Kamera-express.nl - Reviews & Ervaringen

Kamera-express.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 742 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,3

Ferre 17-01-2022

Had vorige week zaterdag een occasie camera Lumix DC-TZ200 gekocht maar de garantie was maar 1 jaar.
Vandaag terug naar de winkel geweest en toestel terug ingeleverd en een nieuw toestel gekocht.
Het was totaal geen probleem om te wisselen, waarvoor dank. Een goede service.
Heb al enkele foto’s en filmpjes gemaakt en zijn prachtig.

Rinus Troost 17-01-2022

Goed geholpen en duidelijke uitleg
Goeie service 32mb card gekregen i.p.v. 16 gb omdat deze niet aanwezig was

Gio 16-01-2022

Zaterdag besteld en betaald zondag na overleg opgehaald in Eindhoven nadat de medewerkster in Eindhoven de voorraad informeerde. Alles werd in het werk gesteld om mij tegemoet te komen en met succes.
De ringflitser werd in de zaak nog even gecontroleerd of alles compleet was en daarna naar huis geïnstalleerd en werkt 100%.
De inzet van het personeel 1000% te noemen geeft een gevoel dat je als klant hartverwarmend verzorgd wordt fantastisch mijn grootste complimenten een aanbeveling zeer waardig ga zo door personeel.

Rien Konings 16-01-2022

De website werkt goed. Ook de voorkeur voor levering werkt goed. Als ik een bestelling heb gedaan kan ik gewoon een datum dag etc. direct aangeven. Ben ik na mijn bestelling 2 dagen op locatie dan vraag ik om de levering op de derde dag na bestelling. Ik kan daar op rekenen bij Kamera Express. Op de dag van levering kan ik mijn bestelling direct inzetten. Dan kunnen de opnames op die dag doorgaan zoals gepland. Zo hoort het dus,...

Rutger 16-01-2022

Anderhalve maand geleden nieuwe aankoop van een objectief gedaan via de website. Aanvankelijk een outlet model besteld vanwege de aantrekkelijke prijs, maar enkele dagen erna vanwege black friday actie was een nieuw objectief even duur met wel mogelijkheid tot extra garanties tot 5 jaar. Na contact met de klantenservice zeer vriendelijk geholpen en zonder problemen kunnen omruilen.

Frank 16-01-2022

We zijn uitstekend geholpen door verkoper. Met veel geduld en deskundigheid heeft hij ons nog uitgebreider geïnformeerd over de Sony RX 10 mark 4 dan wij al wisten. Dat heeft zeker geholpen bij het besluiten tot de uiteindelijke koop. Ook heeft hij op andere fototechnische gebieden goede en begrijpelijke uitleg gegeven. De winkel heeft een zeer uitgebreide collectie aan allerlei apparatuur waardoor vergelijken en kijken zeer goed mogelijk is. Zolang het nodig is wordt er tijd aan je besteed en dat hebben wij als zeer prettig ervaren. Je bent geen nummer en verkoper liet zich niet leiden door wachtende andere klanten. Er was bovendien personeel genoeg om dat op te lossen. Kortom, we waren meer dan tevredenen hebben direct besloten tot koop over te gaan.

Fay 16-01-2022

Mijn ervaring bij Kamera express is erg positief. Je wordt hier fijn en goed geholpen. Ze nemen de tijd om je te helpen met de vragen die je hebt. Zeker een aanrader.

Hayoowat 15-01-2022

Klantvriendelijkheid. Het personeel heeft duidelijk vakkennis, en neemt de tijd te helpen.
Best een lang proces gehad om alles passend bij elkaar te krijgen, men is geduldig, prijzen zijn marktconfirm, voorraad prima...
Deze orders zaten in het zakelijk en het privé segment, maar daar zit in behandeling geen verschil in..
Heerlijke koffie btw, wel fijn want als er tijd voor je wordt genomen, moet een ander ff wachten. Super mannen, ga zo door

Barica Birding and Nature Tours 15-01-2022

Klantvriendelijkheid. Het personeel heeft duidelijk vakkennis, en neemt de tijd om je als klant te helpen.

Barbara Vos 14-01-2022

Ik ga steevast naar Kamera Express Dilbeek. De verkopers beschikken over een zeer grote kennis wat betreft de apparatuur en toebehoren. De professionaliteit en klantvriendelijkheid zorgen er voor dat je je als klant ook gewaardeerd voelt. Ik kan er terecht met al mijn technische vragen ivm aankopen en hierdoor heb ik nog geen nodeloze dingen aangekocht en ondertussen kennen ze ook mijn profiel als fotograaf.

Fred Glimmen 14-01-2022

Kamera Express stimuleerd mijn interesse voor fotografie. De verhalen van experts helpen mij in het kiezen van de juiste camera, objectieven en filters. Daarnaast zijn ze zeer actief in het geven van advies en informatie in combinatie met een uitstekende service. Top.

Jan Raaimakers 14-01-2022

Camera's kopen kun je op veel plekken, maar er zijn er maar weinig die er ook verstand van hebben.
Complimenten voor Kamera-Express, ik ben bij diverse winkels geweest en ze hebben overal personeel met passie voor hun vak en vooral: Verstand van de spullen die ze verkopen!

Marino 14-01-2022

Bestelling geplaatst in de late namiddag de volgende dag heb ik mijn bestelling ontvangen, zeer snelle levering.
Product (daglichtset Bresser) is een zeer mooie en degelijke set, goede kwaliteit voor persoonlijk gebruik.

Frank Hubrechts 14-01-2022

Vakbekwaam personeel met ervaring neemt tijd voor een no-nonsens gesprek met duidelijke informatie, zodat ik na dit gesprek een duidelijke keuze kan maken. Prima service!

Ruud S 13-01-2022

Een overzichtelijke site. Duidelijk. Door. Drukte moest ik wat langer wachten aan de telefoon. Maar dit werd ook duidelijk gecommuniceerd. Medewerkers zijn vriendelijk en geduldig. Er miste een onderdeel van mijn bestelde product en zonder problemen wordt het met urgentie verstuurd.

Paul 13-01-2022

kwam andere av receiver in ruilen voor een beter type. was blij dat ze dat deden. goed geholpen vriendelijk en behulpzaam was binnen half uur klaar goed werk Dit was in Rotterdam.

Will M 12-01-2022

Good pricings on a wide range of items, with accompanying good-value deals.

Rappa58 12-01-2022

Afgelopen maandag mijn oude Sony A7 MIII body omgeruild voor nieuwere versie. Inruil process verliep soepel en ik kreeg een goede prijs voor het oude model. Binnen 24 uur kon ik het nieuwe model ophalen in de winkel. Vriendelijk personeel en vlotte afhandeling. Informatie over nieuwe camera op de website is goed en uitgebreid. Ik kom hier zeker terug.

Annemieke 12-01-2022

Prima winkel maar helaas ongelofelijk slechte aftersales als er een product kapot is.
Op 17 december een lens gekocht die bleek op 4 januari defect vanuit de doos. Door de feestdagen had ik de lens nog niet gebruikt. Dit is helaas buiten de wettelijk termijn van 14 dagen waarbinnen de lens omgeruild kan worden. Dat snap ik en heb ik ook alle begrip voor. Na contact met de klantenservices ben ik terug gegaan naar de winkel.

In de winkel cool en afstandelijk geholpen waar ik een medewerker had verwacht die mijn klacht serieus nam trof ik iemand die weinige interesse had. Medewerker gaf aan dat het rammelen in de lens de beeld stabilisatie was (lens heeft geen beeld stabilisatie) en dat ik vooral niet zo moeilijk moest doen. Toch aangedrongen op het onderzoeken van het probleem en daarvoor moet de lens opgestuurd (duurt 5 weken!) worden. Fijntjes werd mij uitgelegd dat de kosten hiervan voor de klant zijn. Wat ik vreemd vind aangezien er een jaar garantie is. Ook de kosten voor reparatie waren voor mij als klant. Wat ik raar vindt omdat de lens vanuit de doos een defect bevat.

Een mail gestuurd naar de klantenservice over mijn ervaring. Iedereen heeft namelijk recht om zijn fout te herstellen. 5 dagen later wacht ik nog steeds op een reactie. Waarbij de website aangeeft dat er binnen 2 dagen gereageerd zal worden.

Kortom ik ben als klant enorm teleurgesteld.
Naast een goede ervaring bij aankoop wil ik ook goed geholpen worden als er dan een keer iets niet goed is.
Kamera Express 18-01-2022

Goedemiddag Annemiek, wij hebben je klacht in behandeling genomen en streven ernaar samen met jou een passende oplossing te vinden. Zoals per mail aangegeven, dienen wij in deze eerst af te wachten wat er uit het reparatierapport komt.

celine 12-01-2022

Wat een top service ! In november heb ik mijn aller eerste aankoop gedaan bij kamera express, dolblij was ik met mijn nieuwe canon EOS RP. De medewerker bood mij een safe pakket aan, normaliter sla ik dit soort pakketen af. Maar de voordelen waren veel groter dan de nadelen, en dit heb ik geweten. Door een zwaar auto ongeluk raakte mijn camera beschadigd maar gelukkig kon ik mijn camera kosteloos opsturen en uiteraard ook netjes gerepareerd, drie weken later kon ik mijn camera weer ophalen bij de winkel. Ik ben heel blij met deze service en alle andere services die zij aanbieden zoals workshops etc.

Impex Invest BV 12-01-2022

Vlotte en professionele bediening. Ik werd zeer goed geholpen door mensen die hun vak kennen.
Het is goed dat jullie er zijn.

Rudy Van Cauteren 11-01-2022

Geef voorlopig een 8 omdat ik nog niet de tijd heb gehad veel met het toestel te doen. Wel al instellingen gedaan en een paar testshots en die zien er prima uit. Dus ben benieuwd. Heb al zeer goede resultaten gezien van vrienden, dus heb er vertrouwen in.

DirkVW 11-01-2022

Ik kocht vandaag een Canon RF100-500mm lens. Deze lens is op dit moment nergens beschikbaar in Belgie of Nederland. Kamera Express liet er eentje overkomen uit Duitsland. Binnen de week kon ik over de lens beschikken, prima service, thx.

Kamera- express 11-01-2022

altijd een goede service en info over het product. Ik ben altijd tevreden over de Nikon camera. Heb er al een aantal gehad en allemaal erg mooie foto,s mee gemaakt. Deze Nikon 3500 gaat me zeker bevallen.

Hans 10-01-2022

Kamera Express heeft mij goed geholpen om tot de keus van de Canon EOS 5D Mark IV te komen