Kamera-express.nl - Reviews & Ervaringen

Kamera-express.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 714 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,3

Kim 04-11-2021

Ik ben vriendelijk te woord gestaan in de winkel. Het was fijn om het product in de winkel op te kunnen halen en enige uitleg te kunnen krijgen. Ik heb een camera gekocht en de winkelmedewerker wees mij op het programma het Perfecte Plaatje 2021, die toevallig vanaf die week op tv zou komen.

Sandra 04-11-2021

Bij kamers-express een Panasonic lumix gekocht.
Inmiddels een aantal keren gebruikt en echt een goede camera.
Goede website en erg overzichtelijk.
De klantenservice is ook goed.
Ik zou deze (web)winkel zeker aanraden bij anderen.
Kamera Express 05-11-2021

Bedankt dat je ons aanraadt Sandra, daar doen we ons best voor!

D. Steenbrugge 04-11-2021

Ik kom al jaren bij Kamera Express(Foka), goede service en veel kennis. Ze hebben een mooie showroom waarin de belangrijke producten overzichtelijk te bekijken zijn.

Martijn 04-11-2021

Ik heb uitstekende ervaringen met Kamera-express, zowel in de winkel in Capelle a/d IJssel als in Zwolle. Omdat ik fotografie steeds leuker begon te vinden, maakte ik de overstap van de compact camera Sony RX10 iv naar de tweedehands Sony A7r ii bij deze winkel voor een scherpe prijs. Een hele mooie camera (fantastische beeldkwaliteit met de full frame sensor en 42 megapixels).. maar ik merkte dat het wegschrijven van de data naar de SD-kaart steeds net te lang duurde en daarom ging ik opnieuw naar de winkel. Ze hebben heel goed met me meegedacht en zo kwam ik toch uit bij de A7r iiia: ook full frame en 42 MP maar een stuk sneller en voorzien van een veel betere viewfinder en LCD scherm. Ik mocht de tweedehands camera gewoon weer inruilen en kon gebruik maken van een paar hele mooie acties gekoppeld aan de nieuwe camera: cashback via Sony, een jaar gratis Adobe Lightroom voor fotobewerking en ook nog eens een Wacom Intuos Pro tablet erbij (wat heel handig blijkt te zijn i.c.m. Lightroom). Kortom: positieve ervaringen met deze winkel!
Kamera Express 05-11-2021

Fijn om te lezen hoe tevreden je bent Martijn. Uiteraard kun je jouw oude apparatuur altijd proberen in te ruilen bij een nieuwe aankoop. We zullen ons best doen je een zo goed mogelijke prijs te bieden. Het zijn wel mooie acties waar je nu nog gebruik van kon maken. Heel veel plezier met je nieuwe Sony!

Julien 04-11-2021

Wederom top service, goede prijs en afhandelingen van vragen, de camera bevalt ook super.
Tot snel Kamera express
Gr

Tot snel Julien!

Johannes 03-11-2021

In het algemeen is de website heel duidelijk. Dit heeft mij getriggerd om naar de winkel te gaan. Ik koop het liefst in een winkel. De aankoop ter plaatse was vlug geregeld, de verkoper was heel vriendelijk, nam de tijd en was vooral deskundig

Marianne 03-11-2021

Bij Kamera Express de Panasonic TZ 200 aangeschaft. Een populaire camera die elders vaak uitverkocht was en hier op voorraad. Snelle en adequate levering. Het produkt zelf bevalt goed. het ligt fijn de hand, prima zoeker en mooie kwaliteit foto's. De camera leren kennen vergt wel een tijdsinvestering als je alle mogelijkheden willen leren kennen en zelf de instellingen wilt bepalen.
Mooie camera naast de spiegelreflex

Arie de Jong 03-11-2021

Perfecte service in de winkel (Admiraliteitsstraat, Rotterdam) bij de aanschaf van mijn Panasonic Lumix DC-TZ200. Door de chiptekorten was de camera niet in deze winkel op voorraad, maar wel elders in een filiaal van Kamera Express in Nederland. Reeds de volgende ochtend werd de camera bij mij thuis afgeleverd met tasje en SDHC kaart. Dat bracht extra enthousiasme bij mij teweeg. Na 2 weken uitproberen van de functies is dat terecht gebleken: indrukwekkende prestaties.
Kamera Express 04-11-2021

Super om te zien dat je zo tevreden met ons bent! We wensen je heel veel plezier met je nieuwe aankoop. Vergeet je de 5 jaar garantie niet aan te vragen ;)

Willems 02-11-2021

Zeer tevreden over de gekochte lens. Ze geven een duidelijke uitleg over de producten die je koopt.

MathiasM 02-11-2021

Ik ben naar Kamera express in Turnhout geweest met wat vragen omtrent een DSLR camera voor tandheelkundige doeleinden. Ze waren niet opdringerig maar toch behulpzaam. Ik heb veel informatie verkregen en op basis daarvan mijn keuze nog veranderd.
Kamera Express 03-11-2021

Blij dat we je konden helpen Mathias. Vooral de lens is in dat geval belangrijk. Veel succes met fotograferen!

Peter 02-11-2021

Overzichtelijke winkel, met veel keuze in televisies. Ik was op zoek naar een 75" model, en daar hingen er in de showroom veel van.
Verkoper met veel kennis en niet opdringerig richting een bepaalde televisie. Liet de keuze geheel aan mij over.
Na aankoop werd de televisie keurig de volgende dag bezorgd.

Al met al een zeer goede ervaring
Kamera Express 03-11-2021

Veel plezier met je nieuwe televisie! Dat wordt vast lekker Netflixen met deze donkere dagen.

Stef 02-11-2021

Goede producten, duidelijke uitleg, goede service. Correcte prijs-kwaliteit .

Hans 02-11-2021

Topwinkel! Deskundig advies, ze nemen alle tijd voor jou als klant. Betekent wel dat je ook moet wachten als het druk is, maar dat loont!
Kamera Express 03-11-2021

Fijn dat het geen probleem is af en toe wat te wachten. We nemen graag de tijd iedereen naar wens te helpen!

Jaap B. - Leiden 02-11-2021

Rotterdam - centrum, parkeren voor de deur, grootse en mooie winkel en verkoper Peter kwam over onze wens informeren. We hadden via de telefoon de DENON DRA-800H gereserveerd, werd uit magazijn getoverd en toen volgde een duidelijke uitleg en een vraag van mij werd duidelijk beantwoord. Na de geld afhandeling werd de doos voor ons door Peter in de auto geplaatst, waarvoor dank en onze waardering voor hem = 10+
Kamera Express 02-11-2021

Wat super om te zien dat je zo tevreden bent met je aankoop bij kamera-express. Peter is absoluut een topper! We zullen dan ook zeker laten weten hoe blij je bent met zijn service.

Erik 02-11-2021

Fijne winkel. Goot assortiment en vakkundige verkopers met veel kennis. Onderhandelen is mogelijk. en 5 jaar garantie als bonus, t.o.v. andere winkels
Kamera Express 02-11-2021

Vergeet de vijf jaar garantie niet nog even aan te vragen via onze website Erik.

martijnte 02-11-2021

Bij kamera express via de website een canon eos R besteld. Toen ik hem thuis kreeg bleek er een dode pixel in het scherm te zitten. Dus kamera express gebeld en kon hem evt opsturen zodat hun een nieuwe toe konden sturen of naar de winkel gaan. Zelf voor de winkel gekozen Kamera express Almelo, en wat ben ik daar goed geholpen zeg. Zonder problemen werd het toestel omgewisseld. Ik raad iedereen aan om daar hun fotografie spullen via de website of in de winkel te kopen! Wat een top service hebben hun zeg!
Kamera Express 02-11-2021

Daar worden we blij van. Fijn dat hij zonder probleem omgeruild kon worden. Nu lekker met een dekentje op de bank en Netflixen ;)

Jaak 01-11-2021

Update 1-11-2021:
Zoals reeds meermaals herhaald vind je nergens terug dat bij een defect een vervanging door een nieuw toestel slechts geldt
gedurende 14 dagen na aankoop. De firma schermt met voorwaarden die je NIET op de factuur en NIET op de web-site terugvindt.
Is ook niet bij de aankoop vermeld terwijl wij wel vermeld hebben dat wij slechts op 03/09 vertrokken op reis en daarvoor de camera speciaal kochten. En de camera was vanaf dag één defect. Reis in MINEUR en geen foto's als herinnering. Dit alléén al was een tegenprestatie waard. Maar ja klantvriendelijkheid wordt enkel vermeld op de website en niet toegepast in praktijk.
Wij krijgen na éénmalig gebruik een opgelapte camera terug. En als reactie steeds herhalen over de 14 dagen na aankoop is
absoluut beneden peil omdat dit nergens GEZEGD is, noch VERMELD staat. Wij kochten een dure camera die ons in de winkel aangeraden werd en dit is het resultaat.

Update 29-10-2021:
Noch op de factuur noch op de site kan je de voorwaarden van de garantie lezen;. Nochtans staat op de factuur vermeld: de garantievoorwaarden vind je terug op de website van kamera express.
Ik zal dit melden aan Test Aankoop.

Update 29-10-2021:
Op 27/10/2021 heb ik een review geplaatst ivm aankoop nieuwe kamera die bij het eerste gebruik defect was. Ik vroeg om een
nieuw toestel in de plaats. De reactie was dat had binnen de 14 dagen na aankoop moeten gebeuren . De kamera werd aangekocht omwille van een reis naar op 10/07 omwille van een reis naar Firenze op 03/09 en die was onmiddellijk defect. Nu is de reactie
van kamera-express: wij moeten niet meedelen tijdens de verkoop dat de omruiling slechts geld gedurende de 14 dagen na aankoop. Je had dan maar moeten testen. Dit is commercieel niet te verantwoorden met een site die zich beroept op klantvriendelijkheid. Dit is niet-cliënt vriendelijk. Het toestel werd opgestuurd op 16/09. Er wordt op 27/10 gemeld dat het vervangstuk toegekomen is.

27-10-2021
Op 10/07 kocht ik nieuwe lenzen en een nieuwe camera Canon EOS 90D tbv 2290,95 euro. Wij vertrokken namelijk op reis naar Firenze om gedurende 9 dagen musea en bezienswaardigheden te bezoeken . Thuis enkele foto's gemaakt. Op 03/09 vertrek naar Firenze
Na tien foto's werkt de camera plots niet meer. Dus alle museabezoeken zonder één enkele foto. Op 16/09 wordt het toestel afgegeven in Gent. Zal 14 dagen duren. Op vrijdag 22 oktober naar Gent gereden. Wij zullen u maandag iets laten weten.
Maandag een een mail geschreven reparatie#kamera express. Vandaag 26/10 antwoord. Wij zullen het navragen in het reparatiecentrum. Ik kocht een nieuw toestel en wens geen hersteld toestel in de plaats dat vanaf dag één niet functioneert. Eéns miserie, altijd miserie. Maar wil een NIEUW in de plaats. Cliëntenservice aub!

Sjefkie 01-11-2021

Ik ben weer 'ns als 'de klant is koning' behandeld bij Kamera Express in Capelle! Prima, no nonsens afhandeling van mijn lenskeuze. Bovendien een goede, eerlijke inruilprijs voor mijn objectief terug gekregen. Vriendelijk, informatief en 'to the point' personeel, dus petje af!
Kamera Express 02-11-2021

Top om te lezen dat je je een koning voelt na jouw bezoek. Daar doen we hard ons best voor. Graag tot een volgende keer!

Jordy 01-11-2021

Bij Kamera Express in de winkel geweest en uitstekende uitleg gekregen over systeem- en spiegelreflexcamera's, uiteindelijk gekozen voor de EOS M50 II op aanraden van de desbetreffende medewerker. Camera bevalt erg goed en maakt zeer scherpe foto's, geen moment spijt van de koop gehad.

K.D 31-10-2021

Klantvriendelijke winkel! Fijn dat je een camera die toch niet bevalt terug kunt brengen.
Kamera Express 02-11-2021

Als consument heb je 14 dagen de tijd om een artikel te retourneren zonder opgaaf van redenen.

Wim Mulder 31-10-2021

Na een eerdere aankoop was ik niet zo0 te spreken over Kamera Express. De verkoper kon mij eigenlijk niets vertellen over de videocamera die ik wilde hebben. Hij maakte zich er mee af door te zeggen dat ik mijn keus had overwogen en er daardoor meer van wist dan hij mij kon vertellen. Minpunt.
Nu heb ik weer een aankoop gedaan en wat een verademing wat verkoper betreft (verkoper). Nadat ik had verteld wat ik zocht en wat mijn beperkte fysieke mogelijkheden zijn heeft hij prima geadviseerd. Grote pluim voor verkoper.
Kamera Express 02-11-2021

Jammer dat je eerst een andere ervaring had Wim. Toch zijn we blij dat je nog bent teruggekomen en dat wel positief was!

shbakker 31-10-2021

vorige keren ben ik goed geholpen. deskundige hulp en goed luisteren naar wat ik vroeg

Jaap 30-10-2021

Zeer vriendelijke medewerker. Mocht camera uitproberen. De gewenste lens was niet voorradig, maar er werd een vergelijkbare lens opgezet. De geweste lens werd de volgende dag thuisbezorgd. De verkoper vroeg naar benodigde accessoires zonder te pushen.
Kamera Express 02-11-2021

We denken graag met onze klanten mee, zonder iets op te dringen. Veel plezier met je nieuwe combinatie Jaap!

MvD 30-10-2021

Op aanraden ben ik naar Kamera Express gegaan voor advies op maat en klantvriendelijk!

Leo Geurtsen 30-10-2021

Gisteren besloten om een overstap te maken van de Canon 700D naar de Canon 90D. Aangezien mijn goede ervaring met de Kamera Express Store te Arnhem, heb ik mij daar uitgebreid laten informeren door Annemarie. Ik kreeg een goede inruilwaarde terug voor mijn kamera en zij was ook nog bereid om op internet naar de laagste prijs te zoeken om mij een goede aanbieding te kunnen geven. Thuis gekomen zag ik op internet een aanbieding die 30 euro goedkoper was. Terug in de winkel was dat geen probleem en kreeg ik 30 euro korting op een reservebatterij. Ik koop al jaren bij Kamera Express en ben zeer tevreden over de manier waarop je te woord wordt gestaan en geinformeerd wordt. Voor mijn volgende aankoop: een schommelkop voor de 150-600 mm zal ik zeker weer voor Kamera Express kiezen.
Kamera Express 02-11-2021

Bedankt dat je bij ons terug komt Leo. We hebben alleen geen laagste prijs garantie meer, meer proberen alsnog altijd de scherpste prijs te bieden. Fijn dat het in dit geval mogelijk was. Graag tot een volgende keer!