Kamera-express.nl - Reviews & Ervaringen

Kamera-express.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 729 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,3

Jan 21-12-2021

Wanneer ik aan een nieuwe camera toe ben ga ik absoluut weer naar Kamera Expres vanwege het vakkundig advies bij de aankoop, mijn laatste was op 20 december 2021 en wel de nikon d5600.

Willem 21-12-2021

Een canon RP stond bij mij op het wensenlijstje, dus meteen maar op internet gekeken en kwam dus uit bij Kameraexpress.
Na het lezen van een duidelijke omschrijving meteen maar besteld. De prijzen zijn concurrerend in het voordeel van koper. Al snel had ik de EOS-RP in huis, goed verpakt afgeleverd. Wowww, wat een mooie camera met een 24-105 Canon lens. Ik heb al zeer mooie foto's gemaakt en ben blij met het resultaat.

Goed gedaan KAMERAEXPRESS !

Geoffrey 21-12-2021

Heb gekozen voor camera express vanwege de goede service die altijd op hoog niveau is! Altijd snel antwoord op vragen en support bij de aankoop van verschillende producten.

Bertus 21-12-2021

Op "Black Sunday" een mooie Sony RX10M4 aangeschaft in het filiaal in Capelle, nadat ik van te voren voor mijn oude cameraspullen een mooi inruilvoorstel kreeg. Bleek later zelfs nog iets meer te zijn! Keurig ( rustig, netjes én deskundig) de nieuwe camera uitgelegd gekregen en nog wat extra accessoires aangeschaft.
Ondanks coronamaatregelen uiterst behulpzaam en vlot geholpen.
Dik tevreden met het toestel en dik tevreden met Kamera Express Capelle a/d IJssel.

Frank 20-12-2021

Fijn persoonlijk contact in de winkel en goed advies gekregen. Er wordt geluisterd naar de wensen en uiteindelijk passend advies en product aangeboden. Fijne winkel met fijn personeel.

Grietje 20-12-2021

Zeer goed en correct geholpen door proffesionele mensen met goede voorlichting en uitleg over het product

Monique 20-12-2021

Super aardige verkoper met veel verstand van zaken. Ik heb een kamera gekocht die past bij alles wat ik wil

JvdZ 20-12-2021

Makkelijke overzichtelijke website. Klantenservice geeft ook snel reactie. Levering was vertraagd maar is uiteindelijk goed gekomen (nog voor de verwachte leverdatum)

A. 20-12-2021

Ben naar de winkel gegaan om een Sony TV in het echt te bekijken. Gelukkig hadden ze deze staan in de showroom.
Werd zeer goed geholpen door een jonge man. Zelfs toen ik vroeg hoe het geluid klonk, van het model waar we interesse in hadden, werd de afstandsbediening erbij gehaald om het te laten horen.
Wegens omstandigheden kon ik de TV niet op tijd bestellen binnen de Black Friday periode. Echter kon ik een paar dagen laten de TV nog voor de aanbiedingsprijs aanschaffen. Dit is nu klantgericht denken en handelen. Echt een TOP service!

Gudrun Corthals 20-12-2021

Ik had al een tijdje problemen met mijn Tamronlens, waarbij niemand me kon helpen.
In de winkel in Dilbeek hielpen de medewerkers me zoeken naar een oplossing.
Ze wisten me te vertellen dat er wel vaker problemen zijn wat de compatibiliteit betreft tussen een canontoestel en een tamronlens. Ze stelden voor om een lens te bestellen die ik dan kon uitproberen op mijn toestel, voor ik zou overgaan tot de aankoop ervan. Na enkele dagen kreeg ik bericht dat de lens aangekomen was. Na het uittesten in de winkel en nog wat extra deskundig advies, ging ik over tot de aankoop. Ik ben dus een tevreden klant!

EDDY.T 20-12-2021

Heb speciaal voor Kamera Express gekozen omdat ik steeds goede uitleg krijg van de verkopers ,die dan ook hun tijd nemen ,en luisteren naar hun klant.
Heb vandaag een nieuwe Nikon gekocht,,,en ben zeer tevreden over de aangename sfeer en klantvriendelijkheid met de verkoper.
Ben een zeer tevreden klant, ,
Alsook de gratis 5 jaar garantie is een pluspunt.
Groeten Eddy

dL-Architecten 20-12-2021

VRIENDELIJK, SNEL EN ADEQUATE HULP.
Men neemt de tijd voor je en Ik wordt altijd kundig geholpen.

Hans 19-12-2021

Goede uitleg over de mogelijkheden binnen een bepaalde prijsklasse. Goed product en Enthousiaste verkoper

cees blokland 19-12-2021

vriendelijk personeel snel geholpen uitstraling winkel is zeer vriendelijk en goed berijkbaar met het openbaarvervoer

Greif Matthias 19-12-2021

Duidelijke website om in rond te snuffelen. Uiteindelijk naar de winkel gegaan om het product toch nog eens in het echt te kunnen bekijken. Heel vriendelijke bediening en er wordt duidelijk geluisterd en meegezocht naar het product dat het beste past.

Olaf 19-12-2021

Vriendelijke, goede hulp bij het kopen van mijn camera.
Voor- en nadelen worden genoemd en de tijd wordt genomen om eea uit te leggen.

J.C 19-12-2021

Ik bestel al jaren bij kamera-express! Naast een uitgebreid assortiment kan je altijd rekenen op goed advies. Wanneer je een vraag over een product hebt of online advies wil inwinnen, krijg je snel via de mail een advies op maat of een antwoord op je vraag. Ook retourneren is geen enkel probleem, de klantenservice behandeld alles keurig. Is een artikel niet op voorraad dan zullen ze kijken of het alsnog besteld kan worden of kijken ze samen met je naar een alternatief.
Naast de fijne service heeft www.kamera-express regelmatig leuke acties. Voor zowel voor de hobby, als voor de professionele foto-videograaf is er een ruime keuze aan producten, van camera's, tot drones, van tassen tot kabels. Kortom, een fijne 'online' winkel voor alles wat je maar nodig hebt als foto of videograaf. (overigens kan je ook bij ze terecht voor goede verrekijkers, voor de vogelaars onder ons;)

Jan 19-12-2021

Professionele begeleiding voor het maken van de beste keuze en een ruime keuze aan kwaliteitsvolle professionele producten.

Jan 19-12-2021

Marije Smit 19-12-2021

Ik ben erg goed en deskundig geadviseerd en klantvriendelijk geholpen. Er is klantgericht meegedacht en uiteindelijk heb ik besloten een nieuwe camera te kopen waar ik nu erg blij mee ben.

Diane 19-12-2021

zeer deskundig advies bij aankoop van fotomateriaal
bij online bestelling altijd tijdig geleverd en in goede staat
ruime keuze en regelmatig leuke aanbiedingen aan een lagere prijs

Frans 18-12-2021

In Capelle aan den IJssel de SONY A7 MARK III BODY + TAMRON 28-200MM gereserveerd en gekocht. Wat een veelzijdige en professionele camera. Goed op weg geholpen door Kamera Express en tevens leuke actie!

Jaap 18-12-2021

Ben al eerder bij Kamera Express geweest, zowel fysiek als via de whatt's app. Elke keer uitstekend geadviseerd en vandaag opnieuw weer uitstekende service en advies. Nu bij de aankoop van een nieuw statief. Kom zeker terug bij volgende aankoop. Nog net geen 10 maar die is het zeker waard.

Medscan 18-12-2021

Zoals uithangbord van foto konijnenberg , uitmuntend, verkopers. Echt in de weer om te helpen, inzet van verantwoordelijke super

Ad 18-12-2021

Nemen alle tijd voor je. Het is immers geen pakje boter dat je koopt. Goede uitleg van Luuk van der Voort van Team Superstore Maastricht Kamera Express. Loop nu rond met mijn allround sony 24-105mm