Kamera-express.nl - Reviews & Ervaringen

Kamera-express.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 743 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,3

René Dubbeldam 24-03-2022

Ik kocht vandaag een systeemcamera Fuji XS10 met twee zoomlenzen en toebehoren. Tegelijk ruilde ik mijn oudere Olympus E3 met 2 SWD zoomlenzen in. De winkel in Utrecht was zeer schappelijk bij deze inruil. Verder werd er uitstekende informatie gegeven over de nieuwe Fuji camera.

Lieke 24-03-2022

Ik ben ontzettend tevreden over Kamera Express. Ik heb er al meerdere camera's en objectieven gekocht. Vandaag dus ook de canon R6 en lens R100-400mm. Medewerkers nemen altijd alle tijd voor je, beantwoorden alle vragen en geven de kans om mee te denken over vele opties.

Ester 24-03-2022

Mijn zoon vroeg als verjaardagscadeau een digitale spiegelreflexcamera. Op de website kwam ik een aantrekkelijke occasion tegen, maar helaas in een vestiging op 1,5 uur rijden. Na een mailtje hierover lag deze de volgende dag al klaar in de dichtstbijzijnde vestiging.

Na het bekijken en uitproberen in de winkel, hebben we het toestel gekocht. Bij thuiskomst bleek de bijgeleverde accu niet meer te werken. Na een bezoekje aan de winkel bleek het juiste type niet op voorraad en werd deze kosteloos thuisgestuurd.

De service hebben we als zeer goed ervaren, zelfs op de aankoop van een occasion!

Stefan 24-03-2022

Fijne winkel met kundig personeel.
Prima geholpen, en er werd goed meegedacht.

Winkel in Capelle is met huidige opzet vooruitgang vergeleken met aantal jaar terug.

Jan 23-03-2022

Eigenlijk kom ik al heel lang bij Kamera Express in Capelle a/d IJssel. Iedere keer als ik mezelf toesta iets op fotografie gebied aan te schaffen, ga ik hier naar toe. Gewoon omdat je daar goed, duidelijk en eerlijk advies krijgt. En zonder gepush om nog wat extra's aan te schaffen. Het wordt uiteraard wel genoemd, maar dat is meer in de lijn van het advies.
En het maakt gewoon ook niet uit of je er komt voor reparatie, tweedehands, nieuw of boeken.
Ze weten je heel goed op weg te helpen.
Vandaag een 2e hands EOS 80d en een zoomlens aangeschaft, omdat mijn EOS 70D de geest had gegeven.
En zoals gezegd: prima geholpen. Heel erg bedankt daarvoor.

Kamera express 23-03-2022

Ik ben zeer vriendelijk en met goed advies geholpen ik ben blij met de keuze de medewerker heeft alles goed uitgelegd bedankt ik beveel zeker de winkel aan .

Germ Wind 23-03-2022

Ik had wat spulletjes in te ruilen en wat te kopen.
In de winkel in Utrecht was alles binnen een uur gepiept.
Tot volle tevredenheid en relaxed onder het genot van een bakkie koffie.

Indrayani Syarifuddin 23-03-2022

Ik ben tevreden met de service van KameraExpress in Groningen. De medewerker gaf mij heel good end helder informatie over de product. Hij gav me tot met 3 dagen aspraak te maken van de product die ik mee interessant vind. Toen ik na 3 dagen beslot om te kopen, hij bewaardt nog de product voor mee.

Tony Price 22-03-2022

Ik ken behoorlijk weinig van camera's en was dus aangewezen op het advies van de verkoper(s). Ik kon zeer erg waarderen dat een camera die ik op het oog had meteen werd afgeraden omwille van mijn doeleinden er mee; De winkelbediende (xxxx) stelde daarna enkele meer geschikte alternatieven (en daarom niet duurdere) voor.

Ik heb de winkel wel 4 keer bezocht alvorens tot een koop over te gaan en heb meerdere verkopers bestookt met talloze vragen, maar ik werd steeds rustig en met kennis van zaken te woord gestaan. Ik voelde geen verkoopsdruk en ook dat vind ik steeds fijn als klant.

Kamera express werd mij door een kennis aanbevolen en daar ben ik blij om. Het is voor mij toch wel "the place to go to" als je op zoek bent naar een camera of toebehoren voor fotografie en video.

Voges 22-03-2022

Geweldig advies, zeer vriendelijk personeel en eersteklas orderverwerking. Wat wil je nog meer! Een echte aanrader!

van lierde w 21-03-2022

Vriendelijk, hulpvaardig en zeer professioneel. Men kan altijd terecht bij hen voor een objectief advies .Een aanrader!

Shadoogie2960 21-03-2022

Ruime shop, onmiddellijk bediend, vriendelijke uitleg en duidelijke demonstratie.

Plein 92 21-03-2022

MAMERAEXPRESS Maastricht ligt bij mij om de hoek. Wat mij erg opvalt is de deskundige en zeer prettige bediening Zelf ben ik digitaal gebied een "leek" en heb dus betrouwbaar en deskundig advies nodig. Ondanks dat het ditmaal een kleine aankoop betrof kreeg ik toch alle aandacht en advies.
Waarom zou je dan verder van huis gaan?

Tom V 21-03-2022

het voordeel van de ruime keuze van een webshop, in combinatie met de service van de kleinhandel!
na aankoop van een sony camera, zeer efficient geholpen met de juiste instellingen en koppeling van de camera aan mijn iphone

A. Kruger 21-03-2022

Zeer vriendelijke en deskundige medewerkers. Duidelijke uitleg over voor- en nadelen van de aan te schaffen camera. Mooie prijs voor de inruilcamera’s. Blij met de nieuwe Canon Eos. Uiterst tevreden klant!

Marlou 21-03-2022

Ik wilde graag een goede verrekijker kopen en heb op internet een fysieke winkel gezocht die redelijk in de buurt lag en waar ze ruime keuze in verrekijkers hadden. Zo ben ik bij Kamera Express in Maastricht gekomen. De verkoper van Kamera Express was heel behulpzaam, heeft alles duidelijk uitgelegd, beschikte over goede kennis over het product en heeft goed advies gegeven. De verkoper bood de mogelijkheid aan de verrekijkers buiten even uit te proberen, zodat het verschil in kijkers duidelijk zichtbaar was. Wij zijn heel tevreden over de medewerker van Kamera Express en ook blij met de gekochte verrekijker.

ludo michels 21-03-2022

na informatie over scanners waarbij we zeer goed geholpen zijn is ook de afwikkeling van de bestelling super goed.

Huub 20-03-2022

Ik ging voor het kopen van een groothoeklens en had een lens op het oog. De verkoper gaf meteen voorlichting over de lens (nl. dat deze alleen handmatig scherp stelde, iets wat ik al wist, maar ik vond het prima dat hij mij hierop meteen attendeerde). Vervolgens zocht hij geduldig naar alternatieven en was meteen bereid mij die te laten zien. Deze lens was weliswaar een 500 euro goedkoper, maar de verkoper probeerde mijn keuze op geen enkele manier naar de duurdere lens te sturen. Ik had ook nog wat extra dingen nodig en ook hierbij ging de verkoper zeer behulpzaam te werk. Kortom: zeer tevreden bezoek aan Kamera Express.

Karin 20-03-2022

Omdat ik een nieuwe camera wilde maar niet wist wat voor één, ben ik voor advies naar de winkel in Eindhoven gegaan. Daar kreeg ik goede uitleg over de verschillende mogelijkheden. Uiteindelijk heb ik een camera besteld en toen die binnen was, kon ik beslissen of ik hem wilde. Ik kreeg duidelijke instructies over de werking van de camera.
De verkoper was enorm behulpzaam met alles. Ook nog bij het vinden van de juiste accessoires.
Zo wil iedereen behandeld worden als klant.
Ik ben blij met mijn nieuwe Canon Eos Mark II.

Alex 20-03-2022

Wederom gekozen voor KE Capelle nu voor de aankoop van een mooie Nikon D780. Weer super geholpen. Blij naar huis :-)

De jong 20-03-2022

kameraexpress ja wat zal ik zeggen.
Was eerst elders in Rotterdam, werd daar ongeïnteresseerd half geïnformeerd.
Kom bij kameraexpress en de manier van helpen voelt als in een warm bad stappen.
Kortom een zaak om zeker voor de derde keer weer iets te kopen.
Zouden andere zaken een voorbeeld aan kunnen nemen.
Ben ook erg blij met mijn aankoop marantz is super net als kameraexpress!

FransW 20-03-2022

Zeer compleet assortiment met scherpe prijzen. Fijne service en een prima 5 jaar garantieplan!
De verkoper gaf goed advies en we zijn zeer tevreden met de aankoop van een nieuwe Canon systeemcamera.

Gerrit van der Meij 20-03-2022

Bij de aanschaf van een nieuwe camera met objectief, ben ik uitstekend geholpen door de medewerkers van Camera Express.
De aanschaf van een nieuw type lens, was voor mij een extra motief (Canon RF 800)

Maurice 19-03-2022

Camera gekocht. Goed geholpen, mede doordat er ook uitgebreid de tijd voor genomen werd.

Harry 19-03-2022

Goede service van vriendelijk personeel. Ruime sortering en goede mogelijkheid om de juiste keuze te kunnen maken.