Kamera-express.nl - Reviews & Ervaringen

Kamera-express.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 717 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,3

Evi 29-12-2021

Ik ben online geholpen ivm de corona maatregelen. Dit verliep erg goed en ze luisterde goed naar mijn wensen. Daarna een overzicht gehad met wat voor materiaal ze me zouden aanraden en vanuit daar besteld. Netjes thuis bezorgd en alles was in orde. Enorm goed geholpen.

Corina 28-12-2021

Vriendelijk en goed geholpen. Deskundig personeel wat met je mee denkt. Erg prettig!

Bram 28-12-2021

Door de corona maatregelen was de winkel alleen open voor afhalen. Dus telefonisch een Canon EOS R6 apart laten leggen. Ik had geluk, het was de allerlaatste die ze nog hadden. Ze hebben me netjes telefonisch te woord gestaan. Ik ben blij met de camera en de twee lenzen die ik erbij het aangeschaft (Canon RF 85mm F/2.0 Macro IS STM en de Canon RF 24-105mm F/4L IS USM), vooral deze laatste is echt heel goed. Ze raden me aan ook een filter te kopen voor beide lenzen ter bescherming, dat was zeker een goed idee. Al met al goede service en vlot geholpen. Ik werd al binnen een uur terug gebeld dat de camera klaar lag om te worden opgehaald.

Monika Theron 28-12-2021

Always order my camera gear from here as they service is professional, fast and reliable. The products they stock are also exactly what I am looking for. I will be coming back for more items soon. Now to play with my new Sony a7c.

Freddy 28-12-2021

Mijn eerste spiegelreflexcamera gekocht bij Kamera-express in Almelo. Ik ben daar prettig geholpen, de medewerkers namen echt de tijd voor me om met me mee te denken en me te adviseren over de camera en de lens die voor mij het beste zouden zijn. Ben erg blij met de Canon EOS 90d die ik daar heb aangeschaft, een fijne camera en prima lens. Door de duidelijke instructie video's is de camera ook voor een beginnend fotograaf als mij gemakkelijk is te bedienen.

jerobeam 28-12-2021

ik heb deze winkel gekozen omdat ik in het verleden ook heel goed ben geholpen kwa wat ik moest aanschaffen en hoe ik er mee om kon gaan! wederom weer goed geholpen de click and collect vond ik super want 2 uur later kon ik met mijn gopro al aan de gang

Nico van Haaren 28-12-2021

Niet voor niks genomineerd voor winkelketen 2021-2022 dat zegt al een heleboel over de klantvriendelijkheid en die veel weten over de techniek van de producten personeel dat van wanten weet dus. De accurate behandeling door de klantenservice en dan het assortiment dat is in vergelijking met andere ketens subliem.

Nicolette 28-12-2021

Ondanks de Coronamaatregelen hele goede service. Eerst prima telefonisch advies, goed met mij meegedacht welke camera voor mij past. Veel kennis over producten. Daarna afwikkeling in de winkel ook uiterst vriendelijk en vakkundig.

Ivan 27-12-2021

Vriendelijke mensen
Behulpzaam
Nemen de tijd om alles goed uit te leggen als, je iets vraagt

anmadamsew 27-12-2021

Ruim aanbod, accurate verzending, vlotte dienstverlening, klantendienst reageert vlot.

Carine Bakelants 27-12-2021

Vriendelijk personeel, goede service. Personeel staat altijd klaar om een professionele uitleg te geven.

M.Rensen 27-12-2021

Mijn eerste spiegelreflexcamera gekocht bij Kamera-express in Groningen. Ik ben daar prettig geholpen, de medewerkers namen echt de tijd voor me om met me mee te denken en me te adviseren. Ben erg blij met de canon eos 90d die ik daar heb aangeschaft, een fijne camera die dankzij het quickmenu en de touchscreen ook voor een beginnend fotograaf als mij gemakkelijk is te bedienen.

jm 27-12-2021

heel vriendelijke en behulpzaam personeel welke daarbij ook deskundig kan antwoorden op vragen terzelfdertijd commercieel ingesteld zonder opdringerig te zijn zeker aan te bevelen

Verena 27-12-2021

Een fijne winkel met vriendelijke medewerkers. De bestelling en het ophalen van mijn camera verliepen soepel. Jammer vind ik persoonlijk dat weinig camera`s op voorraad zijn en je dus de camera`s niet even vast kunt houden. Maar dat is uiteraard niet de schuld van de winkel maar het komt door leveringsproblemen.

TheChief 26-12-2021

Ik ben een 70 jaar oud buitenlander en spreek ik niet goed Nederlands. Het is heel belangrijk te mij dat medewerkers kunnen een beetje Engels spreken. Dar zijn geen probleem met dat in de Groningen winkel. De medewerkers spreek beter Engels dan spreek ik Nederlands en ze altijd zijn heel ardige te mij.

nee, aardige aanbiedingen, geen garantie 26-12-2021

De garantie op producten - bij mij een wacom tablet pen - is een farce. De pen was door een inwendige kwetsbare constructie stuk gegaan, buiten mijn schuld, en ik kreeg een tweetal smoesjes om niet tot garantie over te gaan. twee smoesjes onder de garantie pogen uit te komen, eerst dat fysieke beschadigingen niet onder de garantie vallen. Als ik dan antwoord bestaan er ook niet fysieke beschadigingen? komt het volgende 'argument', er zit een krasje op de pen en dat is de oorzaak. Op de inwendige oorzaak - een kwetsbaar draadje dat suk is gegaan - wordt niet ingegaan. Waardeloos.
Kamera Express 28-12-2021

Wat jammer om dit te lezen. Helaas kunnen wij via hier geen gegevens inzien en ontvangen wij daarom graag een bericht van je via reviews@kamera-express.nl om de case nog eens voor je te kunnen beoordelen.

laurent 26-12-2021

zeer goede service en goede prijs en vakkundig personeel wordt direct en correct geholpen

Carin 26-12-2021

Aardig personeel, niet opdringerig. Goed uitleg gekregen over verschillende camera's. Een goede keuze kunnen maken door deze uitleg.

Patrick Mollema 26-12-2021

De voorraad op de website klopt niet. Iets wat er niet is heb ik ook niet besteld maar ergens anders. Maar wat er wel zou moeten zijn is er dan vervolgens toch niet. En dan hebben ze het gewoon over een inkt cartridge en wat Epson A3+ papier. Niets bijzonders. Maar dat is dus nergens op voorraad in alle 13 winkels. Bizar. Na een belletje krijg ik te horen dat het uit België het komen. Want daar was het wel aanwezig. En zo zit ik inmiddels al meer dan een week op mijn bestelling te wachten. Geen sorry, geen berichtje dat ze de zal aanwezige spullen vasthouden. Geen overleg, niets! En misschien dat het ergens midden volgende week wel verzonden gaat worden. Misschien? Hoezo misschien?
Kamera Express 28-12-2021

Wat vervelend dat je langer dan verwacht hebt moeten wachten op je bestelling. Dat is natuurlijk niet de bedoeling als alle artikelen uit voorraad leverbaar zijn en volgens onze website de volgende dag afgeleverd kunnen worden. Helaas bleek er een artikel uit een van onze winkels teruggehaald te moeten worden om de order compleet te kunnen verzenden. Hierdoor is de levertijd verlengt met een aantal werkdagen. Onze welgemeende excuses dat je hier eerder niet over bent geïnformeerd. De bestelling wordt naar verwachting morgen bij je afgeleverd.

Anita 25-12-2021

Hele fijne winkel. Neemt de tijd voor goed advies. We zijn erg tevreden weggegaan.

gvdc 25-12-2021

Niet alleen de aankoop gaat vlot en met veel deskundige uitleg maar ook de "nazorg" heb ik ondervonden bij vroegere aankopen is een voorbeeld. En doe je toch een foutieve aankoop dan helpt men bereidwillig met de terugname van de goederen.

Gerben 25-12-2021

Kamera Express heeft een overzichtelijke webshop en een uitgebreid assortiment aan onder andere tweedehands producten voor een goede prijs.
Ik houd ervan om eerst in een tweedehands assortiment te kijken voordat ik nieuw aanschaf.
De producten die Kamera Express als tweedehands aanbied verkeren in goede staat.
Ik heb een groothoek objectief tweedehands aangeschaft en is in goede staat en was zorgvuldig verpakt.

Mischa 25-12-2021

Na contact te hebben opgenomen met de winkel een net aanbod ontvangen van Kamera-Express. Goed contact en snelle levering door nette transporteur.

Peter 24-12-2021

Nog net voor de lockdown s'avonds een camera ( Panasonic Lumix DC FZ 1000 ll ) gereserveerd bij Kamera Express superstore Breda, andere dag opgehaald.
netjes geholpen en prima uitleg gehad. kortom een aanrader ! (de camera trouwens ook ).

Martijn 24-12-2021

Bij Kamera Express een 50mm lens besteld voor mijn Sony a7r en snel ontvangen. Prima winkel wat mij betreft met goede website en verstand van zaken!