Kamera-express.nl - Reviews & Ervaringen

Kamera-express.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 749 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,3

Eric T. 23-12-2021

Afgelopen dinsdag vanwege de lockdown een camera gereserveerd via e-mail. Het contact verliep soepel en er werd snel en goed gereageerd op mijn mails. Vandaag de camera opgehaald bij het filiaal in Almelo. De hele bestelling lag keurig klaar en ik werd vriendelijk ontvangen. Vanwege de click & collect regel geen uitgebreide uitleg maar wel snel enkele tips. Kortom goede en klantvriendelijke performance ondanks COVID-19 regels.

K v Rooij 23-12-2021

Voor zover mogelijk perfect en zeer vriendelijk geholpen in deze moeilijke tijd.

E.R 23-12-2021

K.E Eindhoven geweest, super blij met mijn Eos90 en EF 70-200, wel jammer al je voor zo fix bedrag geen korting krijgt, of iets in die trend. voor het overige was het wel snel en goed geregeld.

RW 23-12-2021

De sony drc-rx10M4 gekocht bij kamera express in Zwolle.
Onder tussen enkele honderden foto's gemaakt
Zeer tevreden over dit toestel, geen gezeul met aparte lenzen maar een alles in één camera.
Een geweldige 24-600 zoomlens
Ondanks de 1 inch sensor toch geweldig scherpe beelden.
Een geweldige 4,5 stop stabilisatie, werkt erg goed.
In low light zie je toch wel wat verschil met een FullFrame sensor, maar kwaliteit zeer acceptabel
Goed geholpen door Michel,goede uitleg en geen druk om te kopen.

Bas 23-12-2021

zeer prettig geholpen door Erwin en stiekem kom ik voor deze zee sympathieke man :-)

Marjoly Makkinga 23-12-2021

Koop al jaren mijn apparatuur bij Kamera Express
Professioneel advies, klantvriendelijk en goede en snelle service

Henk Baars 23-12-2021

7 Jaren geleden, bij een bezoek aan Amsterdam, zag ik de winkel van Kamera Express. Ik kocht een kleine digitale kamera. Hij doet het nog steeds, maar ik kan geen foto's op de nieuwe T.V. projecteren. Ik zocht een verbindingskabel van de kamera naar HDMI op de T.V. Bij Kamera Express werd ik geholpen, geduldig, vriendelijk, vakkundig, met een lach en voor weinig.
Dank Jullie wel.

PC 23-12-2021

Zeer goede service in Winkel in Mechelen (Foto Nelissen): vriendelijk en ze nemen tijd voor de klanten. Dit is de service die ik verwacht bij de aankoop van dergelijk materiaal. Ik kom terug.
Canon R5: top toestel, een vooruitgang op elk gebied. Het is een stevige leercurve maar de eerste resultaten zijn heel goed: oog AF is voor mij de belangrijkste verbetering tot hier toe. Ik had hiervoor een Canon 7D Mark II en na jaren trouw gebruik heb ik het toestel kunnen inruilen. Deze service verliep perfect.

Maud 23-12-2021

Duidelijke info, werd gebeld ivm lockdown die eraan kwam(18/12/21). Hup naar de winkel, goed geholpen en binnen 1/2 uurtje weer buiten met m’n nieuwe camera.

Harry de Vaan 22-12-2021

Duidelijke webshop.
Toch naar de winkel in Eindhoven gegaan voor meer informatie. Hierna kon ik een juiste keuze maken.
Mijn oude apparatuur ingeleverd voor een mooie prijs.
Enkele dagen later kon ik mijn bestelling ophalen. Dat verliep soepeltjes ondanks de lockdown.

Alf 22-12-2021

Mooie ruim opgestelde winkel, de winkel licht lekker dicht naast de snelweg en dus snel bereikbaar vanaf heel veel plaatsen in de omgeving, het personeel is aardig, behulpzaam en heeft de nodige kennis om de klanten van dienst te zijn, ik beveel zeker deze winkel aan.

Zethof 22-12-2021

Deskundig personeel en goed advies. Staan open voor mee denken juiste keuze.

Zethof 22-12-2021

Ben prima geholpen in de zaak aan de Panaussusweg in Amsterdam. Goed en mee denkend advies gehad.

Francois 22-12-2021

De prijzen zijn altijd concurrentieel en eerlijk, levertijd eveneens correct. Indien gewenst krijg je professionele uitleg bij je aankoop.

Guido DC 22-12-2021

Duidelijke website met heel veel keuze en aan scherpe prijzen, ook vlugge levering. Top!

Marc Huybrechts 22-12-2021

Op 23/11 heb ik eindelijk de Sony Cybershot DSC-RX10 mark IV aangekocht bij Kamera Express in de vestiging te Wilrijk (België).
De verkopers waren super vriendelijk en hebben mij zeer goed geholpen met professionele adviezen.
Ik kan deze vestiging zeker aanbevelen.
Wat het fototoestel betreft ben ik nu volop bezig met de uitgebreide mogelijkheden van deze camera te ontdekken.

Martin V 22-12-2021

Erg fijne winkel. Kreeg een goede uitleg over de producten waar ik tussen twijfelde en uiteindelijk met een tevreden gevoel de deur uit gegaan.

JB Nijhuis 22-12-2021

Wij hebben canon powershot sx740 hs gekocht in Almelo de uitleg was hier zeer uitgebreid.
we zijn nog aan het uit proberen maar de camera maakt prachtige fotos.
we hebben voor dit toestel gekozen omdat we een kleine camera wilden met een groot zoom bereik.

Christopher Bielen 22-12-2021

Ik bestelde bij Kamera Express een outlet Viltrox 85mm f/1.8 lens voor mijn Nikon Z6. Ik heb voor deze aankoop eerst mijn oude lens ingeruild. Gedurende het hele proces werd ik goed bijgestaan en geinformeerd door de medewerkers van Kamera Express.

Alles werd snel en duidelijk afgehandeld, en de mensen waarmee ik contact gehad heb waren zeer vriendelijk en behulpzaam. Ik zou zeker opnieuw bij Kamera Express kopen.

Bart kool 22-12-2021

Na 19 jaar een nieuwe tv gekocht , in de kamera express super store Rotterdam, zeer goed geadviseerd door Koen en Pascal , uitgekomen op de lg oled tv , na uitleg over afstand ,kijkhoek en mogelijkheden qua geluid en beeld zeer tevreden een mooie 55 inch gekocht met ook nog 100 euro cashback en 5 jaar garantie na registratie, ze hielpen me zelfs om het grote ding in de auto te leggen , topservice!! Voor de soundbar ga ik daar zeker naar toe terug !!

Paul 21-12-2021

Makkelijk contact kunnen leggen d.m.v. e-mail. Snelle reactie gekregen. Naar aanleiding van wat aanvullende vragen nogmaals contact gezocht. Ook hier een zeer snelle reactie op!
Afgezien van de snelheid, ook professioneel en vriendelijk!
Een LG OLED65C16LA aangeschaft, top product!

Ik werd netjes van tevoren gebeld om een afspraak in te plannen, een dag later had ik de TV al in huis.

Al met al een ervaring om niks op aan te merken. Bedankt!

Corine 21-12-2021

Vriendelijk personeel, denken prettig mee met jouw vraag, nemen de tijd voor jou en goede service.

Marcel 21-12-2021

Ook deze keer weer zeer tevreden over kamera-expres . Erg duidelijke site , zeer goede productomschrijving en uiteraard weer een snelle levering. Alles zoals het hoort. Ga zo verder !!

Jan 21-12-2021

Wanneer ik aan een nieuwe camera toe ben ga ik absoluut weer naar Kamera Expres vanwege het vakkundig advies bij de aankoop, mijn laatste was op 20 december 2021 en wel de nikon d5600.

Willem 21-12-2021

Een canon RP stond bij mij op het wensenlijstje, dus meteen maar op internet gekeken en kwam dus uit bij Kameraexpress.
Na het lezen van een duidelijke omschrijving meteen maar besteld. De prijzen zijn concurrerend in het voordeel van koper. Al snel had ik de EOS-RP in huis, goed verpakt afgeleverd. Wowww, wat een mooie camera met een 24-105 Canon lens. Ik heb al zeer mooie foto's gemaakt en ben blij met het resultaat.

Goed gedaan KAMERAEXPRESS !