Kamera-express.nl - Reviews & Ervaringen

Kamera-express.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 723 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,3

Roelie 29-07-2022

Ik heb hier in maart mijn camera gekocht nadat ik een super goede uitleg gekregen heb. Omdat de ervaring zo positief was vandaag daar een nieuwe lens gekocht. Wederom een positieve ervaring. Niet voor het duurste kiezen maar voor wat bij mij en de camera past. Klasse. Ik zou deze zaak dan ook zeker aanraden. Ze nemen alle tijd voor je. Ik had 2 lenzen besteld om te proberen. Binnen een dag waren ze daar al binnen

Rens 29-07-2022

Goed advies gekregen. Werd goed geluisterd naar wat ik zocht.
Fijne compacte camera gekocht, makkelijk in de hand.

Gré 29-07-2022

Prima geholpen bij de aanschaf van mijn Nikon Z6II. Duidelijk informatie en adviezen gekregen bij keuze van body en lens.

Reinier Straatman 29-07-2022

Goede service, geduldig met mijn vragen, behulpzaam met het maken van de juiste selectie. Het product was in mijn filiaal helaas niet op voorraad, maar dat was na 2 dagen opgelost.

Hay Herben 28-07-2022

Prettige en overzichtelijke winkel met zelfs de mogelijkheid om een kop koffie te nemen, de parkeergarage onder de winkel en de prijzen in de winkel ook niet verkeerd. Wat wil je nog meer.

J. Van Besauw 28-07-2022

Op 27-07-2022 mijn nieuwe camera en lenzen gehaald bij Kamera Express in Breda. Erg deskundig geholpen en een zeer fraaie winkel.! De medewerkers denken echt met je mee en maken ruim tijd voor je. Eerst zelfs even gehuurd, via budgetcam, om te kijken of de overstap naar een ander merk beviel. Dit was op aanraden van de medewerkers. Ze willen oprecht dat jijzelf tevreden bent over wat je koopt én ze hebben verstand van wat ze verkopen. Over de apparatuur zeer tevreden, alles wat ik wenste. Bij een volgende aankoop weet ik wel waar ik moet zijn. ;) Top-filiaal.!

Rien 28-07-2022

Dicht in de buurt goed uitgelegd goede service , prijs technisch in orde
Ook een lens ingeleverd prijs in orde

Milou Verkoijen 28-07-2022

Ik heb 15-07-2022 een nieuwe camera gekocht bij Kamera Express gebaseerd op deskundig advies van de verkopers. Uiteindelijk gekozen voor de Sony A7 iii met een 24-70 f4.0 lens. Onwijs blij met mijn aankoop en de wijze waarop ik geholpen ben in deze winkel. Ik heb deze combinatie ook nog met een mooie korting vanuit Kamera Express kunnen kopen. Zeker een aanrader!

J. de Bus 28-07-2022

Gisteren een nieuw kamers gekocht bij de Camera Express in Utrecht. Fijne winkel met deskundig advies en een ruim aanbod. Ook waren de lens en camera op voorraad zodat we deze in de winkel al konden uitproberen.

Eugène 27-07-2022

Het aanbod van Kamera-Express is zeer uitgebreid en actueel. Daarnaast zijn ook de modellen (o.a. Oled-TV) van 1 jaar of ouder zeer aantrekkelijk geprijsd.
Dat Kamera-Express een eigen vervoerder in de hand neemt, geeft veel vertrouwen dat het bestelde in ieder geval onbeschadigd aankomt. En inderdaad, keurig gebeld en op tijd afgeleverd.

Wim 27-07-2022

Wij hebben destijds een LG Oled televisie gekocht bij FOKA. Dit bedrijf is overgenomen door Kamera-express. Destijds hebben wij 5 jaar extra garantie gekregen. Nu na 4 jaar kregen wij problemen met het scherm. Wat geel moest zijn werd groen. Kamera-express ingeschakeld, en die hebben een monteur gestuurd. Die constateerde ook, dat het scherm kapot was. Zonder morren hebben wij een nieuw scherm gekregen. Wij zijn er heel erg blij mee, en de kleuren zijn weer helemaal normaal.

Jolanda 26-07-2022

Camera Canon 850 D aangeschaft bij KameraExpress in Almelo. Zeer kundige man heeft ons geholpen. Goede uitleg van diverse camera's gehad. Uitgekomen dat Canon 850 D het meeste geschikt was voor mij. Mijn huidige lenzen kan ik dus ook gewoon gebruiken.

Ireen 26-07-2022

Overzichtelijke winkel. Druk maar toch wordt er alle tijd genomen voor uitleg. Dus zeker aan te raden.

Jan van der Borden 26-07-2022

Duidelijke uitleg over het probleem met de camera en eventuele kosten van reparatie. Gelukkig was er een goedkopere oplossing om weer verder te kunnen met de camera. Vakkundig geholpen dus.

Johan Degraeve 26-07-2022

Bij Kamera Express ben je steeds 'welgekomen', ook nu weer. Na vorige aankopen (voor zo'n € 11.00 reeds) wou ik nu wat deskundige uitleg ivm een systeemcamera. Na een lange vergelijking kwam ik uit op de Canon R6, mèt 24-105 f4 lens, daar ik zéér vertrouwd ben met het merk. Bedankt aan de vriendelijke heer in Gent, die me over de streep trok hihi ;-) Tot gauw

J. de Bus 25-07-2022

Gisteren een nieuw camera gekocht bij de Camera Express in Utrecht. Fijne winkel met deskundig advies en een ruim aanbod. Ook waren de lens en camera op voorraad zodat we deze in de winkel al konden uitproberen.
WimCanon 27-07-2022

Erg prettig dat je producten kunt uitproberen!

Nico-Foto 25-07-2022

Bij deze transactie heb ik wéér voor Kamera Express gekozen omdat ik bij mijn vorige aankopen daar ook altijd zeer tevreden was. Deze keer wilde ik een aankoop doen, maar ook een overbodige fotocamera inruilen. De behulpzame en erg vriendelijke medewerker gaf mij professioneel advies en bracht mijn aankoop, alsmede de inruil van mijn overbodige camera op perfecte wijze tot stand. Blij ging ik de winkel uit. Hoe mooi is dat?!!
Kamera Express 25-07-2022

Dat is heel mooi Nico! Fijn dat we je mochten helpen. Ik wens je veel plezier met de camera.

Ron 25-07-2022

1,5 week geleden ging ik naar Kamera Express in Capelle aan de IJssel voor een camera. Ook een beetje aangestoken door het programma het "Het perfecte plaatje", wilde ik het fotograferen weer eens oppakken. Ik (en intussen ook mijn vrouw), wilde een camera met toch wel een aardige zoombereik en geen mini (telefoon) sensor. We kochten een mooie Sony bridge camera, goed hanteerbaar en met heel veel instelmogelijkheden. Ik weet er is nog een hoop te leren over deze camera, maar de eerste foto's zijn prachtig.
In de winkel werd ik uitstekend geholpen door ...., hij gaf goede uitleg met voorbeelden en nam ook echt de tijd. Fijne zaak.
Kamera Express 25-07-2022

Bedankt voor je mooie woorden Ron. Kom je de foto's een keer laten zien in de winkel ?
Ik wens je veel plezier met de camera!

KeesV 25-07-2022

Aanschaf nieuwe OLED TV.
Kamera Express heeft een ideale combinatie van winkels door heel Nederland en een webshop en geeft 5 jaar garantie op gekwalificeerde aankopen. Daarnaast snelle terug koppeling op mijn vragen. Al eerder foto apparatuur bij KE aangeschaft en altijd positieve ervaringen.

Frans 23-07-2022

Super advies gekregen bij aanschaf nieuwe lens voor mijnNikon Z6ii. Tevreden over de inruilprijs voor mijn andere lens, kortom ik ben helemaal content.

M. 23-07-2022

In de winkel geweest om een nieuwe systeemcamera te kopen. Goed geïnformeerd over de opties, vriendelijk geholpen. Prima service en kom hier zeker terug.

Ton 23-07-2022

Voor aankopen op gebied van foto app ga ik altijd naar Kamera Express Arnhem Kronenburg. Gewoon een goede zaak, goede uitleg en goede service.

Walter 23-07-2022

Alles piek fijn in orde.
Zeer vriendelijk en goed geïnformeerd geholpen in de winkel te Antwerpen, doe zo voort

Goovie 23-07-2022

Ondanks de schaarste van Camera's en lenzen hebben ze mij de Camera op tijd kunnen leveren.
Ze hebben alle tijd voor uitleg en ik ben erg tevreden over de kennis en klant gerichtheid

Ton Barendrecht 22-07-2022

Ik ben uitstekend, professioneel en rustig geholpen door een meneer die Tino heet. Hij was niet opdringerig. Hij luisterde goed naar wat mijn behoefte was en deed een paar uitstekende voorstellen. Resultaat. Ik ben nu de eigenaar van een mooie Sony camera en nog belangrijker, ik ben uitermate tevreden.
Kamera Express 25-07-2022

Wat fijn Ton! Ik wens je er veel plezier mee!