Kamera-express.nl - Reviews & Ervaringen

Kamera-express.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 714 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,3

F Bastin 07-07-2022

Top choice ! Good promotion and large choice of material.
Quick reaction to online order. website up to date and very informative.
Nice showrooms in multiples cities.

Jos 07-07-2022

Fijne winkel. Leuke prijzen, en snel geleverd. Heb er de laatste jaren al veel besteld, Zoals Sony systeem camera en lenzen.

Fritz 07-07-2022

Heb hier laatst een Canon 850D gekocht en een lens uitgeprobeerd. Ben zeer goed geholpen in de winkel en de medewerker nam alle tijd.
Ook de website is duidelijk en de keuze is enorm.

Rob de Haas 07-07-2022

Vanuit Nijmegen even naar Arnhem gereden om de SONY DSC-RX10 fysiek vast te kunnen houden. Zeer goed geholpen, mijn oude panasonic fz82 voor een nette prijs in kunnen ruilen. Kassakorting op dit product in eerste instantie vergeten , echter keurig opgelost om de kassakorting te crediteren binnen 14 dagen.
Kamera Express 25-07-2022

Bedankt voor de mooie beoordeling, ik wens je veel plezier met de camera.

Robert Wolter 07-07-2022

Ze denken altijd mee met de wensen en eisen die je hebt. Eerlijk advies. Ik koop hier regelmatig en hou er altijd een goed gevoel aan over!

P. Bakker 06-07-2022

Goed geholpen. Korting gekregen en oude receiver ingeruild voor een redelijke prijs.

Mats 06-07-2022

Batterij gekocht, na 1x gebruiken al opgezwollen en kapot.
Nu wil ik mijn geld terug maar moet ik eerst veel stappen doorlopen en ZELF het geld betalen om het pakketje te versturen, voordat ik mijn product gerepareerd wordt. Hierbij is het nou ook nog onzeker of ik uberhaupt mijn geld krijg of gewoon een nieuw product.
Het enige positieve is dat ze wel snel reageerde op mijn mail, maar nogsteeds niet op een klantvriendelijke manier
Kamera Express 07-07-2022

Hi Mats, dat klinkt niet goed. Ik wil graag kijken of ik wat voor je kan doen, zou je ons een mail willen sturen naar reviews@kamera-express.nl dan spreken we elkaar daar.

Andre 06-07-2022

Vakkundige mensen en klantvriendelijk.
Er is altijd koffie en je kan er goed parkeren.

TvdB 05-07-2022

Al een aantal keren bij Kamera express iets gekocht. Duidelijke website, prima prijzen.
Op zoek naar Sony RX100 VII die al geruime tijd nergens leverbaar was. Netjes via de mail bericht ontvangen toen de camera weer geleverd kon worden. Meteen besteld en via de afgesproken levertijd in stevige verpakking thuis bezorgd.
Zeer tevreden over de webshop en de camera

Veel plezier ermee!

René Tholen 05-07-2022

Wat een perfecte service! De medewerker heeft gedegen kennis van alle producten. Luistert goed naar de wensen van de klant, vertelt op een neutrale manier de voor- en nadelen en alternatieven. De medewerker neemt absoluut de tijd. Hierdoor wordt het maken van de keuze eenvoudiger ondanks het grote assortiment. Complimenten.

Hier voel je je als klant meer dan koning
Kamera Express 25-07-2022

Bedankt voor de mooie review René

Hans 03-07-2022

Goed advies in de winkel (KE BREDA). Objectief fijn handelbaar. Mooi in balans met Fujifilm XH-1

Leon 02-07-2022

Op zoek naar SonyA6100 die al geruime tijd nergens leverbaar is. In filiaal Capelle gevraagd naar alternatief. Degelijk advies gekregen. Medewerker merkt op dat er op dat moment Sony's binnenkomen in het magazijn maar dat ze nog niet zijn ingeboekt. Alles op alles gezet op zowel camera als bijbehorende lenzen i.c.m. met filiaal Eindhoven direct te leveren. Oftewel, verstand van zaken en er wordt serieus meegedacht en meegewerkt om een klant te helpen.
Kamera Express 25-07-2022

Hi Leon, als we kan dan proberen we het te regelen voor je, fijn dat het gelukt was! Ik wens je er veel plezier mee.

Hans 01-07-2022

Breed assoriment, zowel winkels en website. Daarnaast is dit een winkel die oude apparatuur inruilen serieus neemt. Personeel heeft kennis van zaken en denken met je mee. Zeer tevreden met de dienstverlening en de produkten.

BrentV 01-07-2022

Ik ben goed geholpen aan de balie om de juiste producten voor mij te vinden. De medewerker hielp me ook met binnen het budget blijven, en had nuttige en duidelijke tips.

Marcel 01-07-2022

Goede service, verstand van zaken en prettige verkopers. Ondanks dat niet alles op voorraad was heeft de verkoper alle sin het werk gezet om de camera toch zo snel mogelijk voor mij te regelen.
Kamera Express 25-07-2022

Als het lukt, doen we dat graag voor je, veel plezier met de camera.

Naud 01-07-2022

Voor de klant, staan zij er altijd vaardig klaar, vooral met te geven van juiste en bruikbare productinformaties en adviezen en toch geven zij geduldig de klant alle tijd en ruimte om zelf een keuze te maken.
Kamera Express 25-07-2022

Fijn dat we je dit gevoel hebben gegeven.

Jon terbeek 01-07-2022

Was opzoek naar een nieuwe fotocamera, en kwam uit bij kamera-express. In de winkel wordt er tijd genomen voor je, ik had al een model in mijn hoofd zitten en waar ik zelf ook al naar gekeken had,
In de winkel hebben ze alles uitgelegd over het toestel nikon d7500 de verkoper kwam ook nog met een andere optie i.v.m de toekomst omdat de spiegelreflex ververdwijnd. Heb na het advies thuis nog even verder rond gekeken naar het andere model maar uiteindelijk toch voor de d7500 gegaan en deze in de winkel opgehaald waar ik wederom super geholpen ben.
Kamera Express 25-07-2022

Bedankt voor je mooie review, ik wens je veel plezier met je camera!

Willem 30-06-2022

Al lang ervaring met Kamera-Express, kan er altijd goed terecht voor zowel foto- ,video- als audio apparatuur.
Ook nu waren ze de enige die het door mij gewenste apparaat op voorraad hadden,
Binnen een paar dagen geleverd.

Richard 30-06-2022

Ik sluit mij helemaal aan bij Rene. Zelfde ervaring, zelfde winkel en zelfde verkoper. Online selectie gemaakt en vervolgens in de winkel in Almelo erg snel en vakkundig geholpen door Roedie. Geen snelle verkooppraat maar meedenken en adviseren. Top!

René 29-06-2022

msmits 29-06-2022

Professioneel en ervaren personeel, goede service, klantgerichtheid en sympathie. Kamera express blijft mijn winkel voor mijn camera benodigdheden.

Hub 29-06-2022

De winkel komt zijn afspraken na, en de verkopers zijn deskundig. Tevens is de prijs altijd conform de markt.

Post 28-06-2022

Ik heb hier al meerdere camera’s, objectieven en benodigdheden gekocht. Fijne winkel waar je altijd vriendelijk en deskundig geholpen wordt.

Vincent CLAUS 28-06-2022

Top team van super vriendelijke kenners.
Altijd een plezier om in de shop langs te komen voor een leuke koop/advies ervaring
Fotografie is (ook) een passie en dit voelt men bij de mensen die achter de toog ten dienst zijn

John Mathijsen 27-06-2022

De Kameraexpres. in Maastricht is mijn vaste winkel waar ik mijn foto apparatuur koop, dit met name door de klantvriendelijkheid en kennis van zaken van het personeel. Altijd tijd voor je, en kennis van zaken.