Kamera-express.nl - Reviews & Ervaringen

Kamera-express.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 720 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,3

Janssen 16-11-2021

Kamera express had een goede aanbieding voor de onderwatercamera die bijna nergens meer voorhanden was.
Telefonisch werd ons bevestigd dat de camera op voorraad was, zodat we de camera dezelfde dag nog in de winkel konden ophalen. In de winkel kregen we ook nog uitgebreid informatie.
We zijn blij dat we weer een goede camera hebben voor onze vakantie op korte termijn.
Kamera Express 17-11-2021

Leuk dat jullie voor een onderwatercamera zijn gegaan. We zijn blij te lezen dat de service naar wens is verlopen.

Hele fijne vakantie en maak maar mooie beelden!

live-rail 16-11-2021

Ik ben gewoon in de winkel in Eindhoven geweest om iets aan te kopen . De ontvangst was heel goed en perfecte info ontvangen.

Martin 16-11-2021

Grote keuze, behulpzaam en vriendelijk personeel, corona-veilig ingericht, voldoende afstand

Rob V 15-11-2021

Kamera-Express is een webshop met vestigingen waar fotografen werkzaam zijn. Mijn reden om voor deze zaak te kiezen is de verwachting dat ik er kan binnen lopen om advies te vragen bij het maken van foto's. En als ik met deze camera opnames maak die niet geslaagd blijken, ga ik dat zeker doen. Ik zal mijn ervaringen hier weer melden.

De website van Kamera-Express is niet zo goed als je zou mogen verwachten. Of een artikel op je Verlanglijst staat kun je alleen zien op de pagina van die lijst, niet op de pagina van het product. Als je een product wilt toevoegen dat al op de lijst staat krijg je dat ook niet te zien, soms krijg je niets te horen, soms een melding dat de pagina niet bestaat. Als je vanuit je account een retour wilt aanvragen, moet je toch al je gegevens invullen. De reden voor retour komt te staan in een veel te klein veld, waarna je zelf moet zorgen dat je en print maakt (waarop de reden voor het retour maar voor een deel leesbaar is). Een printknop ontbreekt op de pagina, ook al is printen (en verzending per post) nodig.

Het lijkt alsof er drempels worden opgeworpen als je een retour wilt aanvragen. Dat voelt natuurlijk niet goed, dan verlang je naar een leverancier die dit wel goed voor elkaar heeft, zoals bol.com. Maar daar kunt je niet langsgaan om te vragen wat er is misgegaan bij het maken van een foto. Hoeveel dat waard is moet ik nog ervaren.
Kamera Express 17-11-2021

Bedankt voor jouw feedback Rob. Die zullen we intern in ieder geval even doorgeven om eens naar te kijken.

Je bent altijd welkom in een van onze winkels als je ergens tegen aan loopt of gewoon even wilt sparren.

Gert 15-11-2021

Ik kreeg goed advies over de aanschaf van mijn nieuwe camera, en een goede inruilprijs voor de oude. Fijne verkoper die goed de tijd nam om alles uit te leggen.

Johan 15-11-2021

Zeer goede website, vlotte internetcommunicatie, volgende dag al geleverd, perfect

Matthijs Bal 15-11-2021

Zeer betrouwbare shop, in de winkel ook goed geholpen en er werd mij op gewezen op de extra garantie die ik kon afsluiten, aangezien mijn vorige tv na 3 jaar kapot ging. levering was ook top werd voor de deur afgeleverd.
Kamera Express 17-11-2021

Vergeet de vijf jaar garantie niet nog even aan te vragen via onze website Matthijs. Bedankt voor jouw aankoop!

Ilona 15-11-2021

Fijne hulp bij het kiezen van mijn product gehad, geen verkooppraat, maar duidelijke en eerlijke info gegeven door de medewerkers die verstand hebben van foto apparatuur.
Kamera Express 17-11-2021

Daar doen we het voor Ilona!

A. 14-11-2021

Vandaag een nieuwe camera gekocht bij kamera express in Rotterdam.
Ik ben erg goed geholpen en geïnformeerd. Ondanks dat ik nog niet heel lang fotografeer, begreep ik de uitleg volledig en werd er tijd gemaakt om alles goed toe te lichten, zodat ik een overwogen keuze heb kunnen maken.
Kamera Express 17-11-2021

We zijn er voor alle fotografen. Blij dat we jou met je keuze konden helpen.

Laurens 14-11-2021

Groot Assortiment, Scherpe Prijzen & Zeer Deskundig Advies.
Top !
Extra Service van 5 Jaar Garantie.

Michel 14-11-2021

geweldige geholpen in de winkel in Almelo. Super ! Wordt daar goed met je mee gedacht in de keuze van je TV.

Ramon Eddy 13-11-2021

Goede prijs tegenover de andere winkelen. De 5 jaar garantie is leuk meegenomen. Mets afspraak in de winkel ligt er een huurcamera klaar zodat je die ook kan uittesten. Indien je naar de winkel gaat kan je een product laten opzij leggen zonder aankoop verplichting. En met overeenkomst blijft het product nog een tijdje liggen in de winkel voor een bedenktijd.
Kamera Express 17-11-2021

We zijn het met je eens dat de 5 jaar garantie een mooie extra is! Fijn dat alles in orde was voor jouw bezoek.

Edwin 13-11-2021

Kundig, geduldig en klantvriendelijk geholpen. Kreeg antwoord op al mijn vragen. Er wordt meegedacht. Inmiddels ook contact gehad met de klanten service en daar geldt hetzelfde voor!

J. Smidt 13-11-2021

Kamera-Express XXl-Almelo, prima service en goede uitleg van de verkoper.

Nadat mijn Samsung TV binnen 2 jaar stuk ging, heeft Kamera-Express mij prima geholpen met de afwikkeling.
Op advies van Kamera Express nu een LG gekocht, de verkoper Tristan van XXL -Kamera-Expres winkel in Almelo heeft zelfs meegeholpen deze in mijn de auto te zetten. Kortom prima service en advies.
Installatie was eenvoudig en beeld en geluid boven verwachting goed.

Groet, J.S.
Kamera Express 16-11-2021

Balen dat je tv stuk is gegaan. Gelukkig stond er wel snel een nieuwe weer in huis! Veel kijkplezier.

Abel 13-11-2021

Duidelijke website, scherpe prijzen en vriendelijk en deskundig personeel (voor zover ik dat beoordelen kan) in de vestiging in Groningen. Ik geef eigenlijk nooit een 10, vandaar de 9 ;-) omdat er misschien altijd wel iets te verbeteren valt al weet ik zo niet even wat....
Kamera Express 16-11-2021

Je hebt gelijk, er blijft altijd iets te verbeteren. Stiekem zijn we wel blij dat je nu alleen even niks kan bedenken :)

Elles van Rijn 13-11-2021

Omdat ik door het bomen het bos niet meer zag toen ik zelf op het internet keek, besloot ik naar de winkel te gaan om wat informatie te halen bij het personeel. Ik ben geholpen door Rob. Mijn doel was om mijn oude camera in te leveren, en eventueel een nieuwe lens aan te schaffen voor de camera die ik momenteel gebruikte. Na veel informatie en goede raad ben ik helemaal enthousiast geworden, en heb ik al mijn apparatuur (2 camera's en 4 lenzen) ingeleverd en heb ik een hele nieuwe camera en lens aangeschaft. Een hoop geld, maar wat een super investering, nu al! Ik had vlinders in me buik en als een kind zo blij! Wat een fijne hulp heb ik gehad. Helemaal zin om mijn fotografie serieuzer te nemen en op een hoger niveau te fotograferen. Bedankt voor alles!
Kamera Express 16-11-2021

Wow dat heeft ineens een andere wending genomen. Superleuk dat je er zo blij van wordt, dat kunnen we ons zeker voorstellen. We zijn benieuwd naar je foto's met je nieuwe camera, stuur je is wat in bij 1 van onze wedstrijden?

Roel 12-11-2021

Vandaag een nieuwe aankoop gedaan . Super ontvangst goede en duidelijke uitleg .

Kim van Dongen 12-11-2021

Het personeel heeft mij goed, vakkundig en klantvriendelijk geholpen. Ze hielden goed rekening met mijn wensen en mijn budget en probeerde mij ook niet iets veel duurder aan te smeren. vriendelijk personeel die goed helpt en de tijd neemt voor je.
Kamera Express 16-11-2021

Fijn dat je zo hebt ervaren Kim, dat is ook zeker wat we willen uitstralen.

Hub 12-11-2021

Ben zeer vakkundig en klantvriendelijk geholpen. Aangezien ik al enig research via de actuele website had uitgevoerd was ik snel klaar. Top zaak!

Maurits Suetens 12-11-2021

De keuze van onze aankoop was op deze shop gevallen door hun jarenlange ervaring , zeer klantvriendelijk en informatief over producten waardoor je een goede keuze kan maken die bij je past. Geduldig en beantwoord alle vragen zeer duidelijk. Na aankoop kan je er nog altijd terecht met je vragen.
Kamera Express 16-11-2021

Top dat je voor ons gekozen hebt Maurits. We zijn blij te lezen dat je door onze hulp de juiste keuze hebt kunnen maken.

Luc Moens 12-11-2021

Proficiat voor de prima service in de winkel van Antwerpen! Het winkelteam is heel professioneel, vriendelijk en behulpzaam. Er werd degelijke informatie gegeven en mijn vragen kregen een degelijk antwoord. Ook de interne sfeer tussen de collega’s zit goed. De klant is er koning.
Kamera Express 16-11-2021

Bedankt Luc, daar doen we heel hard ons best voor. Goed dat alles naar wens was en we zien je nog een terug.

Corry 11-11-2021

Er is een ruime sortering. Het personeel is vriendelijk, behulpzaam en betrouwbaar.

Coen 11-11-2021

Op 9 juli hebben wij onze Philips 43PUS6101 ter reparatie aangeboden, omdat hij met de afstandsbediening niet meer aan ging. Op 23 juli kregen wij bericht dat hij klaar was en hebben wij hem opgehaald. Na een paar weken bleek dat de RTL XL app niet meer werkte. Na telefonisch overleg hebben we hem toen weer weggebracht en na een week of 6 maar eens gebeld. De medewerker vond het gek dat we nog niet benaderd waren, want de televisie zou al 2 weken klaar moeten zijn. Hij ging kijken en zou terugbellen. Na een kwartier belde hij terug met de mededeling dat de televisie niet vindbaar was, maar hij ging er achteraan. Op 5 oktober krijgen wij een e-mail dat de televisie niet meer te repareren is. Omdat we 5 jaar garantie hebben ben op vrijdag 9 oktober naar de winkel gegaan en zag een mooie LG OLED55A16LA (2021) staan. De medewerker zei dat ze maandag 12 oktober weer binnenkwamen en dat ik naar verwachting woensdag of donderdag de televisie thuis zou hebben staan. Dat gebeurde dus niet en vanaf dat moment iedere week bellen en te horen krijgen dat de verwachting is dat ze de komende week er weer zouden zijn. Mijn vrouw was het zat en heeft gevraagd of ze ook kan annuleren en het geld terugkrijgen. Dat kon als je dit in een reactie verstuurd op de laatste e-mail. Dat gedaan dus. Na 1,5 week op 2 november maar weer eens gebeld en toen kregen we te horen dat er geen e-mail was ontvangen, maar ze gingen het wel in orde maken. Dezelfde dag kregen we een e-mail met het credit-factuur van het bedrag dat ik bijbetaald had, maar niet van de oude televisie. Weer gebeld en vandaag 3 november een e-mail gekregen dat het nog even onduidelijk is of het tegoed uitbetaald wordt, of dat het blijft staan voor besteding in de winkel. Als het tegoed blijft staan dan had die credit-factuur niet nodig geweest, want die € 415,- tegoed die gooi je niet weg. En je raad het al, het bedrag van de oude televisie blijft staan als tegoed voor de aanschaf van een nieuwe televisie. Na 5 dagen stond het bedrag gelukkig op onze rekening. Zondag 7 november naar de winkel Kamera-Express/FOKA gegaan en gelijk een gesprek aangevraagd met de manager. Dit was gelukkig een hele fijne man die we in het kort ons verhaal konden vertellen. Aangezien de LG OLED55A16LA (2021) dit jaar niet meer leverbaar is, hebben we met wat korting (voor het gedoe) een LG OLED55C16LA (2021) kunnen kopen en zijn we erg blij met deze afhandeling.
Kamera Express 16-11-2021

Oei, dat klinkt inderdaad niet helemaal soepeltjes. Sorry daarvoor. Gelukkig is het in de winkel naar wens voor je opgelost en heb je alsnog een mooie televisie staan nu. Veel kijkplezier!

Emanuel Gabriëls 11-11-2021

Ik kocht eerst 'n tweedehands lens. Men had álle tijd voor me. De verkoper bood aan om de Viltrox 85mm Z mount voor me te bestellen en deze vrijblijvend uit te laten proberen. Weer had men in de winkel in Eindhoven álle tijd voor me . De scherpte en balans van deze lens beviel me. Ik kocht deze zeer goede primelens voor € 379,- , laagste prijs bij Kamera Express, plus een Hoya protectielens van €79,95 , kreeg een bundelkorting !! en had een pracht portretlens voor mijn Nikon Z6 voor slechts €450,- Niet zozeer de prijs bevalt me maar vooral de snelle vriendelijke benadering van de verkopers in deze winkel ! Ik kom zeker nog terug ! Wellicht voor de f70-200mm Z f2.8 . Misschien dat Kamera Express me kan helpen om het wachten wat korter te maken. ;)
Kamera Express 16-11-2021

Leuk dat je al een paar keer terug bent gekomen Emanuel. Daar worden we ontzettend blij van. Je bent altijd welkom, dan reserveren we de lens alvast voor je. Kijken we dan even wat voor moois we kunnen doen :)

Kamera Express Eindhoven 11-11-2021

75 karakters zijn te weinig om de persoonlijke hulp en tijd die het filiaal in Eindhoven me bood te complimenteren. De Viltrox f1.8 85 mm Nikon Z die men mij aanbood heeft een uitstekende kwaliteitprijsverhouding . De goede rustige vrijblijvende uitleg leidde er toe dat ik deze scherpe primelens heb gekocht. Aanbevolen !
Kamera Express 16-11-2021

Wat een fijn compliment, dankjewel! Heel leuk om te lezen en we geven het zeker door aan onze toppers in Eindhoven. Veel plezier met je mooie primelens.