Kamera-express.nl - Reviews & Ervaringen

Kamera-express.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 714 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,3

Frans Pfaff 15-09-2022

Ik kom al jaren bij Kamera Express in Arnhem en wordt er altijd vriendelijk en ter zake kundig geholpen. Ik heb er onlangs een additionele lens gekocht en deze alweer een paar weken met veel plezier in gebruik.
Kamera Express 16-09-2022

Bedankt dat je al jaren bij ons komt Frans! Top dat de lens je bevalt.

Frits 15-09-2022

Heb hier enkele weken geleden een telelens gekocht. Ik ben goed geholpen in de winkel. Kreeg goed advies, en ze namen alle tijd voor je.
De website is duidelijk en overzichtelijk.
Kamera Express 16-09-2022

Tof zo'n telelens. We zijn benieuwd naar je resultaten!

M. Leijerink 14-09-2022

Via website camera gekocht omdat hij bijna nergens meer in een winkel te koop is. Ben bekend met voorganger Mark 3 die helaas na bijna 5 jaar kapot is gegaan. Was hier zeer tevreden over en hoop dat opvolger ook goed zal bevallen.
Kamera Express 16-09-2022

Jammer dat je oude camera het begeven heeft. Veel plezier met je nieuwe versie en wij hopen ook dat hij net zo goed bevalt!

Wijnand 14-09-2022

Vandaag de Nikon Z5 aangeschaft met een groothoeklens 14-30mm. In een eerder orienterend gesprek waarbij ik twee modellen voor ogen had, ben ik goed voorgelicht door de medewerker van Kamera expres. Hij na ruim de tijd en gaf veel slimme trucs en tips. Uiteindelijk een keuze kunnen maken. Ter vergelijking zorgde medewerker dat hij de juiste objectieven uit een andere winkel over liet komen naar Amsterdam. Volgende dag al een mailtje dat producten klaar stonden. Super fijn geholpen en met een top camera de winkel uit gegaan.
Kamera Express 14-09-2022

Prachtige aankoop heb je gedaan en superfijn dat alles zo snel beschikbaar was in de winkel. We wensen je veel plezier met het uitvogelen van je nieuwe camera.

Johan Tijssen 13-09-2022

Echt een fijne winkel (ben in Arnhem geweest). Goed en uitgebreid geholpen. Aanrader dus. Ook voldoende parkeergelegenheid.
Kamera Express 14-09-2022

Bedankt, ook parkeergelegenheid is fijn bij je bezoek.

Brecht 13-09-2022

Top service, klantendienst laat weten dat één van de artikelen in mijn bestelling niet in stock is (zoals aangegeven op de website). Door omstandigheden toch gevraagd de artikelen die wel in stock waren op te sturen en dit is onmiddellijk in orde gebracht, dag nadien al thuis geleverd. Klantendienst werkt zeer snel!
Kamera Express 14-09-2022

Als niet alles op voorraad is, kan je bestelling inderdaad blijven hangen. Top dat de rest inmiddels al bij je binnen is!

martin van der kraan 12-09-2022

Ik heb voor Kamera Express gekozen omdat ik daar altijd kan slagen. Daarnaast krijg je altijd een goed advies en tips om je aankoop nog beter te kunnen gebruiken. In mijn geval de Canon CP1300 printer.

Ze zijn daarnaast concurrerend met de prijs en ik heb nooit het gevoel een kat in de zak gekocht te hebben,

Ik ben een (terechte) Kamera Express fan.
Kamera Express 14-09-2022

Dankjewel Mart, wij zijn ook fan van jou!

Mylene 12-09-2022

Een super duidelijke, snelle en vriendelijke service. Snelle reactie bij vragen en altijd een goed antwoord op je vragen. Verkopen je niet het duurste product maar wat het beste bij je wensen past.
Kamera Express 14-09-2022

Fijn dat alles naar wens is verlopen Mylene. We helpen je graag op weg naar de juiste keuze.

Ries 75 12-09-2022

Heb vandaag onze nieuwe tv besteld in de winkel te Rotterdam. Ben al weer fantastisch geholpen. Natuurlijk eerst foka nu camera expres. Maar aan de service is niks veranderd. Goede winkel (eerlijke prijzen )
En verstand van zaken
Daar houden we van.
Kamera Express 14-09-2022

Er lopen zelfs nog mensen van het oude FOKA rond! Heel veel plezier met jouw nieuwe televisie.

Ruben 12-09-2022

Snelle en vriendelijke service, alles zoals het hoort. Bij het lenen van materiaal wordt er voldoende aandacht besteed aan de staat van het materiaal.

Goed om te lezen Ruben.

Lisanne 11-09-2022

Ik werd heel goed geholpen, de verkoper nam de tijd om mij alles uit te leggen.
Kamera Express 12-09-2022

Fijn, zo kun je alles rustig in je opnemen.

Britt 11-09-2022

Kamera express is een hele uitgebreide camera winkel met geweldige klantenservice. Ze zijn goed te vertrouwen en ze helpen graag als je een vraag of hulp nodig heb. Dat is voor mij dan ook de rede dat ik voor kamera express kies. Ik zou iedere fotograaf of deze shop aanraden. Ook de site is heel overzichtelijk en dingen zijn makkelijk te vinden.
Kamera Express 12-09-2022

Wat een onwijze complimenten Britt, dankjewel!

Jan B 10-09-2022

Werk al lang samen met Kamera-Express waar je een goede service krijgt en bij vragen een correct en snel antwoord. Wel een opmerking: ik heb de indruk dat ivm de verwerking van inruilformulieren toch iets hapert. Heb laatst na 4 weken nog geen reactie gekregen. Nadat ik zelf geinformeerd heb kwam wel snel een antwoord. Bleek dat er technische problemen waren met de verwerking. Kan gebeuren maar het zou wel handig zijn moest de klant(en) hiervan op de hoogte worden gesteld.
Kamera Express 12-09-2022

Bedankt dat je al zolang bij ons komt Jan. Ook bedankt voor jouw feedback, we zullen dit meenemen.

LR 09-09-2022

Fijn geholpen door de medewerker en goede prijzen. Alle producten waren op voorraad en dat was ook erg prettig.

M. vd Zalm 09-09-2022

Ik werd op een professionele manier geholpen en ben heel goed geadviseerd. Tevens werd er alle tijd voor mij genomen.
Kamera Express 09-09-2022

Zo lezen we het graag, bedankt voor het delen.

Hedwig 09-09-2022

Ik wil van fotograferen een hobby maken. Hierdoor wilde ik een leuke beginners camera waarmee ik leuke foto’s kan maken.
Ik ben prettig geholpen in de winkel waar het een en ander duidelijk werd. Door een fijne uitleg waar de tijd voor is genomen.
Ik kan nu aan de slag om te oefenen en later mijn camera accessoires uitbreiden.
Kamera Express 09-09-2022

De leukste hobby die er is! We zien je vanzelf wel terug voor volgende aankopen, want wie eenmaal begint...

Veel plezier met alles te ontdekken!

Petra 08-09-2022

We zijn zeer vriendelijk onthaald. De medewerker heeft ruim de tijd genomen om ons uitgebreid te informeren omtrent de mogelijkheden die het dichtst aanleunen bij onze vragen en wensen. Dit op een zeer professionele manier en met een grondige productkennis. Top service.
Kamera Express 09-09-2022

Top dat alle mogelijkheden besproken zijn. We hopen dat je zo een goede keus hebt kunnen maken.

Peter Hoffer 08-09-2022

Kamera-Express.nl doet wat je mag verwachten van een goede webwinkel: goede informatie, snelle levering en een goede prijs-kwaliteit verhouding. Ik heb gekozen voor dit bedrijf vanwege goede eerdere ervaringen en ben nu de uitermate tevreden bezitter van een BenQ 32 inch Ultrawide monitor; ideaal voor beeldbewerking en werken met meerdere vensters: zowel voor beelden als teksten. Kortom, hier hoort u een tevreden Groninger.
Kamera Express 09-09-2022

Wauw, inderdaad ideaal voor beeldbewerking. We zijn benieuwd naar de resultaten. Deel vooral wat op onze socials!

Guido 08-09-2022

Vriendelijk, behulpzaam en correct behandeld, plus een bakje koffie, super !

J. Westerdijk 08-09-2022

De winkel is ruim bemeten en volop personeel. Bij binnenkomst bijna meteen geholpen door een baliemedewerker. Mijn keuze was gevallen op de EOS R10. De baliemedewerker beaamde mijn keus en vroeg naar mijn ervaring met spiegelreflexcamera's. Ik heb hem gerustgesteld daar mijn eerste toestel een EOS 1300D is. De baliemedewerker vertelde het e.e.a. over de camera, wist te vertellen dat de camera binnen 30 minuten in de winkel zou zijn. Ik mocht plaats nemen in de koffiehoek van de winkel. De koffie (ook belangrijk) was goed te drinken. Later werd ik door zijn collega verder geholpen. Hij demonstreerde de camera met bij behorende lens en adapter. Wees mij erop dat de sensor direct zichtbaar is. Dus, extra voorzichtig met het verwisselen van de lenzen. D.m.v. de adapter kunnen mijn huidige lenzen nog steeds gebruikt worden.
Mocht je een camera willen kopen? Dan is dit zeker geen verkeerde winkel. Hartelijk, vriendelijk en met een goede service
Kamera Express 09-09-2022

Bedankt voor jouw uitgebreide omschrijving. Gelukkig smaakte de koffie je goed, wel zo fijn tijdens het wachten. Heel veel plezier met je nieuwe topcamera en we zijn benieuwd naar de resultaten!

Ronab 07-09-2022

gisteren weer vriendelijk geholpen door een verkoper me verstand van zaken, ik kom hier al jaren en nooit slechte ervaring gehad

JVR 06-09-2022

Vandaag een bezoek gebracht aan de winkel in Turnhout. Dit voor de aanschaf van enkele nodige materialen. Ik had reeds gezocht online en mijn keuze gemaakt. In de winkel, adviseerden de medewerkers enkele andere zaken. Dat bleek ook beter te zijn voor wat ik deze zou gaan gebruiken. Dus helemaal tevreden met mijn aankopen. En wat niet in voorraad was, wordt gewoon nagestuurd.
Voor mij zeker een aanrader.
Kamera Express 09-09-2022

We zijn altijd blij als we iemand nog wat extra opties kunnen geven. Vooral als die uiteindelijk nog beter blijken te werken. Bedankt dat je ons aanraadt!

Nickylam 06-09-2022

Mooi, verzorgde winkel in hartje Maastricht met een uitgebreid assortiment aan interessante prijzen. Heb gevonden wat ik zocht (Sony remote commander en een Godox flits trigger)). Vriendelijk en gedienstige verkopers.
Kamera Express 09-09-2022

Daar doen we ook zeker ons best voor. Succes met flitsen!

Ben 06-09-2022

De winkel is goed bereikbaar en ik ben goed geholpen. Helaas niet alles op voorraad maar ben snel doorverwezen naar een andere vestiging waar het artikel voor mij is gereserveerd. Ut het advies sprak deskundigheid.
Kamera Express 09-09-2022

Top dat die mogelijkheid er was het bij een ander filiaal te halen. Graag tot een volgende keer Ben!

Rudest 06-09-2022

Goed geholpen, weinig af te dingen helaas op bijna 5000 euro kosten en vaste klant zou je denken dat er wel wat geregeld kon worden maar helaas. Verder prima afhandeling
Kamera Express 09-09-2022

Helaas, omdat we al hele scherpe prijzen proberen te maken is er soms niet veel mer mogelijk.