Kamera-express.nl - Reviews & Ervaringen

Kamera-express.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 717 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,3

Michel 08-08-2022

Prima winkle, rustige uitstraling, veel op voorraad. Bij het uitzoeken van een fototas heb ik enkele producten gemist die volgens website op winkelvoorraad zouden moeten zijn. Soms is een product wel op voorraad in de winkel maar dan in magazijn. Nadeel is dan dat je best een tijd moet wachten voor het uit het magazijn is. Wanneer ik zeker iets wil aanschaffen geeft dat niet, maar soms wil je producten vergelijken en dan houd het me tegen dat het zoveel tijd kost.
Verder prima service en fijn dat de prijs van het prijskaartje dat aan de fototas hing, is gehanteerd; hierdoor was ik 10 euro goedkoper uit; op de website bleek het voor 10 eu meer te staan (kwamen we bij de kassa pas achter). Mijn dank daarvoor.
Superstore met recht!
Kamera Express 09-08-2022

Bedankt voor je beoordeling Michel! Als er bij het product staat op voorraad voor 23:59 besteld betekend dat het op voorraad is in het magazijn, als er staat op voorraad 1-4 dagen dan moeten we het uit een winkel halen, in welke winkel het dan op voorraad is kan je vaak zelf zien door op de voorraad van de winkel te klikken. Capelle en Rotterdam kunnen we snel in het magazijn hebben, de rest van de winkels worden 2 a 3x per week gereden. Mocht je meer zekerheid willen hebben mag je natuurlijk altijd even bellen zodat we het kunnen nakijken voor je. Ook als je iets wilt vergelijken kunnen we het product naar een winkel laten komen zodat je het daar kunt bekijken.

We zien je natuurlijk graag terug in de winkel!

René 07-08-2022

Ik kies al jaren voor Kamera-Express vanwege hun grote assortiment en vakkundige medewerkers. Deze keer kocht ik een Ricoh GR III x Urban Edition. Een er fijne en compacte camera waar de verkoper mij ook goed uitleg over kon geven. De koffie was ook prima :-)
Kamera Express 09-08-2022

Je bent van harte welkom in onze winkel, gewoon om even kijken, of speciaal voor dat kopje koffie.

nancy 07-08-2022

in deze winkel in maastricht werd ik goed geholpen, ze nemen de tijd voor je ook om dingen uit te leggen en na te kijken bij vragen.
deskundig en vriendelijk personeel.
top !!!!

Nancy 07-08-2022

Zeer goede service ervaren in de winkel in Turnhout! Wou een fotorugzak kopen en ze hebben zeer goede uitleg gegeven, zelfs een andere maat vanuit Duitsland laten overkomen om het verschil te kunnen testen. Uiteindelijk heeft een aankoop in een winkel toch veel voordelen… had me suf gezocht op internet maar dit moet je toch eens kunnen passen en uitproberen. Na een dagtocht van meerdere uren gepakt en gezakt, zeer tevreden over mijn aankoop … een rugzak die ook in ruglengte afstelbare is is zeker een aanrader… zo kan je alles perfect op je lichaam afstellen en de heuptas die je kan uitschuiven is ook top!
Kamera Express 09-08-2022

We zien je ook graag in de winkel Nancy, ik ben blij om te lezen dat je goed geslaagd bent voor een tas. Veel plezier ermee.

Can88 07-08-2022

De R6 was alleen in Eindhoven op voorraad. Even een belletje en laten reserveren. Kundig geholpen en superfijn uitgelegd.
Kamera Express 09-08-2022

Super! Veel plezier ermee.

Johan 07-08-2022

In de winkel in Capelle a/d IJssel werden we uitstekend te woord gestaan en kregen zelfs het advies voor we een nieuwe TV zouden kopen eerst na te gaan of onze vorige TV nog gerepareerd kon worden. Dit bleek helaas niet mogelijk en we hebben 's middags om 18:00u de nieuwe TV besteld. Die werd de volgende ochtend al om 9:00u thuisbezorgd. Zijn zeer tevreden over het beeld en zeker ook over het geluid, dat veel beter is dan we gewend waren van andere LED-TV's.

Veel kijkplezier!

Ineke van Wijhe 07-08-2022

Heel fijn geholpen door medewerker in de winkel in Zwolle. Ik had een nieuwe lens gereserveerd, maar kwam onverwacht met 2 lenzen en een camera om in te ruilen. Deze waren niet aangemeld, dus hij moest de apparatuur beoordelen en navragen wat de inruilwaarde was. Desondanks kreeg ik binnen een kwartier de inruilprijs te horen, die mij bovendien alleszins meeviel. Ik ging dus tevreden de winkel uit.
Kamera Express 09-08-2022

Fijn om te horen dat het allemaal naar wens geregeld was, ik wens je veel plezier met de lens.

Paulien 07-08-2022

Voor KameraExpress gekozen omdat de prijs vergelijkbaar was met andere zaken, maar de winkel is bij mij in de buurt en ik vind het fijn om een plek te hebben om naartoe te gaan als mijn product defect is. De winkel zelf lijkt een soort pop-up winkel qua uitstraling, het is wat rommelig en ziet er niet afgewerkt uit. Personeel is vriendelijk, ik werd snel en deskundig geholpen met humor. Het assortiment is breed en een gereserveerd product kun je al na 30 min ophalen. Extra bonus is het gratis verlengen van de garantie van 2 naar 5 jaar. Ik zou hier zeker terug komen.
Kamera Express 09-08-2022

Bedankt voor de review Paulien, we zien je graag terug in de winkel.

Charles van Veen 05-08-2022

Ik kom hier al best wel lang en ben tot nu toe zeer tevreden over de service die de mensen hier bieden. Als je iets besteld en je hebt het verkeerd gedaan zodat er iets geleverd wort wat niet de bedoeling was omdat ik een fout heb gemaakt is dat daar nooit erg dan gaat het terug de zaak in en met enig uitleg kan je dan als nog het juiste laten komen top vind ik dat.
Kamera Express 09-08-2022

Het kan natuurlijk gebeuren, geen probleem hoor Charles, we helpen je graag verder.

H. Albers 05-08-2022

Goed geholpen bij het maken van een keuze. Vriendelijk personeel.

Sigma 105mm macro gekocht, goed product.
Kamera Express 09-08-2022

Fijn om te lezen, mooie lens! We zijn benieuwd naar de resultaten!

Amel 04-08-2022

We zijn erg goed geholpen met het zoeken van een camera, voor mee op vakantie. De verkoper was erg vriendelijk !
Kamera Express 08-08-2022

Dat is altijd goed om te lezen!

Ger van A. 03-08-2022

In de winkel van Kamera Express op 25-07-2019 een Nikon Zoomlens AF-P 70-300mm F/4.5 - 5.6E ED VR aangeschaft. Problemen met de lens onder garantie verholpen, laatste benodigde reparatie viel niet meer onder garantie.
De reparatiekosten kwamen in de buurt van de nieuwprijs van de lens, Kamera Express wilde nog een tegemoetkoming doen, maar dan nog was het verschil tussen reparatiekosten en nieuwprijs te gering.
Nu een nieuwe(zelfde) lens aangeschaft.

Dirk 03-08-2022

Alles wordt vanuit België naar Nederland gestuurd ipv naar Belgische hersteller (Nikon/Procirep).
Hersteltermijn van anderhalve maand na versturen van hun ontvangstbevestiging van het toestel. Na 11 dagen nog geen ontvangstbevestiging. Dus 2 maanden om een geheugenkaartdeurtje te herstellen.
UPDATE 3/8/2022: Toestel is naar Duitsland gestuurd. Het gaat van kwaad naar erger!
Kamera Express 08-08-2022

Een reparatie duurt gemiddeld 4-6 weken en wordt uitgevoerd door het betreffende service center. We kiezen daarvoor voor het service center, waar we de reparatie het snelst kunnen terug krijgen.

Rob 03-08-2022

Ik ben al jaren klant bij Kamera Express vestiging Den Bosch. Altijd zeer correct geholpen door kundig en zeer vriendelijk personeel.

Roel M. 03-08-2022

Mijn vorige Samsung tv had iedere keer strepen in beeld. Na 3 pogingen tot reparatie via Samsung heeft Kamera Express mij zeer goed geholpen. Het toestel is omgeruild voor een nieuwe tv. Nu gekozen voor een LG. Zeer tevreden met deze Oled tv en de goede service van Kamera Express.

Huub 02-08-2022

Goed verzorgde webshop snel geleverd en goed verzorgd voor de tweede keer iets besteld en weer goed en snel

Prettige ervaring gedurende mijn aankoopgesprek. 02-08-2022

Vandaag in de winkel in Breda prima geholpen door één van de medewerkers. Mevrouw stond mij geduldig te woord en wees mij op de diverse mogelijkheden mbt de aanschaf en inruil.
Per email had ik al een concurrerende prijsopgave gekregen voor mijn inruil. Gedurende het gesprek nooit het gevoel gehad dat mij iets 'door de strot werd geduwd'.
Kortom een fijne ervaring.

Sanders 02-08-2022

Erg prettige winkel met goede service. Verkopers zijn luisteren goed naar je wensen en komen direct met een aantal goede opties.

Stijn 01-08-2022

Bij de winkel in Groningen geweest voor een systeemcamera. Er werd uitgebreid de tijd genomen voor onze vragen en de verschillende opties besproken. Er wordt ook duidelijk aangegeven aan welke bijkomende kosten je nog moet denken bij de aanschaf van een camera (extra accu, SD-kaart etc.). Kortom erg prettige ervaring!

Gerda Ghekiere 01-08-2022

Super vriendelijk en behulpzaam personeel. Besaren zich geen enkele moeite om je te helpen.

h456 01-08-2022

bij vragen over camera (eigenschappen) kwam verkoper niet veel verder dan 'dat er een hoop techniek in zat verwerkt'.
weinig verstand van zaken dus...

Kenner100 31-07-2022

Kamera Express is al bij ons bekend; we hebben daar veel spullen voor fotografie gekocht. Zoekend naar een nieuwe tv zag ik hun naam tussen de "usual suspects" op de vergelijkingssites. Qua prijs waren ze gelijk met die anderen (behalve de zgn. dozenschuivers), er was dus geen reden om hun over te slaan. Ik wist ook van de mogelijkheid van 5 jaar garantie. Ik stuurde hun een email om te informeren en ze reageerden heel snel. Dat bleven ze doen tijdens de hele mailwisseling over de condities en de prijs. Toen we eenmaal eruit waren, stuurden ze een speciale link om te betalen (heel makkelijk, bedankt) en de tv was keurig geleverd op de afgesproken dag, uiteraard in een ongeschonden doos.

Eddy Vangenechten 31-07-2022

Deskundige service dichtbij huis, met de grootste keuze en garantie. Ik zou kamera Express aan iedereen aanraden.

Har 30-07-2022

Vandaag mijn oude camera ingeruild, en een nieuwe aangeschaft. Vooraf had ik gevraagd wat de oude camera nog kon opleveren, en kreeg een nette prijs te horen, die ik na fysieke controle ook echt ervoor gekregen heb. De service was al goed toen de 1e winkel nog in een garagebox zat onder woonhuizen, en is alleen maar beter geworden in alle jaren erna. Ik heb er altijd zeer goed advies gekregen, en het kundige personeel neemt alle benodigde tijd voor je. Ik hoop hier nog lang klant te blijven.

Robin 30-07-2022

Netjes geholpen in de winkel en ik mocht voor aankoop een product testen om te kijken of dit zou werken met mijn huidige gear. Zonder probleem werd het product uitgepakt en getest. Top service in Utrecht!