Kamera-express.nl - Reviews & Ervaringen

Kamera-express.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 716 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,3

Geer 17-10-2022

Canon 90 d camera gekocht. Prima gereserveerd in de winkel. Verder vriendelijk geholpen. Winkel ziet er netjes uit, gratis bakkie koffie etc. Goede service.
Kamera Express 17-10-2022

De koffie doet het hem, niet waar?! Veel plezier met je 90D, maar dat gaat vast en zeker lukken.

Inouschka 16-10-2022

Fijne winkel met een groot assortiment en vriendelijke én deskundige medewerkers. Geen enkel probleem om even een camera voor me uit de doos te halen zodat ik hem vast kon houden. Kom graag weer terug!
Kamera Express 17-10-2022

Soms is dat zeker mogelijk. We zien je graag de volgende keer terug!

Jan Vonk 15-10-2022

In de winkel van Kamera - Express te Capello a/d Ijssel ben ik deze week om advies geweest en ben ik door verkoper-adviseur Mike voortreffelijk geholpen met een goed en eerlijk advies.
Kamera Express 17-10-2022

Wij zijn ook blij met onze topper Mike. Hopelijk heb je uiteindelijk een mooie keuze kunnen maken.

Jelles 15-10-2022

Ontzettend leuke en professionele verkopers in Den Bosch. Ze nemen alle tijd voor me en hebben ontzettend veel kennis in huis. Ze zijn nog vriendelijk ook dus ik ging met een fijn gevoel naar huis en een tas vol mooie aankopen.
Kamera Express 17-10-2022

Fijn dat je zo'n goede ervaring hebt gehad bij onze toppers in Den Bosch. Veel plezier met je tas vol met nieuwe spullen!

Ronald 15-10-2022

Zeer goed geholpen bij Kamera Express Capelle. We kregen een goede uitleg en advies, producten werden met elkaar vergeleken en we werden geholpen om de juiste keuze voor ons te maken.
Kamera Express 17-10-2022

Hopelijk heb je ook de juiste keuze kunnen maken. Veel plezier er van!

Theo. 15-10-2022

Geweldige shop bijna alles zien ,vasthouden en proberen veel vergelijkings materiaal live aanwezig.

Dat lezen we graag Theo!

Edgar 15-10-2022

Kamera Express heeft een groot assortiment camera's en toebehoren en in de Amsterdamse vestiging werd ik fijn geholpen door
Guido. Hij is zelf ook een enthousiast fotograaf en kon mij goed adviseren bij de aankoop van een nieuwe camera.
Ik zocht een camera die uitblinkt in vogelfotografie. Hij bevestigde mijn voorkeur voor de Canon R5 als zeer geschikt daarvoor.
Ook bij de accessoires kwamen we er snel uit. Ik ben blij met mijn nieuwe camera, waar nog heel wat aan te ontdekken valt!
Edgar
Kamera Express 17-10-2022

Een topper voor vogelfotografie, leuk! Heel veel plezier met het verder ontdekken en we zijn blij dat we je konden helpen.

Nicky 14-10-2022

Leuke winkel .informatie die gedeeld word over het product is goed en je hebt er wat aan.

Dat is belangrijk!

Jac 14-10-2022

Fantastisch geholpen door vakkundige en vriendelijke vakmensen , die ook nog eens alle tijd voor je namen , en uitleg gaven op al de vragen die we hadden .
We zullen zeker nog eens binnen wippen als we in de buurt zijn .
Kamera Express 17-10-2022

Jullie zijn altijd welkom. Fijn dat alle vragen beantwoord konden worden.

GEORG 13-10-2022

Vandaag een nieuwe lens gekocht bij Kamera express in maastricht. Weer goed en vakkundig geholpen zoals altijd.
Oude lens ingeruile en zonder gezeur de afgesproken prijs ervoor gekregen, TOP
Kamera Express 17-10-2022

Veel plezier met je nieuwe lens!

Anne 13-10-2022

Ik werd uitgebreid geholpen. Er werd een uitgebreide uitleg gegeven over de camera en de verschillen met andere camera's. Tevens werden mijn wensen en de mogelijkheden goed op elkaar afgestemd en was het de verkoper niet te doen om zo duur mogelijk te verkopen maar een zo'n goed mogelijk product te leveren voor een voor mij beste prijs.
Kamera Express 14-10-2022

We kijken altijd naar de beste optie voor de persoon die voor ons staat. Hopelijk heb je het gevoel dat je die hebt kunnen kiezen. Veel plezier met je nieuwe camera Anne.

Etienne 13-10-2022

Na in de winkel de nodige (bijkomende) info te hebben gekregen koos ik voor een online bestelling. Deze verliep vlekkeloos en de dag nadien kwam het pakje aan. Goede, deskundige info en snelle levering.
Kamera Express 13-10-2022

We zijn blij dat onze info je heeft kunnen helpen bij je keuze. Veel plezier met jouw bestelling!

Mandy 12-10-2022

Ik ben bij Kamera Express breda geweest op hun nieuwe locatie aan de Nieuwe Ginnekenstraat.
Super mooie winkel en vriendelijk personeel.
Goed geholpen en duidelijk advies.
De lens van me camera was niet op voorraad maar werd besteld en kon hem de volgende dag ophalen in de winkel. Ook was er een cash back actie wat makelijk was te vinden en in te vullen op de site. En omdat het programma het perfecte plaatje weer begint kreeg ik een gratis giftbox bij de camera met leuke dingen er in.
Nu kan ik gaan genieten van me nieuwe camera waar ik super blij mee ben naar heel lang sparen.
Kamera Express 13-10-2022

Mooie make over gelijk toch? Heel veel plezier met je nieuwe camera ontdekken en we zijn benieuwd of je binnenkort ook eens zo'n Perfect Plaatje instuurt!

Tessa 12-10-2022

Goede en snelle service
Kundig en vriendelijk personeel
Goed advies gekregen
Kamera Express 13-10-2022

Dat vinden we fijn om te lezen. Hopelijk heb je een mooie aankoop kunnen doen.

Leon Puts 12-10-2022

fijne overzichtelijke winkel , vriendelijk en kundig personeel
divers aan bod . kijk altijd op de website of het benodigde op voorraad is.
daar om kom ik altijd bij Kamera Expres
Kamera Express 13-10-2022

Slim, niet iedereen weet dat we deze mogelijkheid hebben op de website bij het product. Zo rij je in ieder geval niet voor niets!

Superstore 10-10-2022

Zeer kundig en vriendelijk personeel die meedenkt en goed advies geeft, tevens mooie shop met veel keus
Kamera Express 11-10-2022

Dat is goed om te lezen, we helpen graag!

Geurts 09-10-2022

Canon EOS R6 gekocht in Maastricht, goede hulp, super camera met veel mogelijkheden
Kamera Express 10-10-2022

Toffe aankoop! Fijn dat we je hiermee konden helpen/

Wendy 09-10-2022

Kamera Express heeft een uitgebreid assortiment van camera's. Ook de door mij gekochte Panasonic Lumix DC-G9. Hierbij is er een groot aanbod van lenzen voor deze camera. Waaronder ook de 14-140mm lens in weather resistant uitvoering. De levering verliep soepel en snel. Bij het maken van de eerste foto's werd ik meteen enthousiast van de vele mogelijkheden die ook intuïtief te vinden zijn.
Kamera Express 10-10-2022

En de eerste foto's zijn al een feit! Veel plezier met het verder ontdekken van jouw toestel. We zijn altijd blij om te kunnen helpen.

Paul en Marja 08-10-2022

We zijn naar de vestiging in Den Bosch geweest, in eerste instantie voor een oriënterend gesprek. We zijn daar erg goed geholpen, hebben veel informatie gekregen. Kregen goede uitleg over de verschillen tussen de camera's, voor- nadelen etcetera. Vandaag naar de winkel teruggegaan en een toestel aangeschaft. Ook nu deskundig geholpen, goed advies gekregen. Wat ons betreft een winkel met deskundig personeel waar je zeer goed geholpen wordt.
Kamera Express 10-10-2022

Goed te lezen dat beide keren een succes waren. We zijn blij dat je een goed overdachte keuze hebt kunnen maken met onze hulp.

Marcel 08-10-2022

Ik ben vanmiddag keurig geholpen bij Kamera Express Almelo bij de aankoop van een Canon EOS 90D.
Een zeer goede service, en prima inruil mogelijkheid van mijn oude camera.
Kamera Express 10-10-2022

Mooie aankoop Marcel! We wensen je veel plezier met je nieuwe toestel.

Vakfotograaf 08-10-2022

Vriendelijk en kundig personeel dat de tijd voor je neemt, Ruim assortiment en de mogelijkheid om eerst te kijken voor je iets koopt.
Helaas wordt er geadverteerd dat inruil mogelijk is wat in mijn geval niet zo was (EOS 7D).
Al met al toch een aanrader.
Kamera Express 10-10-2022

De ingeruilde producten worden toegevoegd aan ons tweedehands assortiment. Wanneer iets voor ons niet meer rendabel is, zullen we dat ook eerlijk zeggen. Jammer dat jouw camera daar onder viel. Gelukkig was de rest wel naar wens!

Karin 07-10-2022

Via de webshop besteld en de volgende dag al in huis. Behulpzame klantenservice die goed bereikbaar is.
Kamera Express 10-10-2022

We doen ons uiterste best!

Piero 07-10-2022

Ik was er vandaag en wow, de mensen die daar werken waren zo aardig, lief, behulpzaam en ze weten vee over het product dat je wilt hebben

Top winkel!!💯
Kamera Express 10-10-2022

Super dat je zo'n fijne ervaring hebt gehad Piero!

Linda van Loosbroek 06-10-2022

Erg vriendelijk en kundig personeel die je alles uit willen leggen en ook echt de tijd voor je nemen.
Mooie nieuwe winkel!
Ook echt fijn dat ze met je mee denken over de aanschaf. En ze zijn totaal niet opdringerig maar luisteren echt naar wat jij wil en wat je wensen zijn
Kamera Express 07-10-2022

Dat streven we in onze winkels inderdaad wel na. Voor iedereen de benodigde tijd nemen om alle vragen te beantwoorden. Omdat we zelf ook zo gek zijn op alles rondom fotografie!

Loraine Geurtsen 06-10-2022

Kamera express is echt een top zaak/webshop!
Bestel heel graag bij kamera express.
En de service is echt super!
Kamera Express 07-10-2022

Zo lezen we het natuurlijk graag, dankjewel!