Kamera-express.nl - Reviews & Ervaringen

Kamera-express.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 743 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,3

Adri de Ruijter 31-12-2021

Bij Kamera Express op de site gezocht naar reviews van de camera die ik zocht. Een mail met daarin de in te ruilen apparatuur kreeg ik heel snel terug met een goede inruil. Daarna telefonisch contact gehad , waarin ik heel goed en deskundig geholpen werd. Ik kon gelijk langskomen om mijn apparatuur in te leveren en mijn nieuwe toestel mee te nemen. Ik ben heel blij met de manier waarop ik in deze lastige tijd werd geholpen.

Nienke 31-12-2021

Zelf op 31-12 om 16.45 nog vriendelijke geholpen bij het afhalen van mijn bestelde lens.
Bedankt voor alle adviezen en op naar 2022!

Peter 31-12-2021

Ik wilde een Canon RF 70-200 f/2.8 kopen maar dat is zo makkelijk nog niet (nergens in voorraad). Vanochtend werd ik aangenaam verrast door een telefoontje van KE , ze hadden er 1 uit een filiaal in Duitsland over laten komen! Direct langs gereden, perfecte service en goed geholpen in de winkel die alleen voor afhalen geopend is.

TW 31-12-2021

Bij hun een prachtige Sony OLED TV gekocht. Met hun telefonisch contact gehad, waarbij heldere informatie werd gegeven . Daarnaast was kwaliteit en prijs ook doorslaggevend. En een super correct afhandeling van de bestelling. . Kort en Goed: van mij een 10

Frank 31-12-2021

Ik was snel geneigd om voor een tv via de webwinkels van een paar grote namen te gaan kijken en te bestellen, maar kwam toch nog op site van Kamera Express uit. Voor de prijs hoefde ik het niet te laten dus een bezoek gebracht aan de winkel in Almelo. Ik noem het maar "ouderwetse service" maar ben echt super goed geholpen, ze namen de tijd voor een professioneel en eerlijk advies en werkelijk een uitmuntende service! Ook hiervoor al eens 2 camera's gekocht en exact dezelfde professionaliteit en service gekregen.

Marleen 31-12-2021

Ik had een vraag gesteld via internet.
Daarna kreeg ik een mail of ze me mochten bellen.
Het was een fijn gesprek waarin goed werd geluisterd naar waar ik naar opzoek was.
Ook voor mij als beginnend fotograaf was alles duidelijk.
Ook werd niet geprobeerd mij het duurste te verkopen maar er werd echt gekeken naar wat bij mij paste.
Ik heb de camera en lenzen besteld die zijn geadviseerd. En ik ben erg benieuwd naar hoe dat gaat bevallen.
Als ik weer iets nodig heb bij voor de camera koop ik dat zeker hier.

ebaudoin 31-12-2021

Ondanks deze corona periode heb ik via de site een afspraak kunnen maken voor een advies via facetime. Dit verliep prima en ik ben goed geholpen geworden. Na de nodige informatie heb ik een beslissing genomen om mijn nieuwe camera aan te schaffen. Deze moest worden besteld omdat er ook lenzen besteld moesten worden. De reden voor deze aanschaf was dat ik vorig jaar een camera had gekocht en hiermee aan de slag ben gegaan en dit is zo goed bevallen dat ik nu tegen een aantal beperkingen aan liep. Na een goed advies, nadat ik mijn voorwaarden had aangegeven, is de keuze gevallen op een Panasonic camera inclusief een extra macro lens. Ik zou een email ontvangen wanneer alles binnen zou zijn. Dan zou ik langs komen en mijn eigen camera meenemen om te kijken welke inruilprijs ik hiervoor terug krijg. Er is bij benadering een inruilprijs aangegeven en de definitieve prijs zou worden bepaald na de inspectie. Een paar dagen later kreeg ik de email en ben ik naar de winkel in Maastricht geweest en hebben ze mijn eigen camera nagekeken. Na de inspectie kreeg ik zelfs meer terug omdat de camera er zo goed uitzag!!! Helemaal top. Nu ga ik de nieuwe camera uitpakken en kijken hoe deze in elkaar zit en welke mogelijkheden er op deze camera zitten maar als het goed is zit dat wel snor. Dat worden weer mooie foto's!!!

Margo 30-12-2021

Ik heb bij kamera express.b een camera gekocht. De levering was langer dan verwacht, de klantenservice was wel goed. De rest van de nodige producten zoals nikor 50mm 1.8 heb ik via de website in evere winkel gereserveerd, de volgende dag was er alles klaar voor mij, prima service in de winkel.

Anja 30-12-2021

Omdat ik op een betere manier aan Focus stacking wil gaan doen heb ik bij Kamera express een Nisi focusing rail gekocht. Ondanks alle drukte kreeg ik dit product de volgende dag al in huis. Nu ben ik al langer klant van deze winkel en ik kreeg weer de bevestiging waarom ik bij deze winkel koop: heldere website, waar ik in alle rust de verschillende producten kan vergelijken. Prima prijs voor topkwaliteit. Men maakt waar wat men belooft. Ja, zo krijg je terugkerende klanten.

OKFProductions 30-12-2021

Alweer een top service in de store te Gent. Wi hebben een volledige uitleg en demo gekregen bij onze aankoop van DJI steadycam.
De verkoper was voor 101 % op de hoogte betreffende het artikel. En al onze vragen werden beantwoord zonder tegenzin.
Hier komen wij, als vast klant, graag terug. Bedankt voor het gehele team te Gent !

BIANCA 30-12-2021

IK ga altijd naar de winkel in Arnhem, ze nemen altijd alle tijd voor je, geven je tips en zoeken dingen op voor je wat je graag wilt weten...

Vandaag was er iets kapot aan mijn bestelling, gelijk terug gegaan en andere gekocht.. Heel vriendelijk geholpen.

Echte aanrader!!

Slagmanfotografie (Dick) 30-12-2021

Mooie superstore in Almelo. Ik kom hier graag, dit komt vooral door het vriendelijke personeel. De diverse medewerkers weten waarover ze praten en nemen de tijd om je zo goed mogelijk van dienst te zijn. Voor mij dé fotozaak!

Roderick 30-12-2021

Ik word altijd vriendelijk geholpen. En ze hebben verstand van zaken. Het fijne is dat ze ook met je meedenken.

Yvonne 30-12-2021

Na eerdere prima ervaringen met KameraExpress was dit het eerste adres om te zoeken naar een macro rail voor macrofotografie die solide is en in mijn rugzak past. Dankzij de foto's en informatie op de site heb ik goed kunnen vinden wat ik zocht. Meteen besteld. En toen kwam het: de keuze van de bezorgdatum. Prima service. Omdat het aan het eind van het jaar is, was ik een beetje sceptisch over: vandaag besteld, morgen in huis. De pakketdiensten vliegen me hier al weken zo ongeveer om de oren, waardoor ik ervan uitging: met deze drukte gaat de bestelling met vertraging binnenkomen. KameraExpress heeft de belofte waargemaakt! Gisteren besteld en vanochtend de macro rail al in huis. Top!

Erwin 30-12-2021

Altijd als ik bij Kamera Express kom zijn de medewerkers vrolijk en beschikken over een ruime mate van kennis over de producten. Hierbij denken ze goed met je mee om zo tot een juiste aankoopkeuze te komen

RB 30-12-2021

Vriendelijke en kundige service. Medewerker weet waar hij het over heeft en heeft kennis over de lopende acties. Hij zocht dingen met mij uit in plaats van te zeggen dat er iets niet zou kloppen. Vriendelijke hulp.

Capari 29-12-2021

Maandag een nieuwe Canon 90D besteld en de andere dag al thuis en vandaag in Groningen geweest om mijn oude Canon in te ruilen en een goede prijs gekregen en een goede service in de winkel gekregen.

Jan Raaimakers 29-12-2021

Er zijn een hoop winkels die dit soort apparatuur verkopen. Maar dit is één van de weinigen waar het personeel niet alleen vriendelijk is, maar vooral ook heel erg veel verstand heeft van de apparatuur die ze verkopen!

Luud 29-12-2021

Ik ben teleurgesteld in Kamera Express. Ik wilde de CANON EOS R + RF 24-105MM F4-7.1 IS STM kopen en op hun website staan o.a. 2 YouTube filmpjes. Het gaat mij om de tweede, de unboxing (zie: youtube.com/watch?v=L1W0cYVH-b0) Je ziet hoe hij de kit heeft met daarin de camera plus de lens. Maar er zit ook een hoes in voor die lens plus een zonnekap . In de winkel echter werd mij de camera en de lens in twee aparte dozen aangeboden, dus niks geen kit. En dus ook geen zonnekap en hoes. Die kon ik er wel apart bij kopen voor € 49,95. Nee, hoort er niet standaard bij, aldus de verkoper. Het filmpje doet anders vermoeden, dus ik voelde mij genaaid.
Kamera Express 29-12-2021

Beste Luud, bedankt voor je review. Op onze website wordt er per product aangegeven wat er in de doos van het product aanwezig moet zijn. Dit kun je vinden in de beschrijving op de productpagina van het artikel onder het kopje "Inhoud van de verpakking". Wij snappen echter wel waar de verwarring vandaan komt en zullen dit dan ook zeker intern bespreken.

Dirk Van den Bergh 29-12-2021

Zeer goed site om vlot on-line te bestellen. Om één of andere reden kreeg ik mijn bestellen in twee delen (5 artikels), maar het eerste deel reeds de dag nadien en de volgende dag het tweede deel. Zeer tevreden!

Klantvriendelijk en goed geregeld 29-12-2021

Ik ben al jaren klant bij Kamera Express en heb dan ook mijn nieuwste aanwinst, de Canon RF 100-500mm lens hier gekocht. Deze keer de bestelling online gedaan en in de winkel afgehaald. Dit was perfect geregeld. Heb nog geen negatieve opmerkingen over de winkel maar zeker ook niet over de aangeschafte lens.

Arjan Raaijmakers 29-12-2021

De tijd die ze nemen tijdens het geven van het juiste advies en de persoonlijke aandacht, zorgen er telkens weer voor dat ik graag terugkom in de vestiging in Eindhoven.
De combi met Budgetcam in dezelfde winkel is helemaal ideal, de lens uitgebreid testen en dan overgaan tot aanschaf met verrekening van dag huurprijs.

Kristel 29-12-2021

Fijne winkel, zowel online als fysiek!
Duidelijke informatie over artikelen en ook in veel gevallen video's van de producten.

In de corona tijd een online bestelling geplaatst en het product in de winkel opgehaald. Dit ging heel soepel en snel in Capelle aan den IJssel. Zeer tevreden met deze service.

Medewerkers zijn ook behulpzaam en denken met je mee.

Complimenten!

Evi 29-12-2021

Ik ben online geholpen ivm de corona maatregelen. Dit verliep erg goed en ze luisterde goed naar mijn wensen. Daarna een overzicht gehad met wat voor materiaal ze me zouden aanraden en vanuit daar besteld. Netjes thuis bezorgd en alles was in orde. Enorm goed geholpen.

Corina 28-12-2021

Vriendelijk en goed geholpen. Deskundig personeel wat met je mee denkt. Erg prettig!