Kamera-express.nl - Reviews & Ervaringen

Kamera-express.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 718 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,3

L.Schuurmans 07-12-2022

Ik ben in de Kamera-Express winkel in Almelo geweest.
Hier krijg je oprecht advies, de koffie staat voor je klaar!
Hier wordt je echt persoonlijk geholpen!
Kamera Express 08-12-2022

Fijn dat je dit zo hebt ervaren, dat is zeker wat we willen uitstralen. Je bent altijd welkom!

Ingrid 07-12-2022

Omdat ik al lang bij jullie kom nu ook mijn tweede canon eos r7 bij jullie gekocht.

Dik tevreden klant ben ik en raad jullie ook aan bij andere mensen!
Kom nog met veel plezier in jullie winkel in Eindhoven
Kamera Express 08-12-2022

Bedankt dat je ons aanraadt en bij ons terugkomt Ingrid!

Ingrid 07-12-2022

Ik kom al jaren bij Kamera Express. Ze weten waar ze over praten en geven goed advies.
Zijn er eventueel problemen dan worden deze netjes opgelost. Petje af, zie je niet meer bij alle winkels!
Mijn zien ze daarom ook steeds terug!
Kamera Express 07-12-2022

Leuk om te lezen dat je steeds bij ons terug komt. Je bent altijd welkom!

JR 06-12-2022

Deskundig en eerlijk advies gekregen door een vriendelijke medewerker. Aanschaf verrekijker.
Kamera Express 07-12-2022

Wij helpen je graag bij het maken van jouw keuze. Veel plezier met jouw verrekijker

Boet 06-12-2022

Persoonlijk zou ik Kamera Express zeker aanbevelen aan anderen. De site was overzichtelijk en in de vestiging van Maastricht werd ik goed op weg geholpen en geïnformeerd tot het maken van mijn keuzes.
Kamera Express 07-12-2022

Bedankt voor het aanbevelen. Dat waarderen we!

Alblasfotografie 05-12-2022

De medewerkers Kamera-express Arnhem hebben duidelijk kennis van de producten die ze leveren. Ik ben super fijn geholpen, er wordt mee gedacht, ze lieten zelfs verschillen tussen de cameras zien (resultaten) wat hielp in het maken van een duidelijke keuze. Dit alles zonder het gevoel dat je gepusht word om een keuze te maken en iets te moeten kopen. Een hele ontspannen en fijne sfeer.
Kamera Express 06-12-2022

Fijn dat je op een ontspannen manier de beste keuze hebt kunnen maken. Mocht je uiteindelijk nog vragen hebben, kun je natuurlijk contact met ons opnemen.

wouter 05-12-2022

We hebben een zeer goed advies gekregen voor de aankoop van mijn camera in de winkel in Capelle aan de IIssel. De camera wil ik gaan gebruiken om tijdens wandelingen vogels te fotograferen. Alle tijd werd genomen om het verband uit te leggen tussen de grootte van de sensor (lichtgevoeligheid-diafragma), de met een zoom-lens te behalen optische vergroting, de auto-focus mogelijkheden en het gewicht (en prijs) van de camera. Vervolgens werden deze variabelen ook nog vergeleken met mijn huidige camera waardoor ik uiteindelijk een weloverwogen keuze kon maken.
Kamera Express 06-12-2022

Goed om te lezen dat alles helemaal duidelijk was, zodat je de beste keuze kon maken. Veel plezier met het fotograferen van de vogeltjes!

Ellen 05-12-2022

Had deze body al in de pre-order besteld. Fijn dat ik hem op 2 december eindelijk kon ophalen.
Goed geholpen. Had een beetje haast, dus de uitleg die aangeboden werd moest ik even laten gaan, maar ik mag uiteraard weer terug komen om de informatie te krijgen die ik nodig heb.
Kamera Express 05-12-2022

Zeker fijn als hij eindelijk binnen is. Uiteraard, mocht je vragen hebben, kun je altijd contact opnemen of binnen wandelen. Veel plezier met je camera.

Roger 04-12-2022

Wederom een goede ervaring bij Kamera Express. Zeer goed advies en uitleg gegeven over mijn aankoop. Ontvangst is altijd vriendelijk. Personeel neemt de tijd voor je en stralen uit dat ze je klandizie waarderen.
Kamera Express 05-12-2022

Dat waarderen we zeker, bedankt Roger. Super dat jouw ervaringen altijd goed zijn!

de Rooij 04-12-2022

Ik heb duidelijk advies gekregen wij de aankoop van mijn camera in de winkel in Capelle aan de IIssel. De verkoper stelde goede vragen zodat mijn aankoop aansluit bij mijn wensen. Ook werd er rekening gehouden met mijn budget. Prima!
Kamera Express 05-12-2022

Mooi dat je hierdoor de perfecte keuze kon maken. Veel plezier met je nieuwe camera!

A.J.Kok 04-12-2022

via de televisie achter het bestaan van Kamera Express gekomen. na meerdere bestellingen er ook achter gekomen dat de service en hulp vaardigheid groot in het vaandel staan hier. tevens bied de site veel hulpstukken voor een beginnend fotograagf als ik
Kamera Express 05-12-2022

Superleuk dat je ons ontdekt hebt en zelfs al meerdere bestellingen hebt geplaatst. Mocht je verder tips nodig hebben, weet je ons te vinden!

Peter 04-12-2022

Na meerdere fotocamera's bij verschillende zaken bekeken te hebben, kwam ik uit bij Kameraexppress in Almelo.
Hier werd ik geholpen door een vakman, die mij vakkundig heeft geholpen een goede camera te kiezen.
Ik ben zeer blij met deze keuze en de vakkundige uitleg.
Kamera Express 05-12-2022

Goed dat je verschillende opties hebt bekeken, maar natuurlijk top dat wij je uiteindelijk konden helpen met de beste keuze!

Maud 04-12-2022

De verkopers bij Kamera Express zijn zeer kundig. Zij kunnen hierdoor een goed advies geven. Hierdoor koop je het juiste materiaal.
Kamera Express 05-12-2022

We proberen altijd iedereen zo goed mogelijk te helpen. Fijn dat je daardoor een goede keuze hebt kunnen maken.

Monique Geense 03-12-2022

Deskundig en zeer klantvriendelijk personeel, geven goed advies en dent met de klant.
Ik word altijd naar tevredenheid geholpen.
Kamera Express 05-12-2022

Dat lezen we natuurlijk graag, bedankt Monique!

Eri ambesa 03-12-2022

Prima service, makkelijk te bedienen camera en fijn dat alles op voorraad is.
Kamera Express 05-12-2022

Fijn dat je camera bevalt Eri!

Linda 03-12-2022

Eindelijk de Canon EOS R5 aangeschaft. Oude camera ingeruild. De geleverde service was zoals altijd prima. De sfeer in de winkel ook. Ik kijk ernaar uit om mijn nieuwe camera te gaan proberen!
Kamera Express 03-12-2022

Mooie aankoop! En slim dat je jouw oude camera daarbij hebt ingeruild. Veel plezier met de R5!

Geert 02-12-2022

Kamera Express heeft een uitgebreid aanbod.
Ik vind de website/webwinkel overzichtelijk met duidelijke foto's en product- en prijsbeschrijvingen.
Jammer dat er in de buurt geen fysieke winkel is.
In Turnhout werd ik al enkele keren erg vriendelijk (en niet opdringerig) geholpen.
Kamera Express 03-12-2022

Fijn om te lezen dat je in de winkel vriendelijk bent geholpen.
Je kunt gelukkig ook altijd online bestellen en mocht je nog vragen of (product) advies willen, kun je ook altijd contact opnemen met onze klantenservice!

Remi 02-12-2022

Ik geloof dat Kamera-express de beste fysiek-winkel/online winkel om een kamera en accessaries voor de kamera te zoeken. Ik vind mooi dat medewerkers in de winkel veel over hun producten weten en altijd graag me helpen.
Kamera Express 03-12-2022

Wat een mooi compliment! Dank je wel Remi.

tuur 02-12-2022

Voor mij is dit het adres om goed advies in te winnen, daarbij hoort natuurlijk ook de uiteindelijke aankoop bij.
Kamera Express 03-12-2022

Wij helpen een ieder graag bij het maken van de juiste keuze en waarderen het dat je bij ons koopt!

Fred Eefde 02-12-2022

Eerder de week Kamera Express in Almelo bezocht voor wat informatie over een evt.aankoop. Hedenochtend Almelo bezocht en tot aankoop over gegaan. In Almelo vriendelijk en serieus personeel welke je goede informatie geven over de producten.
Kamera Express 03-12-2022

Leuk dat je de keuze hebt gemaakt om bij ons te kopen. Wij adviseren onze klanten graag bij het maken van hun keuze.

Greta 02-12-2022

Goede uitleg bij aanschaf van de camera. De verkoper was vriendelijk. Van te voren de camera gereserveerd, deze stond netjes klaar.
Kamera Express 03-12-2022

Altijd handig om het vooraf te reserveren! Veel plezier met jouw aankoop.

Universe 02-12-2022

Uitstekende service door..... van de vestiging Zwolle bij mij aankopen (en probleem).
Neemt alle tijd voor de klant en goede inruil.
Kamera Express 03-12-2022

Heel handig dat je een product hebt ingeruild bij jouw aankoop. Goed om te lezen dat je zo fijn bent geholpen.

Marc 02-12-2022

Één mooie handelszaak goed bereikbaar in Kamera express Dilbeek. Het personeel heeft een goede opleiding genoten, is vriendelijk en behulpzaam je zou er zo teruggaan om nog een artikel te kopen!
Kamera Express 03-12-2022

Fijn om dit te lezen. Je bent altijd welkom bij ons!

Dicky 02-12-2022

Overzichtelijke winkel, met vriendelijk personeel, en goede communicatie.
Heb bij kamera express de Canon R6 mark II aangeschaft, waar hij bij andere winkels niet leverbaar was hadden (hebben) ze hem hier gewoon op voorraad, hij werd netjes de volgende dag bij de winkel bezorgd waar hij afgehaald kon worden.
Helemaal tevreden!
Kamera Express 02-12-2022

Superfijn dat wij hem wel op voorraad hadden voor je. Heel veel ontdekplezier met je nieuwe camera!

Bart 02-12-2022

Erg vriendelijke verkopers, die je bij de kleinste vragen helpen en er echt hun tijd voor nemen, ongeacht hoe groot of klein jouw aankoop ook is.
Kamera Express 02-12-2022

We proberen iedereen altijd te voorzien van de beste keuzes, groot of klein!