Kamera-express.nl - Reviews & Ervaringen

Kamera-express.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 691 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,3

Erik-Jan 30-09-2022

Prima foto winkel (zowel 'live' als online). Naast nieuwe apparatuur ook veel occasions, die ook met goede foto's van de betreffende occasion op de site staan afgebeeld. Ik wilde een 42.5mm f1.2 objectief toch ook eerst even in het echt zien en die is voor mij van de vestiging in Capelle naar Eindhoven gehaald. Daar kon ik het objectief rustig bekijken en zelfs testen op mijn eigen camera. Prima service dus!
Kamera Express 30-09-2022

Fijn dat je zowel live als online een goede ervaring hebt. Bijzondere lens heb je gevonden, we zijn benieuwd naar het resultaat!

Barbara Bal 27-09-2022

Erg netjes en professioneel geholpen. De medewerker dacht erg mee met mijn wensen en vertelde duidelijk wat de verschillende opties waren. Ook stuurde hij niet aan op een duurder product, maar liet de keus echt bij mij.
Kamera Express 28-09-2022

Dat is ons streven, soms is een duurdere optie niet per se de beste optie voor iemand. Fijn dat je dit ook zo hebt ervaren.

FWe 27-09-2022

Bij de aankoop van een nieuw fototoestel heb ik op een vriendelijke en professionele manier informatie gekregen en werd me een onderbouwd advies gegeven waardoor ik met een gerust gemoed een beslissing heb kunnen nemen.
De ruime en ordelijke winkel biedt je de kans om, tijdens het wachten, een blik te werpen op het ruime aanbod.
Kamera Express 28-09-2022

Fijn dat het advies je heeft geholpen in jouw keuze. Mocht je alsnog vragen hebben, horen we het natuurlijk graag!

Gerrit 27-09-2022

Bij kamera expres in Almelo goed en vriendelijk geholpen. Uitstekende winkel.

Zo lezen we het graag!

Freddy van der Wal 26-09-2022

Ik was iets naar de sluiting tijd bij de winkel ,maar de deur was nog los ondanks de sluiting tijd ben ik geweldig nog geholpen door de medewerker *** en zijn collega en ze gaven mij duidelijk uitleg over aanschaf een nieuwe systeemcamera. En dat zij na de sluiting tijd daar tijd voornemen .
En ik kreeg boven verwachting voor mijn eigen spiegelreflex die ik inruilde een goede prijs . Bij voorbaat mijn dank top service Kamera Express te Groningen.
Kamera Express 28-09-2022

Dat is een gelukstreffer en kan inderdaad niet altijd. Heel veel plezier van je nieuwe camera!

Kamera Express 28-09-2022

Dat is een gelukstreffer en kan zeker niet altijd. Heel veel plezier met je nieuwe camera!

Dinah 26-09-2022

Onlangs verkocht ik een oude camera. Ik kon eenvoudig online een taxatie aanvragen en ging vervolgens langs in de winkel waar alles gecontroleerd werd en vlot werd afgehandeld. Omdat ik nog niet meteen nieuw materiaal op het oog had, kreeg ik een cadeaukaart die onbeperkt geldig is, zodat ik in alle rust mijn volgende aankoop kan uitzoeken. Top service!
Kamera Express 28-09-2022

Klopt, je kunt je gear wel alvast inleveren, ook al weet je nog niet wat je ervoor terug wilt. We zijn benieuwd naar je uiteindelijke keuze!

Renate 26-09-2022

Ik ben heel enthousiast geholpen bij de aanschaf van mijn Sony Cybershot DSC-RX10. We hadden eerst een andere camera aan willen schaffen (goedkoper) Gelukkig vroegen ze wat mijn bedoelingen waren met de camera. Ze adviseerden mij een andere camera waarmee ik jaren vooruit zou kunnen. Dus een week later alsnog eerder genoemde camera opgehaald. Hierbij werd ik deskundig geholpen en werd de camera mij piekfijn uitgelegd. Een mooie opbergtas erbij en ik kan beginnen aan mijn nieuwe hobby!! Ook zal ik de via de site te volgen cursussen gaan bekijken. Bedankt voor de tip!!
Kamera Express 26-09-2022

Mooie allround camera, waar je zeker nog een hele tijd mee vooruit kan! Succes met de cursussen en veel plezier.

jan 26-09-2022

goede service ,en uitleg van de camera die ik wou kopen, heb al meerdere keren bij kamera express wat gekocht altijd goede service,
Kamera Express 26-09-2022

Bedankt dat je bij ons terugkomt Jan!

Anneke 25-09-2022

Ik heb lang getwijfeld of ik mijn huidige body en lensen (Canon) zou omruilen tegen een lichter, handzamer toestel. Bij Kamera Express Almelo de alternatieven besproken, zij hebben er voor gezorgd dat ik e.e.a. kon zien, vasthouden en uitproberen in de winkel. Uiteindelijk toch besloten om mijn vertrouwde camera te houden weliswaar met een nieuw, beter objectief. Ik heb nog een leuke prijs gekregen voor mijn Tamron en Canon telelens. Al met al was het een prettige ervaring bij KE in Almelo.
Kamera Express 26-09-2022

Soms is nieuw niet per se de oplossing. Door even te overleggen heb je toch de verbetering waar je naar zocht, zonder helemaal over te stappen!

Rianne 25-09-2022

Ik heb hier mijn Canon EOS M50 Mark II Systeemcamera gekocht. Ik heb gekozen voor Kamera express vanwege goede ervaringen van anderen en het feit dat ik mijn aankoop fysiek wilde doen om advies te krijgen en niet via internet de camera aan te schaffen.
Ik was zeer te spreken over de dienstverlening. Er werd de tijd genomen om duidelijk advies te geven en ik ben erg tevreden met mijn aankoop.
Kamera Express 26-09-2022

Super dat we je konden helpen tot jouw keuze te komen. Veel fotografieplezier!

EC 25-09-2022

Na op internet gezocht te hebben voor een nieuwe compact camera zijn we langs de winkel gegaan voor aanvullende vragen. Daar prima te woord gestaan, duidelijke antwoorden op al onze vragen. Deskundig en vriendelijk personeel. De camera werd snel geleverd.
Kamera Express 26-09-2022

Blij dat we je konden helpen met jouw keuze. Heel veel plezier van je nieuwe camera.

Hans 25-09-2022

Ik zocht de Panasonic S5 camera met de 24-105mm lens. Deze combinatie was bij Kamera-Express voordelig geprijsd.
Online besteld, en de volgende dag ontvangen. Prima verpakt, helemaal blij mee.
Kamera Express 26-09-2022

Altijd fijn als we hem nog op voorraad hebben. Veel plezier met je nieuwe camera!

WimCanon 25-09-2022

Vaak koop ik direct in een van de Kamera Express vestigingen, maar deze keer heb ik online gekocht. Dat is goed bevallen, ik kon de juiste lens (Samyang 14mm) makkelijk vinden, ook was duidelijk aangeven voor welke camera de les geschikt is. De levering was binnen enkele dagen. Ik heb de lens inmiddels naar tevredenheid in gebruik.
Kamera Express 26-09-2022

Goed om te lezen dat alles duidelijk voor je was. Veel plezier met je lens en tot de volgende keer, online of offline! ;)

Mitchel 25-09-2022

Ik heb een product gekocht bij kamera-express in de winkel in Eindhoven daar ben ik goed geholpen en heel goed advies gegeven welke land ik kon gebruiken voor mijn opdracht en alle opties hadden met mijn doorgesproken Kamera Express in Toppers
Kamera Express 26-09-2022

Heel fijn dat je goed geholpen bent Mitchel. Mocht je nog vragen hebben, ben je altijd welkom!

BP 24-09-2022

Prima service en snelle levering. Vakkundig te woord gestaan. Vraag over een aansluiting op de camera werd meteen uitgezocht.
Kamera Express 26-09-2022

Top, zo lezen we het graag :)

Benno 1949 24-09-2022

Bij de aankoop van mijn Canon lens EF-M 11-22 mm werd ik deze keer ook weer uitstekend en deskundig geholpen door Rogier.
Hij nam rustig de tijd voor mij. Ik vind het elke keer weer een klein feestje om in deze winkel te zijn.
Kamera Express 26-09-2022

Grappige lens, we zijn benieuwd wat je gaat fotograferen. Superleuk dat jouw bezoek een feestje was!

Marina 24-09-2022

Zoals altijd snelle en correcte afhandeling van mijn order en de volgende dag een deugdelijk product in huis.
Kamera Express 26-09-2022

Fijn om te lezen Marina, daar doen we ons best voor :)

Remco 23-09-2022

Ik kan iedereen aanraden om zijn of haar spullen bij kamera-express te kopen. Zowel aan de telefoon als in de winkel in Amsterdam ben ik deze week meerdere keren SUPER geholpen. Ze weten waar ze het over hebben, hanteren nette prijzen, hebben als je iets besteld een snelle levering met Post-NL en ook hun voorraad is zowel in de winkel als online top. De winkel in Amsterdam is zeer netjes, goed bereikbaar en er is voldoende parkeer gelegenheid. Rogier, een vriendelijke goedlachse medewerker die echt verstand van zaken heeft, maakte mijn feestje in de winkel compleet. Hoewel in natuurlijk het meest enthousiast ben over mijn nieuw aangeschafte Sony-GM lens.😀
Kamera Express 26-09-2022

Een ontzettend leuke review Remco, let's get the party started!

TD Hoogezand 23-09-2022

Vriendelijk personeel. (Winkel te Groningen)
Bij vragen nemen ze de tijd voor je.

Alle vragen zijn welkom!

iPat 23-09-2022

Snelle service, snelle levering. Duidelijke site met een ruime keuze. In de winkel snelle en vriendelijke bediening, gedegen vakkennis en een goede service. Goede prijs-/kwaliteitverhouding. Aanrader!
Kamera Express 23-09-2022

Wat fijn om te lezen en bedankt dat je ons aanraadt!

Grady 22-09-2022

Vandaag camera gekocht bij Kamera-Express in Capelle aan de IJssel. Bijzonder goed en proffesioneel geholpen.
Blij met de uitleg van het apparaat. Nu aan de slag .
Kamera Express 23-09-2022

Fijn dat alles naar wens is verlopen. Veel plezier met je nieuwe camera!

WW 21-09-2022

Kameranexpress in Rotterdam is een fijne winkel, kundige medewerkers en niet gehaast.
Kamera Express 23-09-2022

Wij zijn ook blij met onze toppers in Rotterdam!

Doula Diana / Diana Karsijns Photography & Design 21-09-2022

Kamera-express is mijn winkel om advies te vragen over de professionele spullen die ik nodig heb voor mijn bedrijf. Het is dé plek om mijn camera's, objectieven, statieven, en wat er allemaal verder nodig is, aan te schaffen, om die foto of dat foto-verhaal te maken waar ik tevreden over ben en wat ik goed genoeg vind om te verkopen. Het advies is altijd gefundeerd en uitgebreid, de medewerkers zijn vriendelijk, snel, correct, denken mee, hebben alle tijd voor je en geven genoeg alternatieven om te kunnen kiezen.
Kamera Express 23-09-2022

Superfijn, we zijn blij dat je bij ons terecht kan! Helpen je graag de juiste kant op.

Bea 21-09-2022

Vriendelijk personeel en proffesionele uitleg de mensen namen ook hun tijd om alles netjes ,uit te leggen
Kamera Express 21-09-2022

Dat doen we graag. Hopelijk is alles duidelijk Bea!

K. Goossens 20-09-2022

Zoals altijd goed geholpen.ruim assortiment op voorraad. Deskundig en vriendelijk personeel.
Kamera Express 20-09-2022

Fijn om te lezen. Dank je wel!