Kamera-express.nl - Reviews & Ervaringen

Kamera-express.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 749 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,3

SjoerdH 01-05-2022

Prima geholpen in de winkel te Groningen. Gewoon zoals het hoort.
En niet alleen vandaag. Ook de andere keren dat ik daar was.
Tot de volgende keer! Ik kom er graag weer.

Graag tot ziens Sjoerd!

geert 01-05-2022

super goed en duidelijk geholpen door super personeel
zeker een winkel die ik zal aanbevelen voor andere mensen

Geert 01-05-2022

was de eerste keer dat ik binnen kwam in de winkel te Gent .. de verkoper (Peter) was aangenaam en vriendelijk meteen heel assortiment aan kennis ..heeft mij goed geholpen ..was aangenaam verast ..

Nik VdB 30-04-2022

Ruime winkel met vriendelijk en bekwaam personeel die me zeer goed hebben geholpen tot het maken van de juiste keuze. Super behulpzaam!
Kamera Express 04-05-2022

Bedankt voor jouw aanbeveling!

Mieske 29-04-2022

Goede behulpzame medewerkers die weten waarover ze praten , uitleg apparatuur en de nodige verdere informatie .

K M 29-04-2022

Winkel in Mechelen sterk aan te raden.
Ik twijfelde tussen een aantal modellen van een gimball.
Er werd met veel geduld geloodst door de verschillende mogelijkheden.
Vriendelijk en competent!

Tuur Melis 28-04-2022

We werden naar deze winkel verwezen door een kennis van ons die zelf fotografe is. We zijn vrij snel geholpen en de verkoper was erg vriendelijk. Hij begreep onze situatie meteen en hielp ons goed verder. De sfeer in de winkel was erg aangenaam en het zag er netjes/verzorgt uit. Uiteindelijk zijn we nog één keer terug geweest voor een toestel op te halen en zijn we tevreden buiten gegaan.

Dominick 28-04-2022

Foto Nelissen in Mechelen has been my GO to PHOTOGRAPHY shop for the past 2 decades and I must have purchased 5-6 cameras during this time. Excellent service, agreements upheld, focused advice and reasonable trade-in values of used photography gear. Now that they are with Kamera Express, what's not to like
Kamera Express 04-05-2022

Thank you for staying with us Dominick!

Yvonne 28-04-2022

Bij KE ben ik heel goed geholpen door de verkoper. De verkopers zijn goed op de hoogte van alle producten en kunnen daardoor goed advies geven. Daarnaast ook nog een goede inruilwaarde gekregen voor mijn oude camera.

estrois photography 28-04-2022

Soms moet je gewoon eerlijk zijn en een 10 durven geven. Ik was vorige week in de winkel in Antwerpen voor leasing en de maniet waarop ik geholpen ben was een schoolvoorbeeld van hoe het hoort. Correcte informatie, samen bekijken de voordelen van verschillende lenzen om zo tot een voor mij superdeal te komen. BEDANKT www.estrois.photography
Kamera Express 04-05-2022

Jij bedankt voor jouw eerlijkheid!

Jan 28-04-2022

Zoals steeds top service/advies bij de aankoop, komende van Canon6D en niet zeker of 6dII of R juiste stap was hebben jullie specialisten mij mooi doorlopen door al de pro/cons. Ben nu terug trotste eigenaar van 6dII en kan terug aan de slag met mijn stock van glas.
Bedankt voor het top advies.

Groeten,
Kamera Express 04-05-2022

Blij dat we je konden helpen met jouw keuze, Jan!

Paul 27-04-2022

Goed geholpen in de winkel. Ik kon oude fotoapparatuur inruilen op mijn nieuwe camera.

Hanne 27-04-2022

heel vriendelijke bediening en behulpzaam.
Ik kreeg meteen uitleg over de verschillende camera's en wisten mij dan ook mee te helpen in mijn keuze voor een camera en lens.

Carla 27-04-2022

Er zijn nog maar weinig fysieke winkels waar je fototoestellen kunt kopen. Fijn dat Kamera Express deze mogelijkheid ook heeft. Ik werd goed geadviseerd over mijn gewenste toestel en de beschikbare lenzen en de mogelijkheden om deze te reserveren.
Kamera Express 04-05-2022

Soms is het gewoon fijner om het eerst in de hand te kunnen houden. Fijn dat je dit ook waardeert.

G.Kuijer-Snijder 27-04-2022

Prima winkel om daar iets te kopen. Redelijke uitleg over de een aanschaf van een verrekijker.

Jos 27-04-2022

Vorige week heb ik camera gekocht bij Kamera Express in Groningen. Een mooie winkel met vriendelijk en goed personeel.

Arlo 26-04-2022

Deskundige medewerkers, ook via email. Je wordt serieus genomen. De mensen die je mail hebben behandeld staan ook achter de balie en weten gelijk waar het over gaat. Dus hier ook de 2.8/70-200 Nikkor gekocht.

Arlo 26-04-2022

Nikon Z9 eerst gehuurd, goed over nagedacht en toen gekocht. Levertijd zou onbekend zijn, maar wel binnen circa 4 weken. Verrast door bericht dat de body 2 dagen later beschikbaar was.
Kamera Express 04-05-2022

Dat is nog eens een fijne verrassing. Soms komen er toch ineens leveringen binnen die op laatste moment pas gecommuniceerd worden. Veel plezier met je nieuwe Z9!

Arie van Walraven 26-04-2022

Als je een nieuwe camera nodig hebt kom je al snel bij een Web-Winkel terecht. Gelukkig heeft Kamera-express ook nog winkels waar je gewoon naartoe kunt voor advies.
Ik twijfelde over de keuze tussen een spiegelreflex of systeemcamera en welke dan precies?
Voor advies ben ik naar de winkel in Utrecht geweest en daar heeft verkoper xxxx mij (alle tijd nemend) goed geadviseerd en ook zonder enige druk uit te oefenen om mij tot een aankoop over te doen gaan.
Vandaag terug gegaan om daadwerkelijk een camera te kopen en daar ook prettig geholpen door verkoper yyyy.
Prettige ervaring !
Kamera Express 04-05-2022

Fijn dat je het zo hebt ervaren Arie, daar worden we blij van.

Arend 26-04-2022

Prima winkel, nette prijzen en uiterst vriendelijke medewerkers (vestiging Den Haag). Alleen jammer dat je voor vijf jaar garantie kennelijk verplicht een review moet geven en dat ik mijn vorige aankoop (Olympus OM D EM5 III plus 12-45 lens waarvoor de garantie belangrijker is dan mijn huidige aankoop)) niet terugvind in mijn accountoverzicht en daar vermoedelijk die 5 jaar garantie dan ook niet voor telt? Ik vind het dan ook flauw om met 5 jaar garantie te adverteren. Maar verder voor de winkel en vooral de medewerkers niets dan lof.
Kamera Express 04-05-2022

Een review is niet verplicht, maar vinden we natuurlijk wel fijn! Nadat je het formulier invult krijg je dezelfde dag het garantiecertificaat in de mail. Deze dien je zelf te bewaren, aangezien wij hier geen back ups van hebben.

Isabel 26-04-2022

Ben zeer goed geholpen met de aanschaf van mijn nieuwe camera Canon R6, zeer vriendelijk personeel.

Hoppenbrouwers 25-04-2022

Als trotse moeder wilde ik mijn zoon voor zijn afstuderen een camera cadeau doen. Eindelijk krijgt hij tijd voor hobby’s en een cursus natuurfotografie was zijn grote wens. Gelukkig heeft Kamera Express een geweldig verkoopteam, die mij geholpen hebben de keuze te maken voor de Canon EOS 2000D + 18-55mm IS II. Een bevriende fotograaf bevestigde deze keuze. Ik hoop dat de camera gaat zorgen voor een nog mooiere kijk op de wereld. Ontzettend veel dank aan het team van Kamera Express!
Kamera Express 26-04-2022

Een hele mooie instapcamera en wat een prachtig cadeau voor je zoon! We hopen dat hij er heel veel plezier van gaat beleven.

voormalige klant 25-04-2022

Ik koop al circa 15 jaar al mijn apparatuur bij Kamera Express. Sinds enkele maanden doen ze echter ontzettend moeilijk over de btw teruggave. Het gaat soms om rond de 1000 euro dus dat is te veel geld om maar te vergeten omdat Kamera Express geen zin heeft de service te verlenen die ze mij vooraf beloofd hadden. Na vele vele vele mails, telefoontjes, berichten, bezoeken aan de winkel en bijna smeken om een reactie of teruggave, laten ze je gewoon zitten. Niks, geen belletje dat ze ermee bezig zijn, geen mail dat het is opgelost, helemaal niks. Als ik in de winkel sta met mijn pinpas hoor ik mooie praatjes en gezellig en kopje koffie erbij. Als ik langs kom om te vragen of het nou na 8 maanden een keer afgehandeld kan worden hoor ik gezucht en verder niks. Waardeloze service en ik weet nu tenminste hoe ik hier gewaardeerd wordt na 15 jaar en misschien wel 50000 euro. Dag Kamera Express!
Kamera Express 26-04-2022

Dit vinden we erg jammer om te lezen. Normaliter werken we niet met een BTW-teruggave, dus we zouden dit graag even voor je willen nakijken.

Naar aanleiding van je review hebben we alleen geen gegevens. Kun je ons jouw review en gegevens mailen naar reviews@kamera-express.nl? Dan kijken we graag even met je mee.

Ricoh GR3 25-04-2022

It was really nice! I love that the product. The salesman also waited for us to think and also let us try.

PieterB 24-04-2022

Bij het inruilen van een gebruikte lens bleek er wat verwarring te zijn om welke lens het precies ging. In de e-mailwisseling vooraf bleek dat men ervan uitging dat het een modernere versie was van de lens die ik wilde inruilen. De communicatie in de winkel hierover was zakelijk en professioneel en de medewerker aan de balie kon goed uitleggen hoe het misverstand was ontstaan. Ook bleek dat de lens die ik wilde inruilen een mechanisch defect had, wat mij niet was opgevallen. Ook het constateren van dit defect ging professioneel. De baliemedewerker kon goed motiveren waarom men de lens niet wilde innemen.
De andere lens die ik wilde inruilen werd eveneens goed onderzocht. In dit geval werd deze zonder problemen geaccepteerd en ontving ik bedrag dat van tevoren was ingeschat.
Kamera Express 26-04-2022

Bedankt voor jouw begrip in deze. Via de mail kan er natuurlijk een foutje gemaakt worden, daarom zullen we altijd een eindinspectie doen. Gelukkig had je nog andere opties!