Kamera-express.nl - Reviews & Ervaringen

Kamera-express.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 714 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,3

Jan 06-09-2022

Goed adviezen in de winkel en vriendelijke medewerkers. De medewerkers zijn op de hoogte van de producten en nemen hun tijd voor uitleg.
Kamera Express 09-09-2022

Tijd voor iedereen die wat meer uitleg nodig heeft, geen probleem.

Henk Roering 05-09-2022

Bij Kamera Express nemen ze ruim de tijd om jou van het beste advies te voorzien. Het personeel heeft veel kennis van zaken. Zij gaan voor wat het beste bij de wensen van de klant past en zeker niet voor het duurste artikel.
Kortom een zaak waar eerlijk advies de boventoon voert.
Kamera Express 09-09-2022

We doen hard ons best om alle ontwikkelingen bij te houden. Top dat je dit ook zo ervaart, Henk!

FrankLucas 04-09-2022

De winkel Kamera Express levert niet waarmee Kamera Express adverteert op de website.
Kamera Express 07-09-2022

Het gaat hier om een actie vanuit de leverancier, waarvoor je moest registreren. We hebben je een mail gestuurd om te kijken wat we voor je kunnen betekenen in bemiddeling met de leverancier.

JanV 03-09-2022

Hoge kwaliteit advies. Ze nemen echt de tijd voor je. De keerzijde daarvan is dat je soms erg lang moet wachten in de winkel. Maar dat wordt uiteindelijk beloond
Kamera Express 05-09-2022

Fijn dat het wachten beloond wordt!

Johan 03-09-2022

Meest volledige en eenvoudig te doorzoeken website. Twijfelde even bij aankoop in de winkel maar er werd mij verzekerd bij teruglevering binnen 2 weken dat ik geld terug kan krijgen indien de fitting van de videostatief toch niet zou passen.
Kamera Express 05-09-2022

Zeker, je hebt 14 dagen de tijd om het artikel in originele staat en verpakking te retourneren. Hopelijk is het niet nodig en past alles!

Herwin 02-09-2022

Goed en snel, geven veel informatie en zijn erg vriendelijk en geven alles goed aan

Ronald Meijer 02-09-2022

prachtige en goede occasionsgekocht, vriendelijk geholpen dus daar bijzonder blij mee, helaas kon er op het aangekochte geen korting worden gegeven. Indien om welke reden dan ook bij een aankoopbedrag van 3000 Euro geen korting wordt gegeven, doe dan een UV filter op de objectieven, dit is mijn ervaring bij andere speciaalzaken die dit als extra 0service wordt gezien bij geen korting.
Kamera Express 05-09-2022

Bedankt voor je feedback Ronald. Gelukkig was je over de rest wel tevreden. We wensen je veel plezier met je occasions!

Katja 02-09-2022

Ik heb al een aantal keer fotoapparatuur gekocht via Kamera Express en ondanks de vele online aanbieders, blijf ik keer op keer terugkomen bij Kamera Express: ruim assortiment, gebruiksvriendelijke website met mooie combi-deals die het bestelproces vereenvoudigen. En niet geheel onbelangrijk: vandaag besteld is ook daadwerkelijk morgen in huis!
Kamera Express 02-09-2022

Wat een complimenten Katja, dankjewel daarvoor!

Rita 02-09-2022

Werknemers met kennis van zaken die je goede adviezen geven. Ze nemen alle tijd voor je! Een service zoals je niet vaak meer vindt! Top….
Kamera Express 02-09-2022

Daar doen we ons best voor Rita. Het is graag gedaan en tot een volgende keer.

Arjen 01-09-2022

Snel geleverd voor een goede prijs, ruim assortiment, kort samengevat prima.

Huur en Koop, mooie combinatie 01-09-2022

Overzichtelijke winkel met vriendelijke medewerkers. Ontspannen sfeer waar je heerlijk kun neuzen in deze fraaie en goed te bereiken zaak. Mocht je een aankoop overwegen, kijk dan of het ook te huur is bij BudgetCam, die in hetzelfde pand is gehuisvest. Je kunt dan net iets uitgebreider je produkt aan de tand voelen. Mocht je binnen 7 dagen na de huur beslissen om het om te zetten naar een aankoop bij Kamera Express, van datzelfde product, dan krijg je een korting op je aankoop die gelijk is aan één dag huur incl. BTW. En ze doen niet moeilijk als je zoals in in mijn geval een F/1.2 35mm huurt en een F/1.4 35mm aanschaft. Snelle service, indien op voorraad in deze zaak, bestellen en binnen een dag kreeg ik een mailtje dat mijn reservering binnen was.
Kamera Express 02-09-2022

Zeker slim om het product eerst te huren. Zo heb je toch al een ervaring met het product voordat je besluit tot een koop over te gaan. Mooie lens heb je aangeschaft!

deroderuiter 01-09-2022

Prima winkel met erg kundig en vriendelijk personeel. Kamera Express heeft een ruime voorraad artikelen. Zowel als amateur fotograaaf als professional kun je hier terecht.
Kamera Express 02-09-2022

Met meer dan 40.000 artikelen in assortiment doen we ons best. Iedereen is welkom!

frank melief 01-09-2022

PUUR OKE ,GEWENDIG PERSONEEL STAAN JE ALTIJD GOED TE WORD EN HELP JE TOT HET IS OPGELOST.

Goed om te lezen Frank!

Henriëtte Wischmann-Otter 01-09-2022

Bij Kamera-express word je zowel in de winkel als bij de klantenservice telefonisch goed geholpen. Wanneer je alleen maar oriënterende bent nemen ze ook gewoon alle tijd voor je om alles zo goed mogelijk uit te leggen, zonder dat er druk wordt uitgevoerd dat je iets moet kopen.

Wanneer je iets koopt en het moet besteld worden dan word je hier keurig van op de hoogte gehouden per mail/telefoon. Van A tot Z word je goed en duidelijk geholpen en niets is teveel.
Kamera Express 02-09-2022

Heel fijn om deze ervaring te lezen, daar werken we hard voor.

Monique 30-08-2022

Beginnend in fotografie.Bij kamera-express na advies een canon eos250D aangeschaft. Vriendelijk personeel goed geholpen. Hoop er veel plezier van te hebben.
Kamera Express 31-08-2022

Mooie instapcamera Monique! We wensen je veel plezier met het ontdekken van jouw camera en de fotografie natuurlijk.

G. de Jong 30-08-2022

Word altijd super goed geholpen en ze hebben dan ook alle tijd voor je inclusief een kop koffie/thee of water

Erik Hoesen 29-08-2022

Wederom bij Kamera Express een mooi objectief gekocht, Nikon Z 14-30mm f/4.0 S-line, goede uitleg en men neemt ruim de tijd om e.e.a. toe te lichten, uitermate tevreden over service en prijs.
Kamera Express 31-08-2022

Fijn dat je zo tevreden bent. Veel fotografieplezier met je nieuwe toplens!

Michelle van de Ven 29-08-2022

Fijne winkel. Vriendelijk personeel die weten wat ze verkopen en je voorzien van een duidelijke uitleg. Daarnaast zijn ze prijstechnisch ook erg goed!
Kamera Express 31-08-2022

Bedankt Michelle, we doen ons best!

Jan Vanhees 29-08-2022

Net weer een zeer degelijke uitleg gekregen voor vernieuwing van onze camera. De verkoper nam alle tijd en legde haarfijn uit waar de verschillen tussen de verschillende items waren zodat we een degelijk onderbouwde keuze konden maken. Super
Kamera Express 31-08-2022

Een vernieuwing, dat klinkt als muziek in de oren! Hopelijk heb je veel plezier van jouw keuze.

Helene 29-08-2022

Groot assortiment kan je natuurlijk ook elders of online vinden, maar deze winkel maakt het verschil: kundig en gedegen advies over de kwaliteit en inzetbaarheid van de foto/video apparatuur en accessoires, maar ook advies op maat, dus specifiek op wensen, ervaring en beurs
Kamera Express 29-08-2022

Dat lezen we heel graag. Top dat alles zo naar wens is en graag tot een volgende keer.

Erik 28-08-2022

Personeel in de winkel is vriendelijk en behulpzaam. Uiteindelijk de bestelling in de webshop geplaatst omdat de Canon R6 niet op voorraad was. Een dagje later dan gehoopt geleverd, maar goed verpakt en ook telefonisch en in de winkel goed geïnformeerd over de reden van de vertraging.
Kamera Express 29-08-2022

We snappen dat het even jammer is, maar gelukkig ben je goed geïnformeerd. Heel veel plezier met je nieuwe R6!

Ingrid 28-08-2022

Zeer vriendelijk personeel met kennis en wil meedenken. Ter plekke mogelijkheid om aan te schaffen lens uit te proberen. Ik zal zeker teruggaan naar dit Breda filiaal.
Kamera Express 29-08-2022

Bedankt voor jouw bezoek aan Breda, wij zijn ook heel blij met deze toppers.

Goed geholpen 28-08-2022

Vriendelijk en kundig geholpen in winkel te Maastricht. Eerlijk advies gekregen.

Loesje 28-08-2022

Prima en vriendelijk te woord gestaan met goed advies. Ook een realistisch advies. Daarna tot koop over gegaan. Product was op voorraad.

Jos 28-08-2022

goede prijs, snelle levering, veel en goede uitleg over product, veel goede producten, kwaliteit producten
Kamera Express 29-08-2022

Wat een complimenten, bedankt Jos!