Kamera-express.nl - Reviews & Ervaringen

Kamera-express.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 719 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,3

Herre 11-11-2021

Vandaag geweest ivm aanschaf verrekijker. Vriendelijk personeel en prima advies.

GASB 11-11-2021

Als oude Canon D7 bezitter nu de Canon R6 aangeschaft. 11 November is de dag met extra korting. Gereserveerd per mail. Langs gegaan en opgehaald
Zonder op te dringen werd ik langs een lijstje zaken gehaald die ik mogelijk nodig had.
Prima service - zoals verwacht van een trouwe (maar niet heel frequente) klant.

Grootste minpunt?
Ik had moeite er te komen door allerlei wegafsluitingen (in regio Arnhem) :-)
Maar ja, daar kun je Kamera Express niet op aanspreken

Nu batterijtje opladen en experimenteren
Kamera Express 16-11-2021

Toffe upgrade! We weten zeker dat je hier veel plezier van gaat hebben.

Die wegafsluitingen kunnen we inderdaad niet zoveel aan doen, maar gelukkig heb je ons alsnog weten te vinden. ;)

Myriam 11-11-2021

augustus 2018 kocht ik een Fuji onderwatercamera twv 199 euro. 2 x meegenomen op duikvakantie, functioneerde prima, door corona een hele poos niet kunnen duiken. Oktober jl weer met snorkelen gebruikt: er komen luchtbellen uit de camera. Helaas net de garantietijd voorbij. Ter onderzoek aangeboden in de winkel, kosten 75 euro, daarna de keuzes gekregen: geen kosten maar ook geen camera retour, wel 75 euro betalen en camera (kapotte)retour of een andere nieuwe camera aanschaffen voor 152.52. De nieuwste versie van de serie. Voor de laatste optie gekozen omdat ik anders sowieso veel geld voor niks kwijt zou zijn. Ik krijg echter op de nieuwe camera geen garantie meer, die geldt vanaf originele aankoopdatum. Dat vind ik dus jammer en ik had het erg gewaardeerd als die service iig nog gegeven werd, door fuji en/of door Kamera Express. Uiteindelijk is het toch een dure 2de camera geworden.
Kamera Express 15-11-2021

Hi Myriam, we zullen even contact met je opnemen, want het lijkt dat je verkeerde informatie hebt ontvangen. Je hebt namelijk wel een nieuwe ingangsdatum van de garantie. Deze is op de dag van ontvangst van de XP-140 ingegaan. Omdat het artikel vervangen is i.p.v. gerepareerd hanteren we niet de garantie van de eerste aankoop.

nilgansmetkoptelefoon 11-11-2021

Overall, recommended.
I looked for the Shure Aonic 50 everywhere but I could only find them in stock at Kameraexpress.
Before, I had the Bose Noise Cancelling Headphones 700, same price, but their sound is very flat compared to Shure. Yet Shure's sound is still very balanced.
To me the Bose headphones were extremely uncomfortable especially at the top of the head and on the ears, since they headphones are relatively thinly built and the earcups themselves were smaller in size. Shure is in this regard more comfortable, yet I made the experience that all headphones start to hurt after some time of wearing.
Shure "only" has actual buttons and no motion control, which is a plus for me though.
Furthermore, the Noise Cancelling of the Shure headphones is pretty good, though to ME they don't block out as much noise as Bose 700. I think that could also be preference though, since I saw different opinions on this online. Overall, their noise cancelling is still great, if there is a difference, it is minimal.
My greatest concern when buying the Shure Aonic 50, was that you cannot use the Equalizer (offered in their App PLAY) on apps outside their own App. However, this issue was fixed with the new headphone's update. I was offered to do it immediately and quickly when I downloaded the app and it took around 5-10 Minutes to download. Now I can use the Equalizer on all my phone apps. A downside to this is, that if you connect your headphones to your computer, you cannot use the equalizer (except there exists an App for the computer that I am unaware of). I think most headphones with app controlled equalizers have this problem though.
Overall, I can only recommend them. I have them for a month now and I am still in love with them. They look decently nice, have good noise cancelling, are comfortable and have nice sound.
+ Shipping was quick and easy in Noord-Holland.
Kamera Express 16-11-2021

Thank you for your detailed review on your new headphones. We're happy to read that you enjoy them. Keep enjoying them!

Geert 11-11-2021

Heb gisteren een Lumix G9 aangekocht maar ben matig tevreden over de technische kennis van de verkoper over dit product !
Ik werd vriendelijk verzocht naar een collega in Antwerpen voor verdere info over dit apparaat.
Was niet vertrouwd met de toestellen van Panasonic , ook zijn collega kon mij niet verder helpen.
Wel zeer beleefd en gedienstig maar ging toch teleurgesteld naar buiten.
Kamera Express 16-11-2021

Jammer dat je niet alle gewenste info kon krijgen Geert. Mocht je nog vragen hebben over jouw toestel, kan je altijd even contact opnemen met onze klantenservice! We kijken graag met je mee.

Nathalie 11-11-2021

Goede aanbiedingen, antwoord op al mijn vragen en goed geïnformeerd over het gekochte product

Kristian Gäckle 11-11-2021

Goods worth € 1000 wrongly delivered, no response from customer support.

I ordered € 1000 worth of goods and they were delivered to the wrong recipient. So I contacted Customer Service twice and got no response within the shop's customer support deadlines and after more than a week. Now consider hiring a lawyer.

Not good service.
Kamera Express 15-11-2021

Due to some miscommunication, the order was sent to the wrong address. I'm happy we are already in contact about this order en solving it for you at the moment.

Paul 10-11-2021

Ik heb de Canon EOS M50 MKII gekocht in de winkel in Eindhoven. Hier ben ik echt heel goed geholpen en heb goed advies gekregen. Er werd goed geluisterd naar mijn wensen en daarbij hebben we samen het juiste toestel gevonden. Kortom, top service!
Kamera Express 16-11-2021

Compact en echte alleskunner deze serie. We hebben je graag geholpen Paul. Geniet van je nieuwe toppertje!

Joop. 10-11-2021

Goede voorlichting gekregen .
Goede prijs voor mijn oude camera gekregen.
Veel op voorraad , ging voor een andere maar heb een Panasonic Lumix gekocht.
Kamera Express 16-11-2021

Fijn om te lezen dat alles naar wens was Joop. Mocht je nog vragen hebben, weet je ons te vinden.

Marcel 10-11-2021

Mijn vorige camera ingeruild, dit is een zeer prettig proces en hierbij werd ik vriendelijk en vakkundig geholpen. Gelijk nieuwe camera meegenomen en ik verwacht deze de komende jaren met plezier te gebruiken. Een volgende aankoop zou ik ook hier doen vanwege het uitgebreide assortiment aan camera's maar net zo belangrijk alle onderdelen die je er kan vinden.
Kamera Express 16-11-2021

Slim om je oude camera in te ruilen Marcel. Veel fotoplezier met je nieuwe aanwinst. We zien je graag nog eens terug!

Pjotter 1947 10-11-2021

Goed advies door de verkoper, uitgebreid assortiment , goede garantie voorwaarden dus Prima.

Laura Kooijman 09-11-2021

Naar Rotterdam Centrum geweest voor deskundig advies over de aanschaf van een nieuwe spiegelreflex en objectief. De werknemer nam zeer veel tijd van mij en legde alles haarfijn uit. Veel deskundigheid en ben goed geholpen. Ook bij een eerdere aankoop (verrekijker) werd ik zeer deskundig geholpen. juist vanwege de service kom ik graag langs bij deze winkel.
Kamera Express 10-11-2021

Goed om te lezen dat je graag bij ons langskomt Laura. Daar zijn we blij mee. Graag tot een volgende keer.

Gerrit Vrugteveen 09-11-2021

Prima winkel met deskundig personeel vlot geholpen. Scherpe prijs en volgens afspraak geleverd.

Hans 09-11-2021

Mooie winkel en aardig personeel. Goed advies gekregen mbt een nieuwe televisie. Het is een Oled van LG geworden. En met 5 jaar garantie!
Kamera Express 10-11-2021

Gefeliciteerd met je nieuwe televisie Hans, veel kijkplezier. Vergeet je de garantie niet nog even aan te vragen?

Jodelie 09-11-2021

Klantenservice is onbereikbaar. Geen telefoonnummer, geen WhatsApp, geen FB en de site verwijst niet goed door. Paginaverwijzing naar klantenservice loopt dood.
Kamera Express 10-11-2021

Hoi Jodelie, vervelend om te lezen dat je ons niet kon bereiken. Onze contactgegevens vind je op: https://helpcenter.kamera-express.nl/hc/nl/articles/4404602175250-Hoe-kan-ik-contact-opnemen-

dirk 08-11-2021

Na defekt bij mijn Nikon D80 heb ik bij Kamera Express Wilrijk een Nikon D7500 body gekocht.Ik ben heel tevreden met deze aankoop. Beeldkwaliteit van deze Nikon D7500 is niet te vergelijken met de beeldkwaliteit van mijn oude D80 en ik kan er mijn DX lenzen verder op gebruiken.Ik ben ook tevreden met de technische uitleg van de verkoper.
Kamera Express 09-11-2021

Wauw, de megapixels van de D7500 zijn ongeveer het dubbele van de D80. Die beeldkwaliteit is inderdaad niet te vergelijken. Gelukkig blijven je lenzen nog bruikbaar, dat scheelt weer. Heel veel fotoplezier!

Hans Aschman 08-11-2021

Vandaag oude camera ingeruild en nieuwe camera aangeschaft, de Olympus OM-D-E-M1 Mark3 en ik ben dan ook erg blij met deze nieuwe aanwinst. In de winkel in Capelle a/d IJssel zeer fijn geholpen en de bereikbaarheid vond ik ook wel een hoog cijfer waard.
Makkelijk parkeren voor de deur, top!! Ik kom hier zeker nog eens terug.
Kamera Express 09-11-2021

Slim om je oude camera in te ruilen. Zo heb je toch een mooie korting! De winkel in Capelle zit inderdaad op een hele makkelijke plek met genoeg parkeergelegenheid.

Malgorzata Maciejewska 07-11-2021

I am very happy with my purchase from Kamera Express Groningen. Everyone was very kind and answered all my questions, even when I was asking and asking again. Customer service is excellent! I bought Sony A7 III which delivers superb images in a wide range of conditions. I also got Tamron 28-75mm lens and I am over the moon. If you need any help or you are hesitating - people from Kamera Express are experts who show you the best options. I will definitely go back there for more photo accessories, as my opinion about the store is really high. Thank you again and see you in the future!
Kamera Express 09-11-2021

Don't bother about asking many questions, we absolutely don't mind. It's a big purchase, so you're definitely allowed to! Such a great combination that you bought. Have fun photographing and we'll see you again.

M vd Boom 07-11-2021

Goed advies gekregen en vriendelijk geholpen in de winkel in Breda. Daarna via de webshop de gewenste camera laten reserveren en opgehaald. Wederom tip service en heel blij met mijn camera.
Geen 10 omdat de website zelf niet heel duidelijk is mbt inplannen van adviesafspraak.
Kamera Express 08-11-2021

Je hoeft op het moment geen afspraak te maken om langs te komen voor advies. Sorry dat de site daarin niet duidelijk was. We zijn blij dat je alsnog goed advies hebt gekregen in Breda!

Studio Pook 06-11-2021

Of ik nu kom voor een accu, een statief of een Sony camera, de medewerkers hebben altijd aandacht en geduld en weten me juist te informeren.

e.leijnse 06-11-2021

prima geholpen, specialist nam alle tijd om informatie te verschaffen zodat ik met goede onderbouwing mijn keuze voor een flitser kon maken.
Kamera Express 08-11-2021

We helpen je graag met jouw keuze. Veel plezier met je nieuwe flitser!

Berry 05-11-2021

Professioneel en zeer vriendelijk, uitgebreide uitleg en advies.
Zeker aan te raden voor een ieder die een camera wil aanschaffen.
Kamera Express 08-11-2021

Dat lezen we graag Berry. Graag tot een volgende keer.

Kamera-Express, Capelle aan den IJssel 05-11-2021

Aangezien ik al jaren goede ervaringen heb met Kamera-Express, heb ik hier, bij deze aanschaf, weer voor gekozen. Met het idee om, na het nodige speurwerk, een Sony Alpha 7 m3 body te kopen, ging ik met een goed gevoel 2 uur later, met een body en 3 lenzen (standaard/macro/tele) de deur weer uit. De verkoper had deze camera zelf ook en kon dus heel goed de pro's en con's aangeven. Natuurlijk gelijk aan de slag gegaan en al de nodige mooie herfstplaatjes geschoten met de verschillende lenzen. Ik ben dus vooralsnog heel tevreden over deze aankopen.
Kamera Express 08-11-2021

Fijn dat je na al die jaren nog zo tevreden over ons bent en ook voor deze aankoop weer bent teruggekomen. En wat voor een aankoop?!? Heel veel fotoplezier met deze geweldige apparatuur. Stuur je eens een foto in voor 1 van onze fotowedstrijden?

Henk Ronhaar 05-11-2021

Ik ben zeer tevreden over de klantvriendelijkheid en expertise van de verkoper. Hij nam alle tijd om bij de camera keuze (RX10IV) te adviseren en tevens een gedegen uitleg te geven, top.

Scheffers 05-11-2021

Wat een service, eerst advies gehad in de winkel over een nieuwe Sony ZV-E10 systeemcamera, direct aangegeven dat we nog niks wilden kopen maar dat was geen enkel probleem. Thuis toch nog een kleine twijfel en dus nog een keer gebeld omdat we toch een andere lens wilden dan de standaard kit lens. De dame aan de telefoon nam echt zeer lang de tijd voor ons en de volgende dag alles besteld en gelijk de camera wezen ophalen in Capelle. Een dag later waren we vergeten hoe je de camera kon registeren voor de extra garantie dus nog in keer gebeld om 2130 en we weer werden we zeer netjes te woord gestaan aan de telefoon. Kan niet anders zeggen wat een service! volgende keer ga ik weer blind naar Kamera Express!
Kamera Express 05-11-2021

Wauw, bedankt voor jouw positieve ervaring! Je kunt inderdaad altijd terecht voor advies, ongeacht je iets wilt kopen. Bij Kamera Express zijn we namelijk dol op alles wat met foto en video te maken heeft. Tot een volgende keer!