Kamera-express.nl - Reviews & Ervaringen

Kamera-express.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 717 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,3

SK 13-11-2022

De bestelling was helaas nét niet op tijd binnen voor vakantie aangezien die uit een winkel moest komen maar nog wel binnen de gecommuniceerde levertijd. De service was goed, met goede informatievoorziening en snelle communicatie. Daarnaast is de site overzichtelijk en was de prijs ook goed. Zeker voor herhaling vatbaar!
Kamera Express 14-11-2022

Super balen dat hij net te laat was voor je vakantie, maar wel goed om te lezen dat je alsnog tevreden bent over onze services. Hopelijk volgende keer een turbo levering!

Jeroen 12-11-2022

Eerste bezoek aan winkel in Maastricht. Top service en advies. Bij de volgende bestelling weer naar deze winkel ipv online bestellen.
Kamera Express 14-11-2022

Superleuk dat de winkel zo goed is bevallen, dat je daar liever terug komt. We zien je de volgende keer!

Pieter D 12-11-2022

Overzichtelijke en duidelijke uitleg in de winkel. Ze namen rustig de tijd om dingen uit te leggen en te laten zien. Tevreden met gekochte producten.
Kamera Express 14-11-2022

Fijn dat je helemaal tevreden bent. Mocht je alsnog vragen hebben, weet je ons te vinden.

Canon eos r10 12-11-2022

Over de winkel en service en uitleg zeer tevreden, maar mijn vraag over de garantieperiode het ik geen antwoord gekregen tot hiertoe!
Kamera Express 14-11-2022

Jammer dat je vraag nog niet geheel beantwoord is. Standaard heb je 2 jaar garantie op een nieuw toestel. Met bepaalde modellen kun je deze garantie verlengen door het invullen van het formulier op onze website. Mocht je alsnog vragen hebben, neem even contact met ons op.

Jan 11-11-2022

Ik ben al lang bezig met amateurfotografie en door de jaren heen verzamel je camera's en lenzen die uiteindelijk in de kast staan stof te verzamelen. Ee vriend liet horen dat KameraExpress oude nog intacte toestellen overneemt en zo ben ik bij jullie (de vestiging Gent) terecht gekomen met een aantal camera's en lenzen, het scheelde echt een stuk bij de aankoop van de EOS R10 met 18-150 mm lens.
Jullie medewerker meneer Peter heeft me heel erg geholpen, ik wou mijn huidige camera vervangen voor een lichter en liefst met één lens toestel en had als trouwe Canon fan de CANON POWERSHOT SX70 HS of de CANON EOS M50 MARK II ZWART + 15-45MM IS STM + EF-M 55-200MM F/4.5-6.3 IS STM maar meneer Peter wist me te overtuigen (met mijn verleden als spiegelreflexcamera gebruiker) dat ik toch beter kies voor de EOS R10, mocht ik ooit terug de goesting hebben om andere lenzen te kopen.
De eerste ervaringen zijn super, camera en lens lichter, digitale zoeker perfect, weliswaar nog een beetje wennen aan het nieuwe maar de resultaten zijn bijzonder goed.
Conclusie: - heel tevreden over de ontvangst in de vestiging van Gent
- meneer Peter heeft me heel deskundig de juiste info meegegeven en zo geholpen bij mijn keuze
- blij met de mogelijkheid apparatuur in te ruilen
- blij dat ik op geen enkel moment het gevoel had dat er me iets werd opgedrongen
- zeker weten jullie hebben er een fan bij
Kamera Express 14-11-2022

We denken graag mee met de beste mogelijkheden voor onze klanten. Fijn dat dit gewaardeerd wordt en je een mooie korting kreeg door het inruilen van jouw oude apparatuur.

Arno Louwagie 11-11-2022

Professionele zaak (online en fysiek) met veel respect en aandacht voor de beeldmakers die er winkelen.
Communicatie (bij bv. afhandeling), producten en prijzen zijn dik in orde. Heb hier even geleden Kodak Vision-3 500T Super 8 film gekocht voor €49. Ik vond ze nergens aan een lagere prijs (tenzij ze al over datum waren) in België dankzij de gratis verzending.
Kamera Express 14-11-2022

Top dat wij deze nog wel hadden en nog voor een mooie prijs ook!

Joop 11-11-2022

Zeer goed geholpen en advies gegeven over de aankoop van een Nikon telelens, aanbeveling
Kamera Express 14-11-2022

Altijd blij om te helpen, succes met je nieuwe telelens Joop!

Anouk 11-11-2022

Wij hebben een Sony A6100 aangeschaft met twee lenzen. Op de website was voldoende informatie en specificaties te vinden over de camera en het gebruik daarvan. Ook was er sprake van snelle levering waarbij we zelf de bezorgdag konden kiezen. Daarnaast hebben wij gelijk een verzekering afgesloten voor de camera, ideaal.
Kamera Express 14-11-2022

Leuk model! We wensen je veel plezier met je A6100.

Nathanael de Beukelaer 10-11-2022

Werk in de audiovisuele sector sinds acht jaar. Voor kamera express kocht ik alles op amazon wat ik niet rechtvaardig vond. Met Kamera express heb je een echte klantenservice, en hebben ze een goede visie. Je kunt oude toestellen binnen brengen en daarmee nieuwe kopen.

Ik zou het aanraden aan personen die een passie hebben voor foto's en video's
Kamera Express 14-11-2022

Bedankt voor het compliment! We doen ons best om iedereen zo goed mogelijk van dienst te zijn.

Frank 10-11-2022

Ik wilde een Sony lens kopen bij een webshop. Het nadeel daarvan is dat ik hem niet op mijn kamera kon zien. Dus gebeld met Kamera Express of ik een lens kon bekijken op mijn kamera. Dat was geen probleem alleen de lens was niet in Arnhem waar ik het dichtst bij woon. Maar ze zouden hem opsturen (vrijdag belde ik). Maandag lag mijn lens inderdaad klaar in Arnhem. Ik werd deskundig geholpen, kon mijn oude lens inruilen voor een redelijk bedrag. Goede service, ideale combinatie van webshop en winkel. Ik ben heel tevreden.
Kamera Express 14-11-2022

Dat is vaak wel het voordeel van een winkel, producen kunnen even bekeken worden. Goed te lezen dat hij zo snel voor je klaar lag en hopelijk heb je er veel plezier van.

Bert 10-11-2022

Omdat ik niet precies wist of de MIOPS smart trigger met verbindingskabel de juiste was voor mijn Canon EOS 90D heb ik contact gehad met de klantenservice waar ik snel, vriendelijken deskundig werd geholpen waardoor ik de juiste producten (anders dan ik zelfbedacht had) kon bestellen.
Kamera Express 14-11-2022

Super dat we je snel aan de juiste producten konden helpen. Nu gauw aan de slag!

Willeke de Kruijf 10-11-2022

Ik ging naar de vestiging Arnhem voor mijn nieuw aan te schaffen Sony lens. Gegeven advies en uitleg waren uitstekend, bevestigde eigenlijk wat ik zelf al had uitgezocht. Inruil van mijn oude lens verliep ook soepel. Goede deal en een tevreden klant rijker.
Kamera Express 14-11-2022

Fijn als dat met elkaar overeen komt, dan heb je jouw huiswerk goed gedaan. Blij dat we een goede deal voor je konden maken en jij helemaal tevreden bent. Veel plezier met je nieuwe lens!

Eugene Jansen 10-11-2022

Al mij fotospullen heb ik gekocht bij Kamera Epress in Breda. De medewerkers geven ze je een goed en eerlijk advies en zijn ook heel deskundig. Ze nemen ook de tijd voor je. De letter S van Service staat bij hen hoog in het vaandel en zo hoort het ook. Begin november 2022 heb ik me laten adviseren over een lens om te gebruiken bij concertfotografie. Medewerker Francois adviseerde mij om de groothoeklens van Sigma 24-70 mm F/2.8 DN Art Sony FE-mount te nemen ook gezien de prijs ervan. En hij bevalt mij prima. Ligt goed in de hand. Afgelopen zondag 6 november 2022 mijn eerste mooie concertfoto's gemaakt met toestemming van de organisator bij Blues Experience Etten-Leur. Twee vliegen in één klap: foto's maken en genieten van de muziek.
Kamera Express 14-11-2022

Wauw, vet dat je bij het concert foto's mocht maken. En super dat wij je konden helpen hier de perfecte lens voor aan te schaffen. Mocht je nog is vragen hebben, weet je ons te vinden in Breda.

Luc 10-11-2022

Het blijft m'n favoriete winkel voor fotoapparatuur. Goede service en goede beschikbaarheid van producten.
Kamera Express 14-11-2022

Dat is een groot compliment, dankjewel Luc!

T Baas 09-11-2022

Kamera Express heb ik gekozen omdat ze gespecialiseerd zijn in camera's en accessoires. Ik ben een aantal maal langs geweest in een van hun winkels en de service is prima. Behulpzaam en deskundig. Op de website staat veel informatie, ook om beter te leren fotograferen. En daarnaast is er de 5 jaar garantie. Ik heb er een camera gekocht en accessoires en deze bevallen goed. Fijn dat er zulke winkels zijn.
Kamera Express 14-11-2022

Leuk dat je zowel onze website hebt bekeken als onze winkel. Vergeet niet om nog even het formulier in te vullen, zodat je dezelfde dag het certificaat nog ontvangt!

Angelina 09-11-2022

Ik ben erg enthousiast over de winkel Kamera Express in Utrecht. Ik heb vooraf goed uitgezocht op de website welke camera ik wilde en kwam uit op de Sony Cybershot DSC-RX100 mark VII. In de winkel werd ik meteen goed geholpen en kreeg ik veel adviezen mee hoe om te gaan met de camera en ook eerlijk advies over de accessoires die ik ook op mijn lijstje had staan. De tip over bundels en prijsvoordelen hebben mij enorm geholpen. Fijne winkel en zeker aan te bevelen!
Kamera Express 14-11-2022

Mooie allround camera heb je gevonden zo. Fijn dat we een mooie prijs voor je konden maken!

Ben S 08-11-2022

Fijne overzichtelijke shop met vakkundig personeel die meedenken om bepaalde keuze wel of juist niet te maken.
Parkeerplaats voor de deur.
Kamera Express 08-11-2022

We helpen je graag op weg. Parkeren voor de deur is altijd fijn.

M.Koppens 08-11-2022

vandaag nikon Z6ii gekocht bij kamera express in Eindhoven. Had veel spullen voor inruil. Verkoper werkte alles een voor een af. Liet zich niet van de wijs brengen door meerdere wachtende. Was correct en duidelijk, prettig en vriendelijk in omgang
Kamera Express 08-11-2022

Prachtige camera heb je gekocht. Slim ook dat je oude gear hebt ingeruild. We hebben je graag geholpen!

Adri 06-11-2022

Ik ben vriendelijk en vakkundig geholpen in de prachtig ingerichte winkel in Eindhoven met der aankoop van mijn nieuwe Sony camera.
Kamera Express 07-11-2022

Top dat we je konden helpen met je nieuwe Sony. We wensen je veel fotografieplezier!

Arnold 06-11-2022

Personeel is vriendelijk en geeft goede bruikbare informatie. Ruim assortiement in de winkel aanwezig waardoor je de verschillende opties kan bekijken.
Kamera Express 07-11-2022

We proberen voor ieder wat wils in de winkel op voorraad te hebben. Fijn dat jouw opties aanwezig waren.

Wendy 06-11-2022

Fijne winkel met goede uitleg en service. Kwam al jaren in Amsterdam, nu in Arnhem. Zelfde goede ervaring. En blij met mijn nieuwe Canon 90D! Geen poging tot het verkopen van extra spullen, ook fijn. Gewoon goed advies waar ik voor kwam.
Kamera Express 07-11-2022

Gefeliciteerd met je nieuwe 90D, een toppertje deze camera. We wensen je veel plezier!

Luc Gosselin 06-11-2022

Vriendelijke en professionele bediening met advies op maat. De verkopers nemen de tijd om uitleg te verschaffen en samen met jou de beste oplossing te zoeken, aangepast aan je noden. Het is dus duidelijk niet verkopen om te verkopen, maar wel vanuit een gezamenlijke passie voor fotografie gepast advies geven. Dit is wat ik zoek als ik naar de store ga.
Kamera Express 07-11-2022

Dat is vaak de essentie, gezien we hier allemaal gek zijn op alles rondom fotografie. Hopelijk is alles duidelijk voor je, zo niet, dan weet je ons te vinden!

Tiny 06-11-2022

Snelle levering van Nikon Z systeemcamera, op donderdag avond online besteld omdat deze niet in mijn voorkeurs winkel aanwezig was. het kon 1 to 4 dagen duren voor ik hem in de winkel kon ophalen en op zaterdag ochtend had ik al een email dat ik hem kon ophalen. Goeie snel service.
Kamera Express 07-11-2022

Daar zul je veel plezier van hebben. Super dat hij zo snel voor je klaar lag.

Cora 05-11-2022

Fijn geholpen in deze winkel. Goede uitleg en de medewerkster nam ruim de tijd om alle vragen te beantwoorden.

Bedankt Cora!

Gerrit ter Harmsel 05-11-2022

Kamera express Almelo; Ik heb voor deze locatie gekozen om de vertrouwde en perfecte service van de medewerkers.
In dit geval Susan voor de reservering , en Tristan voor de uitgebreide uitleg bij de aankoop en het ophalen van de Canon R7 camera
Kamera Express 07-11-2022

Gefeliciteerd met je nieuwe R7, daar zul je veel plezier van hebben. Fijn dat onze toppers je wegwijs hebben kunnen maken!