Kamera-express.nl - Reviews & Ervaringen

Kamera-express.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 719 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,3

L.B. 27-10-2022

Als beginnende fotografen wilden we bij de aanschaf van een fotocamera graag persoonlijk advies. We kwamen daardoor bij Kamera Express in Arnhem terecht. We werden door de vriendelijke verkoper goed geadviseerd. Hij nam alle tijd voor ons en had nog goede tips.
De levering verliep prima en volgens afspraak. We zijn blij met onze aanschaf.
Kamera Express 28-10-2022

Fijn dat jullie er blij mee zijn. Mochten er toch nog vragen zijn, weet je ons te vinden!

Kamera Express 28-10-2022

J vd H 26-10-2022

Prima geholpen met de aanschaf van mijn eerste spiegelreflex camera, 2000D met 15-55 lens.
Goede professionele hulp, scherpe prijzen en Twentse gastvriendelijkheid in de winkel.
Kamera Express 27-10-2022

Hele goede begincamera. Veel plezier met het ontdekken ervan!

Marc Faro 26-10-2022

Vandaag mijn EF 70-200 ingeruild bij Kamera Express. Ik kreeg vooraf een richtprijs met een minimum en maximum prijs, en ik kreeg ook keurig de maximum prijs omdat de lens er als nieuw uit zag. Dus een eerlijke prijs en een hele toffe upgrade naar de RF 70-200 2.8. Ze zijn net een paar weken verhuisd naar een nieuw pand, maar het zag er keurig uit, en klantvriendelijk zoals je mag verwachten. TOP
Kamera Express 27-10-2022

Slim om je 'oude' apparatuur in te ruilen en fijn dat we je de maximale prijs konden geven. Veel plezier met je nieuwe topper!

Joop 26-10-2022

Geweldig en deskundig advies gekregen voor de aankoop van een telelens, alle tijd genomen voor de uitleg over het product.
Kamera Express 27-10-2022

Een telelens, leuk! We zijn benieuwd naar de resultaten. Stuur zeker eens wat in voor onze fotowedstrijden.

Daisy 26-10-2022

Eerst 2 maal gebeld met kamera express, eerste telefoontje leek diegene niet veel verstand te hebben van het probleem die ik had met mijn camera. Volgende dag gebeld en gevraagd hoe het zat kwa reperatie uit eindelijk besloten voor een nieuwe camera te gaan.
Aan de telefoon werd goed meegedacht over welke bij mij zou passen.
Naar de winkel gereden eerst werd ik geholpen door iemand die wat haastig leek en niet echt de tijd nam, na een bedenk pauze te hebben ingelast van een half uurtje weer terug naar binnen gegaan toen uitgebreid geholpen door iemand anders, diegene dacht goed mee met wat ik zou willen met de camera en welke dan bij mij zou passen.
Ook meegedacht kwa accessoires en wat in mijn budget past.
Fijn geholpen. Heb tenslotte niet voor niks mijn 2e Camara bij jullie gekocht.
Kamera Express 27-10-2022

Bedankt voor het delen van jouw ervaring Daisy. Wel jammer dat je de eerste keren niet helemaal naar wens geholpen bent. Gelukkig is het daarna ruimschoots goed gemaakt. Veel plezier met je camera!

Joyce Ajubi 24-10-2022

Ontvangen in Eindhoven door een enthousiaste jongeman met verstand van zaken .Hij heeft ons in duidelijke taal kunnen uitleggen wat de beste aanschaf is voor onze behoeften en de werking en eventueel uitbreiding hiervan .Hij nam alle tijd voor ons (leken ) in de fotografie duidelijk uitleg te geven .Wij zijn daarom ook met een tevreden gevoel en een mooie aankoop naar buiten gegaan .Zal deze winkel zéker aanbevelen.
Kamera Express 24-10-2022

We helpen iedereen graag op weg. Fijn dat alles naar tevredenheid is verlopen en we zien je graag nog eens terug.

John 23-10-2022

Vorige week eerste maal in winkel werd fijn en goed geholpen . Vandaag bij afhalen door iets wat jonge onervaren verkoper wat minder vond dit wat minder prettig .
Kamera Express 24-10-2022

Fijn dat jouw bezoek is bevallen, wel jammer om te lezen van de tweede keer. Mochten we je nog ergens mee kunnen helpen, horen we het natuurlijk graag.

JV 22-10-2022

Het bezoek aan de winkel was superaangenaam. Goede uitgebreide info gekregen op onze vragen. Een aanrader!
Kamera Express 24-10-2022

Hopelijk zijn al je vragen beantwoord en anders weet je ons te vinden!

Yvonne 22-10-2022

Doen veel moeite ook voor een oude digitale camera om onderdelen of een memorycard te vinden die nog compatible is. Goede vakinhoudelijke kennis van het personeel.
Kamera Express 24-10-2022

Hopelijk hebben we nog onderdelen voor je kunnen vinden Yvonne. We doen in ieder geval altijd ons best.

Sander 21-10-2022

Het personeel denkt echt met je mee en is super attent. Prijzen zijn altijd top

We doen het graag!

N. 21-10-2022

Enorm goede service bij Kamera Express Den Bosch.
Mijn oude camera in kunnen leveren, en het bedrag direct kunnen investeren bij de aanschaf van een nieuwe camera.
Ik twijfelde nog enorm tussen 2 soorten camera's. Door de goede uitleg, vergelijkingen, het uitproberen en adviezen ben ik uiteindelijk tot een fijne, goede en heldere keuze kunnen komen. En nu.... Ben ik enorm blij met mijn nieuwe aankoop! En heb ik positieve zin om weer mooie foto's te gaan maken!
Kamera Express 24-10-2022

Slim om je oude camera in te leveren, zo heb je een mooie korting op je nieuwe. Fijn dat je door onze hulp een keuze hebt kunnen maken. Heel veel plezier met fotograferen en ontdekken van je nieuwe camera!

Rob 21-10-2022

In de zaak (Den Haag) prima geholpen. Men heeft alle tijd voor je. Nu na enkele maanden er problemen met de gekochte apparatuur is, zijn ze absoluut niet telefonisch bereikbaar. Dagenlang diverse keren geprobeerd. Hopeloos. Een zeer slechte service.
Kamera Express 21-10-2022

Sorry Rob, we hebben momenteel helaas veel zieke collega's, dus onze bereikbaarheid is niet optimaal. Je kunt ook altijd even een mailtje sturen en we zullen ons best doen zo snel mogelijk met je mee te kijken.

PT 20-10-2022

Ben vandaag vriendelijk en goed geholpen bij Kamera Express (Capelle aan den IJssel), wat heeft geleid tot een aankoop. Keuze gemaakt door acceptabel prijsniveau, vriendelijkheid en vakkundige uitleg/toelichting.
Kamera Express 21-10-2022

Top dat we je konden helpen tot een keuze te komen. We wensen je veel plezier met jouw bestelling.

Menno 20-10-2022

Je weet dat het even kan duren voordat je aan be beurt bent maar het wachten loont, iedere keer weer nemen ze alle tijd en krijg je vakkundig advies. En soms steek je wat op van wat ze jou voorganger vertellen ;-)
Er werd tijd gemaakt om naar mijn sensor te kijken en deze schoon te blazen terwijl de rij achter mij gestaag groeiden. Top!!
Via de webshop mijn product al van te voren al laten klaar leggen waardoor ik zeker wist dat ze het op voorraad hadden.
Kamera Express 20-10-2022

Slim om je product alvast te reserveren, zo sla je de plank niet mis. We nemen inderdaad voor iedereen graag de tijd die nodig is. Gelukkig heb je weer een blinkende sensor en kan je even vooruit!

Inge 19-10-2022

super service, goede uitleg, neemt de tijd, goede tips, vriendelijk, parkeerservice
Kamera Express 20-10-2022

Dankjewel Inge, we doen ons best!

Yves 19-10-2022

Zoals steeds een zeer goede service en vriendelijk personeel! Bestelling geplaatst via de webshop en 30 minuten later mogen ophalen in de winkel van Turnhout! Toppers!!!
Kamera Express 20-10-2022

Als het op voorraad is in betreffende winkel, ligt het binnen no time voor je klaar. Bedankt voor je positiviteit!

Theo 19-10-2022

Al een tijdje op zoek naar een macrolens. Na kundig advies door de verkoper een goede gekocht in Arnhem.
Zeer blij met het resultaat van de foto's.
Kamera Express 20-10-2022

Fijn dat onze toppers van Arnhem je kundig advies konden geven. Veel plezier met je macrolens en deel zeker eens wat resultaten met ons!

Jeroen Brand 19-10-2022

Winkelpersoneel ontzettend aardig en behulpzaam. Winkelvoorraad matig. Verzenden duur lang en bedrijf is telefonisch nauwelijks te bereiken, daarom maar zes punten.
Kamera Express 20-10-2022

Jammer dat je dit zo hebt ervaren Jeroen. We werken heel hard om onze bereikbaarheid weer op en top te krijgen!

Peter 19-10-2022

Een winkel waar ik vaak terug kom. Deskundig, vriendelijk en scherp in prijs
Kamera Express 20-10-2022

Leuk dat je bij ons terugkomt Peter, daar zijn we heel blij mee!

Koen 19-10-2022

Perfect geholpen met een Nikon Z9. Deze zijn lastig te krijgen maar via Kamera-Express ging het veel sneller dan verwacht. Kundig advies en alle vragen werden geduldig beantwoord.
Kamera Express 20-10-2022

Gefeliciteerd met deze mooie aankoop Koen!

Iwan 19-10-2022

Bij de aanschaf van een nieuwe Canon R5 hebben ze mij het correcte advies gegeven.
Niet alleen een camera met alles erop en eraan verkopen, maar ook daadwerkelijk je begeleiden in het maken van de juiste keuzes.
Samen zijn we tot de juiste conclusie gekomen. Het goed luisteren naar wat ik als klant voor eisen stel en welk doel ik voor ogen heb.
Het resultaat mag er wezen.
En het is fijn dat je hun expertise in de Kamers Express winkel gewoon kunt aanspreken. Dit maakt het toch een stuk gemakkelijker om te communiceren.
Niet alles wat digitaal wordt verteld is "goed", menselijkheid is voor sommige zaken toch echt wel een pré.
Kamera Express 20-10-2022

Top dat we je konden helpen met jouw keuze. Soms is het inderdaad fijner dit even 'live' in de winkel te bespreken. We zijn blij dat je tevreden bent het resultaat!

Cuveele J-P 18-10-2022

Reeds meerdere producten aangeschaft - steeds met volledige voldoening - voldoen aan beschrijving (ook 2de hands) - correcte & vlugge levering - Prima info - kom zeker nog terug.
Kamera Express 20-10-2022

Goed om te lezen. We zien je graag volgende keer weer!

Jhp 18-10-2022

Heel goed en vakkundig geholpen. Uitgebreid de tijd genomen voor mij. Koffie en thee in de winkel tijdens het wachten.
Top!
Kamera Express 18-10-2022

Dat is fijn om te lezen. Je bent altijd welkom voor een bakkie tijdens het wachten.

Jan v. B. 17-10-2022

Onlangs online een Panasonic Lumix FZ-330 gekocht. Goede prijs en snel geleverd. Helaas is de fysieke winkel uit Tilburg verdwenen want ik vind het met dit soort apparatuur het prettigst om het in echt even uit te proberen.
Kamera Express 17-10-2022

Dat klopt inderdaad. Helaas moest deze door corona de deuren sluiten. Wie weet in de toekomst!

Marianne 17-10-2022

Kamera express Den Bosch:
Mooie ruime winkel.
Veel keuze
Vakkundige en vriendelijke medewerkers
Kamera Express 17-10-2022

Goed om te lezen dat alles naar wens was Marianne!