Kamera-express.nl - Reviews & Ervaringen

Kamera-express.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 717 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,3

Sander 04-04-2022

Prima Service!
Foto apparatuur ingeruild en nieuwe camera met lens gekocht. Prima geholpen in de Kamera Express Superstore in Rotterdam. Men heeft de tijd genomen om mij goed te adviseren. Helaas was niet alles op voorraad, maar kreeg snel een email dat de spullen afgehaald konden worden. Ik ga hier zeker vaker bestellen

Micky 04-04-2022

Het product was makkelijk te bestellen via de websiste en gebracht naar filiaal Den Haag, ik vind de service geweldig daar !En ik ervaar dat ik mijzelf weer een heerlijk kado heb gegeven. De verkoopmedewerker is deskundig en weet ook wat hij allemaal in het assotiment te vinden is. Het objectief is heerlijk om te bedienen en ik krijg ook nog extra garantie van 5 jaar Ben echt tevreden!

Jeroen Scholten 03-04-2022

Nieuwe canon camera aangekocht met een lens, kosten meer dan €5000,-. Bij gebruik viel de camera steeds uit. Contact opgenomen met Kamer Express en de Canon opgestuurd voor reparatie. Een aantal weken later de camera terug ontvangen met een notitie dat de sluiter is vervangen door Canon. Lijkt me al raar voor een nieuw aangekochte camera. Afgelopen week de camera gebruikt bij een opdracht, en wederom hetzelfde probleem. Oplossing van Kamera express wederom opsturen voor reparatie. Ben nu aan maand verder en nog steeds geen plezier van mijn nieuwe camera.
Kamera Express 04-04-2022

Bedankt voor je review. Wat vervelend om te lezen dat de camera zo snel een defect vertoont. Wij kijken dan ook graag met je mee wat wij in deze voor je kunnen betekenen. Wij nemen deze case direct in behandeling en zullen je over 1-2 werkdagen een mail sturen met een passende oplossing.

Wouter Van Wiemeersch 03-04-2022

Toen ik op zoek was naar 2 nieuwe kwaliteitsmonitoren, viel mijn oog op de site van "Kamera-express".
Makkelijk om je weg in te vinden en de prijzen zijn scherp.
Om nog even een paar details door te nemen, belde ik met de verkoopdienst, waar een vriendelijke medewerkster me de nodige informatie verschafte. Ik heb dan ook gelijk beslist om bij "Kamera-express" de bestelling te plaatsen.
De garantieverlenging tot 5 jaar is ook meegenomen.
Nauwelijks 2 dagen later werden de monitors (LG 27UL650-W 27" 4K) geleverd.
En de kwaliteit, die is zoals verwacht. Top!
Bedankt, "Kamera-express" en tot later.

Ted van de Meulenhof 03-04-2022

Het deskundig advies van de verkoper heeft er toe bijgedragen dat ik bij Kamera Express de Canon EOS-R heb aangeschaft. Hij nam alle tijd om me van de juiste informatie te voorzien.

Willem 03-04-2022

Ik heb tot nu toe al mijn foto spullen bij de vestiging in Den Haag gekocht, nemen de tijd voor je en ben er altijd prettig geholpen

Jan vd Ham 03-04-2022

Ik was op zoek naar een nieuwe video camera. We zijn uiteindelijk bij KameraExpress uitgekomen. er is een ruim aanbod en de verkoper bleek kennis van zaken te hebben.
de verkoper heeft me goed geholpen en uiteindelijk ben ik tevreden met camera de deur uitgegaan.

Bart 02-04-2022

Ik was op zoek naar een nieuwe camera en ik wist nog niet precies welke dit zou gaan worden. Favoriete camerawinkel van mijn vader bezocht en 1,5 uur binnen geweest waar wij zeer goed geadviseerd en geholpen werden in onze keuze door dhr. Yee Tak. Hij nam echt de tijd voor ons om de juiste keuze te maken.

Marc Pandelaers 02-04-2022

Alles werd super afgewerkt en volgens de afspraken.
Correcte prijs en goede uitleg.

R 02-04-2022

Onlangs een Oled TV gekocht bij KameraExpress. Per e-mail bevestigd gekregen, dat ze meegaan met de op dat moment laagste prijs van de concurrent. Verder goede afhandeling.

Johan 01-04-2022

Shop in de nabijheid. Zeer gekend van naam in Mechelen.
Deskundige uitleg van de verkoper die zeer vriendelijk was en zeker niet opdringerig.

Thomas 01-04-2022

Goede service en uitvoerig de tijd voor uitleg bij de aanschaf van nieuwe Canon-camera, en dat was in dat geval ook nodig, want de door de fabrikant geleverde gebruiksaanwijzing bleek uiterst summier.

Michelle Peeters 01-04-2022

Ik bestelde telefonisch de Canon EOS R6 plus mount adapter en de RF 15-35mm F/2.8 L IS USM rechtstreeks bij de Kamera Express superstore in Den Bosch. Ik werd zeer vriendelijk en deskundig geholpen en geadviseerd en er werd meteen een account voor me aangemaakt. De R6 was net uitverkocht en er werd meteen een actie gestart om er weer een te bestellen. Na een paar dagen ontving ik al een mailtje dat hij binnen was. Mijn oude Canon EOS 5d Mark II kon ik langs komen brengen. Er werd via de mail al meteen een voorlopig taxatierapport opgesteld en toegestuurd en ik kreeg er nog een mooie prijs voor terug. De camera werd ter plekke helemaal ingesteld naar mijn wensen, de band bevestigd, datum/tijd ingesteld, goede service!

Top winkel, eerlijk en goed advies 01-04-2022

Camera gekocht bij Kamera-Express in Den Bosch. Zeer prettig, eerlijk en deskundig geholpen door een medewerker. Top.

Roy 01-04-2022

Almelo:
goed en zeer professioneel geholpen. Goed advies en prettige verkoper

Theo 01-04-2022

Tijdens mijn bezoek aan de winkel in Utrecht werd ik uitstekend geholpen bij de aanschaf van een nieuwe full-frame camera. Het personeel was deskundig en had ruim de tijd voor uitleg en beantwoording van mijn vragen.

Elfie 01-04-2022

Super geholpen in de winkel en een geweldige lens aangeschaft.
hierdoor kan ik nu aan de slag met professionele fotografie.

Paksoy 31-03-2022

k had printer spoed nodig, gisteren besteld en betaald.
Ik krijg vandaag e-mail dat deze printer opgeleverd 11 januari 2023. Dus nog 10 maanden. Kamera express zet op website printer die 10 maanden opleverde is. Nooit meer iets kopen
Kamera Express 04-04-2022

Bedankt voor je beoordeling. Je hebt een artikel besteld dat alleen op bestelling wordt geleverd. Dit houdt in dat het artikel alleen besteld wordt bij de leverancier wanneer de klant deze bij ons besteld. Daardoor zijn de levertijden vaak wat langer dan je van ons gewend bent. Door het wereldwijde chip tekort, kunnen wij het bestelde artikel helaas niet sneller leveren.

Bee 31-03-2022

heel goed geholpen en goede uitleg gehad. Namen mijn oude spullen in , waar ik heel blij mee was.

Hendriks 31-03-2022

De shop is relatief dicht bij mij in de buurt en het persoonlijk contact vind ik goed. De website vind ik wat rommelig als het gaat over akties en dergelijke. Deze informatie is niet op alle plaatsen van de site gelijk luidend.

Annick Vreys 30-03-2022

Vriendelijk onthaal. Met een vleugje humor. De verkoper levert geen standaardverhaal. Schat het niveau van de koper zeer goed in en stemt de uitleg daarop af. Is to the point. Geeft inzicht. Maakt je nieuwsgierig. Doet de fotograaf in je ontwaken.
Ondersteunt, op basis van ervaring, bij het kiezen van accessoires voor de camera.

Wim 30-03-2022

Goede bediening in de winkel, deskundig personeel. Grote verscheidenheid aan camera's en accessoires.

Nicole 30-03-2022

Alle aandacht en tijd voor mij en ook ruimte om de camera even uit te proberen. Denken mee in mogelijkheden en geven goed en gedegen advies (winkel in Eindhoven).

De Haan 30-03-2022

helaas moet ik zeggen dat de communicatie met Kamera-express zeer moeizaam gaat omdat je de vestiging niet rechtstreeks kunt spreken. We hadden telefonisch een spiegelreflexcamera gekocht welke op de dag van ophalen online was verkocht. Omdat na het opnieuw bestellen ter plaatse we behoorlijk lang hebben moeten wachten, was dit een grote teleurstelling voor onze beide zonen die hier 2 jaar voor hadden gespaard. Bij het ophalen van de camera toch nog 'n tegemoetkoming gehad; 'n gratis sd-kaart.

Beste,

Bedankt voor je beoordeling, wat vervelend dat het zo gelopen is. Graag ontvang ik je e-mail adres zodat ik kan bekijken hoe het gelopen is op onze klantenservice en wat is er mis is gegaan in de communicatie. Je kan een mail sturen naar reviews@kamera-express.nl.

Ellen 30-03-2022

Deskundig personeel, dat meedenkt over wensen en mogelijkheden in relatie tot het budget.