Kamera-express.nl - Reviews & Ervaringen

Kamera-express.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 719 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,3

Gert Brinks 27-08-2022

Bij deze winkel kon ik terecht voor het door mij gewenste product, n.l. een Denon DCD1600NE. Deze Cd-speler werd binnen een dag geleverd en is van zeer goede kwaliteit. Zeker in combinatie met mijn Denon PMA 1600NE - versterker.
Klasse. Ik hoop jarenlang plezier te hebben van mijn aankoop.
Kamera Express 29-08-2022

Dat hopen wij natuurlijk ook. Veel luisterplezier!

Leen Gerritsen 27-08-2022

Mooie winkel deskundig personeel vriendelijk echt een aanrader.
Al diverse aankopen gedaan.

Bedankt Leen!

A.Louman 27-08-2022

Bij de verschillende aankopen die ik in de loop van de jaren heb gedaan (Camera Nikon Z6, externe harde schijven, objectief 1.8/50 mm etc) ben ik op de Parnassusweg steeds prettig & vakkundig geholpen. Wat daarnaast helpt is de grote keuze aan artikelen bij die vestiging. Trouwens ook met een voorloper van Kamera Express, Studio Spui, heb ik altijd goede ervaringen opgedaan. De daar inmiddels acht jaar geleden aangeschafte Canon Powershot G16 bevalt nog altijd prima.
Kamera Express 29-08-2022

Bedankt dat je al jaren bij ons over de vloer komt. Gelukkig is alles naar tevredenheid!

Uh 27-08-2022

Vriendelijk & deskundig personeel. Prima prijzen en lekker wat oude spullen ingeruild.
Kamera Express 29-08-2022

Slim om je oude apparatuur in te ruilen, zo heb je toch een leuke korting.

OLaf 27-08-2022

Uitstekend, snel en vakkundig geholpen. Duidelijke uitleg en adviezen mogen ontvangen !

AB 27-08-2022

goede know how en snelle service en nemen echt de tijd voor je. Heel blij met mijn Canon R5!!
Kamera Express 29-08-2022

Gefeliciteerd met je nieuwe R5 en veel fotoplezier!

Fred Bottelier 26-08-2022

De tas die ik gisteren bij mijn camera kocht, bleek toch niet goed te passen met een objectief erop. In de winkel kreeg ik alle gelegenheid en begeleiding om de juiste tas te kiezen.
Kamera Express 29-08-2022

Dat is net iets makkelijk, dan kun je de gear gelijk even passen!

Fred Bottelier 26-08-2022

Gisteren voor het eerst in de winkel. Rustige sfeer, prettig om binnen te komen. Ik ben snel en vakkundig geholpen. Ik had best wel wat vragen. Die werden in alle rust met mij besproken. Ik kom beslist vaker.
Kamera Express 29-08-2022

Welkom bij ons, je bent altijd welkom met je vragen :)

Monique De Lange 26-08-2022

Het personeel is goed op de hoogte van wat zij verkopen. Zij weten waar zij over praten. Hierdoor krijg je ook een goed onderbouwd advies. Er wordt een advies gegeven over het product en daarbij kijken zij niet alleen naar het prijskaartje.
Kamera Express 29-08-2022

Dat klopt zeker, we kijken vooral naar de benodigdheden in een bepaalde situatie. Top dat we jou op weg konden helpen Monique.

JPH 26-08-2022

Naast een duidelijke website en scherpe prijzen beschikt Kamera Express over een uitstekende back office. Klantvriendelijk, behulpzaam en deskundig. Ik beveel Kamera Express dan ook graag aan.
Kamera Express 26-08-2022

Bedankt voor de complimenten. Zo lezen we het natuurlijk het liefst.

Etienne Peeters 26-08-2022

vriendelijke en correcte bediening - deskundig advies - heel vlugge thuislevering van bestelling
Kamera Express 26-08-2022

Super dat je bestelling zo snel in huis was!

Eric Goossens 25-08-2022

Duidelijke website, zeer correcte prijzen en levering zoals aangekondigd. Ik heb contact gehad met de "dienst-na-verkoop": onmiddellijke reactie, duidelijk en zeer klantgericht. Kortom: zoals de klant verwacht en het mag zijn!!!! Happy :-)
Kamera Express 26-08-2022

Zolang jij happy bent, zijn wij dat ook :D

Arend 24-08-2022

Kamera-Express in Almelo is een topzaak met fijne, ervaren verkopers en er is een hele goede service. Altijd een plezier om naar toe te gaan. Ik spreek alleen over Almelo, daar ik geen ervaring met andere plaatsen heb.
Kamera Express 26-08-2022

Het zijn een stel toppers in Almelo inderdaad. Leuk dat je met veel plezier bij ons langs komt.

ArieLex 23-08-2022

Kamera Express heeft de kennis en klantenservice in huis. Ik haal of bestel al mijn camera spullen hier. Ze waren heel service gericht toen ik besloot een artikel toch terug te keren.
Kamera Express 24-08-2022

Heel fijn om te lezen dat je bij ons terug blijft komen, dankjewel daarvoor!

JurgenDV 23-08-2022

Overzichtelijke webshop, concurrentiële prijzen en persoonlijke benadering in geval van vragen/problemen

Michel 22-08-2022

Ik ken Camex Arnhem nog van toen ze in de binnenstad zaten. Nu jaren later (zeker 20 jaar) heb ik een nieuwe camera gekocht bij de nieuwe vestiging in Arnhem-Zuid. Daar kwam ik nog dezelfde medewerkers tegen die mij nog steeds met heel veel kennis heeft geadviseerd bij de aanschaf van mijn nieuwe camera.
Goed gevoel dat iemand zo lang bij het bedrijf blijft. Goede kennis van de camera's en goed advies op basis van mijn wensen. Top!
Kamera Express 24-08-2022

Dat klopt, als we verhuizen of een samenwerking aangaan, proberen we altijd het personeel bij ons te houden! Fijn dat we je konden helpen met de aanschaf van je nieuwe camera.

Ja 22-08-2022

Je wordt altijd zeer vriendelijk, correct en vlot te woord gestaan door deskundige medewerkers

Jochem van Ommen 21-08-2022

Zeer vriendelijke bejegening, mensen achter de balie zijn duidelijk liefhebbers, er wordt gekeken naar wat voor jou belangrijk is maar ook goed advies gegeven. Ik kwam alleen omdat ik nadacht over een nieuwe camera, mocht alles rustig bekijken en in mijn handen houden, uiteindelijk veel informatie gekregen om over na te denken. Als ik tot aankoop overga, dan is dat zeker bij Kamera Express! Mede omdat de after sales altijd goed is (heb veel van mijn apparatuur bij KE gekocht).
Kamera Express 22-08-2022

Denk er rustig over na Jochem en als je meer wilt weten ben je natuurlijk van harte welkom. Bedankt voor je mooie review.

Lieve 21-08-2022

Zeer behulpzaam personeel, vriendelijk, zeker niet opdringerig. Duidelijke uitleg gekregen over een lens die ik binnenkort wil gaan kopen.
Kamera Express 22-08-2022

Leuk Lieve, we zien je graag terug in de winkel ook als je nog twijfelt, we helpen je graag.

Peter 20-08-2022

Vriendelijk en personeel dat weet waar ze het over hebben. Mooie ruime winkel.

Erik Verzijl 20-08-2022

Mooie winkel en goede service. Als een andere winkel wel jouw artikel op voorraad heeft sturen ze het op verzoek naar de winkel van jouw keuze.
Vriendelijk personeel die weten waar ze het over hebben. Top!!
Kamera Express 22-08-2022

Geen probleem natuurlijk om het artikel op te vragen, wist je dat het ook mogelijk is om het dan naar het huisadres te sturen?

Wim 20-08-2022

Zoals altijd kon ik met een dubbel goed gevoel naar buiten. Allereerst was ik enorm blij met de nieuwe producten. Daarnaast was er ook het tevreden gevoel over de raadgevingen, info en correcte service van het personeel! KEEP UP THE GOOD WORK, K.E. (Wilrijk)!
Kamera Express 22-08-2022

Zullen we doen Wim! Bedankt voor je mooie woorden.

Annieck 20-08-2022

Via mijn schoonzus en een vriend bij Kamera Express terecht gekomen. Ik heb voor het eerst een camera gekocht en was nog een leek wat dat betreft. Maar bij Kamera Express hebben ze mij uitstekend geholpen en geluisterd naar mijn wensen! Heel klantvriendelijk, top service…
Kamera Express 22-08-2022

Fijn dat we goed konden helpen en als je er niet uitkomt ben je van harte welkom in de winkel.

PDG 20-08-2022

Vriendelijke bediening
Leuke babbel gehad en nog iets bijgeleerd
Prijsgarantie is top

ariel 19-08-2022

Wat ik zocht snel gevonden op de site van kamera express.
Vriendelijke geholpen via klanten service.
De printer die ik kocht was de website van kamera express de goedkoopste