Kamera-express.nl - Reviews & Ervaringen

Kamera-express.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 722 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,3

Niek 24-11-2022

Goed advies gekregen en nu oefenen met m’n nieuwe canon. Tot nu toe bevalt hij goed.
Kamera Express 25-11-2022

Veel plezier met het ontdekken van je nieuwe Canon!

Klaas Engels 24-11-2022

Een hele mooie winkel met vriendelijk en vooral kundige medewerkers waardoor je zeer goed geholpen word.
Kamera Express 25-11-2022

Bedankt voor jouw review!

Marten 24-11-2022

Kamera Express is een bekende winkel in Utrecht die voor mij gemakkelijk te bereiken is. Grote parkeergarage ernaast die voor klanten van Kamera Express het eerste uur gratis is.
De side van Kamera-express.nl is zeer toegankelijk en maakt de winkelkeuze gemakkelijk. Het winkelpersoneel waar ik mee te maken had was zeer vriendelijk en behulpzaam. De levering werd ter plaatse gecontroleerd op de juiste inhoud omdat er op de webside een onjuiste software-versie was opgegeven. Maar alles kwam overeen met de inhoudsopgave die wel correct was opgegeven.
Kamera Express 25-11-2022

Fijn dat we je konden helpen en dat alles uiteindelijk toch volgens beschrijving bleek te zijn. Veel plezier met jouw bestelling.

Ernst 24-11-2022

Zeer vriendelijk en kundig personeel. Heb mijn oude set goed kunnen inruilen tegen een nieuwe camera.
Kamera Express 25-11-2022

Slim om je oude set in te ruilen en veel plezier met je nieuwe camera!

Froukje 24-11-2022

Omdat ik al jaren fotografeer kom ik de naam Kamera Express vaak tegen. Nu had ik advies nodig om van een Spiegelreflex Camera over te gaan op een Systeem Camera. Ben daarbij uitstekend geadviseerd en ga met mijn nieuwe Camera enthousiast aan de gang.
Kamera Express 25-11-2022

Blij dat we je daar mee konden helpen. Veel plezier met het ontdekken van je nieuwe camera!

Emelie 24-11-2022

Ik ging naar de winkel in Gent. Personeel was hier heel vriendelijk en gaf het juiste advies.
Ook heel veel keuzemogelijkheid!
Kamera Express 25-11-2022

We staan altijd klaar om je te helpen. Hopelijk heb je wel een keuze kunnen maken, ondanks de vele mogelijkheden!

chimène 24-11-2022

Kameraexpress Utrecht: topwinkel. Ik ben een student en heb ontzettend lang moeten sparen voor mijn camera + peperdure lens (voor de kenners: f2.4, 24-70). Was thuis foto's aan het maken, gooide mijn kat de camera van het statief af, ja hoor, filter plat, en kreeg m niet meer vd lens af. Naar Kamera express gegaan, en die zouden het wel fixen. Kreeg dezelfde middag nog een mailtje dat het was gelukt! Ze hadden het filter moeten slopen, maar daar was ik helemaal oke mee. Afgelopen dinsdag mijn lens opgehaald, hadden ze dus helemaal niks gerekend voor het eraf halen van het filter!! Helemaal blij. Service wederom top, echt heel blij mee ☺️
Kamera Express 25-11-2022

Oei, na zo lang sparen een kat die met camera's gooit.. We snappen wel dat je daar flink van hebt gebaald. Gelukkig konden we het kosteloos voor je oplossen en kan je nu weer aan de slag!

Ronald 23-11-2022

Daarom reed ik dus helemaal naar de Suoerstore in Capelle aan den IJssel!!

Deskundig te woord gestaan en een eerlijk antwoord op mijn vraag voor inruil. Prima koffie, Occasion tiptop in orde, snelle service en vast weer jaren foroplezier!

Ik kom zeker terug voor meer!
Kamera Express 25-11-2022

Hopelijk was het ritje te doen. We hebben een prachtig occasion assortiment. Veel plezier met je nieuwe (gebruikte) aanwinst!

An 23-11-2022

Zeer ruime keuze en voorraad. Toch moest er nog iets nageleverd worden, maar dat werd reeds daags nadien thuis geleverd! Vriendelijke en hulpvaardige medewerker!
Kamera Express 25-11-2022

Niet alles kan in de winkel op voorraad zijn. Is het in het webshopmagazijn, dan sturen we het zo na, geen probleem!

Adri V. 23-11-2022

Al jaren klant van Kamera Express en altijd goed zaken kunnen doen. Deze keer vanuit Zeeuwsvlaanderen even naar Gent gereden en de Canon EOS R5 aangeschaft. Na enig overleg de 5DM3 ingeruild voor een schappelijke prijs. Jammer dat de grip en adapter ring niet in de winkel waren, terwijl op de website stond dat deze op voorraad waren. Verkoopster Julia beloofde dat deze morgen bezorgd zouden worden.... Verder goed, bekwaam en vriendelijk geholpen.
Kamera Express 25-11-2022

Bedankt dat je al jaren bij ons komt. Slim ook om je oude apparatuur in te ruilen. Gelukkig konden de producten makkelijk nagestuurd worden!

Lucy 23-11-2022

Megastore , grot van alibabba voor fotografieliefhebbers . Deskundig en vriendelijk personeel . zeker een aanrader !
Kamera Express 25-11-2022

We proberen overal wel wat op voorraad te hebben, maar zoveel als alibabba.. Fijn dat alles zo naar wens was Lucy!

Mvdk 23-11-2022

Altijd vakkundig advies bij de aanschaf van een camera. Ook bij klachten werd ik zeer netjes geholpen door de klantenservice.
Kamera Express 25-11-2022

Jammer dat je klachten had natuurlijk, maar we worden er wel blij van als deze goed voor je worden opgelost.

peter_b 22-11-2022

De medewerkers van Kamera Express Utrecht zijn vriendelijk en deskundig, bovendien zijn de prijzen concurrerend en gunstig.
Kamera Express 25-11-2022

Zo lezen we het graag. We proberen altijd de beste prijzen aan te bieden!

Ro010 22-11-2022

Korting gevraagd via de e-mail en verdere afhandeling ook via dat kanaal gedaan.
Snelle heldere communicatie, prijs kwaliteit verhouding uitstekend.
Kamera Express 22-11-2022

Mooi als we een leuke prijs voor je kunnen maken!

francois michielsen 22-11-2022

We gaan al lang naar Kamera Express in Turnhout.
We krijgen daar steeds goed advies voor onze aankopen door vriendelijk en competent personeel.
Kamera Express 22-11-2022

Bedankt dat je al langer bij ons in Turnhout komt. Het is altijd goed om te lezen dat je naar wens geholpen wordt.

Micle 22-11-2022

De site vind ik overzichtelijk en makkelijk mee te werken. Normaal bestel ik ook alles via de site, maar omdat ik nu meer wilde weten over de canon R5 ben ik persoonlijk naar de vestiging in Eindhoven gegaan. Ik ben daar zeer goed geholpen. Er werd alle tijd genomen om mijn vragen rustig te beantwoorden onder het genot van een kopje koffie. Omdat men voor iedere klant die in de winkel staat de tijd nemen, kan het voorkomen dat je iets langer moet wachten voordat je aan de beurt bent. Goed werk neemt nu eenmaal wat tijd in beslag. Ik kom zeker terug bij mijn volgende aankoop.
Kamera Express 22-11-2022

Leuk dat je zowel online als offline ervaring met ons hebt. Ook fijn om te lezen dat je het niet erg vindt om af en toe iets langer te wachten.

Ron Jaspers 21-11-2022

Altijd super tevreden over Kamera Express aantal producten al besteld in de jaren en top service
Kamera Express 22-11-2022

Bedankt dat je al jaren bij ons bent Ron, daar worden we blij van!

K2 20-11-2022

Al vele jaren klant van Kamera Express en ook onlangs weer een aankoop gedaan. Website is overzichtelijk en geeft voldoende en goede productinformatie. Dure gevoelige apparatuur haal ik liefst zelf op in de winkel. Het selecteren van de afhaal winkel zou op de website iets overzichtelijker kunnen (besteld via de mobiel dus wellicht geeft dat een iets vertekend beeld).

Voor de rest een toppertje dus zeker een aanrader voor
andere klanten.
Kamera Express 22-11-2022

Bedankt voor de tip, we zullen er eens naar kijken. Fijn dat alles voor de rest naar wens is verlopen!

Osman 20-11-2022

Ben een twijfelende klant die voor elk klein dingetje terug keert en elke keer wordt ik goed geholpen
Ook de laatste keer toen ik 3 minuten voor sluitingstijd binnenstapte. İk bezoek de vestiging in Rotterdam en in Capelle aan den IJssel.
Kamera Express 22-11-2022

Bij twijfel ben je altijd welkom om je vragen te stellen, geen probleem. Hopelijk kan je zo telkens wel tot een goede keuze komen.

Martijn 20-11-2022

Kamera Express is een fijne winkel met een goede service. Ik kocht hier online een nieuwe Sony camera body en lens en die werden supersnel bezorgd en ik werd goed geïnformeerd!
Kamera Express 22-11-2022

Snel in huis, daar worden we blij van. Veel plezier met je nieuwe Sony!

V van Duijvendijk 19-11-2022

Vandaag heb ik een nieuwe Canon 5d mkIV Spiegelreflexcamera gekocht bij Kamera Express in Utrecht. Aangezien er verschillende Black Friday acties met deze camera waren, had ik een aantal vragen over de acties en bijbehorende prijzen. De verkoper kon mij goed informeren over de lopende acties zodat ik de juiste en voor mij voordeligste keuze kon maken. Daarnaast informeerde de verkoper mij over de mogelijkheid om gratis de garantie op de camera met 3 jaar te verlengen en de mogelijkheid om een uitgebreide verzekering voor de camera af te sluiten.

Al met al een zeer goede shop ervaring, super tevreden met mijn nieuwe camera!
Kamera Express 22-11-2022

Super dat alle acties goed met je zijn doorgenomen. Zo heb je vast een mooie keuze kunnen maken. Vergeet je camera ook niet nog even te registreren!

Job Zwanenburg 19-11-2022

De website is zeer overzichtelijk en het is een betrouwbare winkel met veel goede acties en goede klank vriendelijkheid

Bedankt Job!

Karel 19-11-2022

Het is een prettige en overzichtelijke website die alle benodige omschijvingen duidelijk toont, ik hoef er nooit naar te zoeken. Ook het betalen etc. ging goed, in de winkel kon dit zelfs met een Tikkie, fantastisch!
Kamera Express 22-11-2022

Wij proberen het zo makkelijk mogelijk te maken. Fijn dat je dat zo positief ervaren hebt.

Frans Janse 19-11-2022

Ik heb gekozen voor kamera express omdat het artikel duidelijk omschreven staat, en heb goeie ervaringen van vrienden en andere mensen gehoord
Kamera Express 22-11-2022

Leuk dat je positieve verhalen over ons gehoord hebt en daardoor bij ons terecht bent gekomen.

GaJebb 19-11-2022

Mooie nieuwe winkel, met zeer vriendelijk personeel, via de site gekeken of het op voorraad was, wat snel was gevonden, daarna in de winkel opgehaald, nog extra advies gevraagd over een tweetal zaken, welk advies ik snel en terzake kreeg, en nog een extra tip voor een andere website, stond in 15 minuten weer buiten, dus zeer snelle afhandeling.
Kamera Express 22-11-2022

Het actuele voorraadoverzicht is inderdaad een handige functie op onze website. Goed dat je daar vooraf naar hebt gekeken. Zo heb je alles super snel in handen!