Kamera-express.nl - Reviews & Ervaringen

Kamera-express.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 714 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,3

hermien blogt 30-10-2021

grote nette shop met vriendelijk personeel. Deze lens heb ik eerst gehuurd voordat ik hem ging aankopen, maar het is een prima allround lens. laat veel licht binnen prima bokeh.
Kamera Express 02-11-2021

Veel plezier met je nieuwe lens. Slim om hem eerst even te proberen via onze verhuur.

Hein 29-10-2021

Check altijd de shuttercount

Zeer slechte service. Ik heb een nieuwe Lumix S5 aangeschaft mét fullframepakket. Wanneer ik in de winkel in Groningen de camera afhaal, blijkt het een tweedekansje te zijn met een shuttercount van tegen de 60. Retour gestuurd en er werd mij plechtig beloofd door de betreffende medewerker beloofd dat er een nieuwe mijn kant op zou komen. Vervolgens vandaag de nieuwe ontvangen: weer geen nieuwe, dit maal met een shuttercount van 58.

Tip van de dag: check altijd je shuttercount, want Kamera Express verkoopt tweedekansjes onder de noemer 'nieuw'.

In het kort:
- nieuwe kamera gekocht, tot twee keer toe is er een tweedekansje naar mij opgestuurd
- Ik schaf een camera met fullframepakket aan, maar ik heb nog steeds het aangeschafte Adobe pakket + profotonet giftcard niet ontvangen.
- Ik zou vandaag een compensatievoorstel ontvangen voor de gemaakte fouten, maar deze heb ik niet ontvangen.
- Ik heb zelf de retourkosten betaald, terwijl Kamera Express deze zou vergoeden.
Kamera Express 05-11-2021

Jammer dat het even leek alsof alles fout ging, maar gelukkig hebben we het tot een goed einde kunnen brengen!

Hein1 05-11-2021

Update: Inmiddels keurig opgelost door Kamera Express. De camera heeft een shuttercount doordat deze uitvoerig getest wordt in de fabriek. Het fullframepakket is volledig geleverd, samen met de profotonet giftcard. Ook de retourkosten en het compensatievoorstel heb ik ontvangen. Niks te klagen, prima opgelost.

Kamera Express 01-11-2021

We vinden het heel vervelend om dit te lezen Hein. We hebben inmiddels contact met je opgenomen via de mail om samen tot een oplossing te komen.

RPVND 29-10-2021

Duidelijke webshop met veel informatie over de camera's.
De producten werden ook snel bezorgd, zonder problemen.
Wel jammer dat het inschrijven voor de nieuwsbrief steeds niet lukt. Ondanks meerdere keren proberen.
Kamera Express 02-11-2021

Vervelend dat het niet lukt met inschrijven voor de nieuwsbrief. Je kunt hierover contact met ons opnemen, dan kijken we graag even hoe we je kunnen helpen.

Henk Veenstra 29-10-2021

Ik heb de canon R6 gekocht bij Kamera Express deze heb gekocht in de winkel in Eindhoven ook omdat deze camera daar als enige op voorraad was . Ik had ze gebeld of ze die voor mij konden vasthouden. Heb mijn oude canon 5d mk2 tegen een mooie prijs op de nieuwe camera kunnen inruilen. De service bij deze winkel was super werd goed geholpen. De canon R6 is ook een super camera voldoet aan de verwachtingen en zelfs meer dan dat vooral het eye focus systeem is er goed net zoals dat de bedieningsknoppen en wielen op de juiste plek zitten. Ik ben erg blij en happy met deze camera
Kamera Express 02-11-2021

Slim dat je gebruik maakt van onze inruilmogelijkheid Henk. Beide erg mooie camera's, maar ook zeker een toffe update. Het zal wel even wennen zijn. Veel plezier met het ontdekken van je nieuwe camera!

Ruud 29-10-2021

Ik heb op 26-10-2021 een camera gekocht bij kamera express in Arnhem en werd zeer gastvrij ontvangen, de camera welke ik wilde hebben mocht ik uitgebreid testen en kreeg er goede uitleg over. Mijn eigen toestel heb ik ingeruild en kreeg er een zeer goede prijs voor, al met al een tevreden klant. deze zaak kan ik iedereen aanraden.
Kamera Express 02-11-2021

Bedankt dat je ons aan wilt raden Ruud. Veel plezier met je nieuwe camera!

D. Willemsen 29-10-2021

Ik werd op uiterst vriendelijke wijze ontvangen, kreeg als klant die informatie welke ik nodig had voor mijn aankoop. Wist nog niet eens de naam van wat ik moest hebben. Geduldig kwam uw medewerker tot de conclusie wat ik wilde hebben en waarvoor. Het bewuste artikel was niet in de winkel, maar onder het genot van een lekker kopje koffie kon ik erop wachten. Zeer tevreden uw winkel uitgegaan met een digitale fotolijst.
Kamera Express 02-11-2021

We zijn blij te lezen dat alles naar wens was en we konden helpen met wat je precies zocht. Veel plezier met de fotolijst!

Hans 29-10-2021

Bij Kamera Express in Amsterdam een sony compact-camera aangeschaft. Goede uitleg over wat aansluit bij mijn wensen en voldoende kennis om mijn vragen te beantwoorden.

Els 28-10-2021

Over de service van Kamera-Express ben ik te spreken. Helaas bleek mijn eerst gekochte tv een defect te hebben. Ik kon hem ter reparatie aanbieden maar zou vier weken moeten wachten, ook kon geen nieuw exemplaar geleverd worden, die waren niet meer in de verkoop. Kreeg een aanbod van andere tv's waar ik deze uitgekozen heb. Helaas heb ik niet gelet op het feit dat de tv enkel aangaat door de bijgeleverde afstandsbediening, ook nadat hij op standby staat. Ik vind het onhandig dat ik nu altijd twee ab's nodig heb. Verder waren de kleuren niet goed naar mijn smaak, maar dat is persoonlijk natuurlijk en zelf bij te stellen. Dat moet ik nog doen, want ik ben niet zo handig en het lijkt me een heel gedoe. Al met al heb ik, denk ik, een goede tv gekocht, maar wel met nog wat haken en ogen.
Kamera Express 29-10-2021

Vervelend dat je televisie een defect had Els. Ik ben blij dat we wel een alternatief aan konden bieden. Vaak is het mogelijk om alles samen te voegen tot 1 afstandsbediening. Hiervoor zou je even bij jouw provider kunnen checken. Misschien heb je iemand in de buurt die daar even mee kan helpen en gelijk de kleuren in kan stellen? Veel succes en mocht het niet lukken, horen we het wel.

Anne 28-10-2021

Super vriendelijk en vakkundig geholpen. Alle moeite gedaan om mijn probleem met mij camera op te lossen in de tijd dat wij aan het winkelen waren. Heel blij met Kamera-express medewerkers Utrecht!
Kamera Express 29-10-2021

We zullen de complimenten doorgeven aan onze toppers. We hopen dat het probleem is opgelost!

Anneke 28-10-2021

Snelle en kundige medewerker getroffen. Denken mee en adviseren over (on)mogelijkheden. Prettige sfeer, je hebt het gevoel dat er alle tijd genomen wordt. De spullen werden zelfs voor mij naar de auto gedragen!
Fijne winkel en de moeite van het omrijden zeer waard. Aan te bevelen!
Kamera Express 29-10-2021

Daar doen we hard ons best voor Anneke. Goed om te lezen dat alles naar wens is geweest. Mocht je nog vragen hebben, kun je altijd even contact opnemen.

Leslie 27-10-2021

Zeer goede uitleg van de geinterresseerde producten.
Zeer klantvriendelijk.
Wanneer je de winkel betreed staat er steeds onmiddellijk een verkoper voor je klaar die je aan de hand van het toestel dat je juist moet hebben voor de desbetreffende fotografie van de fotografe je zeer correcte informatie meegeeft alsook correct verderhelpt.
Kamera Express 28-10-2021

We doen zeker ons best om een zo goed mogelijk advies te geven op maat. Goed te lezen dat het zoo ook ervaren is door je.

Janine 27-10-2021

Een fijne, ruime winkel met kundig personeel wat spontaan aanbied om uitleg te geven over de aangeschafte camera. De aanschaf, extra opties en digitaal versturen van de factuur, werd allemaal afgehandeld zoals je dat hoopt van de beste webshops met een fysieke winkel. Ik kom zeker terug bij het filiaal (Groningen) zodra ik weer iets wil kopen en raad dit ook aan anderen aan!!!
Kamera Express 28-10-2021

Goed om te lezen Janine, daar doen we hard ons best voor! We zien je graag terug in ons filiaal in Groningen of online.

Canon Objectief 75-300mm 27-10-2021

Winkel Zwolle
Afgelopen zondag een camera in Eindhoven gekocht, maar nu wilden we toch nog een beter objectief erbij om mooiere foto's te kunnen maken. Een aanbieding gezien op internet en dus naar de winkel.
Michel stelde de juiste vragen en liet ons de verschillende opties zien. We zijn naar goed overleg en uitleg gekomen tot een objectief met adapter.
Het paste niet meer in door ons in Eindhoven aangekochte cameratas. Maar daar had Michel wel een oplossing voor. We konden onze tas inruilen. Nu kunnen we weer op pad met onze camera en de nieuwe objectief!!
Kamera Express 28-10-2021

Wat fijn zo'n goede ervaring in 2 van onze winkels. Blij dat we je konden helpen!

T Boer 27-10-2021

Koop bij Kamera express 2 TV's. 1 vertoont problemen binnen de garantie termijn.
Denk niet dat U geholpen wordt. Ze zullen alles proberen en blijven proberen om
te traineren en te pesten. Ze willen er onderuit komen. Service ho maar !!!
Het betreft hier Oostzeedijk Rotterdam.
Kamera Express 27-10-2021

Dat is natuurlijk niet onze bedoeling. Wij proberen er zeker niet onderuit te komen. We willen je zelfs graag verder helpen. Op het moment lopen we vast op het punt dat er bepaalde informatie nog niet gedeeld kan worden en we zoeken hard mee naar oplossing. Ik hoop dat we dit samen tot een goed einde kunnen brengen.

Thomas 27-10-2021

Goed geholpen met mijn vraag en uiteindelijk een mooi product gekocht.
De eerste reis heeft de camera goed doorstaan en voldaan aan de verwachtingen zoals in de winkel besproken.

Danny 27-10-2021

Ik koop wel vaak iets bij kamera express en ik had eigenlijk nooit iets te klagen maar nu kocht ik onlangs een nieuwe camera met een flash set up waar van de batterij stuk was omdat deze bij in gebruiksname niet oplaadde. Toen ik de batterij wilde omruilen voor een nieuwe batterij werd er super moeilijk gedaan en ze wilde alleen maar dat ik de batterij ter reparatie aanbood in de fysieke winkel. Ik vind dit er matige service op een order van 6500.- ik heb geen tijd om daar op te wachten en ik verwachtte meer begrip maar blijkbaar moet je v oor professioneel gebruik niet bij Kamera Express zijn.
Kamera Express 27-10-2021

Dat is inderdaad niet gewenst Danny. We hebben dit even voor je nagekeken en na een kort overleg was al snel duidelijk dat we de batterij gewoon voor je gaan omruilen. Ik heb je hier net al even over gemaild!

Jan 27-10-2021

Vandaag bij kamera-express geweest. Ik werd snel en vriendelijk geholpen, en mijn vraag direct beantwoord.
Ik koop tegenwoordig al mijn foto materialen bij kamera-express.
Kamera Express 28-10-2021

Leuk dat je tegenwoordig alles bij ons haalt Jan, daar zijn we blij mee!

Objectief gebeuren 27-10-2021

Ik heb gekozen voor express omdat ik al eerder ervaring met ze had en dat was heel goed bevallen. En ook dez keer werd niet teleurgesteld, integendeel. Ik kan het iedereen aanraden
Kamera Express 28-10-2021

Top dat het je bij ons bevalt en je ons aanraadt. Daar worden we blij van!

markya68 27-10-2021

Assistant was knowledgeable and helped me to make an informed decision. The items were in stock and the process of the purchase went smoothly.
Kamera Express 28-10-2021

We were happy to help you!

Buzz 27-10-2021

bmpcc 6k pro, is absoluut een verbetering in video kwaliteit en opties ten opzichte van de bmpcc 4k. Kamera Express is een solide bedrijf, dat betrouwbaar is. Wel een beetje jammer dat als je wilt retouren dat het je niet al te makkelijk gemaakt wordt. 14 dagen de tijd maar.
Kamera Express 28-10-2021

Je hebt bij ons inderdaad 14 dagen de tijd om een product te retourneren. Naar ons idee kun je binnen 14 dagen een goed beeld vormen of je een artikel wilt houden en eventuele gebreken aan het licht te brengen. Dat is inderdaad een hele mooie upgrade!

Arnold 27-10-2021

Afgelopen weekend besteld en keuze voor levering op maandag of dinsdag. Voor dinsdag gekozen maar helaas, hele dag geen pakketje gekomen. Op de site staat Niet verzonden en helpdesk medewerker verzekerd me dat er vandaag een track en trace zal komen. Helaas ook niet ontvangen. Ik begrijp dat er af en toe vertraging kan ontstaan maar neem dan lig de moeite klanten daarvan op de hoogte te stellen.
Kamera Express 27-10-2021

Vervelend te lezen dat je nog niets gehoord hebt over jouw bestelling Arnold, dat is natuurlijk niet de bedoeling. Ik ga hem direct even voor je nakijken en zal je mailen.

Sargis 26-10-2021

Een goede foto-video winkel, veel camera's en accessoires zijn voorraad. De medewerkers altijd zeer klantenvriendelijk en professional. Voor mij is de kamera express altijd aanrader.

Rik 26-10-2021

Ik koop al jaren bij Kamera Express Antwerpen. Steeds correct en op een vriendelijke manier geholpen met deskundige uitleg.
Ook voldoende producten op voorraad.

Yanni 26-10-2021

Fijne afhandeling, snel de camera in handen gekregen. De 5 jaar garantie is wel een verademing in verhouding tot andere webshops!
Kamera Express 28-10-2021

Fijne actie he Yanni? Vergeet niet om nog even het formulier op de site in te vullen voor jouw certificaat!

Theo 26-10-2021

Ik heb zelden of nooit meegemaakt dat ik in een winkel door twee verschillende verkopers zo geweldig klantvriendelijk en deskundig geholpen ben. Allereerst met de uitleg en bestelling van een camera, een week later toen hij in de winkel klaar lag en ik ermee aan de slag kon. Er is ruim voldoende personeel, dus je wordt snel geholpen. Daarnaast hebben ze alle tijd!!!
Echt een heel fijne zaak (in mijn geval Eindhoven, maar ik sluit niet uit dat het overal zo is).
Theo
Kamera Express 28-10-2021

Wat ontzettend fijn om te lezen Theo. We zijn blij dat we je op weg konden helpen. Ook zullen we je complimenten doorgeven aan Eindhoven.