Kamera-express.nl - Reviews & Ervaringen

Kamera-express.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 722 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,3

Ricoh GR3 25-04-2022

It was really nice! I love that the product. The salesman also waited for us to think and also let us try.

PieterB 24-04-2022

Bij het inruilen van een gebruikte lens bleek er wat verwarring te zijn om welke lens het precies ging. In de e-mailwisseling vooraf bleek dat men ervan uitging dat het een modernere versie was van de lens die ik wilde inruilen. De communicatie in de winkel hierover was zakelijk en professioneel en de medewerker aan de balie kon goed uitleggen hoe het misverstand was ontstaan. Ook bleek dat de lens die ik wilde inruilen een mechanisch defect had, wat mij niet was opgevallen. Ook het constateren van dit defect ging professioneel. De baliemedewerker kon goed motiveren waarom men de lens niet wilde innemen.
De andere lens die ik wilde inruilen werd eveneens goed onderzocht. In dit geval werd deze zonder problemen geaccepteerd en ontving ik bedrag dat van tevoren was ingeschat.
Kamera Express 26-04-2022

Bedankt voor jouw begrip in deze. Via de mail kan er natuurlijk een foutje gemaakt worden, daarom zullen we altijd een eindinspectie doen. Gelukkig had je nog andere opties!

karen matthys 24-04-2022

Vlotte, vriendelijke en eerlijke raadgevingen en service - correcte prijzen

Griepje 24-04-2022

Producten goed vindbaar op site, duidelijke product omschrijvingen. Snelle levering.

Danny 23-04-2022

Vandaag de sigma 150/600 c lens in Turnhout mogen testen en goede uitleg gekregen .
je zag en voelde meteen de kwaliteit van de lens bij het uitproberen ,een goede fotowinkel en ook nog het geluk dat
het vlakbij is .lens aangeschaft en blij mee , hopelijk vele jaartjes fotoplezier te gaan.
Kamera Express 26-04-2022

Veel plezier met deze mooie telelens. Stuur zeker eens een foto in bij 1 van onze fotowedstrijden!

Peter 23-04-2022

Dankzij de vriendelijke service, expertise en ervaring van jullie medewerker (Raf in Turnhout) hebben wij onze keuze kunnen maken voor een update van onze kamera-uitrusting (naar Nikon D500) en dit volgens onze behoeften (natuurfotografie).
Kamera Express 26-04-2022

We hebben je graag geholpen. Veel plezier met de nieuwe camera en in de natuur!

Kok 23-04-2022

Voor ons is het een hele expeditie met bus en trein en een stuk lopen om de winkel te bereiken. We zijn 82 en dan gaat het allemaal niet zo gemakkelijk. Toch zijn we blij de tocht gemaakt te hebben, want als we via het comfortabele internet gekocht zouden hebben hadden we een andere keuze gemaakt. Ook goed, maar niet zo goed als waar de vakbekwame medewerker ons nu toe leidde.
Kamera Express 26-04-2022

Hier worden we heel blij van. Sorry voor de wereldreis, maar gelukkig was het wel met geslaagd resultaat. Jullie kunnen ons ook altijd even een belletje doen!

J. 23-04-2022

Ik ben tevreden over de wijze waarop het winkelpersoneel je helpt om de juiste keuze te maken.

Arthur 22-04-2022

Overzichtelijke website. Duidelijke en heldere product omschrijving en niet onbelangrijk: snelle levering

JoPattyn 22-04-2022

Ik apprecieer vooral de vakbekwame - en zeer vriendelijke - mensen achter 'de toog'. Je kan hier technisch gezien alles bespreken, en ze helpen je op een eerlijke manier. En ze hebben er ook de tijd voor. Dat geeft vertrouwen. Hier kom ik zeker terug. Ik had vroeger al bij Konijnenberg in Turnhout gekocht. Nu ze in Gent zijn is dat super makkelijk, en parkeerplaats is geen probleem. Extra bedankt om mijn reservatie wat langer te behouden omdat ik vlak na de reservatie positief testte op corona en in isolatie moest.
Kamera Express 26-04-2022

Dankjewel. We doen hard ons best om de kennis up-to-date te houden, dus het is erg leuk om te lezen dat dit gewaardeerd wordt!

Piet Schuttelaar 22-04-2022

Mooie, goed geoutilleerde overzichtelijke zaak in Maastricht. De camera's keurig in de vitrines. Professioneel hulpvaardig personeel. De zaak is gemakkelijk te bereiken in een publieksvriendelijke omgeving.

Familie Bastiaansen 22-04-2022

Goede uitleg van de producten. Ondanks veel niet voorradig is/was is er toch een goede oplossing geboden voor het samenstellen van een pakket. De bijbehorende lens (in het pakket) werd keurig nagezonden!

Sabine 22-04-2022

Voordat ik mijn camera kocht heb ik eerst wat onderzoek gedaan op de website van Kamera-express. De website is overzichtelijk en ik vond het heel handig dat je kunt zien welk filiaal de camera op voorraad heeft.
Uiteindelijk heb ik mijn camera in Almelo gekocht. Van de medewerkers daar kreeg ik goede uitleg over de camera. En ik kon de camera even "in het echt" zien. Veel beter dan via een plaatje op de website!
De lens en het geheugenkaartje bleken niet op voorraad te zijn in Almelo, deze zijn nagestuurd en had ik binnen 3 dagen thuis. Super goed geregeld!
Kamera Express 26-04-2022

Zelf vinden we het ook fijn dat je de camera even in de hand kan houden. Heel veel plezier met je nieuwe camera en vergeet hem niet te registreren voor de 5 jaar garantie.

Gerry Otterloo 21-04-2022

Voor de aanschaf van een fotocamera zijn we naar Kamera Express in Capelle a/d IJssel geweest. Uitgebreid advies gekregen van een zeer vriendelijke verkoper. Heldere uitleg. Mooie winkel. Bij binnenkomst aangeven waar je voor komt (pasfoto, reparatie, aankoop enz.) en vervolgens krijg je een nummer. Heel overzichtelijk dus. Ik ben zeer tevreden over de aankoop. Zeker een aanrader om naar deze winkel toe te gaan.
Kamera Express 26-04-2022

Fijn dat je tevreden bent. We wensen je veel plezier met je nieuwe camera. Vergeet hem niet nog even te registreren voor de 5 jaar garantie.

Arie van Houwelingen 21-04-2022

Keurig geholpen door deskundige medewerker. Zeker een vervolg bezoek waard. Kamera expres is zeker een aanrader voor de fotograaf.

Jan 21-04-2022

Vandaag een objectief aangekocht bij Kamera Express Turnhout. Ik had afgesproken om deze te gaan testen in de store omdat ik twijfelde tussen twee objectieven. Ik ben door de medewerker goed geholpen met de pro's en contra's te bekijken wat mijn keuze heeft vergemakkelijkt. Deze mensen weten echt waarover ze praten wat altijd een geruststelling is als je zelf met twijfels zit! Top,bedankt voor de goede service!

Mart 21-04-2022

Het is een goede gespecialiseerde winkel met een groot assortiment. De werknemers hebben een brede kennis met een eerlijke mening over hun producten.

Dirk Bellon 21-04-2022

Ik heb reeds verschillende aankopen gedaan in deze winkel, en ben er steeds vriendelijk en professioneel geholpen. Bij mijn laatste aankoop van een RF 800mm was ik gerust gesteld over de compatibilteit met mijn camera. dat was buiten de firmware gerekend. Het had enkele uren opzoekwerk gescheeld indien ik daarvan op de hoogte was gesteld, of had ik misschien toch mijn kamera moeten meebrengen?

Marcel 21-04-2022

Wow. Wat een geweldige winkel. Met een aanbod om van te watertanden. Terwijl ik er nog nooit ben geweest. Dat gaat snel veranderen. Als ik terug ben uit Thailand, komen mijn dochtertje en ik snel langs in de Kroonstraat te Utrecht. In elk geval om een verrekijker voor dochterlief aan te schaffen. En wellicht een sterrenkijker. Vanwege mijn eigen voorkeur, maar ook, omdat mijn dochtertje Miljoen Sterren in het Thai heet :)

christian 20-04-2022

goede keuze en service, goed bereikbaar en ook op zondag open, heb al meer gekocht

Cock 19-04-2022

ik ben zoals altijd zeer goed geholpen door de medewerkers van kamera express ze nemen alle tijd voor de vragen die je steltik ben heel tevreden

Marc 19-04-2022

Ik was op zoek naar een telelens voor occasioneel gebruik. Ik was heel aangenaam verrast door het vriendelijke en professionele onthaal bij Kamera Express. Jullie medewerker gaf mij een heel goed advies en ik ben momenteel heel blij met mijn aankoop.

Remco 19-04-2022

Het beste aan Kamera Express vind ik toch wel de service. Ik was op zoek naar een nieuwe camera en na wat persoonlijk advies wist ik precies welke ik moest hebben. Het fijnste vind ik dat ze bij Kamera Express echt kijken welke camera het beste matcht bij je wensen en soort fotografie.

Stéphanie 19-04-2022

Fotografie is niet goedkoop, daarom ga ik bij elke aankoop grondig vergelijken bij verschillende winkels. Kamera Express komt er bijna altijd als voordeligste uit. De website is overzichtelijk en je krijgt ook degelijk advies over producten.
Als ik extra info via mail vraag, krijg ik een deftig antwoord. Bij Kamera Express wil men in eerste instantie de klant helpen, zonder nodeloos het duurste product aan te prijzen. Dat kan ik wel appreciëren!

Peter Arras 19-04-2022

Wij hebben gekozen voor Kamera-express in Wilrijk. We werden super vriendelijk onthaald, kregen onmiddellijk alle nodige uitleg en zelfs nog meer. Wij kochten een objectief Sigma 150-600 mm, we werden volledig op de hoogte gebracht van alle mogelijkheden van deze lens. Een meer dan tevreden klant!