Kamera-express.nl - Reviews & Ervaringen

Kamera-express.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 743 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,3

Chris 07-03-2022

Prima geholpen in de winkel in Breda, deskundig personeel. Ook erg behulpzaam.

Rob 07-03-2022

Snelle reactie op inruilverzoek. Nieuwe camera vrijblijvend kunnen reserveren. Duidelijke uitleg. Vriendelijk en correct. Aanrader

Jens Pilz Vloer en Tegelwerken JP 07-03-2022

super en snelle service, ruim aanbod enz.

Henk Telman 07-03-2022

Kamera-express.nl is een webshop met veel keuze mogelijkheden, en de mogelijkheid om je spullen op te halen is prima, ook kan je dan overleggen met mensen die er duidelijk verstand van hebben en zij denken met je mee in oplossingen. Helaas is het vast houden van jou Camera keuze niet altijd mogelijk in de shop i.v.m de beperkte voorraad de levering van jou kamera is echter binnen een a twee dagen voor elkaar en word bij jou thuis bezorgt. kort om een prima service

Paul 07-03-2022

heel gedegen uitleg over objectieven van Fujifilm. Snelle afhandeling inruil camera en aankoop macrolens. Facturatie en betaling heel transparant en snel. Factuur direct via mail in inbox.

Marcel 07-03-2022

Afgelopen week enkel malen contract gehad met Kamera Express Arnhem.
als amateurfotograaf had ik enkele vragen. De uitkomst een minder dure lens gekocht die beter bij mij past.
Mijn gevoel: ze kijken naar mij als klant, niet als melkkoe.

Jacques 06-03-2022

Bijzonder vakkundig en vriendelijke advisering. Hier krijg je die informatie die nodig is om een weloverwogen beslissing te nemen. Dit niet eerder ervaren bij grote elektronicazaken.

Matthijs van lienden 06-03-2022

Ik kom hier altijd om mijn kamer te laten reinigen en altijd al is het mega druk dan word je altijd heel goed geholpen
Zoals vandaag weer moest ik laten reinigen en na nog geen 5 aan 10 minuten was hij al weer klaar en toen had ik nog paar vragen en die werden Top uitgelegd uitgebreid en fijne is ook dat vaak bekende gezichten tegen kom die mij eerder hebben geholpen en dat geeft altijd goed gevoel

Ries 06-03-2022

We wilden graag een fotocamera, maar konden onze weg niet vinden in het grote aanbod. Daarom zijn we naar Kamera-Express gegaan in Arnhem. Daar zijn we keurig geholpen en aan de hand van de vragen die de verkoper ons stelde heeft hij een aantal fotocamera's met ons helemaal doorgenomen. Zo konden we een goede keuze maken en zijn we erg blij met onze aankoop. Die voldoet helemaal aan onze wensen. Top service Peter!!!

Dannie 05-03-2022

Kamera Express Gent. Ik wilde mijn apparatuur inruilen en een andere tweedehands camera kopen. De camera die ik wilde werd tot ik er kwam nog niet aangeboden. Ik zou volgens de klantendienst een tegoedbon kunnen krijgen. Dat leek mij ook prima. Ik werd vriendelijk ontvangen door Marc. Deze man heeft vervolgens eerst mijn apparatuur getaxeerd. Ik kreeg er een mooie prijs voor terug. Daarna gesproken over mijn wensen. Bleek de camera net aangeboden. Meteen gekocht,. Ik ben vol lof over de vriendelijkheid, vakmanschap, kunnen verplaatsen in de klant, geen dogma's over wijze van fotograferen, actief meezoekend, interesse tonen in mijn werk en vanwaaruit zoeken naar wat het beste past. Iets niet weten was ook geen probleem, even hardop consult bij collega, open sfeer in de winkel, camera binnen 24 uur vanuit Ned. naar België al in huis, ook precies zoals beschreven. Zeldzaam goed vond ik Marc. Chapeau hoor

Zahra 05-03-2022

De medewerkers nemen elke keer ruim de tijd om mij te helpen met mijn vragen en te informeren. er is een ruime keuze aan producten aanwezig in de winkels zodat je je goed kan oriënteren

Ludger 05-03-2022

Tweedehands Sony A7 gekocht voor een redelijke prijs, in perfecte staat! Echt geen krasje te vinden! Snelle levering zoals altijd.

Isa 05-03-2022

Heb mijn allereerste camera gekocht bij Kamera-express en ben blij met de service die ik heb gekregen. Ik was opzoek naar mijn eerste camera en wilde hier graag advies bij en deze heb ik zeker gekregen en liep de deur uit met een prachtige camera. De lenzen werden later geleverd en zijn een dag later al onderweg, super snel dus.

Peter A. 05-03-2022

Zeer scherpe prijs en zeer snelle levering van de bestelde televisie. Degene die de televisie kwam afleverde zette de doos met de televisie zelf in de woonkamer, zodat deze mijn hoogbejaarde moeder niet belemmerde in het lopen door het huis.

olislagers 04-03-2022

kundig personeel, duidelijk en helder, ook als je alleen maar komt voor een simpele USB stick.
hier kom je graag terug!

Sem 03-03-2022

Persoonlijk vind ik het prettig om zelf het een en ander online uit te zoeken en indien gewenst advies te krijgen in een winkel. Bij Kamera Express zijn beide goed geregeld. Een goede website en kundig personeel in de winkel die voor mij lekker dichtbij is.

C van Willigen 03-03-2022

Goede en mooie winkel goed geholpen en weten waar ze over praten en kon een leuke deal sluiten.

Bos 03-03-2022

Wij zijn heel goed geholpen in de winkel in Arnhem door vriendelijk, deskundig, geduldig en -heel prettig- niet opdringerig personeel.

LG 34 inch ultra wide monitor 03-03-2022

LG 34 inch ultra wide monitor gekocht, met 5 jaar garantie. Snelle levering. Tevreden over het product!

LG 34 inch ultra wide monitor 03-03-2022

Marc Staak 03-03-2022

Ik ben ontzettend fijn geholpen in de winkel in Eindhoven.
Er werd alle tijd genomen om een paar lenzen in te ruilen op aanschaf van een nieuwe camerabody. Zelfs de prijs die ik in gedachten had heb ik ervoor terug gekregen. Het enthousiasme van de verkoper straalde over op alle klanten die op dat moment in de winkel waren. De juiste vragen werden gesteld, ik voelde mij gehoord en goed geadviseerd. Helemaal geweldig.

LM Morsink 03-03-2022

De medewerkers komen zeer vriendelijk en gemotiveerd over. Ze zijn ook heel deskundig en hebben na een paar vragen al goed door welk soort camera je zoekt. De uitleg over het gebruik van de camera was ook zeer prettig.

Frans 02-03-2022

Zeer behulpzaam en prettig geholpen door de verkoper en goede prijs ontvangen voor de ingeruilde apparatuur.

De Smedt Patrick 02-03-2022

De winkel is gemakkelijk bereikbaar met de wagen (nabij Brusselse Ring met parkeerplaatsen voor de winkel). Het personeel heeft een goede kennis van de produkten en geeft het nodige advies.

Tinne 02-03-2022

overzichtelijke winkel.
heel vriendelijk en bereidwillig personeel met kennis van hun producten.
professionele hulp bij mijn keuze wat zeer belangrijk is.
een echte aanrader.