Kamera-express.nl - Reviews & Ervaringen

Kamera-express.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 717 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,3

TOM 04-11-2022

Super service!!
Had een compleet nieuwe set besteld, SD-kaartje bleek echter niet voorradig waardoor bestelling niet direct werd verstuurd.
Na contact met de klantenservice (Soumia) via mail, waar trouwens snel werd gereageerd en opgevolgd, werd de bestelling toch per direct verstuurd. ik had de camera immers nodig wegens defect ander toestel.
Kamera Express 07-11-2022

Jammer dat hij daar op bleef hangen. Gelukkig konden we hem snel voor je versturen. Veel plezier ermee!

J.Keizer 04-11-2022

Het is altijd gezellig om in de winkel van Kamera express Almelo te komen.De mensen zijn altijd klantvriendelijk,kundig en de service is er uitstekend!Ik kom er al sinds de opening!
Kamera Express 07-11-2022

Bedankt dat je al zo'n lange tijd bij ons komt. Dat geeft aan hoe goed het je bevalt!

Reina 04-11-2022

Prima winkel veel uitleg gekregen over verschillende camera,'s en lenzen.
Hebben de Canon EOS M50 Mark II body en de Canon EF 85 mm.f/1.8 USM Lens. gekocht..
Komen zeker terug als we andere uitbreiding willen.
Vrg.R.Stout
Kamera Express 04-11-2022

Leuk all round model, we zijn benieuwd wat je gaat fotograferen!

Henrike Garritsen 03-11-2022

Nieuwe systeemcamera gekocht bij Kamera-express in Arnhem. Ik werd direct geholpen en heel goed voorgelicht. Ook kreeg ik duidelijke antwoorden op al mijn vragen. Oude lens kon ik inruilen en de nieuwe camera uitproberen in de winkel
Kamera Express 04-11-2022

Gefeliciteerd met je nieuwe camera. We zijn blij dat we je konden helpen met jouw keuze en je oude lens konden inruilen.

Wil 03-11-2022

Meerdere keren keurig geholpen door de verkoopmedewerkers. Hierna de beslissing genomen om het product te kopen
Kamera Express 03-11-2022

Heel fijn dat het advies voor jou het verschil heeft gemaakt. Hopelijk ben je er tevreden mee!

Ray 03-11-2022

Na reservering, kon ik de camera al binnen het uur het uur ophalen. Vakkundig gesprek gehad met de verkoper. Liep tevreden de winkel uit.
Kamera Express 03-11-2022

Als hij direct op voorraad is, geen enkel probleem. Hopelijk ben je net zo tevreden over de camera. Stuur je eens een foto in voor 1 van onze wedstrijden?

Danny 03-11-2022

Ik kwam voor informatie omdat ik twijfelde over 2 verschillende lenzen. De medewerker nam alle tijd om de verschillen uit te leggen en te onderbouwen. Ik mocht hem zelfs even uitproberen.
Kamera Express 03-11-2022

Goed om te lezen dat het zo duidelijk voor je is geworden welke lens het moest zijn. We wensen je er veel plezier mee!

mario 02-11-2022

vandaag een nieuwe Nikon set gekocht.zeer deskundige uitleg door medewerker, in alle rust op mijn vragen duidelijke antwoorden gekregen. geen druk opgelegd om te kopen.niet was te veel om uit te leggen, lekkere koffie trouwens, echt super top.Niet alles was voorhanden maar word netjes opgestuurd naar huis.heel duidelijke factuur alles word nagekeken samen met de koper.
Kamera Express 03-11-2022

Die koffie deed het hem, niet waar? ;)

Veel plezier met je nieuwe Nikon gear!

Goede service en deskundigheid 02-11-2022

In de winkel uitstekend geholpen door deskundige medewerker. Artikel niet op voorraad, maar online binnen 4 dagen thuis geleverd.
Kamera Express 03-11-2022

Top dat we het wel zo snel aan je konden naleveren. Veel plezier ermee!

Edith Kool 02-11-2022

Kamera-express is een prima zaak met heel vriendelijk en deskundig personeel. Ik word altijd heel goed geholpen, daarom kom ik er graag.
Kamera Express 03-11-2022

Bedankt, we zijn heel blij om dat te lezen!

Yvonne Hoogenboom 02-11-2022

In de winkel wordt goed de tijd genomen om de verschillende voor- en nadelen van de camera's uit te leggen. Zeer prettig contact en goed advies
Kamera Express 03-11-2022

Hopelijk heb je daardoor een goede keuze kunnen maken.

Yvonne 02-11-2022

Vorige week bij Kamera Express Groningen een Sigma lens gekocht. Service is erg goed. Er werd alle tijd genomen en ik mocht verschillende lenzen uitproberen. Uiteindelijk blij naar huis gegaan met een prachtlens. Service was top!
Kamera Express 03-11-2022

Fijn dat die mogelijkheid er was Yvonne. We wensen je veel plezier met je nieuwe lens!

Arenda 01-11-2022

Zaterdag een canon eos 2000d gekocht via de site.
Super snelle levering want maandag kreeg ik het pakket binnen.
Alleen heel erg jammer dat de bestelling niet compleet was en ik dus moet wachten om op pad te kunnen gaan met de camera.
Hopenlijk toch snel binnen....
Kamera Express 03-11-2022

Oei, dat is balen! Hopelijk heb je inmiddels alles compleet. Zo niet, horen we je graag om voor je na te gaan wat er aan de hand is.

Verschuuren 01-11-2022

Wij hebben in de vestiging Den Bosch een Canon EOS M50 Mark II gekocht. Vriendelijk personeel. We hadden ons zelf al goed voorbereid en onze keuze werd bevestigd in de winkel. Wel jammer dat de opties op de camera en het verschil in lenzen niet is toegelicht met de camera erbij. Verder tevreden over het product.
Kamera Express 03-11-2022

Mocht je alsnog vragen hebben, ben je altijd welkom om langs te komen of contact op te nemen met onze klantenservice. Gefeliciteerd met je nieuwe camera!

Jackeline 01-11-2022

We werden zeer goed geholpen door een medewerker die wist waar hij het over had. Erg vriendelijk en meedenkend. Goede service!
Kamera Express 01-11-2022

Dat is fijn om te lezen. We doen ons best!

Klaas 31-10-2022

Kamera-Express is voor mij de winkel waar je terecht kunt voor de juiste keuze uit het gehele assortiment op het gebied van fotografie, Met de wensen die je aangeeft, kunnen ze met de know-how die ze bezitten een goed advies geven en nemen ook de tijd voor je. Ik heb wel vooraf de prijzen vergeleken met NL-se concurrentie en Kamera-Express gaf mij bij uitzondering een zeer scherpe prijs op, waarop met een betaallink via de mail de bestelling heb geplaatst. Factuur is digitaal opgestuurd en de camera heb ik vandaag in de winkel opgehaald waarbij ik ook de bijbehorende accessoires heb besproken. Medewerker is vriendelijk en moest lachen toen ik vertelde dat ik een camera kom halen waar ik 2 maanden naar mag kijken voordat 50 wordt.
Kamera Express 01-11-2022

Oei, nog 2 maanden naar de camera staren voor je deze mag gebruiken, dat moet lastig zijn! Gelukkig heb je wel een topper uit kunnen kiezen.

ivo 31-10-2022

zeer vriendelijke service.
uitstekende uitleg over het aangekochte artikel (lens)
zeer ruim aanbod

Heel fijn Ivo!

S 30-10-2022

Na een uitgebreid en gedegen advies in de winkel (Capelle a/d IJssel), heb ik een Sony camera aangeschaft. Goede service gekregen.
Kamera Express 31-10-2022

Gefeliciteerd met je nieuwe Sony. Leuk dat we je konden helpen met jouw keuze!

Mw. Hermse 30-10-2022

Klantvriendelijkheid staat bovenaan. Duidelijke uitleg over en met kennis van producten. Wordt tijd en aandacht aan besteed, zowel bij informatief bezoek aan winkel als bij aankoop. Alleen maar lof over de behulpzaamheid van het personeel.
Kamera Express 31-10-2022

Dankjewel, we doen altijd ons best iedereen van de juiste informatie te voorzien en uiteraard met een glimlach!

Rick 30-10-2022

Toevallig zaterdag's op de site van Kamera- Express gekeken en eindelijk was hij op voorraad, de Canon R7. Alleen kon ik niet nog een paar dagen wachten via de post, dus zondag ochtend direct naar de winkel in Capelle a/d IJssel gereden om een exemplaar van de Canon R7 aan te schaffen.
Normaal gesproken kan je een exemplaar reserveren en binnen 30 minuten ophalen, helaas was dit nu niet het geval, maar waarschijnlijk wel begrijpelijk met een artikel wat niet volop op voorraad is.
Zondag ochtend dus vroeg uit de veren, want stel je voor dat je net mis grijpt.
Klokslag 11:00 uur de winkel ingelopen en bijna direct aan de beurt (er waren nu al een aantal klanten, dus ja er is altijd iets te doen voor het personeel), waar ik dus kreeg te horen dat de Canon R7 wel op voorraad is maar de voorraad nog niet mochten uitgeven . Er waren veel reserveringen welke mensen in de afgelopen weken of zelfs maanden hebben gemaakt en om dit alles in goede banen te leiden , zouden ze eerst gaan uitleveren aan de mensen die het langste op de Canon R7 hebben gewacht.
Helaas voor mij maar zeker wel begrijpelijk en wel zo eerlijk. Mij was wel al toegezegd dat er genoeg voorraad was zodat ik er zeker 1 zou krijgen als ik hem nu zou afrekenen.
Tuurlijk heb ik dit gedaan, echter dan begint het wachten en gelukkig was dit maar voor 2 dagen (wel 2 hele lange dagen).
Dinsdag middag half 5 vertrokken echter om deze tijd gaat iedereen rijden en dus files bij de vleet, echter had ik een prettig vooruitzicht, dus dat namen we maar voor lief.
Toen ik om half zes binnen stapte was ik even op zoek naar de afhaal balie, maar dit is gewoon de balie waar je je spullen aanschaft, echter was me dat niet duidelijk omdat dit niet werd aangegeven op de schermen in de winkel (nummers van de bonnetjes kwamen niet overeen met de nummers op de schermen).
Gelukkig was ik snel aan de beurt en werd mijn gereedstaande Canon R7 aan mij uitgereikt.
De doos werd met mij op inhoud gecontroleerd en de camera werd mij in mijn handen gegeven, maar meer dan kijken kon ik er niet mee :). Mij werd veel plezier gewenst met de Canon R7 en dat is wat ik zeker ga beleven met de opvolger van mijn Canon 7D MKII.
Tot zover ik kan beoordelen is Kamera-Express Capelle een fijne winkel, en ook al is het niet altijd even leuk om te horen dat je eigenlijk voor niets komt, zijn ze hier wel eerlijk mee tegenover hun andere klanten. en een 9 ipv een 10? Er blijft altijd ruimte voor verbetering, the only way is UP.

Zaterdag de eerste voetbalwedstrijd er mee geschoten, en ik kan je zeggen, dit is een blijvertje voor een tijd.
De Canon R7 samen met de RF 70-200mm F4 is een geweldige combinatie wat in beeld en gewicht naar boven komt.
Kamera Express 31-10-2022

Ai, dat is zeker balen als je in eerste instantie voor niets komt door een foutje op de site. Gelukkig kon je je wel aansluiten bij de wachtenden en heb je nu een prachtige R7 in handen! Superleuk dat je hem gelijk hebt getest en dat hij al zo goed bevalt.

Sandra 30-10-2022

We werden vriendelijk ontvangen, onbevooroordeeld advies en dacht mee in mogelijkheden. Erg prettig.
Kamera Express 31-10-2022

Fijn dat je konden helpen met je keuze. Hopelijk is die helemaal naar wens!

Jelle Hellinga 30-10-2022

Op hetzelfde adres waar vroeger de professionele fotowinkel Minderman was is nu een winkel waar ik nog steeds graag mijn apparatuur koop.
Kamera Express 31-10-2022

Ik geloof dat wij dat zijn, dankjewel Jelle!

Marijke 29-10-2022

Goed geholpen in de winkel, echt duidelijke uitleg. Veel kennis en informatie over de producten die ze kopen.
Kamera Express 31-10-2022

Fijn dat je zo goed geholpen bent. We doen ons best!

rik 28-10-2022

Prima winkel, verkoper met verstand van zaken. Prijs werd aangepast aan de concurrent, beveel deze winkel zeker aan!
Kamera Express 31-10-2022

Dankjewel dat je ons aanbeveelt. Als we de prijs kunnen matchen, zullen we altijd proberen te scherpste prijs te bieden.

Rudy 28-10-2022

vandaag bij Kamera express in Almelo een Tamron 150-600mm lens gekocht.
Zeer vriendelijke verkoper die ons goed heeft voorgelicht over de mogelijkheden met deze telelens.
Kamera Express 31-10-2022

Gefeliciteerd met jouw nieuwe lens, wat een topper!