Kamera-express.nl - Reviews & Ervaringen

Kamera-express.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 732 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,3

Hans B 10-05-2022

Heldere site en het bestelproces verloopt zonder problemen.

De levertijd van 1-4 werkdagen werd in ons geval met 3 dagen overschreden. Normaal gesproken is dat geen probleem maar onze oude camera ging net voor de vakantie kapot waardoor de levertijd van max. 4 dagen wel heel belangrijk werd.
Uiteindelijk de camera de avond voor vertrek nog mogen ontvangen dus precies op tijd.
De helpdesk een aantal keren benaderd en deze geeft direct reactie wat in ons geval wel fijn was.

Al met al een heldere site en een prima camera.
Kamera Express 11-05-2022

We kunnen ons voorstellen dat het flink balen is als je camera het vlak voor de vakantie begeeft. Gelukkig was de nieuwe nog op tijd binnen om mee te nemen.

Voet N. 10-05-2022

In Groningen wordt je op een fijne en deskundige manier geholpen. Ik heb daar een canon objectief 70-3-- IS nano usb aangeschaft.

Herman Duursma 10-05-2022

Afgelopen week een canon RF 100mm f/2.8 macro lens gekocht . ondanks dat het maandag morgen was erg vriendelijk geholpen en alle tijd voor een goed advies. erg blij met mijn aankoop ,maakt ook uit de hand geweldig scherpe foto's . kom graag nog een keer terug in deze winkel .
Kamera Express 31-05-2022

Ook op maandag staan we voor je klaar Herman. Veel plezier met je prachtige lens!

Reinier Straatman 09-05-2022

Ik heb op de site al vele mogelijkheden onderzocht voor een nieuwe camera en daar primair al een keuze gemaakt. Ik ben uiteindelijk toch naar de winkel gegaan voor persoonlijk advies en om te checken of mijn gemaakte keuze wel de juiste was. Dat bleek wel zo te zijn. Na dat ik in de winkel het toestel en 2 lenzen heb mogen uitproberen heb ik uiteindelijk mijn definitieve keuze gemaakt en een set (body-lens-batterij-lader-sdcard-tas) naar tevredenheid aangeschaft.
Kamera Express 31-05-2022

Leuk dat we op dezelfde lijn zaten. Veel plezier met je nieuwe set.

Rob 09-05-2022

Na veel twijfel over het wel of niet aanschaffen van een nieuwe camera toch maar weer eens langs gegaan en gevraagd naar de mogelijheden en wensen. Na een uitvoerige uitleg weer naar huis gegaan om af te stemmen. Uiteindelijk toch besloten om over te gaan tot aanschaf van een nieuwe camera mits de inruilwaarde van mijn oude camera hoog genoeg was. Gelukkig konden we snel tot een overeenkomst komen en ben toen gelijk overgegaan tot de aanschaf van een nieuwe camera. Omdat ik al meerdere jaren bij KameraExpress mijn aan kopen doe naar volle tevredenheid. Verdienen ze nu een 10. Volhouden maar, ik ben tevreden.

LR 09-05-2022

Ik kocht een Fujifilm X-T4 body. Moest besteld worden, maar was de volgende dag al in de store. Duidelijke uitleg. Vriendelijke, enthousiaste medewerkers. Goede eerste ervaring met de vestiging in Arnhem.

Nieuwefoto 08-05-2022

Vlot en rustig geholpen. Wel een beetje jammer dat je voor de ruim aangekondigde 5 jaar garantie aan extra voorwaarden moet doen, in dit geval een review schrijven. Toestel dat ik kocht was op veel plekken tijdelijk uitverkocht maar hier verkrijgbaar
Kamera Express 09-05-2022

Een review is niet verplicht, maar wordt zeker gewaardeerd! Vergeet je niet het formulier in te vullen op de website?

Linda Baan 08-05-2022

Ik wilde graag wat meer met fotografie doen en was op zoek naar een mooie instap camera om met deze nieuwe hobby te beginnen. Op advies van een familielid bij Kamera Express Almelo gekomen. We werden meteen enthousiast welkom geheten en zijn super goed geholpen met alles! Verkoper had alle tijd voor ons en heeft de camera ingesteld en uitleg gegeven over het gebruik. Uiteindelijk met een mooie nieuwe Canon camera de winkel uit gelopen.

roeland weichelt 07-05-2022

Vriendelijk en kundig personeel en zeer behulpzaam . Gunstige ligging ,altijd parkeergelegenheid.

Frank 07-05-2022

Je wordt er steeds vriendelijk ontvangen, en ze nemen ruim de tijd voor een deskundige uitleg te geven zodat je de juiste keuze maakt. Top aanrader.

Mic 07-05-2022

Goed geholpen, vakbekwaam advies. Jammer dat je even moet wachten op de spullen uit het magazijn, maar een kop koffie maakt veel goed.

JvG 07-05-2022

Ik kom al heel wat jaren bij Kamera-Express, en ben nog steeds zeer tevreden over hun assortiment en de deskundige, vriendelijke medewerkers..

Goede service, fijne winkel 06-05-2022

Erg vriendelijk en behulpzaam. Het is fijn om fotoproducten in een fysieke winkel te kunnen kopen en te bekijken.

Cor 06-05-2022

Goede uitleg van mijn nieuwe camera body, ook de oude body ingeleverd, waardoor ik binnen budget bleef

Patrick 06-05-2022

Deskundig advies bij aanschaf. Lens was helaas niet op voorraad en is besteld. Tijdens de lever tijd netjes op de hoogte gehouden. Kreeg een app je dat de lens binnen was.

wim 05-05-2022

prima geholpen en vriendelijk en goede uitleg aan de hand van mijn vragen en ook voor de keuze van het gekochte goede uitleg gekregen. zeer behulpzaam en vriendelijk personeel.

Adriaan T 05-05-2022

Topzaak met perfecte professionele service. Vast contactpersoon (Henk Tito) zorgt er altijd voor dat alles snel en perfect wordt geleverd met een prima advies. Wel eens elders gekeken, maar snel weer teruggegaan naar KE.

MJS 05-05-2022

I used this service about one year ago, and I had a good impression on the service especially their good communication. Now, I emailed them about service again, and I got the same impression as last time. I bought a secondhand camera, and the cost-performance was pretty good. The actual quality and condition of the camera seems to be even better than I expected from the description. Also, the 5 year guarantee system is a great help for every photographer!
Kamera Express 09-05-2022

Great to read that you're satisfied! Please keep in notice that a second hand camera doesn't have 5 year warranty, but 1 year.

Gerard 05-05-2022

uitgebreide voorraad en vooraf reserveren geeft de zekerheid dat je niet voor niets komt

Kees 05-05-2022

Via de webshop de Canon EOS 90D aangeschaft, snelle levering en prima uitleg op de website.
In het verleden vaker in de winkel geweest en altijd netjes geholpen en goede adviezen gekregen.

Sarah 04-05-2022

Zeer tevreden over de aankoop van mijn nieuwe camera. Goede service en uitleg in de winkel in Turnhout.

Walter 04-05-2022

De verkoper was uitermate behulpzaam en haalde al de materialen waarover ik zelfs maar een korte vraag had dadelijk tevoorschijn. Reinigde mijn blijkbaar niet zo propere UV-filter van mijn lens. Uitgebreide uitleg bij elk item.

Walter 04-05-2022

Bert de Jong 03-05-2022

Super winkel. Heel gebruiksvriendelijke site. Je kan op woord zoeken of per categorie.

Ham 03-05-2022

Ik heb een Canon Powershot G7 X Mark III gekocht in Rotterdam bij Kamera Express. De medewerker heeft goed naar mijn wensenlijst geluisterd en geholpen de juiste keuze te maken. Na de aanschaf heeft hij veel tijd gestoken in de uitleg van de camera. Ik zou deze winkel zeker aanbevelen vanwege de klantvriendelijkheid.
Kamera Express 04-05-2022

Hopelijk kan je goed van start met fotograferen nu. Veel plezier met je nieuwe Canon.