het assortiment is groot! Een bestelling kwam snel binnen in Almelo.

Paul Backx 14-02-2022

Geweldige winkel met prima deskundig personeel. Alles wordt rustig en duidelijk uitgelegd. Dit is echt een aanbeveling waard.
Cijfer 10.

Yvonne Radstake 14-02-2022

Heb een super camera gekocht een conon 90 D
ik heb me thuis al een beetje verdiept en vond het mooi dat ik met de medewerker van kamera express op het zelfde uitkwam.

WvdR 13-02-2022

Werd netjes op de hoogte gebracht dat het artikel aanwezig was via de mail en werd uitermate vriendelijk geholpen. Ook werd er ruim voldoende tijd genomen om alles goed uit te leggen0

Evelien 13-02-2022

de winkel in utrecht is erg prettig. Veel aandacht en geduld voor de klant!

Harry 13-02-2022

Ik heb de afgelopen jaren al verschillende fotoproducten bij Kamera Expres besteld en die werden altijd vlot bezorgd. Nu heb ik na enkele DX-camera's eindelijk een fullframe Nikon D780 met objectief aangeschaft. De dag na mijn bestelling kreeg ik keurig een mailtje met de geplande leverdatum, omdat hij niet direct leverbaar was . Prima!

Joost 13-02-2022

Goede, deskundige service die je verwacht van een bedrijf als Kamera-Express.

Noud 13-02-2022

Misschien lag het aan de datum van vandaag, de 13e ,ze hadden wat opstart probleempjes maar het werd zeer goed opgevangen door het personeel en ze bleven heel vriendelijk en attent, wederom zeer goed, vakkundig en vriendelijk geholpen. super

Veldhuizen 12-02-2022

Erg goed geholpen ,er was alle tijd voor uitleg en advies. Geen moeite was te veel .

Zana 12-02-2022

Zéér grote keuze aan kwaliteitscameras en allerlei toebehoren. Scherpe prijzen

stefkeB 12-02-2022

Uitgebreid aanbod aan camera's, objectieven en alles wat bij fotografie komt kijken. Erg compleet en bovendien met een reeks voordelen: actieprijzen, verlenging garantie, tweedehands-aanbod en overzichtelijke webshop.

Het enige nadeel dat ik tot nu toe ondervonden heb, had te maken met de bestelling: er liep iets mis met de betaling via Paypal (weigering), maar daardoor zat de bestelling geblokkeerd en kon ik die niet meer aanpassen. Na overleg met de helpdesk, is dat wel uitgeklaard.

Andrea 12-02-2022

Kamera-Express doet wat het belooft. Afhandeling en levering goed en snel.
Ik kan een aankoop bij Kamera-Express zeker aanbevelen.

Henk 12-02-2022

Net als alle andere bezoekjes aan de winkel in Amsterdam ook nu weer uitstekend geholpen. Er wordt meegedacht en geluisterd. Nog nooit spijt gehad van een aankoop of ongemak ervaren.
Ook deze keer tevreden de winkel uitgelopen.

Minko 12-02-2022

Vorige week bij Kamera Express in Arnhem een Canon RP gekocht. Een fantastische en betaalbare fullframe systeemcamera, heel prettig in de bediening, heel goede autofocus, perfect afgewerkt, schitterende beelden, echt een top camera. En bij Kamera Express ben ik als vanouds heel goed geholpen. De medewerkers, zowel in de winkel als bij de klantenservice, zijn deskundig, denken goed met je mee en zijn altijd heel prettig in het contact. Deze keer heb ik ook mijn oude camera en lenzen ingeruild en daar kreeg ik een heel redelijke prijs voor. Kamera Express is echt mijn winkel, al jaren.