Kamera-express.nl - Reviews & Ervaringen

Kamera-express.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 743 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,3

Arnold van Meerkerk 14-07-2022

Kamera Express doet wat ze zegt! Levering keurig op tijd zoals beloofd, na melding dat product weer voorradig was.

Marleen 13-07-2022

Goed geholpen in de winkel. Ze denken met je mee en hebben goede adviezen. Ik was er erg blij mee

Luc Gosselin 13-07-2022

Ik heb enkel goede ervaringen bij Kamera Express Antwerpen. Steeds correct en vriendelijk advies. Ook bij problemen met apparatuur kon ik steeds terecht. Ik heb eveneens al bestellingen geplaatst via de website. Ook hier is steeds alles vlot verlopen. Een tevreden klant dus!
Kamera Express 25-07-2022

Bedankt voor je mooie reviews

Joke keuninx 13-07-2022

Top producten , duidelijk advies over de aankoop , vriendelijk personeel die je de tijd geeft om even te overleggen

Niels 12-07-2022

Verkoper wist meteen welk produkt ik nodig had, het was in voorraad, en de verkoper herkende me van vorige aankopen, en sprak me 'welcoming' aan.

Bas L 12-07-2022

Kamera Express heeft mij goed geholpen bij de aankoop van een nieuwe systeemcamera. Tevens kon ik alle spullen van mijn spiegelreflex camera inruilen tegen een mooie prijs.
Medewerker xxxx nam alle tijd en had veel geduld ook al was het erg druk op de zaterdag. Ik heb het prettig ervaren en kom graag nog eens langs.
Kamera Express 25-07-2022

Hi Bas, fijn dat we je zo goed konden helpen, ik wens je veel plezier met de camera!

w 12-07-2022

Zeer klantvriendelijke en professionele service ervaren tijdens het uitzoeken van een spotting scope. Wordt echt de tijd voor je vragen genomen en je kan alle producten zonder probleem uitproberen.

Jan Hogema 12-07-2022

Fijne rustige bediening. Goede uitleg en meedenken met mijn wens. Voelde me niet opgejaagd wat via wel eens in andere winkels had.

Anita 11-07-2022

Vriendelijk personeel, goede uitleg over verschil tussen diverse spiegelreflexcamera's.

Ronald 11-07-2022

Bij Kamera Express een mooie deal gemaakt voor de Sony A7iii goede service en netjes geregeld.

Coen 10-07-2022

Deskundig personeel. Uitgebreide range aan producten. Goede uitleg van product.

Hugo 10-07-2022

zeer vakkundig, snel en goed geholpen. we zijn erg blij met onze aangeschafte producten!

Frans 10-07-2022

Een nieuwe R7 met converter en lens aangeschaft. Binnen anderhalve week geleverd, wat veel sneller was dan ik dacht. Deze camera is nergens leverbaar op dit moment.
Een probleempje met de converter werd na één telefoontje opgelost. Prima service dus!
Mijn volgende camera onderdelen komen weer van Kamera-Express
Kamera Express 25-07-2022

Wat een mooie review Frans, fijn dat we je zo snel konden helpen. Veel plezier met de camera!

John 10-07-2022

Overzichtelijke winkel in Maastricht en vriendelijk personeel. Heb systeemcamera gekocht en dankzij goed advies uitgekomen bij de Sony A7-IV. Ben er heel blij mee!
Kamera Express 25-07-2022

Mooie camera! Veel plezier ermee.

Fenn 09-07-2022

Ze helpen je steeds verder met alle mogelijke vragen op een hele vriendelijke manier in Turnhout!

Nienke 09-07-2022

Fijne winkel met vakkundig personeel en goed advies van A tot Z waar ze de tijd voor nemen

Jaap 09-07-2022

Het personeel neemt alle tijd voor je, heeft kennis van zaken en laat je meedenken.
Is niet opdringerig.
De zaak is ruim en overzichtelijk.
De site geeft een goed beeld van de mogelijkheden, de verschillen en overeenkomsten tussen merken en wat een merk zelf heeft te bieden.
De verhouding prijs / kwaliteit is goed.
Kamera Express 25-07-2022

Bedankt voor de mooie review Jaap.

Simon 09-07-2022

Uitstekend advies dat leidde tot aanschaf canon RP systeemcamera. Werd goed geholpen bij afweging welke aanschaf het beste voor mij zou zijn.

Wende 08-07-2022

Erg vriendelijk personeel heeft ons heel vakkundig geholpen. Ons werd verteld dat de camera niet op voorraad was en dat dit zeker even kon duren. Maar binnen een week kreeg ik al bericht dat ik hem kon komen ophalen. Ik was erg blij de camera ruim op tijd voor mijn vakantie te ontvangen!
Kamera Express 25-07-2022

Je hebt zo alle tijd om hem goed te leren kennen, veel plezier op je vakantie.

Matthijs 08-07-2022

Ik kom hier altijd om mijn kamer te laten reinigen en altijd al is het mega druk dan word je altijd heel goed geholpen
Zoals gisteren heb ik een CANON SPEEDLITE 430EX III-RT gekocht en toen had ik nog paar vragen en die werden Top uitgelegd uitgebreid en fijne is ook dat vaak bekende gezichten tegen kom die mij eerder hebben geholpen en dat geeft altijd goed gevoel
Kamera Express 25-07-2022

We vinden het ook leuk als we jou weer zien Matthijs!

mousdeb 08-07-2022

Ze hebben goeie prijzen en een goeie service. Ook kan je je oude apparatuur inruilen voor een korting op je nieuwe aanschaf. Dat scheelt weel wat euro's

M.Kradolfer 08-07-2022

Kameraexpress kon als eerste de Canon R7 leveren na een pre-order. Klasse, binnen 1 dag in huis. Uitstekende service!
Kamera Express 25-07-2022

Veel plezier met deze camera!

Koos 08-07-2022

Geweldige winkel. Op zoek naar een Lg oled tv zijn we uitgekomen bij kamers express. Uitstekend geholpen goede uitleg . Lekker onder genot van een bakje koffie. Kortom een top winkel.

Mirte 07-07-2022

Afgelopen maand heb ik de Sony RX100 VI gekocht. Wat een geweldige camera! Doet alles wat er wordt beloofd. Ik ga me nog verder verdiepen in de camera, maar de eerste indruk is heel goed. Ben heel goed geholpen bij KameraExpress in Capelle aan den IJssel. de camera was moeilijk leverbaar, maar steeds werd moeite gedaan om de camera te kunnen leveren. Goede en geduldige uitleg, fijne tips.
Kamera Express 25-07-2022

Hi Mirte, wat fijn om te lezen dat de camera zo goed bevalt! We wensen je er heel veel plezier mee.

F Bastin 07-07-2022

Top choice ! Good promotion and large choice of material.
Quick reaction to online order. website up to date and very informative.
Nice showrooms in multiples cities.