Kamera-express.nl - Reviews & Ervaringen

Kamera-express.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 722 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,3

Guy 07-01-2022

Redelijk snelle levering (Woensdag besteld, vrijdag in huis). Duidelijke en goede communicatie en natuurlijk een goede prijs!

Kees S. 07-01-2022

snelle levering na aanmelding van winkelbezoek ondanks coronabeperkingen prima geregeld

Adriana 07-01-2022

Veel moeite is er gedaan om de bestelling te regelen dus goede service en vriendelijk geholpen.

Marghis /Vermeulen Marcel 07-01-2022

Deskundig personeel die correct uitleg geven op uw vragen.
Eerlijk zijn en u niet het duurste van het duurste opdringen, maar goede alternatieven aanbieden.

Echt een superstore 07-01-2022

Tsja, welke nadelen kun je noemen als er alleen maar voordelen zijn?: Superstore Capelle ad Ijssel:
Ondanks de lockdown, toch door click & collect een aankoop kunnen doen. Gewoon online reserveren via de link: 30 min in de winkel afhalen. En inderdaad: Ik was er zelf binnen 20 min, maar mijn product lag al klaar. Snel geholpen, goede service (advies / gekeken naar aanbiedingen e.d.)
Een ding vind ik wel wat jammer maar geen probleem: Ik heb een camerabody aangeschaft, welke ik in een grotere doos (bedoeld voor cam + L) meekrijg. Graag bewaar ik altijd de verpakkingen voor evt latere verkoop of inruil, alleen neemt deze doos nu onnodig veel ruimte in beslag terwijl er dus geen lens bij zat. Afin, zoals gezegd niet zo'sn groot probleem maar wellicht iets voor Kameraexpress als tip. Hou de oorspronkelijke verpakking aan.
Verder supergoede parkeermogelijkheden.

Jacqueline Mathijssen 07-01-2022

Fijne service en ik kon gelijk de sensor van de body laten reinigen.
Ik heb ook oude lenzen kunnen inruilen.

Chris 07-01-2022

Online via Click & Collect een smartphone statief van Rollei besteld. Was ook nog in de sale en kostte nu slechts twintig euro! Afgehaald in winkel Arnhem, zeer vriendelijk geholpen en het artikel lag al klaar voor mij! Thuis gekomen statieven uitgepakt en geprobeerd, zelfs inclusief Blue Tooth en batterij, ongelooflijk voor dat geld en werkt uitstekend!

Rob 06-01-2022

Zeer prettig advies via video call zeer blij ook met mijn aankoop. Kon het dezelfde dag afhalen in Den Bosch. Eerder al verrekijker aangeschaft nu camera en er zullen zeker meer aankopen volgen!

Dominic 06-01-2022

echt top service ik heb mijn product 1 januari besteld , vandaag binnen gekregen en kwam buiten verwachting binnen met extra inktfles voor zwart de klantenservice gebeld i.v.m. levertijd, en ben super geholpen en behandeld lange neus naar coolblue met alles voor een glimlach ik koop voortaan bij kamera express

F. de Kreij 06-01-2022

Kamera Expres wat een service mijn lens was gesneuveld en geen factuur meer voor de verzekering gebeld en gesproken met Frank Jordan binnen een halfuur ontving ik een factuur van de aankoop van 4 jaar geleden en kon ik deze indienen bij de verzekering. Zo doende kon ik snel een nieuwe lens bestellen. Wat een service.

Nick 06-01-2022

De gebruiksvriendelijkheid van de webshop is hoog en de levering is heel snel. De klantenservice luistert echt naar je als je vragen hebt.

06-01-2022

Al weer een bestelling snel afgeleverd, ook mijn vragen worden goed en snel beantwoord

Maatjens 06-01-2022

deskundig, vriendelijk personeel; ook telefonisch krijg je goede informatie van Kamera Express-medewerkers

Marina-Denise 06-01-2022

Ik kreeg goed en terecht advies van de mannen achter de toog. Bovendien bijzonder vriendelijk. Als ik een dure camera koop verwacht ik ook deskundig advies, en bovendien ga ik voor zo'n aankoop liever naar een fysieke winkel, met aanspreekbaar personeel. Dit is ook een geruststelling "na aankoop" . Als ik aan iets niet uit geraak, weet ik waar naartoe. Bovendien als ik later nog accesoires wil, ken ik ook m'n weg ! ;-)

don 06-01-2022

sowieso een winkel (arnhem) met deskundig e medewerkers, maar ook nog een met concurrerende prijzen. soms zo druk dat je lang moet wchten, maar dat is het waard

Maria 06-01-2022

Ik ben fijn geholpen door de medewerkers. Ik had via de site wat gereserveerd en kon het zo ophalen in de winkel.

E de Priester 05-01-2022

Bij de aanschaf van een Canon R6 heb ik gekozen voor Kamera-Express. Tijdens de BlackFriday eind 2021 was er een cashback-actie van Canon met als gevolg dat de prijs overal prima was maar alleen bij Kamera-Express was de camera (volgens de website) op voorraad. Helaas was er aanvankelijk teleurstelling omdat de camera toch niet geleverd kon worden, natuurlijk even gebeld met de klantenservice en ik werd daar gerustgesteld; vanwege de enorme drukte was de camera tijdelijk uitverkocht maar hij zou binnen een week geleverd worden. 4 dagen later werd de camera alsnog bezorgd en sindsdien is het feest. Er kan altijd iets verkeerd gaan, het gaat er om hoe je dat dan oplost en dat hebben ze prima gedaan.

Danièlla 05-01-2022

de medewerkers nemen echt de tijd voor je bij vragen en advies. ze nemen je serieus en weten met hun enthousiasme goede service te verlenen! Dit geldt voor kameraexpress en ook voor hun budgetcambalie

Sjuul van Bakel 05-01-2022

Ik shop bij Kameraexpress vanwege de vakkundige hulp van prettig en ervaren personeel, zowel de producten als hun service staan bij mij hoog in het vaandel.
Dankjewel daarvoor Kameraexpress.
Zéér zeker tot een volgende keer!

Ludo Cardinaels 05-01-2022

Ik wou eerst mijn oude lenzen nog gebruiken. Doch ik had lenzen van 35 tot 70 en van 70-200mm. Ik kwam echter tot het besluit dat ik mijzelf veel problemen zou besparen als ik de 24 tot 200 mm in het Z-systeem zou kopen. Ik had dan geen speciale adapter nodig om met mijn oude lenzen nog te werken. Het zou trouwens niet veel duurder zijn.
Ik kon vlot mijn aankoop wijzigen en ben nu zeer tevreden over mijn aanpassing.

Davey 05-01-2022

DjI ronin gekocht bij kamera express, was snel geleverd top, en ook nette prijs

Ronald 05-01-2022

Ik heb voor Kamera Express gekozen om een paar redenen.

1) Er zijn fysieke winkels door heel Nederland. Vind ik veel prettiger dan te communiceren met een helpdesk via de telefoon.
2) De verkoper die ik heb gesproken had verstand van zaken en gaf goede adviesen.
3) Altijd scherp geprijsd.
4) Er is ook een helpdesk die je eventueel kunt contacten. Heb ik gebruik van gemaakt en ik ben door hun met mijn probleem. geholpen

Nassira 05-01-2022

Afgelopen drie dagen heb ik liggen bellen om hulp te krijgen bij het uitkiezen van de juiste apparatuur. Ik heb aangegeven in het telefoongesprek dat ik in tijdsnood zat en hiermee zouden ze rekening houden. Het zou allemaal geen probleem zijn, er werd bij beloofd dat ik over een uur antwoord zou krijgen. Ik moest gewoon een mail sturen met al de informatie. Dit heb ik gedaan om daarna weer te bellen, omdat ik na meer dan acht uur geen antwoord had gekregen. Aan de telefoon werd mij verteld dat ik te weinig informatie had gegeven. Jullie hadden ook een mailtje kunnen terugsturen zodat ik hiervan op de hoogte was. Ik stuur weer een mail met verdere informatie en helaas weer geen antwoord. Weer gebeld en ze zouden het regelen. We zijn een dag verder en ik ben nog steeds niet geholpen. Jammer dat er geen deftige communicatie is.
Kamera Express 07-01-2022

Beste Nassira, dat is zeker niet de bedoeling! Wij zullen nakijken hoe dit heeft kunnen gebeuren en de betreffende collega informeren over jouw review. Hopelijk heb je toch op tijd de spullen mogen ontvangen.

Ger van den Broek 05-01-2022

Snelle levering en goede garantievoorwaarden, ook een goede prijs voor het product.

IvoS 04-01-2022

Zelfs buiten kantoor uren kreeg ik nog antwoord op de vragen die ik stelde. En een foutje op de site in de vermelding werd snel opgelost. Ik kreeg goed en snel antwoord op mijn vragen. Vervolgens besteld en uitstekend op de hoogte gehouden over de status van de levering die overigens next day was!