Kamera-express.nl - Reviews & Ervaringen

Kamera-express.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 717 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,3

Michael Versluys 26-10-2021

Goede bediening en veel uitleg gekregen en verkoper had zeer veel geduld alle informatie gekregen is een aanrader en zeer vriendelijk
Kamera Express 28-10-2021

Fijn dat alles naar wens was Michael. Graag tot een volgende keer!

Pol 26-10-2021

Ik geef hier een 10 vanwege het feit dat men alle tijd nam.
Het eerste oriëntatie bezoek werd ook perfect afgehandeld zonder mooie verkooppraatjes.
Bij de definitieve koop, werd ik perfect voorgelicht.
Kamera Express 26-10-2021

Bedankt voor jouw 10. Daar doen we hard ons best voor!

Amal 26-10-2021

Ik had vorige week een Lastolite Background paper besteld, het zou gister geleverd worden, maar ik heb niks gehoord van ze. vandaag had ik de vervoerder gebeld met de vraag waar mijn bestellen blijft, uiteindelijk krijg ik te horen dat ze niks gekregen hebben van Kamera Express om te leveren. Kamera Express heeft niks laten weten. Ik had ze gebeld en kreeg net te horen dat mijn bestelling wel met de vervoerder mee moest en dat ze dit toch niet hebben gedaan. Ik krijg mijn bestelling dus 3 dagen later dan dat ze aan hadden gegeven op de website! Ik heb het vandaag nodig en ze tonen geen begrip. Ze lossen hun probleem niet op en komen niet met een gepaste oplossing. Wat een onklantvriendelijk bedrijf zeg, ik bestel hier nooit meer!
Kamera Express 26-10-2021

Wat vervelend dat jouw bestelling zo vertraagd is Amal. We kijken natuurlijk graag even met je mee met een oplossing. Zou je jouw review en ordernummer kunnen mailen naar reviews@kamera-express.nl? Spreken we je daar?

SjoerdH 25-10-2021

Inmiddels in de loop der tijd drie camera's gekocht bij Kamera Express in Groningen. Elke keer zeer correct geholpen. Bestelling lag netjes klaar. Inruil oude camera geen probleem of gezeur over de prijs. Prima allemaal.
Ook de prijs is goed.
Kamera Express 26-10-2021

Drie camera's, dat vinden we top! Slim dat je gebruik maakt van de inruilkorting. Hopelijk zien we je voor camera nummer 4 ook weer terug. 😉

Joos Stokkermans 25-10-2021

Heel goed advies gehad, op maat: naar mij toe. Zeer tevreden. Ze halen m.i.z niet het onderste uit de kan, maar geven opties, zodat ik een goede keuze kan maken.
Kamera Express 26-10-2021

Dat doen we het liefst, echt met je meedenken en de beste keuze vinden voor jou.

Marc F 25-10-2021

Vandaag een Canon R 5 gekocht. Ik heb me bij de 2 grote partijen gemeld voor een offerte m.b.t. dezelfde Canon actie. Kamera express stak er met vlag en wimpel bovenuit. Eerlijk, direct en zonder problemen gewoon uit voorraad geleverd.
Kamera Express 26-10-2021

Dat lezen we graag! Wat een topper heb je gekocht. Veel plezier ermee.

Jarno 25-10-2021

Op Maandag zou ik een klus hebben waarbij ik de spullen nodig zou hebben, dus gekeken wie kon leveren. Bestelling geplaatst op vrijdagmiddag 12:00, gecheckt of alles op voorraad was en gekeken wanneer er dan geleverd zou worden. Bestellen op vrijdag voor 23:59 zou zaterdag geleverd moeten worden... Voor de zekerheid toch maar naar pickup point laten sturen zodat het altijd tijdig aan zou komen ipv thuisadres.

Bevestiging van bestelling ontvangen op vrijdag, maar geen verzendbevestiging, laat staan een track & trace.
zaterdag maar eens gebeld en helpdesk gaf aan dat het niet verzonden was of nog zou worden die dag.
Gevraagd naar een oplossing of ideeen en die waren er niet. Kortom: mijn probleem en niet die van hun.
Gevraagd of ze iets vergelijkbaars in winkel Zwolle hadden om af te halen en dat wisten ze niet en gingen die moeite ook niet doen. nogmaals: mijn probleem.
Zondag wederom niks ontvangen en ook geen verzendbevestiging.
Toch ook maar een mailtje gestuurd en autoreply met 1-2 dgn reactietijd.
's maandags heb ik de klus moeten improviseren en stond ik voor joker bij de klant.
Dinsdags kreeg ik een reactie met letterlijk de melding: wat vervelend en wilt u de spullen nog wel ontvangen? (nog steeds geen verzendbevestiging ook) Is dit nu een aanbod om te annuleren en crediteren of niet? de spullen zijn namelijk al betaald en mijn eigendom, dus ja ik wil wel waar voor mijn geld.
Dit heb ik teruggestuurd en nu heb ik een week na de bestelling een mail gekregen dat het verzonden is (op vrijdag).
volgens de KE website zou het er dan zaterdags moeten zijn, maar nu op maandag is het net afgeleverd.

Kortom: geen levering op tijd, geen melding hiervan, slechte telefonische helpdesk, slechte mail helpdesk, 1,5wk levertijd terwijl er voorraad was en geen gevaar in de vorm van een oplossing of verantwoordelijkheid. Kortom: mijn probleem, niet die van Kamera-Express.
Kamera Express 26-10-2021

We schrikken van jouw onwijs slechte ervaring Jarno! Uit dit verhaal lijkt dat het inderdaad niet goed is gegaan met jouw order. Nu weten we dat er eind vorige week een storing gaande is geweest in ons systeem. We kijken graag jouw order nog even na en of we nog iets voor je kunnen betekenen. Zou je ons jouw review en ordernummer willen mailen via reviews@kamera-express.nl ?

Kamera Express 27-10-2021

Gelukkig hebben we het samen op kunnen lossen Jarno!

TheKevNL 25-10-2021

Afgelopen vrijdag samen met een maat op stap geweest voort 2 nieuwe TV's. Mijn maat had al goede ervaringen met kamera express vanwege zijn vorige TV's en ik al door mijn spiegelreflex camera.
Wederom zijn we weer super geholpen! alles gaat relaxed en niet opdringerig en je krijgt alle ruimte om de tv's te testen, bekijken, opmeten en noem zo maar op. En uiteraard gaat met deze service ook altijd een super scherpe prijs gepaard!
Kamera-Express blijf zo doorgaan! Top service!
Kamera Express 26-10-2021

Dat zullen we zeker doen, dankjewel! Heel veel kijkplezier met je nieuwe televisie, niet te lang Netflixen hé? 😉

Kees 24-10-2021

Eerst onderzoek gedaan op internet naar een digitale camera, maar toch liever naar de fysieke winkel. Gelukkig maar. Hier kregen we van de medewerker een goede en duidelijke uitleg over een beginnerscamera. Alle voors en tegens tegen elkaar afgewogen, een spiegelreflexcamera of een systeemcamera. Ook hier weer duidelijke argumenten gehoord. Met elkaar een keuze gemaakt voor een systeemcamera. Bij het afrekenen wordt er gekeken of er een leuke deal is m.b.t de camera.
Kortom een fijne zaak met goede tips en advies. Hier komen we graag terug.
Kamera Express 26-10-2021

We zien jullie ook graag terug Kees. Fijn dat we jullie konden helpen tot de juiste keuze. Veel fotoplezier en mochten jullie nog vragen hebben, de koffie staat altijd klaar!

de Keyzer 24-10-2021

Hele goede en kundige service. De verkoper had een goede uitleg van het product en ik mocht het uitvoerig proberen voor de aankoop.

Elza 24-10-2021

Op 22 oktober 2021 een camera gereserveerd bij Kamera Express Groningen, die volgens de site daar op voorraad was. De gewenste camera was snel gevonden op de site en de reservering was supersimpel. Gelijk een bevestigingsmail gekregen van de reservering. Ook heel prettig: de reservering was geheel vrijblijvend en 24 uur geldig. Op 23-10-2021 de camera opgehaald in de ruime winkel met prettige bediening waar ik al mijn vragen kwijt kon en de camera rustig kon bekijken. Dit was niet de eerste camera die ik daar kocht :) vermoedelijk ook niet de laatste.
Kamera Express 26-10-2021

Leuk om te lezen dat je al vaker bij ons bent geweest Elza. Als een artikel op voorraad is in de betreffende winkel kun je hem inderdaad zelf makkelijk reserveren. Veel fotoplezier!

anoniem 24-10-2021

Fijne winkel met vriendelijk personeel. Duidelijke uitleg en goed advies gekregen.

Raymond Steinberg 24-10-2021

Zowel tijdens orientatie als ook aankoop een prima en vriendelijke klantenservice. Een aanrader

Conny Depuydt 23-10-2021

inruilwaarde ok, bestelling Nikon Z 6 II , niet onmidellijk leverbaar , maar na 4 dagen vlekkeloos ontvangen via post.nl
heel goed advies gekregen over het nieuw aan te schaffen produkt ('Z6 II ) . zelfs nog naar de hoofdzetel gebeld om overname adapter extra bij te ruilen
Kamera Express 26-10-2021

Wat een topper heb je gekocht. Slim ook om gebruik te maken van de inruilmogelijkheid. Veel plezier met je nieuwe camera!

André H 23-10-2021

Deskundig personeel die mij goed heeft geadviseerd. en belangrijk is dat de Televisie op voorraad was en ook nog in mijn auto werd gezet.
Kamera Express 26-10-2021

Alleen een nieuwe televisie tillen is meestal niet zo fijn. Blij dat we je konden helpen en heel veel kijkplezier!

10/10! (review door student fotografie) 23-10-2021

zalige winkel, Ik koop hier zo goed als al m'n gerief en bovendien prijsvriendelijk voor studenten zoals mezelf 10/10 zeker verdiend
Kamera Express 26-10-2021

Ons assortiment is dusdanig groot, dat we voor ieder wat wils hebben. Daarbij proberen we altijd de scherpste prijs te bieden. Top dat dit gewaardeerd wordt!

himpus 23-10-2021

Eerst was ik altijd goed te spreken over de prijs kwalitei/verhouding bij kamera express maar sinds de aankoop van mijn sigma 150-600mm sports telelens is dat wel anders .slechte en zelfs onbeschofte behandeling in de megastore en een vijandige houding met de afwerking van de reparatie van dezelfde lens, Een raadselachtige ontstane defect aan deze lens waardoor de reparatie net zo duur werd als een nieuwe lens kost.ik heb voor duizenden euro,s gekocht bij kamera-express maar het zullen er niet meer worden na zo,n behandeling.
Kamera Express 25-10-2021

Wat vervelend om dit te lezen! We zouden graag meer informatie krijgen over deze case. Zou je ons kunnen mailen via reviews@kamera-express.nl?

Marc 23-10-2021

Canon powershot besteld op donderdagmiddag (voorradig en zou dan de volgende dag geleverd worden volgens de website). Allereerst geen bevestigingsmail gekregen, na telefonisch contact werd dit opgelost. De volgende dag geen levering. Weer bellen ,systeem hapert, vandaag wordt niet meer dus morgen. De volgende dag weer geen mail, weer bellen, nee hij is hier nog, wordt vandaag ook niet meer .maken een aantekening in het systeem. Hopen op volgende week . Dus geen geld en geen camera. Ik wacht nog een paar dagen en anders annuleer ik de bestelling en vraag mijn geld terug.
De mensen aan de telefoon zijn trouwens wel uiterst vriendelijk
Kamera Express 25-10-2021

Sorry dat het wat langer duurde Marc. We hebben afgelopen week inderdaad een paar storingen gehad. Alles is inmiddels verholpen en ik zie dat je pakket onderweg is! Veel plezier ermee.

Adinda 23-10-2021

Ik heb voor deze shop gekozen simpel omdat hij het meest dichtbij was. Ben erg blij dat deze dichtbij was want ik ben erg goed geholpen. Uitgebreide voorlichting en kon dingen uitproberen.
Kamera Express 26-10-2021

Leuk dat je ons daardoor hebt leren kennen Adinda. Welkom bij Kamera Express en hopelijk tot een volgende keer!

Toon 23-10-2021

Ik heb voor Kamera Express gekozen, omdat ze altijd veel acties/aanbiedingen en omdat ze een groot assortiment camera apparatuur en accessoires hebben zowel nieuw als tweedehands.

Een artikel was niet op voorraad in de winkel, wel in heet nabij gelegen centrale magazijn en dat werd per "kamera express" koerier speciaal voor mij binnen 30 minuten in de winkel afgeleverd zodat ik toch met een complete camera-set de deur uit kon lopen 👍

Waarom dan toch slechts een 7 vraag je je misschien af .... Nou dat heeft absoluut niets te maken met de prima service, kennis en behulpzaamheid van de medewerkers in de winkel want dat was echt allemaal dik in orde, maar de aankoopacties spatten werkelijk van de webpagina bij Kamera Express, en als je dan precies tussen wal en schip valt met je net aangekochte set van bijna 2k€ (waar je zolang voor gespaard hebt) en je niets ontvangt dat doet toch een beetje pijn.
Kamera Express 25-10-2021

Hi Toon, dat is inderdaad vervelend als je daar precies tussenin valt. Zou je ons dit kunnen mailen met jouw ordernummer via reviews@kamera-express.nl? We bekijken graag even de acties met je en wat er mogelijk is.

Kamera Express 26-10-2021

Gelukkig hebben we dit op kunnen lossen en kun je alsnog gebruik maken van de actie, Toon. Goed dat je ons hierover hebt bericht.

Rar 22-10-2021

De verkoper heeft zijn uiterste best gedaan mijn vragen te beantwoorden en en verlangd materiaal in orde te bezorgen.

wiek 22-10-2021

fijne winkel met goed personeel hebben mij geholpen met aankoop en het toestel netjes geinstaleerd
Kamera Express 26-10-2021

Daar helpen we graag mee. Veel plezier met je nieuwe camera!

Tom D 22-10-2021

Ik heb een tv bij Kamera Express in Rotterdam gekocht. Met tv ben ik zeer tevreden en door het personeel ben ik erg goed geholpen. Zeker een aanrader als je persoonlijk advies wilt krijgen.
Kamera Express 22-10-2021

Rotterdam is één van onze tv- en audio winkels, dus super dat je daar je aankoop hebt gedaan. Veel kijkplezier met je nieuwe televisie.

Peter T 21-10-2021

Ongewoon goed advies weer! Eerlijk en to the point. Dat is de reden waarom ik naar Kamera Express gegaan ben om de Nikon D7500 te kopen. Complimenten.
Kamera Express 22-10-2021

Wat leuk om te lezen hoe blij je bent! Veel plezier met je D7500.

Menke Faber 21-10-2021

Ik vind dat we super goed zijn geholpen in Almelo , deze persoon heeft ons alles heel goed uitgelegd op een rustige en begrijpelijke manier .
Kamera Express 22-10-2021

Top dat je super goed geholpen bent in Almelo Menke. Mocht je nog vragen hebben, ben je altijd welkom in de winkel of bij onze klantenservice.