Kamera-express.nl - Reviews & Ervaringen

Kamera-express.nl stelt zich voor

9,3

Doré 02-12-2022

Nieuwe R7 met een RF 100 -500 en RF 24-105 aangeschaft. Bedoeld voor natuurfotografie. Echt een aanrader ik ben benieuwd naar de resultaten. Gekocht op advies van tutorials you-tube en bekende natuurfotograven.
Kamera Express 02-12-2022

Prachtige combinatie voor natuurfotografie. Stuur je eens een foto in bij 1 van onze challenges?

Celine 01-12-2022

Een paar weken geleden een Canon EOS R6 systeemcamera aangeschaft met een occasion objectief. Zeer snelle en nette levering en tevens super blij met de aankoop!
Kamera Express 02-12-2022

Toffe camera, daar zul je veel plezier van hebben. We zijn benieuwd naar de resultaten. Stuur zeker is wat in bij onze challenges!

Melvin van den Bos 30-11-2022

Kamera Expres is een hele fijne winkel om apparatuur te kopen te laten onderhouden of repareren. De winkels zijn netjes en overzichtelijk met vriendelijk kundig personeel.

Ik koop hier vanaf heden al mijn camera apparatuur.
Kamera Express 02-12-2022

Superleuk dat je voortaan bij ons komt, dat waarderen we zeker!

Corry van Aken 30-11-2022

Het was mijn eerste kennismaking met KameraExpress in Breda. Ik werd geholpen door een medewerkster die duidelijk verstand van zaken had, zeer klantvriendelijk was, en mij niet met verkooppraatjes richting een nieuwe fotocamera "kletste", toen bleek dat mijn camera eigenlijk total loss was. Ondanks de drukte in de winkel nam ze alle tijd voor zowel mijn camera met het sluiterprobleem als de aankoop van de nieuwe camera. Alle lof en ik zal jullie zeker aanbevelen!
Kamera Express 30-11-2022

Bedankt voor het aanbevelen Corry!
Wij nemen graag de tijd om onze klanten zo goed mogelijk te helpen. Leuk om te lezen dat jouw eerste ervaring meteen een goede ervaring was.

Timn 30-11-2022

De website was duidelijk over het product en daarna naar de winkel in Almelo gegaan.
In de winkel in Almelo werd ik goed geholpen, na even wachten bij de balie vanwege black friday drukte.
Maar daar werd de tijd genomen, heb ik het product goed kunnen bekijken, en besloten het aan te schaffen.
Er werden nog diverse vragen gesteld over aanvullende schade verzekering, en evt aanvullende producten, maar ik heb gekozen om dat niet te doen.
Omdat ik het product van tevoren via de website had gereserveerd, waren mijn gegevens snel bij de hand en kon de koop snel afgerond worden.
Kamera Express 30-11-2022

In de periode van Black Friday kan het inderdaad wat drukker zijn in onze winkels. Fijn dat je in ieder geval goed bent geholpen!

br.sander 29-11-2022

Onlangs een Canon Speedlite 430EX III-RT gekocht bij Kamera-Express.
Eerdere aankopen heb ik in een fysieke winkel gedaan, maar heb ik deze keer een online bestelling geplaats.
Ookal is het nu een drukke tijd, het product is snel verzonden en in een stevige verpakking geleverd.
De kamera-express webwinkel beveel ik dan ook aan voor aankopen van je camera apperatuur.
Kamera Express 30-11-2022

Leuk dat je ook een keer online hebt besteld bij ons en dat het goed is gegaan! Bedankt voor het delen van jouw ervaring.

Hendrien 29-11-2022

Very great prices and friendly staff. Staff was able to explain everything and answer any questions we had.
Kamera Express 30-11-2022

Glad to hear that all your questions have been answered. Hopefully we were able to provide you with good advice.

JS 29-11-2022

Afgelopen zaterdag een Nikon body Z7 II via mail gereserveerd en opgehaald in de Kamera Express Utrecht vestiging. Het lag netjes klaar en ben goed geholpen.
Enige is dat de verkoper vergeten was een memory card er bij te doen als Black Friday aanbieding.
Hierover gebeld met de klantenservice en dit zou nagestuurd worden . De volgende dag kwam dit al binnen, dus allemaal keurig afgehandeld.
Ik zou de vestiging in Utrecht zeker aan kunnen bevelen.
Kamera Express 30-11-2022

Top dat het voor je geregeld is en je daarmee alsnog gebruikt hebt kunnen maken van de actie!

De Meijer 29-11-2022

groot assortiment apparatuur op voorraad, snelle leverin g en scherpe prijzen. Door meerdere winkels in NL makkelijk persoonlijk contact en advies

Jeroen 29-11-2022

Na heel lang niet meer serieus gefotografeerd te hebben ben ik vandaag eens binnengestapt bij Kamera Express. Uitstekend geholpen, een prima bak koffie en uiteindelijk met een heel goed gevoel én een leuke camera weer naar buiten gestapt.
Kamera Express 30-11-2022

Hier worden wij blij van! Heel veel fotografie plezier.

Joël 29-11-2022

Goede vriendelijke service. Ik werd snel geholpen door het personeel. Hierdoor had ik snel de producten die ik zocht. Er werd daarbij ook goed meegedacht. Gewoon weer top geregeld vanuit Kamera express.
Kamera Express 30-11-2022

Dat is fijn. Heel veel plezier met jouw aankoop!

Dini 28-11-2022

Zeer vriendelijk, behulpzaam en kundig personeel die weten waar ze het over hebben en daar door goed advies geven.Ook zijn ze niet te beroerd om een pas meer te doen

Dini 28-11-2022

Zeer vriendelijk, behulpzaam en kundig personeel die weten waar ze het over hebben en daar door goed advies geven.Ook zijn ze niet te beroerord om een pas meer te doen
Kamera Express 30-11-2022

Wij doen onze uiterste best. Bedankt dat je jouw ervaring met ons deelt.

Jan 28-11-2022

Uitstekende service en voorlichting, door een medewerker die weet waar hij het over heeft.
Kamera Express 30-11-2022

Bedankt! Wij vinden het erg belangrijk om onze klanten te kunnen voorzien van goed advies.

Jan 28-11-2022

Goede ervaren medewerkers. Drone aangeschaft, deed het niet (afstandbediening pakte hij niet). Na wat restjes in de winkel lreeg zo een nieuwe mee.
Kamera Express 30-11-2022

Fijn dat het zo snel voor je is opgelost!

Simone smit 28-11-2022

Ik heb voor deze shop gekozen omdat het dichtbij mijn woonplaats ligt en ik er meerdere keren al ben geweest, klantvriendelijk is en er altijd goed bent geholpen! Mijn aankoop was uitverkocht maar besteld en opgestuurd en de volgende dag ( het was zelfs zondagavond) kon ik mijn lens al in ontvangst nemen, helemaal geweldig en helemaal tevreden dus👌🏼
Kamera Express 30-11-2022

Heel fijn dat het allemaal zo snel is gegaan. Veel plezier met je nieuwe lens.

Dan de Winter 28-11-2022

Van deze winkel word ik blij, er is veel, alles op een eigen nette plaats, goed in gericht , wat er niet is word nagestuurd. Je wordt goed geholpen.
Ja ik vind het TOP.
Kamera Express 30-11-2022

En van dit soort reviews worden wij weer blij! Bedankt Dan

Nele C 28-11-2022

Professioneel advies rond toestel en lenzen, alsook om me wegwijs te maken in de cashback vs blackfriday kortingen.
Kamera Express 28-11-2022

Het waren inderdaad nogal wat aanbiedingen. Hopelijk konden we je een beetje wegwijs maken in de wirwar en heb je een mooie keuze kunnen maken.

Sacha 27-11-2022

Shop werd door enkele mensen uit mijn omgeving aanbevolen (beroeps- en amateurfotograaf). Ik werd deskundig en vriendelijk geholpen. Ik kreeg bedenktijd, 'mijn' camera werd even een dagje apart gezet. Kreeg goed advies over wat aanvullende dingen om aan te schaffen (extra batterij, SD-card, tas, verzekering).
Kamera Express 28-11-2022

Superleuk dat we zijn aanbevolen. Hopelijk hebben we he niet teleurgesteld!

charlotte92 08-12-2022

20(!!) werkdagen in totaal wachten op een terugbetaling op een door jullie kapot geleverde tv is voor mij (en ik mag hopen voor jullie ook niet) geen gepaste oplossing. Ik hoef geen kleinigheidje, op tijdige (binnen 10 werkdagen) terugbetaling is voldoende.

Bart Schuermans 27-11-2022

Afgelopen weken diverse zaken besteld. Goede snelle levering tegen concurrerende prijzen. Koop hier erg graag! top assortiment ook
Kamera Express 28-11-2022

Bedankt dat je vaker bij ons koopt Bart, dat waarderen we!

Charlotte 27-11-2022

Via de website van Kamera Express heb ik een nieuwe Canon body kunnen reserveren met een mooie Black Friday deal. Erg eenvoudig om te doen en het product ligt voor de komende 24 uur voor je klaar. Eenmaal in de winkel heeft de medewerker mijn reservering klaargezet en heeft met zijn expertise nog wat vragen gesteld of ik hiermee helemaal geholpen ben of ergens nog hulp bij nodig heb. Erg fijn zulke behulpzame medewerkers!
Kamera Express 28-11-2022

Leuk dat er een goede deal voor je bij zat! Heel veel plezier ermee.

Peter 27-11-2022

Uitstekend geholpen in de winkel in Capelle aan de IJssel. Verkoper gaf goed advies over de camera en de mogelijke accessoires.
Kamera Express 28-11-2022

Hopelijk heb je een mooie keuze kunnen maken zo!

Jan 27-11-2022

Snel en vakkundig geholpen, veel keuze. En is het in de winkel niet voorradig dan makkelijk te bestellen via de website.
Prijzen zijn ook ok
Kamera Express 28-11-2022

Je hebt eventueel ook nog de mogelijkheid dat we het eerst nog naar de winkel sturen, als het ergens anders wel op voorraad is. Mocht je een product hebben wat je echt even eerst wilt bekijken.

Tanja 27-11-2022

Vriendelijke mensen, die je goed helpen om de juiste keuze te maken. Deskundig
Kamera Express 28-11-2022

We doen ons best iedereen zo goed mogelijk op weg te helpen!

Stefaan 27-11-2022

Heel vriendelijk personeel, er wordt voldoende tijd uitgetrokken voor mijn vragen, goed advies, de verkoper denkt mee. Scherpe prijzen. correcte service.
Kamera Express 28-11-2022

Dat is fijn. Hopelijk heb je een mooie keuze kunnen maken.