Kamera-express.nl - Reviews & Ervaringen

Kamera-express.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 717 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,3

annemarie van lent 19-06-2022

Ik vind t een zeer klantvriendelijk personeel die verstand hebben wat ze verkopen en ze geven zeer goed advies

Luci Seegers 19-06-2022

Wij zijn tevreden over onze aankoop. Wij zijn prettig en deskundig geholpen door de verkoopmedewerker van Kamera Express

pdl 19-06-2022

Het was de eerste keer dat ik Kamera express ging winkelen ,normaal bestel ik alles online . Perfecte uitleg door Marc en zeer vriendelijk .beter kan echt niet zeker een aanrader . Mijn R7 van Canon is bestel nu nog wachten wanneer hij geleverd word.
doe zo verder is een perfect team in Gent .

Don 18-06-2022

Goede hulp bij de keuze voor een camera. We werden prettig geholpen. Ruim aanbod.

Margaretha 17-06-2022

Ik heb 4 smart tv's gekocht 2x LG 65NANO756PR + 2x LG 32LQ6300LA. Ik heb korting gevraagd en kreeg nog niet eens €100,00 korting. Vind dat een beetje weinig. Maar goed, wat ik wel super vind is dat ik 5 jaar garantie kan aanvragen. Het personeel is vriendelijk, ik heb hier eerder 2 tv's gekocht toen heette het foka store geloof ik. Toen wel een leuke korting gehad. Ook 5 jaar garantie. Tv 1 keer stuk na 2jaar en kosteloos gerepareerd, super service. Leuke mensen.

Chris Erkelens 17-06-2022

Zéér vriendelijke en geduldige hulp van de medewerker... deed meer dan zijn best.
Daarom koop ik liever bij fysieke winkels, maar de ervaring van bij KameraExpress wordt niet vaak geëvenaard.

David 17-06-2022

Super goed geholpen, de verkopers nemen ruimschoots de tijd om uitleg en advies te bieden. Ik ben een beginner en wist niets, dus de betreffende verkoper heeft mij alle opties voorgelegd om een camera die bij mij en m’n budget past. Ik kom hier zeker weer terug!

martin 17-06-2022

Ik heb de afgelopen week mijn oude apparatuur ingeruild en een Sony A6600 aangeschaft. Zoals, bij al mijn apparatuur, heb ik dat bij Kamera Express gedaan. Ik kom al zo'n 40 jaar bij deze winkel. Eerst bij Foka en later dus bij Kamera Express.
Je krijgt altijd goede informatie, wordt altijd netjes geholpen en ze nemen de tijd voor je. De winkel ziet er ook prettig netjes uit.
Kortom, voor mij is dit de fotowinkel.

Joke Capelle aan den IJssel 17-06-2022

En ja hoor..deze week de Gopro Hero 9 aangeschaft..na een toffe ervaring met deGopro 6 nu een upgrade naar de Gopro 9

Ik ben geïnformeerd door verschillende medewerkers van Kameraexpress Capelle ..die allen ..kennis ..rust ..belangstelling voor jouw vragen hebben. Na een aantal bezoekjes was ik overtuigd en besloot tot aanschaf.

Nu aan de slag..wetende dat ik bij Kameraexpress altijd..ook na aanschaf..met vragrn..problemen...en reoeratie welkom ben.

Thans!!

Jennifer 17-06-2022

De site is zeer overzichtelijk. Er is een groot assortiment en voor elk wat wils in verschillende prijsklasses. Ik vind het vooral leuk dat de levertijd super kort is. Zo kan ik zo snel mogelijk met mijn nieuw materiaal aan de slag.

br.sander 15-06-2022

Bij Kamera Express Almelo heb ik een nieuwe Canon EOS R camera met accessoires gekocht.
De winkel is goed bereikbaar en ik werd door deskundig personeel geholpen.
Ook werd er voor mij uitgezocht wat de voordeligste (bundel) prijs is, met de accessoires.
Deze winkel is zeker een aanrader voor camera apparatuur!

Noorderlicht 15-06-2022

Kamera Expres aan de Panassusweg. Ik en mijn vader kwamen er er al toen het nog Capilux heten. Alle camera's komen er vandaan van Spiegelreflex Pentax tot Canon en Nikon compact en nu dus de Canon EOS M50 met diverse lenzen waaronder de Canon EF-M 15-45mm iS STM , de EF-M 11-22mm iS STM en de EF-M 55-200mm iS STM met afstandbediening BR-E1 en alle UV Filters en CLEANING KITS. klaar om het noorderlicht op foto vast te gaan leggen. Goede uitleg fantastische service tegenover goede prijzen. Al jaren mijn vertrouwd adres. Top ga zo door.

Sanne J 14-06-2022

We zijn erg tevreden over de deskundigheid van het personeel. We zijn goed geholpen en hebben eerlijk en oprecht advies gekregen! Inmiddels erg tevreden met de aanschaf van onze nieuwe Canon camera!

Koen 13-06-2022

Mooie winkel, ik had mijn product besteld op de website. Die is helder en duidelijk. Het product bevat prima. In de winkel werd ik goed geholpen. Het enige puntje ter verbetering is dat het scherm met klantnummer volgorde niet zo duidelijk opvalt.

SvR 13-06-2022

Goed geholpen door vriendelijke medewerker. Nieuwe lens laten reserveren en spullen meegebracht om in te ruilen. Eerlijk advies over voor- en nadelen van inruilen bij Kamera-express. Spullen zijn goed nagekeken. Lens (Canon EF 16-35mm f/4,0) bevalt goed. Voucher Profotonet vergeten mee te geven bij aankoop, maar na mailtje snel en keurig opgelost.

Brent Schmeets 13-06-2022

Het is een prima lens die we met een deskundig advies hebben gekocht in de winkel in Maastricht. Hier hebben wij echt een fijne ervaring gehad door het personeel wat hier rond loopt.

Didier 13-06-2022

Was niet de eerste aankoop in deze winkel. Zeer tevreden over de klantvriendelijkheid en service die je daar krijgt. Kom zeker terug en raad deze zaak aan bij vrienden.

Roos 10-06-2022

Vanwege een geplande reis ben ik gaan kijken naar de aanschaf van een camera. Bij Kamera Express hebben ze mij twee keer erg goed geholpen, waarna ik bij de derde keer langskomen een camera heb aangeschaft. Zeer deskundig en meedenkend, echt een aanrader!

Cornelis 10-06-2022

Deze winkel uitgekozen ( Arnhem) omdat ik er 5 jaar geleden voor mijn eerste camera ben geweest , en nu ingeruild ,omdat ik het personeel erg vriendelijk vond (en nog steeds) en een zeer goed gesprek heb gehad omtrent voor en nadelen onder het genot van een bakkie koffie .Goed geslaagd en tevreden naar huis.

Gert 10-06-2022

Hoe vaak twijfel je bij het kopen van een cadeau voor iemand of je het goede kiest? Je orienteert je on-line en daar merk je dat er veel meningen zijn, waarvan sommigen tegenstrijdig. Toch goed om op deze wijze kennis te vergaren als voorbereiding op een bezoek aan een winkel. Zo kwamen we terecht bij Kamera Express in Eindhoven en troffen een adviseur/verkoper die door het stellen van de juiste vragen ons begeleide in de aanschaf van een GoPro Hero 10 camera. Vooral de toelichting bij de keuze van accessoires was verhelderend en nuttig.

Bianca 10-06-2022

Je kan je geld maar één keer uitgeven en als de medewerkers van kamera express je helpen om er iets goeds voor te krijgen ben ik om. Vakkundig, vriendelijk en op een vrolijke manier geholpen worden maakt het vertrouwd kopen. Het klikt gewoon.

HvanDijk 09-06-2022

prima en geduldig geholpen. Prima service en uitleg over de camera. Ook nog mijn oude camera in kunnen ruilen.

Jacobs 09-06-2022

De medewerker in de winkel heeft me goed geholpen met het vinden van het juiste product.

Katja van der Kwast 04-06-2022

Recent de Canon R5 aanschaft. Na aantal jaren fotograferen met een Canon d80 is dit een enorme stap vooruit. Fijne compacte camera en duidelijke bediening. Het automatisch wisselen tussen live view en fotoview dmv oogsensor is enorm handig bij mijn landschapsfotografie. Fijn dat ik mijn Canon lenzen ook op deze camera kan gebruiken. Veel functies nu simpeler en makkelijker in te stellen. Fijne support bij Kamera Express Capelle a/d IJssel en duidelijke uitleg bij mijn vragen.
Kamera Express 06-06-2022

Wat fijn om te lezen dat de camera goed bevalt! Heel veel plezier ermee!

Ans 01-06-2022

klantvriendelijke en vakkundige top winkel!
Vakkundig en vriendelijke verkoper die alle tijd nam om mij een goed en eerlijk advies over het overschakelen van spiegelreflex naar compact camera te geven.
Pluspunt als je even moet wachten: koffie staat klaar.
Kamera Express 06-06-2022

Fijn dat we je konden helpen hiermee Ans. Bij vragen altijd welkom en ook dan staat de koffie klaar.