Kamera-express.nl - Reviews & Ervaringen

Kamera-express.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 717 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,3

Joost Heystek 27-06-2022

Na een jaar experimenteren met mijn nieuwe Nikon camera (bij Kamera Expres aangeschaft) wilde ik graag een hoger segment objectieven voor wild- en macrofotografie.
Opnieuw een deskundig advies gekregen. De verkoper/adviseur nam ruimschoots de tijd om een passende set lenzen uit te zoeken. Niets werd opgedrongen. Alles uitgeprobeerd en uitgelegd gekregen. De keuze viel op de nieuwste Sigma 150-600 lens en de Sigma macrolens.
Gezien mijn ervaring van vorig jaar was het helder dat ik hier mijn uitbreiding zou aanschaffen.
De afgelopen dagen veel geëxperimenteerd. De resultaten met de lenzen zijn boven verwachting.

Paul 27-06-2022

Ja het is heel makkelijk: Kamera Express, altijd vriendelijke, behulpzame medewerkers die gedegen kennis hebben van alle apparatuur en toebehoren. Er wordt alle tijd genomen om klanten van goed advies te voorzien. Volgens mij ga je hier nooit met een miskoop de deur uit! De website is duidelijk en compleet.

Patty 26-06-2022

Mooie winkel, snel en professioneel geholpen. Die mensen weten waarover ze praten. Het is even wennen om online een camera te moeten bestellen, maar tegelijk is het nog spannender als je hem daadwerkelijk in je handen krijgt.

Marko 26-06-2022

Mooie duidelijke website, snelle levering. Ben ook wel eens in de winkel geweest in Capalle aan de Ijsel. Veel keus. Verstand van zaken. En geven eerlijk advies.

Evdk 25-06-2022

ik ben zeer tevreden van Kamera express ze bieden een goede service, klantvriendelijk en goede uitleg.

Aad Hofman 25-06-2022

Ik kom al decennia bij Kamera Express en dat bevalt me nog steeds prima. Ook nu weer bij mijn laatste aanschaf ben ik fantastisch geholpen. De mensen nemen de tijd voor je en hebben kennis van zaken, wat absoluut helpt bij de aanschaf van het juiste materiaal. Ik heb de Canon R6 gekocht met het Canon RF 100-500mm objectief. Na een paar dagen gebruik ben ik erachter dat ik zelden zo tevreden ben geweest met een aankoop als nu. Wat een geweldig materiaal.

Michelle elsink 25-06-2022

Zeer goed geholpen door het deskundige personeel.
De winkel in Capelle is mooi ingericht en hebben het meeste op voorraad.

Linda 25-06-2022

Via de website van de winkel heb ik eerst wat informatie ingewonnen. In de winkel heb ik mijn wensen doorgegeven en met behulp van het personeel ben ik tot mijn aankoop van een canon powershot G7x Mark III gekomen. Het is een fijne compacte camera met een goede kwaliteit foto, perfect voor het maken van mooie fotos als hobbyfotograaf en moeder :)

Peter Bellemans 25-06-2022

Super vriendelijke verkopers die hun product kennen. Ook nieuwe firmware op de camera zetten zodat deze compatibel was met mijn lens was niet te veel gevraagd.

Pol 24-06-2022

zeer behulpzaam
vriendelijk , professionele werknemers ,weten waar ze over praten ;ook snelle reactie per mail
aangename winkel ,die goed te bereiken is , men krijgt ook een mailtje als uw bestelling binnen is ,
goede prijs kwaliteit

HvGestelll 24-06-2022

Winkel heeft veel apparatuur in huis. In de hand houden en proberen is van belang voor mij.
Deskundig personeel.

Marc Franck 22-06-2022

Steeds een vriendelijke ontvangst en daarbij eerlijk en deskundig advies bij al je vragen

Erica 22-06-2022

Er werd goed mee gedacht en verschillende opties besproken. Maandag heen geweest en een advies gekregen. Na daar even over na gedacht te hebben vandaag terug naar de winkel en alsnog met een andere lens naar huis.
Meningen worden gegeven, maar niet doorgedrukt.

Martine 21-06-2022

Kamera Express Utrecht. Personeel aardig en hulpvaardig en hebben expertise, denken met je mee. Jammer dat het artikel dat ik wilde, niet op voorraad was (64 ND filter Hoya). Maar de vriendelijkheid maakt dat ik nu zonder ergenis kan wachten totdat het filter thuisbezorgd wordt. Fijn filiaal !

JD 21-06-2022

Eerst het eea in Almelo gekocht maar de voorraad indicatie bleek niet te kloppen dus naar huis gegaan met een ander merk dus daarover was ik niet helemaal te spreken. Bepaalde artikelen bleken ook niet meer nodig te zijn dus in ongeopende verpakking met bon teruggebracht en toen moest ik allemaal papierwerk invullen voor de terugbetaling die 2,5 week op zich liet wachten.

Eind vorige week nog voor enkele producten naar de vestiging in Arnhem, goed geholpen al was veel niet op voorraad. En het opzoeken van de voorraad of je bestelgeschiedenis duurde extreem lang, de medewerkers klaagde ook zowel in almelo als arnhem over het systeem.

Al met al toch weggegaan met producten maar de rode draad wel dat de infrastructuur en bedrijfsvoering verouderd is.

Arie 20-06-2022

Groot assortiment, ook voor de smallere beurs. Vakbekwame verkopers, die de dienstverlening op de goede plaats hebben. De bejegening door de verkoper is correct, vriendelijk en terzake. Ook steeds bereid alternatieven te zoeken als het artikel niet direct de eerste keuze is of de prijs niet past. Zo wil je als klant graag bediend worden.

De Grote Gezinsvlog 20-06-2022

Wij hebben verschillende camera's voor ons vlogkanaal en deze worden heel intensief gebruikt.
Super goede service als er iets is en altijd super goede en nette uitleg over alle producten. Veel kennis en ruim assortiment.
Gewoon een topwinkel.

Peter Jaeken 20-06-2022

Ik koop mijn foto-apparatuur graag bij Kamera-Express omdat de medewerkers zelf ook gebeten zijn door het fotografievirus en vanuit hun eigen ervaring heel nuttig advies geven.

Gijs 20-06-2022

Vanwege goede ervaringen in het verleden met de winkel aan de Parnassusweg in Amsterdam ook voor de aankoop van mijn Panasonic Lumix FZ82 camera voor deze winkel gekozen.
Na anderhalf jaar bleek de camera defect te zijn (systeemfout bij het in-/uit-zoomen hetgeen op grond van opmerkingen op het internet bepaald geen uitzondering bleek te zijn).
De camera vervolgens terug gebracht naar de winkel aan de Parnassusweg waar ik netjes geholpen werd door de desbetreffende medewerker en de camera werd ingenomen voor reparatie.
Het blijft natuurlijk vervelend dat je enkele weken geen beschikking hebt over het apparaat, maar na enkele weken wachten kwam de camera onder garantie gerepareerd retour.
De camera leek goed te werken maar een jaar na de reparatie is het euvel wederom terug en heb ik vanmiddag mijn camera opnieuw ingeleverd aan de Parnassusweg in Amsterdam. Wederom bij een kundige en begripvolle medewerker. Omdat ik mijn 5-jaars garantie niet direct kon vinden raadde deze mij aan opnieuw een garantie-claim via de website in te dienen.
Ik hoop dat Kamera Express deze 5-jaars garantie gestand doet, want inmiddels is de eerste aankoop ca. 2,5 jaar geleden en dus iets meer dan de standaard garantie termijn van 2 jaar, maar wel ruim binnen de verlengde termijn van 5 jaar. De medewerker die mij te woord stond was hier redelijk relaxed onder. Ik wacht in spanning af

Wil van Dinther 20-06-2022

De site ziet er net zo netjes en overzichtelijk uit als de winkel in 's-Hertogenbosch. Als ik over fotografie iets wil weten ga ik eerst naar de site om mezelf te oriënteren. Daarna ga ik naar de winkel en krijg op mijn vragen deskundige antwoorden en ook deskundig advies. Je wordt echt niet gepushed om iets te kopen. Er wordt met je meegedacht. Het personeel is en blijft vriendelijk en bereidwillig om je zo goed mogelijk te helpen. En je kunt koffie en thee in te winkel krijgen. Al met al een aanrader!!

Sander 20-06-2022

Kamera -Express heeft veel keuze. Snelle levering. Hele interessante aanbiedingen en/of extraatjes. Langere garantie op bijvoorbeeld cameras of lenzen.
Al met al een fijne shop.
Ik zeg doen!

Els 20-06-2022

De door mij gewenste camera werd snel geleverd en deskundig voorzien van de nodige instellingen. Mijn vragen na een week van gebruik werden naar vermogen en geduld beantwoord. Dat de handleiding bij de aangeschafte Leica VLux-5 tekort schiet is natuurlijk niet de zaak te verwijten.

Stuer Andre 20-06-2022

na een reservatie de bestelde nikon lens gaan afhalen. we kregen een deskundige uitleg en hebben daar dan nog een statief besteld dat keurig de volgende dag werd geleverd

Wim de Bruijn 20-06-2022

wijze van ontvangst in deze grote winkel, desk toewijzen op volgorde van binnenkomst, men neemt de tijd om goed te informeren

Marc 19-06-2022

Zeer vriendelijke winkelbediening
Onmiddellijk geholpen en goed advies
Zou deze winkel zeker aanbevelen