Kamera-express.nl - Reviews & Ervaringen

Kamera-express.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 717 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,3

Eva 31-05-2022

Camera Express. De camera was niet op voorraad in de winkel, maar werd besteld. Snelle levering binnen ongeveer een week.

Goed geholpen in de winkel. Camera is top.
Kamera Express 06-06-2022

Veel plezier ermee!

Martijn 30-05-2022

Afgelopen zaterdag een canon rf lens gehaald bij kamera expres in Almelo. Wat een top service direct mijn sensor laten reinigen, hier kon ik dan ook op wachten. Ondertussen belde een ander collega voor een vraag direct naar het hoofdkantoor.
Kamera Express 31-05-2022

Fijn dat we konden in Almelo Martijn. Veel plezier met je nieuwe lens!

Suzy 29-05-2022

Uitstekende service. Als beginnend fotograaf heb ik een uitgebreide uitleg gekregen over allerlei toestellen, de specificaties, de voor- en nadelen. Hierdoor ben ik tot een goed keuze kunnen komen en heb ik een camera gekocht die bij mijn wensen past. De medewerker had duidelijk verstand van camera’s. Heel erg bedankt voor de tijd en uitleg!
Kamera Express 31-05-2022

Super dat je gaat fotograferen! Succes met je nieuwe camera.

Nick 29-05-2022

Koop altijd mijn spullen bij Kamera-Express Amsterdam Zuid. Krijg er altijd goed advies en het personeel denkt met je mee!
Met volle overtuiging een nieuwe Sony A7 IV gekocht, waar ik heel blij mee ben! Bedankt personeel Amsterdam!
Kamera Express 31-05-2022

Mooie aankoop! Graag gedaan en veel plezier ervan.

sabrine 25-05-2022

Heel fijn geholpen. Ik heb al heel lang een canon 550d. En hij is op. vandaag met een eos 90d de winkel uitgelopen. fijne uitleg en service
Kamera Express 31-05-2022

Goede upgrade, veel plezier ermee!

J.H.Jansen 24-05-2022

Op 18-5-2022 bezocht ik Kamera-Express winkel in Utrecht voor aankoop van een zoomlens.
Aardige verkoper.
Prima informatie gekregen in de winkel over deze lens.

Frans 24-05-2022

Afgelopen week twee keer de Kamera Express in Almelo bezocht...zeer goed geholpen door de "Nikon man"! Lenzen ingeruild en nieuwe gekocht, goed advies en inruilwaarde!

Voor mijn eventuele volgende aankoop ga ik zeker terug.
Kamera Express 31-05-2022

Twee keer zelfs, wat een feest! Graag tot de volgende keer.

Altijd goed geholpen. 23-05-2022

Bij Kamera Express wordt je altijd supergoed en prettig geholpen. Alle medewerkers zijn zeer vakkundig en nemen alle tijd voor je.

Jørgen Seunke 22-05-2022

Vandaag ben ik binnen gelopen bij Kamera Express in Amsterdam en dat was alweer een heel erg prettige ervaring.
Ik had heel veel vragen over mijn huidige Sony body plus lenzen en Rogier heeft met veel geduld en kennis een antwoord op al mijn vragen gegeven.
Door tussendoor ook nog heel goed naar mijn wensen te luisteren, kwam Rogier uiteindelijk met de perfecte oplossing, die voor mij ook nog eens veel goedkoper was dan een nieuwe Sony body plus lenzen kopen, waarvan bovendien de levertijd volstrekt onzeker zou zijn. Daardoor liep ik tevreden de deur uit met een nieuwe Canon body plus de voor mij perfecte lens.
Kamera Express in Amsterdam en Rogier als adviseur kan en wil ik echt heel erg aanbevelen.
Kamera Express 31-05-2022

Wij zijn ook heel blij met Rogier, maar ook met jouw review!

Ron Westra 22-05-2022

Kamera Express vind ik een zeer goede winkel,dit door altijd eerlijke objectieve toelichting te geven op fotografische gebied door hun gespecialiseerd personeel
Geen vraag is te gek...je krijgt altijd duidelijk en goed onderbouwd antwoord en ze nemen echt destijds voor je als klant
Kamera Express 31-05-2022

Je bent met alle vragen welkom Ron!

Derix 22-05-2022

Ik vond de service niet zo goed, kreeg weinig uitleg over de fotocamera. Dit viel mij wat tegen had de camera net zo goed online kunnen bestellen.
Kamera Express 23-05-2022

Jammer dat je dit zo hebt ervaren. Mochten we je nog ergens mee kunnen helpen, neem zeker even contact met ons op.

Ben Huisman 21-05-2022

Ik ben goed geholpen in de winkel van Kamera-Express in Eindhoven.
Kreeg advies zonder zich op te dringen. De medewerker deed moeite om mij te helpen en mijn vragen te beantwoorden. Het waren zeer vriendelijke medewerkers.
Niet alles was op voorraad in de winkel door de tekorten van grondstoffen, maar wat er niet was werd naar mijn huis opgestuurd. Ik had het de volgende dag al binnen.
Kamera Express 31-05-2022

Fijn dat alles naar wens was. Mocht je nog vragen hebben, ben je altijd welkom!

Glenn Hartman 21-05-2022

Ik ben naar de Superstore geweest in Eindhoven. Ik had hier een RF 100-400 F/5.6-8 besteld en kon deze binnen een half uur ophalen. Mooi snelle service!
Kamera Express 31-05-2022

Prachtige lens! Heel veel fotoplezier.

PP 20-05-2022

Het is en blijft won-der-baar-lijk hoe het daar gaat bij het over over over commerciële kamera express.

Vanmiddag gebeld voor het bestellen van een iets met een waarde van €17.000,-

Gebeld, heel erg lang wachten met veel blabla op de band van KE, dan pas een voicemail. Deze ingesproken.

Werd een uur later teruggebeld.
1. krijg je een jongetje aan de lijn die echt nergens van af weet.
Bij de eerste domme uitspraak van zijn kant dacht ik, even op m'n tong bijten. Bij de derde keer lukte dat niet meer.
Ik gaf mijn ongenoegen beargumenteert en wel aan, hij sloot direct af met 'een fijne dag verder' en beëindigde de verbinding.

Heb daarnet terug gebeld. Krijg je een meisje aan de lijn. Heb haar gevraagd of ik een mannelijke senior aan de lijn kon krijgen. Na dit toegelicht te hebben gaf zij mij min of meer aan dat ik met haar maar genoegen moest nemen. Ik als klant heb dus niets te vertellen.
Ook zij heeft toen zeer abrupt de hoorn op de haak gegooid.

Werd een kwartier later teruggebeld. En wat denk je? Weer een vrouwelijke junior.
Mijn stelling is duidelijk. Mijn wensen ook.

Bij deze lopen zij wederom een order mis. Dit keer een order van €17.000,- plus.

Zal hierbij ook meegeven dat ik de fabrikant (toeleverancier) hiervan op de hoogte stel.

Kamera express = een foute camera die express van niet doen wat de klant wenst.

R.Aartman 20-05-2022

Mijn eerste kennismaking met Kamera-Express was direct een fijne. Ondanks dat ik mij alleen nog maar kwam oriënteren op een nieuwe zoomlens nam men uitgebreid de tijd. Uiteindelijk een paar weken later daar een mooie Sigma 15-600 lens gekocht. Enige nadeel; sommige producten moeten uit het magazijn even verderop komen. Neemt niet meer dan een half uurtje in beslag maar in die tijd kun je gratis koffie pakken en is er een gedeelte waar je rustig kunt zitten. Kortom: Vriendelijk behulpzaam personeel, alle tijd en koffie.
Kamera Express 31-05-2022

Inderdaad, niet alles is overal direct op voorraad. Het voordeel van Capelle is dan dat het nog uit het magazijn gehaald kan worden. We kunnen het natuurlijk ook altijd nasturen aan je. Veel plezier met je nieuwe Sigma!

Ronald 19-05-2022

Enorm professioneel en vriendelijk geholpen bij mijn keuze van de aankoop. Men nam er alle tijd voor en geen enkele vraag bleef onbeantwoord.

Ronald 19-05-2022

Geweldig en vriendelijk geholpen bij het bepalen van mijn keuze bij de aankoop van een Canon EOS R set.

Theo van der Sangen 19-05-2022

Fijne winkel waar je duidelijke uitleg krijgt en de mensen alle tijd voor je hebben bij aanschaf van een nieuw product in dit geval de sigma 150 -600 contemperary
Kamera Express 31-05-2022

Prachtige lens Theo, veel plezier ervan!

Theo 17-05-2022

Zeer traag met terug betalen nadat je een artikel retour gestuurd hebt.

Nadat artikel bij hun bezorgd was kreeg ik binnen no time bericht dat het in orde was en geld terug gestort zou worden. Dat is nu inmiddels 1 week geleden en nog altijd geen geld terug.

Waarom moet het in 2022 nog altijd meer dan een week duren voordat het geld terug gestort wordt? Heeft Kamera-Express zulke financiële problemen dat geld overmaken eerst goed gekeurd moet worden door de bank voordat het overgemaakt kan/mag worden?

En altijd hetzelfde smoesje, het is drukker dan verwacht. Als je een retourzending binnen een uur kunt afhandelen heb je het niet druk, dan kun je ook de terug betaling binnen 1 dag afhandelen. En ga me nu niet vertellen dat jullie honderden/duizenden retourzendingen per dag krijgen. Want als dat zo is zou ik me eens gaan afvragen of de kwaliteit van wat je verkoopt wel goed genoeg is.

Ik kan kamera-express ook niemand meer aanbevelen, zeker niet als het aankomt op afhandeling retouren en terug krijgen van je geld.
Kamera Express 23-05-2022

Jammer dat je dit zo ervaart Theo! Normaal duurt het ongeveer 5-10 werkdagen voordat het geld terug op de rekening staat. Meestal lukt het wel binnen 5 dagen. Sorry dat dit wat langer duurt dan je gewend bent.

Janneke 16-05-2022

Ruime keuze in de shop in Groningen. Personeel neemt ruim de tijd voor deskundige voorlichting, nuttige adviezen bij maken van keuze van zowel de camera, als de lenzen en de accessiores. Ook het assortiment in fototassen is zeer groot en het is fijn om deze daadwerkelijk te kunnen passen
Kamera Express 31-05-2022

Top dat wat jij zocht direct op voorraad was. Veel plezier met je aankoop.

Menno Sikkink 16-05-2022

Kameraexpress heeft een overzichtelijke website waarin het makkelijk is een vergelijking te maken tussen de verschillende producten. Na een vlotte bestelling heb ik mijn nieuwe camera in de winkel te Groningen afgehaald.
In de winkel heb ik nog een aantal extra lenzen aangeschaft waarbij ik op een vriendelijke en deskundige wijze ben geholpen.
De medewerkers van Cameraexpress hebben veel kennis van zaken en hebben me erg goed geholpen om een keuze te maken uit het enorme assortiment.
Kortom, ik kan deze zaak aanbevelen aan alle liefhebbers van fotograferen.
De Canon EOS M6 die ik heb aangeschaft is een heerlijke, compacte camera met een fantastische optische kwaliteit.
Kamera Express 31-05-2022

Leuk, zo heb je ervaring on- en offline. Bedankt dat je ons aanbeveelt!

Huub 16-05-2022

Om momenteel een compact camera te kunnen kopen, moet je nogal wat werk verzetten. Door diverse oorzaken is de voorraad aan camera's aanzienijk beperkt. Dus toch maar eens bij Kamera Express binnengestapt. Mijn keuze was gevallen op de SONY Cybershot DCS-RX10 mark IV. Helaas niet voorradig. De medewerkers stelde voor toch een proefbestelling te doen. En warempel, binnen 1 week bericht dat de camera was gearriveerd. Een perfecte keuze!
Kamera Express 31-05-2022

Fijn dat deze toch snel binnen kon komen. Vooral de compactcamera's zijn momenteel verschrikkelijk moeilijk te krijgen. Heel veel plezier ervan!

Mariëlle 13-05-2022

Ik heb vandaag de Canon 2000D gekocht bij Kamera Express winkel in Arnhem. Ondanks dat ik net voor sluitingstijd kwam, werd ik rustig geholpen. Er werd goed uitleg gegeven en meegedacht over het verzekeren en de garantie. De cameratas die erbij zat was niet op voorraad in de winkel, maar deze wordt netjes bij mij thuis nageleverd. Ik ben erg blij met mijn aankoop!
Kamera Express 31-05-2022

Leuke instapcamera. Veel plezier met het ontdekken en wie weet zien we wel eens een foto van je voorbij komen!

A. Bontan 10-05-2022

Kamera Express in Breda is voor mij al jaren lang de ideale fotoshop. Je wordt geholpen door personeel die weten waar ze over praten. Bij binnenkomst (omdat we even moesten wachten) werd ons koffie aangeboden. Eenmaal aan de beurt werd mij heel deskundig uitgelegd waar ik op moest letten met deze kamera, een RP. Mijn instapcamera was een M50. dus even wat anders. Ook met de betaling en het later opsturen van de geheugenkaart werden we duidelijk geinformeerd. Ga zo door!
Kamera Express 31-05-2022

Bedankt dat je al jaren bij ons komt. Van een M50 naar een RP, dat klinkt als een hele mooie upgrade. Heel veel fotoplezier!

M. 10-05-2022

Ruime keuze, uitgebreide tijd voor deskundige voorlichting, nuttige adviezen bij maken van keuze. Fijn om spullen als een statief en fototas ook echt te kunnen zien en voelen i.p.v. alleen maar op de computer.