Kamera-express.nl - Reviews & Ervaringen

Kamera-express.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 722 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,3

Wouter Lucassen 11-04-2022

Ik ken Kamera Express al heel lang, ik denk zo'n beetje vanaf mijn eerste Canon EOS-650, en dat is ergens ver in de vorige eeuw... Vandaag bij de vestiging aan de Juliana van Stolberglaan in Den Haag het macro-objectief gekocht waar ik al zo lang over nadacht. Fijn en zeer deskundig geholpen. Er werd echt tijd voor me genomen. Ook kreeg ik nog een positief-kritisch advies over een portretfoto die ik even aan de medewerker liet zien. Na de koop ben ik natuurlijk meteen de tuin in gegaan om het objectief op deze mooie voorjaarsdag op bijtjes te richten. Heerlijk werken!

Jakkimo 11-04-2022

Ik heb voor deze shop gekozen vanwege de goede advisering van de nieuwe apparatuur, goede prijs en correcte beoordeling en afhandeling van de in te leveren apparatuur.

Bas 10-04-2022

Goede deskundige hulp, ze namen de tijd voor je en dachten mee met mijn wensen. Tevens snelle service

Jp 10-04-2022

ik wilde graag een tele lens voor mijn vakantie aanschaffen. Kanera express had deze op voorraad in de winkel en ze geven er 5 jaar garantie op. daarm heb ik voor kamera express gekozen. ik ben er goed geholpen en kon de lens ter plekke uitproberen. De sigma 150 - 600 heeft het prima gedaan tijdens de vakantie. Fijne lens voor een schappelijke prijs.

KC 10-04-2022

Uitgebreid aanbod, uitgebreide uitleg, geen vraag is teveel. Luisteren naar wat je zoekt als klant. Niet opdringer en niet gericht op het verkopen van onnodige extra's. Aangename eerste kennismaking met deze winkel.

Ronald 09-04-2022

Afgelopen maand een systeemcamera (Nikon Z6ii + Nikkor 24-200 zoomlens) aangeschaft bij Kamera-Express vestiging Capelle a/d IJssel. Hoewel er iets mis is gegaan bij de bestelling is er door de vestigingsmanager van het filiaal Capelle a/d IJsel alle moeite genomen om het probleem naar tevredenheid op te lossen (binnen de mogelijkheden die er waren). Komen hier zeker terug, zeer deskundig personeel.

Update: 18-04-22:
50MM Nikkor macro lens aangeschaft. De lens moest uit een ander filiaal komen. Na een aantal dagen keurig een email ontvangen dat de lens bij filiaal Capelle a/d IJssel afgehaald kon worden...TOP

Marc 09-04-2022

Een camera koop ik het liefst in de winkel en niet online. Zodoende kun je zien wat je koopt en bij evt. storing ga ik liever naar een winkel i.p.v. terugsturen naar de webshop. De verkoper probeerde geen duurdere versie van het product te verkopen, maar lichte in plaats daarvan de voordelen van deze camera toe, erg prettig. Hij wist waar hij het over had en bovendien was hij erg aardig!

Cok 09-04-2022

Prettig geholpen bij inlevering van oude apparatuur om daarna met de z5 24-70 f4 de winkel te verlaten

Paul 08-04-2022

Ik heb vandaag bij Kamera-Express in Arnhem een mooie Sony A7 mark III met lens 24-240mm gekocht. Ik ben zeer goed geadviseerd en uitleg gehad.

Sabrina 08-04-2022

Ik ben een beginnende fotograaf en ben zeer goed geholpen door.... . Hij heeft genoeg info gegeven over welk fototoestel ik het best nam. Heel vriendelijk en behulpzaam. Ik ga zeker terug.

Shanta 08-04-2022

Ik ben heel goed geholpen en het zijn super aardige medewerkers die kennis van zaken hebben. Je wordt niet met een kluitje in het riet gestuurd. Ze nemen de tijd voor je en geven goede adviezen. Ik ben zeer tevreden de deur uitgegaan.

Edgar 08-04-2022

Goed advies, medewerker weet waar hij het over heeft en heb ook mijn oude EOS 500D kunnen inruilen.

Inge 08-04-2022

Een eerlijk en passend advies! Er wordt gekeken naar de wensen die jij hebt, en daarbij wordt een passend product geadviseerd.

Erik 08-04-2022

Snelle levering en je wordt goed op de hoogte gehouden van de bestelstatus. Ook je persoonlijke pagina waarin je hele bestel historie en facturen staan is erg handig.

KC 07-04-2022

Renee Nagtegaal 07-04-2022

Ik heb 2-4-2022 een hele fijne ervaring bij de winkel in Arnhem. Ik wilde graag een nieuwe camera, ik had zelf een Canon 1000D en was toe aan iets nieuws maar wilde niet alles helemaal anders. Ik fotografeer graag in handmatig (M) stand en dat wilde ik verder ontwikkelen. Ze gaven me fijn uitleg wat het verschil was in de camera's. Ik ben zo blij als een kind de winkel uitgegaan met een mooie Canon D90 camera. Heb er ondertussen al wat foto's mogen maken en het is echt super. De komende tijd ga ik me er verder in specialiseren en weet ik al dat ik veel fotoplezier ga beleven.

MB 06-04-2022

Prima webshop met ruime keuze en goede informatie. Ik kocht een camera met memory card en tasje maar toen ik het pakket openmaakte bleek het tasje er niet bij te zijn maar apart te zijn verstuurd. Tot nu toe is het tasje nog niet aangekomen (na ~3 weken), er is een postonderzoek gestart om uit te zoeken waar het is gebleven.

Ton Versteeg 06-04-2022

Aankoop betrof een Fujifilm X-T3 met lens 18-55 mm. Na oriëntatie op de website heb ik de spullen aangeschaft in de Superstore Eindhoven, ook omdat ik wilde inruilen. Ik ben overgestapt van Nikon spiegelreflex. De inruilwaarde mijn D300 body incl. lenzen en flitser werd in overleg met de hoofdvestiging vastgesteld. Het mee inleveren van de originele dozen wordt als een pre gezien. Uiteindelijk was ik tevreden met het inruilbedrag,
Ik ben zeer vriendelijk en deskundig door het personeel in Eindhoven geholpen.

Roger Palmans 06-04-2022

Mijn echtgenote was eerder klant bij de firma "De Konijnenberg". Op mijn iphone zocht ik inlichtingen ivm een nieuwe Sony videocamera ter vervanging van mijn huidig toestel waarvan de lens defect was. Gezien ik deze camera enkel bij het reizen gebruik, was een lichter maar toch degelijk toestel aangewezen. De bediende in de winkel heeft mijn vragen beantwoord en de opties toegelicht. Ik koos voor een Sony HDR-CX450 en heb de bestelling ter plaatse laten opmaken, gezien het toestel niet in de winkel op voorraad was. De levering was 2 dagen later via PostNL.

sita 05-04-2022

Zeer blij met de duidelijke site en de productspecificaties. De persoon die ons geholpen had was technisch zeer bekwaam en heeft ons tevens uitleg kunnen geven over ander materiaal dat wij later op de site hebben gekocht. Zelfde prijs als amazon en je hebt serieuse garanties en met mensen te maken die uitleg kunnen geven wanneer er vragen zijn tijdens de zoektocht naar materiaal.

Patrycja de Wild 05-04-2022

Er werd erg goed geluisterd naar onze wensen en behoeftes en we kregen daardoor prima voorlichting zonder te proberen alleen maar extras te verkopen. Helaas, maar dat is niet de fout van de shop, waren niet alle cameras op voorraad.

F. 05-04-2022

Vriendelijk personeel.
Zeer goede uitleg en advies in de winkel. Mensen weten waar ze over praten.

R. 05-04-2022

Mijn eerste grote bestelling bij Kamera express was prima.
Na het overstappen naar de Sony A7III is alles bergafwaarts gegaan, bij het aanschaffen van de camera in de winkel werd het gebruik van een adapter (canon - Sony) geadviseerd zodat ik mijn oude lenzen kon blijven gebruiken zonder problemen.

Na enkele dagen/weken merkte ik al dat de focus vaker ernaast lag en het focussen erg lang duurt. Naast dat merkte ik ook dat de lens soms helemaal niet scherp kon stellen. De scherpte diepte was ook flink toegenomen. Normaliter fotografeer ik op F6. Nu leek dat meer op een F2.4. Ik heb hiervoor telefonisch contact opgezocht en mij werd verteld dat dit een van de dingen zijn die voorkomen bij adapters, thats it.

Mijn werkgever heeft recent de nieuwste Sony A7IIIR aangeschaft met bijbehorende sony lenzen en vroeg naar het probleem wat ik ervaar met de adapter. Hierop werd tijdens *let op, het aanschaffen van de Sony A7IIIR gezegd dat een adapter ring gewoon normaal zou moeten functioneren zonder problemen.

Op basis hiervan heb ik telefonisch contact opgenomen en gevraagd hoe het zat en of ze mij konden helpen. Het enige wat ik te horen kreeg was dat ik niet langs hoefde te komen als ik al x instellingen had geprobeerd te veranderen. Dan konden ze zelf ook niets meer betekenen. Op aandringen ben ik toch opnieuw naar de store gegaan en hebben ze mijn camera nagekeken. Conclusie was dat dit een "normaal" probleem is van een adapter ring en dat het niet aan mijn lens/camera zou liggen.

Eindstand heb ik dus een totaal andere koop gedaan die ik eigenlijk wilde doen wegens mooie praatjes over een adapter ring. Als mij werd geadviseerd dit niet te doen in verband met de bijkomende klachten had ik een andere camera gekocht waarbij mijn oude lenzen gewoon functioneerde. Het enige wat kamera express kon betekenen hierin was een 25 euro cadeaubon bij een aanschaf van een nieuwe lens, en 1x sensor cleaning. De adapter ring kon ik ook inleveren a 40 euro.

De oplossing & service is ronduit slecht. Zodra je iets wilt gaan aanschaffen is alles prima en prijzen ze alles de hemel in, maar zodra je problemen ondervind op basis van hun advies achteraf krijg je geen passende oplossing.

Telefonisch (na 10 minuten wachten) hangen ze op. Ook zeer slecht bereikbaar.
Kamera Express 11-04-2022

Dit vinden we heel vervelend om te lezen. We kijken daarom graag nog even mee met deze case, maar hebben nu helaas niet de benodigde gegevens. Zou je een kopie van jouw review en ordergegevens kunnen mailen naar reviews@kamera-express.nl? Dan kijken we via daar even wat we kunnen betekenen.

Claudia12345 29-04-2022

Zelfde meegemaakt helaas, in de winkel is het gezellig en leuk en hoe hoger de rekening wordt hoe blijer ze met je zijn. Als je even later een probleem ervaart met je aankoop spelen ze niet thuis of word je aan het lijntje gehouden. Zelden zulke slechte service meegemaakt.

Theo 05-04-2022

Sony Mount Adaptor voor een Full-frame Sony camera en zonnekap voor een objectief besteld. De adaptor was op voorraad, de zonnekap niet. Normaal wachten ze tot alle artikelen binnen zijn en versturen dan pas de hele bestelling. Echter op mijn verzoek is meteen de adapter afgestuurd omdat ik die direct nodig heb. Snelle en adequate opvolging van Kamera-Express van mijn bestelling. Ik kan nu direct aan de slag met mijn nieuwe Full-frame Camera!

Jan 04-04-2022

Als een van eerste was de Canon R5C bij de Kamera Express leverbaar. Na een pech van een DOA, werd deze correct omgewisseld voor een nieuw exemplaar. Nu aan de slag met de camera met de zekerheid van 5 jaar garantie