Kamera-express.nl - Reviews & Ervaringen

Kamera-express.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 714 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,3

SemagAve 27-11-2022

De combinatie van het online bekijken/ bestellen is mooi ook als je denk ga toch liever even naar een winkel dan is deze optie er ook en dat is zeer prettig
In de winkel is het erg prettig en zijn ze eerlijk in hun advies
Ik zou zeggen ja ga allemaal naar Kamera Express
Kamera Express 28-11-2022

Bedankt, dat is een groot compliment! Dat is inderdaad het voordeel van zowel online als offline beschikbaar zijn.

John E 27-11-2022

We hebben weinig verstand van camera's , de verkoper heeft ons hierbij heel goed geholpen, en zijn vergelijkingen gemaakt met diverse merken en de voor en tegens zijn duidelijk uitgelegd, zeer professioneel gedaan. Prijs na vergelijk de beste op dat moment.
Kamera Express 28-11-2022

Goed om te lezen dat we jullie een beetje wegwijs konden maken. Hopelijk heb je zo een goede keuze kunnen maken. Mocht je alsnog vragen hebben, weet je ons te vinden.

Jan 27-11-2022

Op de webshop van Kamera-Express werd voldoende informatie gegeven over het product. De aankoop via de webshop ging daarna heel gemakkelijk en het bestelde product werd ook snel (volgende dag) geleverd.
Kamera Express 28-11-2022

Mooi dat alles online duidelijk omschreven stond, zodat jij je keuze kon maken. Supersnel in huis is dan ook top!

Sabine 27-11-2022

Werd heel fijn geholpen door verkoper bij Kamera Express in Breda toen ik ging kijken voor een statief. Kreeg helder advies. Een statief dat ik online had gezien stond niet in de winkel, maar werd zonder probleem besteld zodat ik het eerst live kon bekijken. Vandaag mijn statief gekocht en nu lekker gaan uitproberen.
Kamera Express 28-11-2022

Slim om hem eerst eventjes live te bekijken en fijn dat hij snel aanwezig was. Succes met het uitproberen!

renevdv 27-11-2022

Nieuwe sony camera gekocht, snel in huis en met uitgebreide uitleg van kamera express ivm alle cashback acties. Zeer tevreden dus.
Kamera Express 28-11-2022

En er waren nogal wat acties gaande. Mooi dat deze allemaal duidelijk waren voordat je tot aankoop overging. Heel veel plezier van je nieuwe Sony!

Martijn 27-11-2022

Adequate vlotte hulp; geen push, maar reele voorlichting over voor en nadelen toestel en mogelijkheden.
Kamera Express 28-11-2022

Fijn dat je naar wens geholpen bent Martijn.

Martijn 27-11-2022

Kamera Express 28-11-2022

Fijn dat je naar wens geholpen bent Martijn.

Huub 26-11-2022

Printer besteld tijdens black friday. Werd de volgende dag bezorgd. Prima service.
Kamera Express 28-11-2022

Supersnel in huis, dat is fijn. Succes met de printer.

Mickael Vanhou 26-11-2022

Nog steeds tevreden klant, staan altijd voor jou klaar voor antwoord op alle vragen, in sept de r5 gekocht en deze maand de 100-500 aangeschaft
Kamera Express 28-11-2022

Toffe combinatie. Een hele geschikte lens voor dieren- of sportfotografie. We zijn benieuwd!

Alexander 26-11-2022

Door een defecte Oled LG TV, was genoodzaakt een nieuwe uit te zoeken. Niet snel, maar wel heel goed opgeloste reparatiezaak. Ook een grote pluspunt je krijgt bij veel producten standaard 5 jaar garantie!
Kamera Express 28-11-2022

Vergeet deze alleen niet nog eventjes aan te vragen via de website. Het certificaat moet je dan goed bewaren. Veel plezier met je nieuwe tv!

Herman Stoffels 26-11-2022

De Nikon MF 28mm F/2.8 Nikkor occasion aangekocht en geleverd. Al meermaals occasion materiaal aangekocht bij kamera express en nog nooit problemen gehad met levering. Er was vertraging op het leveren van mijn bestelde lens. Een mailtje gedaan naar een medewerker van back office en vrij vlug antwoord gekregen over de status van mijn bestelling. Alweer correcte opvolging en levering.
Kamera Express 28-11-2022

Leuke lens, we zijn benieuwd wat je hiermee vast gaat leggen. Onze occasions worden altijd getest voor ze in de verkoop gaan. Mocht er onverhoopt toch iets schelen, kun je altijd contact met ons opnemen en gaan we op zoek naar de beste oplossing.

van der Made 26-11-2022

Heel mooie NIEUWE winkel, overzichtelijk en deskundig personeel, goed advies en inruil mogelijk. Kon daarom weer een nieuw product kopen met inruil van oudere apparatuur, maakt het toch aantrekkelijk om bij te blijven in de ontwikkelingen video gebied, heb nu alles van DJI.
Kamera Express 28-11-2022

Slim dat je van onze inruilmogelijkheid gebruik hebt gemaakt. Toch een leuke korting op je nieuwe aanschaf. We zien je wel als er weer wat nieuws uit komt van DJI ;)

Sebastiaan 26-11-2022

De winkel in Utrecht is ruim, met goede voorraad en medewerkers met kennis van zaken. Goede deals, mooie spullen. Ik ben zeer tevreden!
Kamera Express 28-11-2022

Als jij tevreden bent, zijn wij dat ook!

L.B. 26-11-2022

Blij met de aanschaf van onze Canon RF 100-400mm zoomlens. Telefonisch advies gevraagd, deze vraag is uitgezocht en binnen een half uur kregen wel al reactie via de mail. Erg tevreden over het goede advies en de snelle service van Kamera Express Arnhem.
Kamera Express 28-11-2022

Dat is ook zeker een lens om blij mee te zijn. Fijn dat we snel terug konden komen met een antwoord.

Els Roosen 26-11-2022

Wij gingen vandaag naar Kamera express voor de aankoop van een vloggerset. Wij werden zeer vriendelijk geholpen en kregen een zeer degelijke uitleg. Een echte aanrader!
Kamera Express 28-11-2022

We zijn benieuwd wat voor vlogs jullie gaan maken. Veel plezier!

Erwin 26-11-2022

Vriendelijk en vakkundig personeel en uitstekende bereikbaarheid van de winkel

Bedankt Erwin!

Ben 26-11-2022

Heel vriendelijk en heel goed geholpen zeker aan te raden voor jou spullen daar te kopen ze nemen de tijd voor al je vragen te beantwoorden!
Kamera Express 28-11-2022

En als je achteraf toch nog wat vergeten bent, kun je altijd terugkomen of contact opnemen met onze klantenservice.

Ronald 26-11-2022

Onlangs een Panasonic camera aangeschaft. Deze was niet op voorraad. Via de winkel in Arnhem is de camera besteld. Ik kreeg bericht via de e-mail dat de camera daar gearriveerd was. Deze service en de verdere afhandeling in de winkel was uitstekend. Dit was de tweede aankoop binnen korte tijd die goed verzorgd was.
Kamera Express 28-11-2022

Fijn dat we hem alsnog snel in de winkel konden krijgen voor je. Veel plezier met het ontdekken van je nieuwe camera!

Lieke 25-11-2022

Deskundig en klantgericht advies. Nemen de tijd om rustig uitleg te geven en wensen te horen van de klant.
Erg blij met de Canon camera.
Kamera Express 28-11-2022

Veel plezier met je nieuwe Canon. Mocht je nog vragen hebben, dan weet je ons te vinden.

Alfus 25-11-2022

Vriendelijk, deskundig en behulpzaam personeel. Goede ontvangst en in voor een praatje. Vooral de gesprekken met 2 personeelleden die echte audiofielen bleken te zijn. Daar kon je gesprekken op audio niveau mee voeren. Prachtig.
Nogmaals dank voor deze ervaring.
Kamera Express 28-11-2022

We hebben van alles wat rondlopen bij Kamera Express en iedereen weet ergens wel wat van af. Door je eigen enthousiasme over te brengen, kan je op ieder niveau iemand verder helpen!

Carla 25-11-2022

Heel prettig geholpen. Ze nemen echt de tijd voor je.
Heel blij met het advies.
Kamera Express 28-11-2022

Zeker, we proberen iedereen zo goed mogelijk op weg te helpen!

Bert en Anneke 25-11-2022

Voor het eerst in deze winkel/vestiging geweest van Kamera Espress filiaal Groningen , en voelden ons gelijk welkom.
Zeer vriendelijk , kundig en behulpzaam personeel die alle tijd voor ons hadden, en ons alles duidelijk hebben uitgelegd
Kamera Express 28-11-2022

Dat is fijn om te lezen en ook zeker wat we uit willen stralen. Hopelijk is alles helemaal duidelijk en bij vragen weet je ons te vinden.

Kelly 25-11-2022

Het is een erg fijne website. Het is overzichtelijk welke modellen er zijn. Je bent hierdoor zeker van je aankoop.
Kamera Express 25-11-2022

Bedankt, we doen ons best de site continu up to date te houden!

Kurt S 25-11-2022

Heel veel in voorraad - top verkoper met duidelijke kennis van zaken. Vlot in omgang en correct in geven van mening. Top ervaring. Ik ga zeker terug naar KE Dilbeek.
Kamera Express 25-11-2022

We zien je graag nog eens in Dilbeek terug. Hopelijk heb je een goede keuze kunnen maken!

Rinjo 25-11-2022

Eindelijk de Nikon Z9 kunnen kopen. Al een jaar naar op zoek. Ik werd getipt door een collega fotograaf dat er een bij Kamera Express in Arnhem lag. Een belletje was genoeg om hem te reserveren. Hij lag netjes klaar en kreeg als verrassing ook nog een geheugenkaart cadeau. Prima service en dol blij met de nieuwe aanwinst.
Kamera Express 25-11-2022

Wat een geluk nadat je al zo lang aan het zoeken was. Veel plezier met dit pareltje!