Kamera-express.nl - Reviews & Ervaringen

Kamera-express.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 744 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,3

Jan v. B. 21-07-2022

Op zich een prima winkel. Wel jammer dat de levertijd niet overeenkomt met de belofte (op donderdag besteld en pas op maandag geleverd i.p.v. vrijdag). Wat ik ook jammer vind is dat de fysieke winkel uit Tilburg is verdwenen.
Een pluspunt is dat ze een zeer ruim assortiment hebben (ik heb er inmiddels een TV, een verrekijker en een camera gekocht) en dat de prijs eigenlijk altijd prima is.

Christiaan Heirman - Photoch.be 21-07-2022

Kamera Express blijft voor mij de leverancier voor al mijn fotografie materiaal en wees maar zeker dat is heel wat. Je hebt steeds een scherpe prijs, perfecte uitleg en correcte levering. Mijn vaste stek is de winkel in Antwerpen die trouwens voor mij de perfecte medewerkers heeft. Ze zorgen voor een aangename verwelkoming met een kopje koffie terwijl je eventjes moet wachten tot het aan je beurt is. Maar eigenlijk is dit niet erg, je kan kan eventjes rondwandelen in de winkel en steeds zie je nieuwe zaken die misschien wel interessant kunnen zijn. Ben je op zoek naar fotoapparatuur, als hobbyist of beroepsmatig, spring zeker eventjes binnen bij Kamera Express.
Kamera Express 25-07-2022

Bedankt voor de mooie review Christiaan!

Marco 20-07-2022

Goede prijs, snel antwoord op mail en snelle verzending. En 5 jaar garantie!

Erik Hoesen 20-07-2022

Bij Kamera Express Eindhoven mijn nieuwe camera gekocht, Nikon Z 2, tevens objectieven ingeruild, goede prijs gekregen en een goede uitleg, uiterst tevreden 👌👌

O. Achellal 20-07-2022

Super goed geholpen door de personeel van kamera express in Amsterdam bij mijn aanschaf van mijn go pro hero 10. Personeel was super vriendelijk en wist veel over de go pro en de insta 360 waardoor ik de juiste keuze kon maken. Kreeg alle persoonlijke aandacht die ik nodig had om een keuze te maken. Zelfs gaf de medewerker adviezen over welke plekken raadzaam waren voor het plaatsen mbt een motor helm. Kamera expres heeft een brede assortiment waardoor ik in 1 winkel alle informatie kon krijgen.

caroline en rene 19-07-2022

Vrijdag 15 juli 2022 bij kamera express in Almelo geweest voor informatie over een andere fotocamera. Zeer goede uitleg gehad en super goed en vriendelijk geholpen..Eerst via de site al wat opgezocht dit was wel goed te doen maar persoonlijke uitleg vind ik wel beter. na de duidelijke uitleg overgegaan tot aankoop van een Sony Cybershot DSC-RX10 mark IV (DSCRX10M4.CE3
Wij zijn er tot nu toe zeer tevreden mee. super foto,s
Kamera Express 25-07-2022

Mooi keuze hebben jullie gemaakt, ik wens jullie er veel plezier mee.

ghybru7 19-07-2022

Heel goede en profesionele advies.
Prijzen zijn ook competitief vooral op bundels fotoapparaat + objectief

Rob 19-07-2022

Kamera Express is een winkel waar de klant nog koning is. Geduld en vakmanschap gaan hand in hand. Zo ook bij de aankoop van een Tamron objectief. Geweldig foto's, scherp vanuit de groothoek tot aan de telestand. Kortom een mooie combinatie waar ik veel plezier aan beleef.
Kamera Express 25-07-2022

Bedankt voor je mooie review, ik wens je er veel plezier mee.

Bert 19-07-2022

Telefonisch een Sony RX 100 VII met accessoires besteld om af te leveren in een winkel. Zowel bestellen als als communicatie over levering in winkel liepen vlot en goed. Ook de aflevering was perfect geregeld. Bij bestelling één accessoire (handgrip) niet goed aangeduid, zodat de verkeerde werd geleverd. Het retourneren en mailing is duidelijk geregeld bij Kamer Express. Binnen één dag al bericht dat bedrag terug gestort zal worden.

John 18-07-2022

Sony 70-200 lens op website gekocht en laten afleveren in Maastricht. Levering binnen 1 dag, meteen UV filter meegenomen (was ik vergeten te bestellen). Goede tips gekregen van verkoper. Helemaal top!
Kamera Express 25-07-2022

Mooie lens hoor, ik wens je er veel plezier mee.

Bert 18-07-2022

Het was erg druk in de winkel maar via een ticket was het wel duidelijk wanneer aan we aan de beurt waren. De verkoper was vriendelijk maar had overduidelijk geen verstand van verrekijkers. Gelukkig heb ik dat wel (...) en we hebben hem maar laten kletsen. We waren enkel naar de winkel gekomen om het focusbereik van de beoogde verrekijkers te beoordelen i.c.m. het met- en zonder bril waarnemen, want dat kun je niet via een website beoordelen. De gekozen verrekijker is wel gekocht bij Kamera-express.
Kamera Express 25-07-2022

Hey Bert, gelukkig is het goed gekomen, we hebben allemaal zo onze specialiteiten. Ik wens je er veel plezier mee.

Erik Hoesen 17-07-2022

Ik heb bij Kamera Express mijn nieuwe Nikon Z6 II gekocht, tevens objectieven ingeruild.
Goede prijs gekregen en ruime uitleg over mijn nieuwe camera.
Men neemt de tijd, echt klantvriendelijk, maw ik ben zeer tevreden.

Veel plezier ermee!!

B.schippers 17-07-2022

Prima shop, makkelijke en informatieve website, en snelle levering. De communicatie mag wel wat beter, ik had een verzekering afgesloten, maar vond hier niks van in mijn bestellingsdoos, ook niks in de mail. Dus via Facebook berichtje, geen reactie, toen uiteindelijk maar gebeld, ja dan kan wel even duren… ja doe die info in de doos, scheelt weer een hoop telefoontjes. En vermeld niet dat je binnen 24 uur reageert op Facebook, als je dat niet kunt waarmaken, dat schept ergenis.
Kamera Express 25-07-2022

Hey, bedankt voor je feedback we zullen dit zeker meenemen.

Rob Lataster 17-07-2022

De site van Kamera-express werkt prima. Ik heb mijn Canon 90D gereserveerd en kon hem na 30 minuten in Rotterdam Centrum ophalen. De service en voorlichting was goed. Ik heb de kamera nu een paar dagen en heb er naar tevredenheid al vele foto's mee gemaakt.
Kamera Express 25-07-2022

Leuk om te lezen, veel plezier ermee Rob!

Heleen 17-07-2022

Ik heb een camera M50 ll gekocht. Op advies van de verkoper, en hij bevalt tot nu toe heel erg goed. Het is nog wel even uit vinden hoe alles werkt. Maar ben er super blij mee!
Kamera Express 25-07-2022

Hey Heleen, leuke camera, mocht je er vragen over hebben ben je natuurlijk altijd welkom, veel plezier met de camera.

Leon 17-07-2022

Vandaag langs de Kamera Express winkel geweest en heb de Nikon Zfc met 18-140mm lens kit gekocht. Ik werd goed geholpen door de verkoper bij de balie. Ik had eigeljk de Zfc kit met standaard en tele lenzen willen kopen. Maar die is niet op voorrad en de levertijd van de telelens is onbekend. Samen met de verkoper is deze oplossing geworden. Daar ben ik blij mee.

Didier Jans 16-07-2022

Zeer professioneel en vriendelijke medewerkers. Zeer correcte professionele uitleg gekregen. Echt een aanrader. Als het dezelfde medewerkers blijven ga ik zeker terug. TOP mannen
Kamera Express 25-07-2022

Bedankt voor je mooie woorden!

Michel 15-07-2022

Vakkundige en vriendelijke mensen. Ik ben erg goed geholpen en tevreden over de service

Ruud 14-07-2022

In de advertentie werd een Nikon D7500 + een Tamron telelens 18 - 400 welke ik zocht omdat mijn camera al een aardig leven achter de rug heeft dus op naar Kamera Expres Capelle omdat ik daar goede ervaringen mee had uit het verleden, werd er zeer vriendelijk aangesproken en kon gelijk vertellen wat ik zocht en de medewerker bestelde gelijk de set en dat duurde een half uurtje daar elk half uur rijden ze van de externe opslag naar de winkel dus even geduld.
De winkel ziet er keurig uit er was een koffieautomaat dus is het goed toeven in de winkel
Kamera Express 25-07-2022

Ik wens je veel plezier met de camera!

Kamera Express Den Bosch 14-07-2022

Prima toestel, scherpe foto's. Uitstekende informatie door de medewerkster van Kamera Express Den Bosch

R. Ostheimer 14-07-2022

Ik had een verouderde spiegelreflex camera met bijbehorende lensen en flitser. Omdat ik deze weinig gebruikte en voor vakanties liever een handzamere bridge camera wilde kopen. Helaas was de body te oud voor inruil, maar de lensen en flitser nam KameraExpress in tegen een goede prijs waardoor ik slechts een klein bedrag hoefde bij te leggen. Als je een verouderde camera of camera spullen wilt inruilen is KameraExpress een goede winkel. Bij de concurrent krijg ik niet dezelfde inruilwaarde.

Chris Kievit 14-07-2022

Kamera- express was 1 van de weinige winkels die de Canon sx70 op voorraad hadden en een leuke aanbieding met extra accu en tasje.
Dus heel tevreden met Kamera-express.

Willem-Jan 14-07-2022

Uitgebreid assortiment en scherpe prijzen, veel op voorraad in de fysieke winkel en indien niet op voorraad wordt het gratis (snel) verstuurd. Goed advies in de winkel en veel info op de website. Nette prijs voor inruil. Verkoper neemt de tijd voor je.

Willem-Jan 14-07-2022

Indicatief bod op inruil camera/objectief gevraagd op de website van Kamera-Express. Ik wilde de reactie niet afwachten (ca. 2 dagen) en ging naar de winkel in Eindhoven. Sony A7 set gekocht, oude camera was te oud voor inruil. Thuis gekomen was de mail met het bod al binnen en daarin werd de oude camera wel ingeruild. De andere dag terug naar de winkel en zonder moeilijke discussie werd de oude camera alsnog ingeruild. Prima service, zeer klantvriendelijk.
Kamera Express 25-07-2022

Bedankt voor je review, veel plezier met de camera!

Arnold van Meerkerk 14-07-2022

Kamera Express doet wat ze zegt! Levering keurig op tijd zoals beloofd, na melding dat product weer voorradig was.