Kamera-express.nl - Reviews & Ervaringen

Kamera-express.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 744 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,3

Peter 23-01-2022

Alles is naar wens verlopen en ben zeer tevreden over het kundige personeel, de goed bereikbare vestiging en parkeer mogelijkheden

Ilonka 23-01-2022

Fijne winkel en deskundig personeel.
Heb in de twee jaar al aardig wat gekocht.
Kan geen slecht punt opnoemen.

rian pulles 23-01-2022

Wegens lang wachten kreeg ik een zitplaats. En daarna zonder poespas snel geholpen.

Hans Verweij 22-01-2022

Door een mooie aanbieding ben ik in contact gekomen met Kamera Express. Ik was meteen verrast door hun service, vriendelijke en professionele hulp in de winkel waarbij ik het gevoel kreeg dat de klant voorop staat. Geen snelle afhandeling van mijn aankoop maar met een wel overwogen en professionele onderbouwing. Top! Voelde me helemaal thuis.

Jos Minderhoud 22-01-2022

Klantvriendelijk en deskundig geholpen door medewerker in vestiging Breda. De gewenste Canon Power Shot SX70HS was niet in voorraad te Breda en moeilijk leverbaar. Blijkt erg populair en het laatste model werd ter plaatsen gereserveerd en ook besteld. Nuttige tips gekregen en inmiddels de volgende dag in huis!

A 22-01-2022

Top webshop! Ik kreeg mijn Samsung Qled tv binnen no-time thuis bezorgd. Netjes en zeer klantvriendelijk. Zeker een aanrader!

roberto hendriksen 22-01-2022

top service koop daar alles kwa tvs en audio word altijd goed geholpen en de extra garantie is echt super

WillyV 22-01-2022

Uiterst tevreden. Ik had een probleem met een ouder fototoestel en we hebben samen zonder dat ik pushingsdrang ervaarde alle mogelijke opties nagekeken om mijn probleem op te lossen. Nadat we alle relevante opties bekeken hadden, heb ik via voldoende gekregen informatie persoonlijk en met een goed overtuigend gevoel kunnen beslissen voor de aankoop van een nieuw fototoestel.
Service was uiterst rustig, zonder wachttijd en ik zou graag een volgende keer bij de dezelfde persoon terecht komen voor info.

Dinç 22-01-2022

Ik ben een tijd op zoek geweest naar de juiste camera, objectief en accessoires zoals een stevige tas. Bij elk bezoek heeft KE bewezen dat zij de uitstekende partij zijn die me altijd voorzien van het juiste advies. Geen verkooppraatjes, regelrechte service waar ook uitgebreid de tijd wordt genomen voor mij als klant.

De Audiovisueel Genieter 22-01-2022

Daar het tijd werd om onze oude Plama TV te vervangen gingen wij naar Kamera Express in Almelo die dus ook TV's verkopen daar, mooi gesorteerd op grootte aan de diverse wanden.

Aldaar werden wij deskundig en duidelijk voorgelicht over de diverse huidige TV technieken met alle voors en tegens en kwamen uiteindelijk uit op een LG 65" Oled TV. Deze hangt nu prachtig aan de muur dmv een beugel, wat een geweldig beeld. Fijn dat het personeel van Kamera Express de tijd nam om al onze vragen te beantwoorden en geen haastige verkoopshow opvoerde!

Wout 22-01-2022

De site van KameraExpress is duidelijk en overzichtelijk,thuis een keuze gemaakt en mijn gekozen product gereserveerd. In de winkel bijzonder snel en professioneel geholpen .

Gerrit Duijzer 22-01-2022

Gisteren advies gevraagd bij de winkel van Kamera Express in Den Bosch over welke camera voor mij de beste keus was als opvolger van mijn Canon EOS 6D.
Verkoper D** heeft op een rustige vakkundige manier mij de verschillende mogelijkheden laten zien en in de hand gegeven. De 6D markII of de 5D markIV , maar ook de EOS R met de mogelijkheden. Mijn EF - L lenzen waren niet geschikt maar daar had hij een Adapter voor. De R is het geworden. Hij verkocht mij daarbij een nieuwe Lowepro tas met vele vakken, grapje voor de fotorolletjes? O, ja zegt hij heb je wel de geschikte Scan Disk met hoog opslag vermogen? die verkocht hij er ook bij. Een afstandbedieninkje ook. Verzekeren is best wel verstandig, dat hebben we niet gedaan.
Kortom een goede adviseur, een doelgerichte verkoper en wij blij met de aankoopnr 10407754 dd 21-01-22.

Henk van Slooten 22-01-2022

Ik ben recent overgestapt op een ander systeem. Beter gezegd, ik had 2 systemen naast elkaar. Maar dit werkte niet. Dus moest ik kiezen welk systeem ik het meest in de toekomst zou gebruiken. Dus afscheid genomen van het mu3/4 systeem en mij volledig op FF overgegaan. Het meeste verkocht op 1 objectief na. Nu zag ik bij Kamera-express.nl een objectief dat als vervanger moest gaan dienen. Een inruil aanvraag gedaan en binnen no-time antwoord gekregen. Objectief opgestuurd en daar antwoord op gekregen. De volgende dag objectief opgestuurd en na 2 dagen mijn nieuwe objectief in huis. Prima service. Hulde!

Patrick 21-01-2022

Goede vakkundige verkopers. Online bestelling lag al klaar, kon alles direct uitproberen en alles was netjes in orde.

Rob 21-01-2022

Oled tvgekocht in winkel Rotterdam .
3e tv indeze winkel gekocht omdat het vakkundige verkopers zijn die je een goed advies geven en ook een goed kontakt gehad met klanten service die mij met een probleem netjes hebben geholpen. Dus in mijn geval kan ik deze firma aanraden.

Paul Gruben 21-01-2022

Ik heb bij Kamera Expres in Capelle aan den IJssel online een Camera Rugtas besteld.
In mijn geval had ik het al binnen een dag binnen.
Nu bleek dat de Rugtas te klein was en kon het bij Kamera Expres in Arnhem terug brengen of omruilen voor een andere Rugtas.
Eenmaal daar aangekomen was dus het omruilen geen probleem en werd keurig geholpen.
Eenmaal daar in de winkel wilde ik ook het een en ander over bepaalde lenzen voor mijn Camera weten.
Na dat ik gezegd hat dat ik alleen maar wat wilde weten namen ze echt alle tijd voor mij om het gevraagde rustig uit te leggen.
Gewoon een super store echt gewoon geweldig.

Juuter 21-01-2022

Super fijne webwinkel. Bestellingen altijd op tijd en fijne communicatie. Ook met vragen zijn ze altijd snel met het beantwoorden ervan!

Renée Heijneman 21-01-2022

Ik bestel hier al jaren en ben altijd erg tevreden geweest. Zowel over het online bestellen als over de service in de winkels. Snelle levering, goede informatie en fijne service!

Eggie Prick 21-01-2022

Beste. Ik ben erg tevreden over de service verlening en advisering van de canon lenzen.
Het zijn correcte medewerkers die je goed helpen.
Kom hier zeker terug voor eventuele aanvullingen
Bedankt hiervoor

Daniek 21-01-2022

Eerst gebeld ivm lockdown en heel uitgebreid en gedegen advies gekregen over de verschillende cameraopties.
Toen besteld. Kon hem snel ophalen. Mooie ruime winkel en snelle service. Vriendelijk personeel.
Enige onduidelijkheid was wat de garantie was. Wij hadden begrepen dat we voor garantie online iets moesten invullen. In de bijsluiter gelezen maar daar stond hier niets over in. Canon gebeld en er zit standaard 2 jaar garantie op de camera. Winkel gebeld bleek dat we extra garantie konden krijgen bij hun online. Prima verder en helder nu!

Henk 21-01-2022

Kamera Express is een fijne webshop met goede acties. De 5 jaar garantie op veel producten spreekt mij aan en ook de fysieke winkels zijn toegankelijk. Aanrader!

Paul Backx 21-01-2022

Ik werd keurig behandeld men nam alle tijd om mijn vragen aan te horen en alles werd goed uitgelegd. Binnen twee dagen was mijn produkt geleverd. Klasse.

Karin Hekhuis 21-01-2022

Ik ben super vriendelijk geholpen en heb een zeer goed advies gekregen voor de aankoop van een nieuwe televisie. Ik heb voor een Sony tv gekozen. Ik ben zeer tevreden.

styn 21-01-2022

Juiste service gekregen. blij met mijn nieuwe camera de Canon 6D Mark ii.
Product is zoals verwacht. Dankzij Kamera Express heb ik nu een camera die mij past en is het tijd om mooie foto's te gaan maken.

Bas 20-01-2022

Bestelling is zoals het bedoeld was. Uiteindelijk in goede orde geleverd. Helaas wel met een grote vertraging. Communicatie hierover zou veel beter kunnen. Ook de informatie die de klantenservice kan geven is sumier.