Kamera-express.nl - Reviews & Ervaringen

Kamera-express.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 722 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,3

Gopro 9 14-10-2021

Snelle levering, laagste prijs garantie, goede klantenservice en gratis verlenging garantietermijn!
Kamera Express 19-10-2021

Kort maar krachtig, maar wij zijn er blij mee!

Walter 14-10-2021

Bij Kamera-Express in Utrecht een nieuwe camera gekocht, een Olympus OM D 1 mark iii,. Deskundig advies gekregen en nog eens een leuke inruilprijs op de oude camera gekregen!
Kamera Express 19-10-2021

Dat is nog eens een mooie aankoop Walter. Heel veel plezier met je nieuwe camera en slim om de oude erop in te ruilen!

Corrie Post 14-10-2021

Wederom goed geholpen en erg vriendelijk personeel (Erwin) filiaal Zwolle. Vanwege goede en vriendelijke hulp, teruggekeerd naar deze zaak. De lens moet ik echter eerst uitproberen, maar al het andere wat ik inmiddels in gebruik heb genomen, bevalt heel goed. De aangeschafte lens heb ik te voren eerst over gelezen en de reviews van anderen, hierna besloten deze te kopen. Mijn oude apparatuur van weleer in kunnen ruilen en hier naar alle redelijkheid nog een inruilprijs voor kunnen ontvangen. Tevreden naar huis gekeerd en een volgende keer zal ik zeker weer hier naar toe gaan en/of anderen ook aan raden dit te doen.
Kamera Express 15-10-2021

Hi Corrie, bedankt voor je review. Wij zijn heel blij te lezen dat je opnieuw voor ons winkel hebt gekozen. Tot de volgende keer weer!

Johan Schuurman 14-10-2021

Goede adviezen, alle tijd van de wereld want de klant staat voorop. Prettige ervaring en ik kom er zeker terug.
Kamera Express 15-10-2021

Wij nemen graag de tijd voor onze klanten. Tot de volgende keer Johan!

H.I. Dierssen 14-10-2021

Kamera-Express werd mij door een kennis aanbevolen vanwege deskundig personeel
Ik ben heel tevreden, de medewerker stelde de juiste vragen om mij een geschikte camera te kunnen aanbevelen.
Ik fotografeer sinds twee weken alles wat los (vogels, vlinders) en vast (bloemen) zit en ben heel blij met mijn Sony!
Kamera Express 15-10-2021

Wat leuk om te zien dat je direct zo enthousiast aan de slag bent gegaan! Zo leer je het beste je nieuwe camera kennen.

Adri 14-10-2021

prettige ontvangst en gezellig advies gesprek waarna ik tot een weloverwogen aankoop ben over gegaan. mooie winkel met een open uitstraling

August Horemans 13-10-2021

Het interieur van de shop is aangenaam en mooi overzichtelijk ingericht. Vriendelijk, beleeft en onderlegd personeel. Geeft een zeer duidelijk antwoord op de gestelde vragen. Toch aangenamer dan online bestellingen. en voor verschillende artikels direct beschikbaar.

Heuvelmans 13-10-2021

Koop/bestel al jaren artikelen bij KameraExpress. Was op zoek naar een upgrade voor mijn Fuji X-T1 en wel de Fuji X-T4. Eerst een reservering geregeld bij KameraExpress in Eindhoven daar ik anders voor niets zou kunnen reizen. Werd uitstekend geholpen door de verkoper, maar ook voor advies voor bepaalde prime lens. Zelfs de verschillen tussen beide camera's heeft hij mij ruimschoots uitgelegd. Heb mijn Fuji X-T1 in kunnen inruilen voor een schappelijk bod. Mooie bijkomstigheid is dat op de Fuji X-T4 ook een cashback regeling zat, mooi meegenomen toch?
Al met al een top service en kundig advies.
Kamera Express 15-10-2021

Bedankt voor je review. Dat is zeker weten een hele mooie upgrade! Heel veel plezier met je nieuwe camera en graag tot ziens.

WZ 13-10-2021

Mooi compacte camera met veel opties. Zeer goed geholpen door de verkoper van Kamera express. Ga deze dus snel in gebruik nemen

Paulien 13-10-2021

We werden onmiddellijk geholpen door een zeer kundige medewerker, die wist waar hij het over had. We wilde ook graag 2 oude camera's inruilen. Ook dit ging eenvouding. alles werd zeer zorgvuldig gecontroleerd. We werden ook goed geïnformeerd over wat de nieuwe camera allemaal voor mogelijkheden had. Top service
Kamera Express 13-10-2021

Bedankt voor de complimenten Paulien!

Sophie 12-10-2021

Top service! Mijn bankkaart deed enorm lastig met de hoge som. Hierdoor moesten we wel met een overschrijving werken (wat niet prettig is voor de zaak). Verkopers xxxx & yyyy hebben me enorm geholpen en in vertrouwen genomen voor de betaling! Bedankt hiervoor! En uiteraard ook top toestellen in prima staat.
Kamera Express 13-10-2021

Wat vervelend dat de betaling niet gelijk lukte Sophie. Gelukkig is hier altijd een oplossing voor, bijvoorbeeld door het aanvragen van een betaallinkje.

Sven den Boef 12-10-2021

Hele fijne winkel waar je altijd goed wordt geholpen. Je hoeft ook nooit lang te wachten, omdat er veel mensen zijn die je kunnen helpen in de winkel.

JLC 12-10-2021

Een inspirerede omgeving om ondersteund door adviseur .......over te gaan tot aankoop van een nieuwe spiegelrefelxcamera en lens. De adviseur nam alle tijd om mij van adviezen te voorzien. De afdeling Tweedehands bekeek ondertussen mijn inruil en voorzag die van een inruilbedrag. Naar huis gegaan met een nieuwe camera+ en eventule vervolg aankoop adviezen kijk uitbterug op een aangenaam bezoek ana de winkel in Capelle a/d IJssel.
Kamera Express 13-10-2021

Goed te zien dat je gebruik hebt kunnen maken van onze inruilservice. Dat scheelt toch weer wat in de kosten bij je nieuwe aankoop. Wij wensen je veel plezier met je nieuwe camera!

Peter Ester 12-10-2021

Heb bij de store in Zwolle de Sony-RX100M6 aangeschaft, wat een fijne camera is dit en werd geholpen door een vriendelijke verkoper waar ik heel goede service kreeg. Heb lang gewacht deze camera te kopen omdat deze camera toch wel prijzig is maar heb geen spijt gehad, Touchscreen, een duidelijke zoeker, 4K en een lens van 24-200mm. Ben blij deze camera bij Kamera Express gekocht te hebben. Hier is de klant nog koning.
Kamera Express 13-10-2021

Bedankt voor je lovende review! Super om te horen dat je zo blij bent met je aankoop en met Kamera-Express zelf. We hopen je nog veel vaker te mogen verwelkomen in onze winkel.

Hans Eldering 12-10-2021

Ik vind Kamera-Express een winkel met een betrouwbare en deskundige voorlichting. Ik kom er al jaren en ga er steeds met een voldaan gevoel weer weg. In één woord: 'Super'-Store!
Kamera Express 12-10-2021

Fijn om te zien dat je nog steeds zo tevreden met ons bent Hans! Daar zijn wij blij mee. Tot snel weer ;)

Johnny ter Borg. 11-10-2021

Een prima winkel met personeel dat verstand van zaken heeft en je wordt er goed geadviseerd over je eventuele aankoop helemaal top .

MH 11-10-2021

Geen goede omschrijving van product. Na contact via de “ robot” op de site geen goede reactie. Je “ klacht” verdwijnt in het lege. Via helpdesksite vraag gesteld doch verkeerd antwoord. Nadien wederom contact gelegd met helpdesk. Retourbeleid is in eerste instantie zelf betalen. Na reclame over dit beleid icm “ klacht “ alsnog goed geholpen. Vandaar een kleine voldoende. Maar gevoel blijft dat het hele bestelproces voorkomen had kunnen worden als productomschrijving en 1ste antwoord helpdesk juist waren geweest. Zonder van ons ieders tijd.
Kamera Express 12-10-2021

Hartelijk dank voor je review. Wat vervelend dat je in eerste instantie verkeerde informatie hebt ontvangen. Dat is zeker niet de bedoeling. Onze excuses hiervoor. Wij waarderen je feedback zeer en zullen dit meenemen in onze procesverbetering.

Nelson Labs 11-10-2021

shop is zeer duidelijk en overzichtelijk. Zoekfuncties waren ook prima.
Levering was Ook prima dus voor service een dikke 9

Ans 11-10-2021

Ik had 3 artikelen online gereserveerd om ze te kunnen bekijken in Arnhem.
Het duurde lang voordat ik een terugkoppeling kreeg. Daarom gebeld met de klantenservice hoe lang ik nog zou moeten wachten. Voor je daar iemand aan de lijn krijgt ben je 20 minuten verder. Uiteindelijk werd mij verteld dat het te verwachten was dat mijn bestelling woensdag of vrijdag zou arriveren.
Woensdag eind van de middag kreeg ik inderdaad bericht dat 2 van de 3 artikelen binnen waren.
Donderdag naar Arnhem gereden. De camera bekeken en en gekocht. De L-bracket die er bij was besteld bleek niet juist te zijn (wel het goede type door mij opgegeven, maar door K.E. verkeerd geleverd).
De lens was momenteel niet leverbaar en er kon geen indicatie worden gegeven van de levertijd. Dus ging ik uiteindelijk maar met 1 product naar huis….
Kamera Express 12-10-2021

Beste Ans, wat vervelend om dit te lezen. Als je nog interesse hebt in de andere 2 artikelen, kijken wij graag voor je na hoe wij dit zo snel mogelijk voor je in orde kunnen maken. Mocht je gebruik willen maken van deze dienst, dan ontvangen wij graag een berichtje via reviews@kamera-express.nl

B Schouten 11-10-2021

Het personeel is zeer kundig en altijd berijd om mee te denken.
Heldere en duidelijke communicatie, en staan voor wat ze toezeggen, geen addertjes onder het gras.
Als mensen mij vragen waar zij goed terecht kunnen apparatuur aan te schaffen dat is het zeker camera expres welke ik als eerste noem.
Kamera Express 12-10-2021

Heel erg bedankt voor je lovende review! Daar zijn wij superblij mee.

Rita 10-10-2021

Bij de aanschaf van een nieuwe spiegelreflexcamera en een 16-300 millimeter-lens werd ik uitstekend geholpen door de medewerker van de winkel. Hij liet ter vergelijking ook een compactcamera aan mij zien en legde de verschillen tussen beide duidelijk uit. Daarnaast kreeg ik een goede inruilprijs voor mijn oude zoomlens.
Kamera Express 12-10-2021

Wat fijn dat je gebruik hebt kunnen maken van onze inruilservice. Dat scheelt toch altijd weer iets in de prijs. Wij wensen je veel plezier met je aanloop en zien je graag nog eens terug.

Erik 10-10-2021

Bestelling was binnen de afgesproken tijd binnen. Goede communicatie over de afhandeling. Alle aandacht voor de klant, ook al is het druk!

Johan 10-10-2021

Macro lens RF 100mm gekocht bij KameraExpress Breda. Weer een prettige service en telefonisch overleg of de lens nog gewenst was en tot wanneer de lens in reservering moest staan voor mij.
Lens nu 1 dag in bezit en nog volop aan het uitproberen. Eerste indruk is goed.
Kamera Express 12-10-2021

Hi Johan, dank voor je review. Mooie lens heb je aangekocht! Heel veel plezier ermee.

Remon 10-10-2021

Door het personeel prima geholpen en bovendien is hier ruime parkeergelegenheid.

Erik 09-10-2021

Ik ben hier eerder voor een aankoop geweest en vandaag heb ik nog een aankoop gedaan. Prima winkel en prima personeel. Ik word vlot en vriendelijk geholpen.
En hun online voorraadsysteem klopt met wat er in de winkel aanwezig is.