Kamera-express.nl - Reviews & Ervaringen

Kamera-express.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 722 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,3

Harry 19-03-2022

Goede service van vriendelijk personeel. Ruime sortering en goede mogelijkheid om de juiste keuze te kunnen maken.

Yvon 18-03-2022

Ik was opzoek naar een camera. Als nieuwe hobby fotograaf kreeg ik bij Kamera express in Eindhoven hele goede uitleg over de verschillende camera's! Zeer tevreden over de service!

jarno 18-03-2022

Dit gaat niet zo om het product meer over de aanbieder. Ik heb bij Kamera Express een LG oled55c16la besteld. Op de dag van bezorging kreeg ik een telefoontje van de koerier met het verhaal dat hij de TV nog niet binnen had. Ik Kamera Express gebeld en zij hadden wel de TV gestuurd, kortom TV kwijt.

Er werd mij gemeld dat er eerst een onderzoek gestart moest worden. Wanneer de onderzoek is afgerond dan pas zou de TV opgestuurd worden. Kortom maken ze van hun interne probleem de klant zijn probleem. Goed, vervellend maar blijkbaar heb ik het maar te slikken. Ik heb tijdens dit eerste gesprek nog aangeboden om zelf naar een locatie te rijden en een tv op te halen. als ik dit wilde, moest ik hem dubbel betalen. Ook heb ik gevraagd om me een andere te sturen maar dat was ook niet mogelijk.

De volgende dag 09:00 hing ik aan de telefoon om er achter te komen wat de status was van de onderzoek en voor een indicatie van hoelang het nog zal duren. de eerste persoon vertelde me gelijk geïrriteerd dat ik gisteren nog om 17:30 gebeld had. na dat ik moest uitleggen dat ik toen geen antwoord heb gehad omdat de afdeling dicht was. vertelde hij me dat hij contact op zou nemen en me dan terug zou bellen.

1 uur later..., 2 uur later..., 3 uur later.., zelf maar weer bellen. deze persoon bleef me eigenlijk alleen maar vertellen dat we nog geen informatie hebben. terwijl ik gewoon wil weten wat de status is van de onderzoek en een indicatie. het zou gewoon zo simpel moeten zijn als bellen naar de desbetreffende persoon op de desbetreffende afdeling en dat dan door te geven aan mij, weet ik waar ik aan toe ben. maar zelf dat word niet eens gedaan. met andere worden je hebt het maar te slikken en je hebt maar te wachten.

goed nu is het vrijdag middag 18:15, weekend en maandag word er niet bezorgd en daarna zijn we alweer een halve week verder.
Mijn aanbeveling zou zijn: Ga lekker naar een andere aanbieder tot nu toe ben ik overal beter behandeld dan bij Kamera Express.
Kamera Express 22-03-2022

Beste Jarno, hartelijk dank voor je beoordeling. Wat ontzettend vervelend om dit te lezen. Jij hoort hier als klant inderdaad niet de dupe van te zijn. Wij kijken dan ook graag met je mee wat wij in deze voor je kunnen betekenen. Wij zullen direct contact opnemen met de koeriersdienst om na te gaan hoever het onderzoek is. Mocht de status hiervan onveranderd zijn, dan zullen wij je voorzien van een andere passende oplossing.

Pat 18-03-2022

Bij verkeerde levering goed verder geholpen en product vervangen!!
Zeer tevreden over dienstverlening!

Kamera Express Eindhoven 18-03-2022

Vorige week mijn nieuwe camera gekocht bij filiaal Eindhoven, en wat een fijne service.
Uiterst klantvriendelijk en zeker hebben jullie er een vaste klant bij.

Ludovicus van den Eijnden 17-03-2022

Parkeergarage boven de Kamera-Expess-winkel in Utrecht. Vriendelijk & vak-kundig advies. Mijn Nikon avontuur levert prachtig resultaat op mede dankzij de professionele hulp van Kamera-Express-winkel Utrecht.

Coron 17-03-2022

Vandaag mijn lens opgehaald (Sony FE 100-400 F4.5-5.6 GM OSS) dinsdag besteld en vandaag al kunnen halen (donderdag) ze hadden er vaart achter gezet. Dat bedoel ik nu met service ! Ook weer prima geholpen aan de balie. Kamera Express mijn foto speciaal zaak.

jos 17-03-2022

Wederom snel en goed geholpen bij aanschaf van apparatuur. Vriendelijk personeel met verstand van zaken. Ook als je online een vraag stelt, krijg je binnen enkele dagen een goede reactie. Zeer aan te bevelen

Fred Bastiaans 16-03-2022

Goede service en gekwalificeerd personeel en met een verbouwing van de lokatie in Capelle aan den ijssel is het vertoeven in deze winkel. Chapeau.

Marleen 16-03-2022

Ik ga naar Dilbeek omdat die winkel niet ver is van bij mij maar vooral omdat ik daar
vriendelijk en met heel veel kennis word geholpen.
Van de centrale waar je terecht komt als je belt, ben ik veel minder tevreden omdat ik meestal zelfs niet binnen geraak, zelfs niet na 10 min. wachten.
Een antwoordapparaat zegt dan dat men mij gaat terugbellen, tevergeefs.
Ik vind dat het mogelijk moet zijn om rechtstreeks naar de winkel te bellen. En indien het te druk is in de winkel moeten de verkopers zeker niet antwoorden maar zou men dan bv. na 5min. doorschakelen naar het algemeen nummer.
De verkopers in Dilbeek hebben meestal meer kennis dan de personen van de klantendienst.

Kees kooiman 16-03-2022

Heel netjes en goed geholpen! De tegoedbon voor de nieuwsbrief die niet gelijk verrekend kon worden is heel snel teruggestort. Plezierig contact met meerdere medewerkers gehad.
Aanrader! Waarom een 9 en geen 10? Voor Telefonisch contact moet je nog wel even geduld hebben. Verder niets dan lof!

W. 16-03-2022

Afgelopen zaterdag heb ik mijn nieuwe lens opgehaald bij de Kamera Express in Utrecht. Deze lens had ik via het internet besteld wat erg makkelijk ging. Ik ben vriendelijk in de winkel geholpen door een van de medewerkers. Al met al erg blij met deze aankoop bij Kamera Express!

Wilmer 16-03-2022

I bought a Nikon D5600 in the store in Utrecht. They were very helpful. Since the availability of our camera was limited, they ordered the camera especially from Germany. 3 days later we received an e-mail that we could pick it up in the store. They also gave us a lot of good advice on other accesories, like polarized filters, batteries, camera-bags and a cleaning kit. We absolutely love the camera, and are very satisfied with all the personal help we got.

Marijke 16-03-2022

Kamera Express zit o.a. in een pand in Rotterdam dat voor liefhebbers van fotograferen een begrip is. Ik koop al vanaf de jaren '80 al mijn fotospullen in die winkel. Je wordt altijd goed geïnformeerd door de medewerkers. Zij nemen de tijd voor je en ik verlaat de winkel steeds zeer tevreden. Ook de site is gebruiksvriendelijk en bij twijfel neem je makkelijk en snel contact op.

Dahlia & Daisy 16-03-2022

Superlieve dame. Zeer professioneel. Luistert naar al onze wensen. Uiteindelijk veel gekocht voor zeer schappelijke prijs.
Demonstratie gekregen over aangekochte goederen.

Boran Kleinlugtenbeld 16-03-2022

Ik vind de winkel heel stijlvol en overzichtelijk ingericht. ik heb voor de winkel gekozen omdat dit de enige winkel was met mijn product. Ik ben eigenlijk meteen blijven hangen omdat er zo veel leuke camera-gerelateerde dingen aanwezig zijn. Zeker een aanrader voor fotografen; net een snoepwinkel!

Peter Heij 16-03-2022

Kamera-Express heeft een fair bedrag geboden voor de apparatuur welke ik wilde inruilen. Tijdens mijn bezoek aan het filiaal in Capelle ben ik kundig en efficient geholpen zowel bij de inruil als bij de keuze van mijn nieuwe apparatuur. Ben erg tevreden over de klantgerichtheid en vakkundigheid van de verkoopmedewerker.

MakeUnique 16-03-2022

Duidelijke informatie en werd goed geholpen en snel antwoord gekregen. Blij dat ik toch even snel naar binnen ben gelopen!

Rene Mens 15-03-2022

Ik was op zoek naar een zonnekap. kennelijk gebruikt Kamera Express de foto van de zonnekap om de 'lensdop van de zonnekap' te verkopen. Mijn fout natuurlijk. Ik had nooit op de foto moeten afgaan maar op de tekst. Hoewel alle foto's over de zonnekap gaan en niet over de dop voor de zonnekap. Ach ja
Jammer en misleidend.

In het verleden ook al slecht behandeld in een winkel van Kamera Express. Wij werden totaal niet serieus genomen terwijl wij voor ongeveer 1500 euro aan cameraspul kochten.

Dit was echt de laatste keer..

De groeten!
Kamera Express 17-03-2022

Bedankt voor je review Rene. Wat vervelend om te lezen dat het niet duidelijk was dat het in deze om de voorlensdop gaat. Wij zullen de productpagina van het artikel bekijken en waar nodig aanpassen, zodat deze verwarring in de toekomst niet meer zal ontstaan.

Nick G 15-03-2022

Ik ging vroeg - wants soms kan het druk in de winkel zijn - en was vriendelijk en geduldig geholpen met kopen van een nieuw fototoestel. Heel tevreden mee.

Marien 15-03-2022

Bij binnenkomst vriendelijk onthaald door medewerker aan eigen balie.
Deskundig overleg naar in te ruilen apparatuur en aankoop nieuwe camera.

anoniem 15-03-2022

Vandaag een nieuwe lens gekocht. Kreeg duidelijke uitleg welke het beste past voor mijn fotografie wensen.
Daarnaast erg vriendelijk personeel. Nemen alle tijd voor je.

Martin 14-03-2022

Prime lens voor systeem camera snel gevonden en concurrerend geprijsd. De levering ging geheel zoals aangegeven, net als de afhandeling. De omschrijving was compact en correct, in de praktijk waren de foto’s naar beter dan de omschrijving deed vermoeden. Aandacht en vriendelijkheid dik in orde.

Ayhan 14-03-2022

Je kan het product uitproberen en je krijgt genoeg uitleg over het product.
Aal je vragen kan de medewerken beantwoorden.
Ze nemen de tijd voor je, zelfs als je met je eigen product een probleem hebt proberen ze altijd goed op te lossen.
En het product die ik heb gekocht is Sigma 150-600, het is fantastische lens!!!

Hans 13-03-2022

Ik was op zoek naar een compacte camera voor een beperkt budget, maar toch voor kwalitatieve foto's. Na het rondkijken bij de grote mediaketens, vond ik mijn zin niet en ben dan bij Kamera Express in Gent binnen gesprongen. Hier werd ik vriendelijk en professioneel geholpen bij de keuze van de juiste camera. Het is voor mij nog altijd aangenamer om bij een fysieke winkel terecht te kunnen voor een aankoop en eventuele service na verkoop. We zijn nu 3 weken verder en de camera voldoet aan mijn wensen; de prijs-kwaliteit verhouding is zeer goed.