Kamera-express.nl - Reviews & Ervaringen

Kamera-express.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 714 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,3

Theo van Rijen 26-02-2022

Buitengewoon klantvriendelijk en deskundig geholpen bij de aanschaf van een draagriem voor mijn camera.

video 26-02-2022

Ik bestel er alles. top en 5 jaar garantie moet je wel even een review schrijven .

Katja 26-02-2022

Goede klantenservice: korte wachttijd, vriendelijk, behulpzaam en kundig. De website is dankzij haar zoekfuncties gebruiksvriendelijk met uitgebreide en bruikbare productinformatie zoals de combi-deals. Vandaag besteld is ook morgen in huis.

Guido 26-02-2022

Zondag besteld, maandag in huis. Tot op heden erg tevreden over de service en de camera!

Patrick 26-02-2022

Prima winkel. reageert snel op vragen en levert binnen de afgesproken periode.

Bart 25-02-2022

gebruiksvriendelijke site, levering op tijd, in de winkel wederom vriendelijke bediening, klantgerichte service en verkoper met uitstekende expertise.

Chris 25-02-2022

zeer vriendelijke bediening met kennis van zaken door een winkelbediende uit Kruibeke,waarschijnlijk tot volgende keer...
M.Vr.Gr.
Chris

Tina 25-02-2022

Zeer tevreden over de service van deze winkel. Ook de medewerkers zijn steeds vriendelijk en geven professioneel advies. Heel tevreden met mijn aankoop.

Scheer 25-02-2022

Mark 6 d 11body gekocht met behulp van goed en eerlijk advies. Advies was ook duidelijk en hadden kennis van zaken

S de Wit 24-02-2022

Kamera Express was de winkel die mijn product wederom op voorraad had. De winkel in Capelle kan mega snel schakelen doordat zij het magazijn in de buurt hebben. Ik ben goed en professioneel geholpen, waardoor ik snel tot de juiste beslissingen kwam. Zeker een aanrader en zal hier snel weer terug komen!

Frank 24-02-2022

Ik moet 75 tekens schrijven om mijn garantie van 2 naar 5 jaar geregeld te krijgen. Dit voelt niet goed terwijl ik zo tevreden was!
Voor de goede orde: ik ben goed en snel geholpen.

cmkorse 24-02-2022

Grote winkel, ruime keuze.
Scherm van Panasonic Lumix TZ100 binnen garantietermijn kapot. Opnieuw 3 maanden garantie, scherm weer kapot, maar nu buiten garantie. Telefonische klantenservice raadde mij aan om camera naar de winkel te brengen om te laten uitzoeken of het aan een onderliggende fabricagefout zou liggen. In de winkel (Amsterdam) wilden ze dat wel doen, maar dat zou op maximaal 75 euro onderzoekskosten kunnen komen, zonder dat de camera dan gerepareerd zou zijn.
Jammer, ik had gehoopt dat deze winkel de onderzoekskosten voor hun rekening zou nemen, als er geen oorzaak voor terugkerende kapot scherm gevonden kon worden, als ik daar een nieuwe camera zou kopen. Daar was echter geen sprake van.
Helaas, moet nu na 30 jaar op zoek naar een andere winkel voor een nieuwe camera.
Kamera Express 28-02-2022

Bedankt voor je beoordeling. Wanneer het artikel buiten garantie een defect vertoont, kijken wij graag met je mee of wij in deze nog iets voor je kunnen betekenen. Een reparatie is uiteraard altijd mogelijk, maar buiten garantie kunnen hier kosten aan verbonden zijn. Helaas kunnen wij via dit platform geen order- of reparatiegegevens inzien. Indien gewenst kun je deze mailen via reviews@kamera-express.nl, zodat wij na kunnen gaan wat wij in deze voor je kunnen betekenen.

Bob B 24-02-2022

Ik heb voor deze winkel gekozen: 1e . vanwege goede prijzen. 2e. betrouwbare materialen, waaronder ook hun tweedehands spullen. 3e. faire inruilprijzen en voorlichting over die waren. 4. vriendelijk winkelpersoneel. 5. waren die niet op voorraad zijn , blijken toch sneller dan verwacht te leveren. 6e. goede service, ook als iets tegenvalt , zijn ze tot een goede oplossing bereid.
Ik kom er al jaren en heb al meerdere Nikon FX en Z apparatuur afgenomen. Van de week mijn kostbaarste lens ooit van hen ontvangen en gister mijn 70-200 mm FX ingeruild voor een equivalente Z-lens, die waarschijnlijk met een maand kan worden geleverd.

Mark 24-02-2022

Kamera-express heeft mij goed geinformeerd over de aanschaf van een nieuwe body, Nikon D7500. Voor mij de opvolger van de D80 die ik al zo'n 15 jaar heb, en die ik ook bij hen heb gekocht. Prima advies, rustig de tijd om een afweging te maken, en ook echt inhoudelijke informatie over bijvoorbeeld de kwaliteit van de sensor. Prettig, en zeer tevreden met de aankoop. Ben ervan overtuigd dat ik dat ook met de camera zal zijn!

Oudenaarde 24-02-2022

Al mij zaken betreffende fotografie koop ik bij Kamera Express. Ze hebben heel veel artikelen op voorraad, er is een ruime winkel en het personeel is deskundig en behulpzaam.

C. van den Bos 24-02-2022

Via de webshop van Kamera Express hebben wij een LG 75UN85006LA aangeschaft. Duidelijke website en op de meeste producten wordt een verlengde garantie van 5 jaar aangeboden! De probleemloze levering was al 2 dagen later.
We hebben dagelijks veel plezier van deze TV!

MF 24-02-2022

Geweldige service en goed geholpen bij aankoop LGOLED55C16LA kreeg laagste prijs + nog LG promotie cashback van €100

Wouter 24-02-2022

Super service. Uitgebreid meedenken en adviseren welke camera het best bij mij zou passen. Ook occasion modellen.

Esra 23-02-2022

Prettige winkel met een groot aanbod, ook zijn de verkopers erg vriendelijk en geven ze goed advies! Helaas momenteel weinig aanbod aan 35mm kleurnegatieven maar hiervoor kom ik graag snel terug. Would recommend :)

Anna 23-02-2022

Ik was op zoek naar een systeemcamera, maar had nog enige twijfel over het model. De medewerker nam voldoende tijd om mij een duidelijke uitleg te geven. Ik ben dan ook naar huis gegaan met een combinatie (camera + objectief) die voor mij perfect lijkt.
Ik kocht mijn toestel aan in de superstore te Turnhout; een klantvriendelijk team van vakmensen!
Ook een woordje van lof voor de mensen van de klantendienst! Zij staan je ook steeds vriendelijk te woord en alles wordt snel geregeld.
Anna

Ton de Vaal 23-02-2022

Goede service, snelle levering en vakkundige voorlichting.
De winkel in de Kroonstraat in Utrecht is goed bereikbaar met OV, maar ook per auto. Parkeergarage Paardenveld om de hoek.

Ellen 23-02-2022

Ik ben heel goed geholpen bij de aankoop van een televisie. De verkoper was geduldig en legde me alles goed uit. Goede service zoals helpen om het in de auto te plaatsen.

Julie 23-02-2022

Zeer tevreden van mijn aankoop bij Kamera-express. Zeer gebruiksvriendelijke website!

C.Mink 22-02-2022

Prettig en goed geholpen. Verkoper was geïnteresseerd in of ik blij was met de camera die ik had top.

Goede service 22-02-2022

Prima geholpen met de aankoop van de Canon EOS RP camera. De service na aankoop is ook prima.