Kamera-express.nl - Reviews & Ervaringen

Kamera-express.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 754 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,3

Marcel V 02-03-2022

je weet wat je wil, ik had best nog wat twijfel en vragen, ook deze keer heb ik helder antwoord gekregen op mijn vragen.
weer een prettig ervaring.

els rijkevorsel 02-03-2022

heb een nieuw statief en fototas gekocht
kreeg er de nodige uitleg bij maar ook hulp bij de verkeerde instellingen van mijn
2 fototoestellen
zeer vriendelijk en uitgebreidde informatie

N 01-03-2022

De shop is prima toegankelijk en ruim van opzet. Mijn digitale camera was kapot gevallen. Ik had wat specifieke wensen en ze hebben daarin goed meegedacht. We hadden ook nog een analoge camera met vrij nieuwe lenzen en flitser. Zij gaven de opties om deze te kunnen koppelen aan een nieuwe digitale body, zodat ik geen dure nieuwe lens hoefde aan te schaffen.

Arjen Brouwer 01-03-2022

Wij waren er nog nooit geweest en waren op zoek voor een eenvoudige maar wel een goede camera waar je veel mee kunt. ...... heeft ons goed geholpen met het uitkiezen van onze camera. Hij heeft goed naar onze wensen geluisterd en kon ook goed vertellen waarom welke camera geschikt zou zijn voor ons. Wij zijn beginners op dit gebied, maar hebben een goed gevoel over onze nieuwe camera. Ook de opmerking dat we altijd mochten langskomen voor uitleg, viel bij ons in de goede aarde.

Ria 01-03-2022

Klant vriendelijk, luisteren goed naar wat jouw wensen zijn. En nemen daar ook de tijd voor zodat je als klant tevreden de deur uit gaat.

PVH 01-03-2022

Prima. Top. Camera ligt goed in de hand. De camera leent zich goed voor video en zeker ook voor fotografie om bij 'lowlight' te werken.

Dehem Ria 01-03-2022

Het personeel is er super vriendelijk. Ik werd er heel goed geholpen bij de aankoop van een schommelkop.
Ik zou het iedereen aanbevelen

Martijn 01-03-2022

Goede communicatie en zeer snelle levering. Via de mail contact gehad over de aanschaf van een LG OLED tv. Snel tot een overeenstemming gekomen en de tv is vervolgens zeer snel geleverd.

Rijckje 01-03-2022

We zijn heel vriendelijk onthaald. Men neemt de tijd om naar je vragen te luisteren en info te geven. Ook gewoon als je informatie komt vragen zonder aankoop.
Wat we gekocht hebben moet nog aankomen maar vind dat de bestelling vlot verliep. We gaan zeker voor aankopen in de toekomst nog naar deze winkel komen.

Kellyk 28-02-2022

Ik had een nieuwe camera nodig voor mijn werk als fotograaf. Daarvoor ben ik naar kamera express omdat zij mij de vorige keren al hebben voorzien van uitstekend advies. Na veel advies heb ik gekozen voor de Nikon Z6 2.

Stan van Dijk 28-02-2022

Ik heb voor mijn nieuw objectief voor de canon m50 mark II gekozen voor Kamera express omdat het personeel zeer deskundig en vriendelijk is en de tijd neemt om alles uit te leggen.

Jacques 28-02-2022

Prettig contact met verkoper. Nemen ruim de tijd voor je. Namen flitser terug omdat op de website niet de juiste informatie stond. Uitstekende kennis van apparatuur.

Suzanne Pijnenburg 28-02-2022

Ik word altijd weer blij wanneer ik de Kamera Express store in Eindhoven binnenloop. De heren hebben altijd goed en eerlijk advies paraat, denken mee met mij als klant en nemen de tijd voor iedereen. Ook dit keer weer super tevreden met mijn aankoop. Ik kwam voor een bepaalde groothoeklens, maar deze voldeed toch niet volledig aan mijn wensen bleek in de winkel. Na even zoeken kwamen ze met een alternatieve lens die perfect aansluit bij mijn huidige collectie en eigenlijk precies was wat ik zocht. Bedankt wederom voor deze service!

Semiprophotographer 28-02-2022

Snel geholpen. Keuze tussen dropin polarisatie en dropin. Nd filter voor de canon R, werd goed uitgelegd. De keuze voor nd. Daarmee kun meer mee ook op video gebied voor de ultra groothoek lenzen. Die nog geen rf mount hebben. Goed service voor problemen die ik met de rol koffer had. Als eennartikel niet op voorraad is dan word het net via het magazijn thuis bezorgt.

Lineke 27-02-2022

Al 25 jaar kom ik bij Kamera Express in Amsterdam. Zeer vakkundige mensen kunnen in gewone mensentaal uitleggen wat ze verkopen. Vandaag heb ik eindelijk een macrolens gekocht. In de winkel super uitleg gekregen. Ik kan niet wachten om hem uit te proberen.

Noud 27-02-2022

Bij de winkel in Eindhoven en nieuwe lens besteld, hij was niet op voorraad maar een paar dagen daarna kon ik hem in Eindhoven ophalen zeer vriendelijk en vakbekwaam personeel, goede uitleg gekregen.

Joyce Kleissen 27-02-2022

Prima geholpen in de winkel. Wat niet in de winkel was wordt kosten loos per post verstuurd.

Koen Vanagtmael 27-02-2022

Normaal geen probleem met Kamera-express, maar met mijn laatste bestelling liep het mis. Voorzetlenzen besteld op 17/6/21 en tot op heden nog steeds niet ontvangen. Al 25 mails gestuurd en ik wordt steeds met een kluitje in het riet gestuurd. De bestelling zou 'op het einde van de maand terug leverbaar zijn'...inmiddels al 9 maanden gepasseerd, tijd dat de bevalling komt, niet?
Kamera Express 28-02-2022

Beste Koen, hartelijk dank voor je beoordeling. Wij hebben direct telefonisch contact voor je opgenomen met de leverancier. Zij geven aan te betreuren dat de levering van dit artikel zo lang op zich laat wachten. Verwacht wordt dat zij binnen nu en 2 weken nieuwe voorraad kunnen uitleveren. Jouw order is nu de eerste in de rij die uitgeleverd dient te worden.

Marl L 27-02-2022

Toen ik mijn D3100 verwisselde voor een tweedehands D7100, vond ik de medewerkers in de winkel in Breda erg professional. De website was gemakkelijk te gebruiken en de online offerte voor mijn oude camera was zeer concurrend. Kortom een zeer goede service.

Fred 26-02-2022

Ik was op zoek naar een goeie verrekijker. Op de website van Kamera Express zag ik de Zeiss Terra. In de winkel zag ik hem staan. Ernaast stond een ander type. De winkelmedewerker liet ze me beide buiten uitproberen en gaf goeie extra informatie. Ik heb er een week over nagedacht en ging terug naar de winkel. Ik trof een andere medewerker die duidelijk ook kennis van zaken had en me goed hielp met de uiteindelijke keuze.

Jeroen 26-02-2022

Ik heb de beeldsensor van mijn spiegelreflex laten reinigen. Voor dit tarief ga ik niet tobben! Ook meteen goede en praktische adviezen gehad om nog langer te kunnen genieten van mijn niet meer zo jonge camera. Hier hebben ze een eerlijke en heerlijke non nonsens mentaliteit. Daar hou ik wel van :-)

JB 26-02-2022

Keurige Zaak met veel keus
Top verkoper neemt de tijd en legt alles vakkundig uit echt mensen met verstand van zaken
Goed geholpen om de juiste keuze te maken

Jurgen en Patricia 26-02-2022

Goed advies gekregen in de winkel. Artikel was na bestelling snel aanwezig om op te halen in de winkel, tegen de bij bestelling geldende actieprijs. In de winkel nog goede uitleg gekregen over de camera en de lenzen.

Theo van Rijen 26-02-2022

Buitengewoon klantvriendelijk en deskundig geholpen bij de aanschaf van een draagriem voor mijn camera.

video 26-02-2022

Ik bestel er alles. top en 5 jaar garantie moet je wel even een review schrijven .