Kamera-express.nl - Reviews & Ervaringen

Kamera-express.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 722 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,3

Daantje 26-11-2021

Er wordt beloofd "vandaag besteld, morgen in huis". Ik heb woensdag een statief besteld omdat ik het vrijdagavond nodig had. Ik ging ervanuit dat het statief zeker optijd binnen zou zijn, aangezien ik een dag speling had. Helaas was het statief toch te laat...
Kamera Express 30-11-2021

Hi Daantje, wat vervelend dat je bestelling niet op tijd binnen is gekomen. Helaas komt het wel eens voor dat een pakketje vertraging oploopt. Wij doen er alles aan dit zo veel mogelijk te voorkomen. Onze excuses voor het ongemak.

Renate Speksnijder 25-11-2021

de eerste keer dat we in het filiaal in Zwolle kwamen kregen we goede informatie van de medewerker hij gaf uitleg over welke camera het beste bij ons zal passen door goede vragen te stellen. Toen we de camera daadwerkelijk ophaalden werd de hele aankoop besproken en werd de camera ook nog eens voor ons ingesteld. kortom prima service.

Peter G 25-11-2021

Super goede service. Verkoper denkt echt mee in plaats van het duurste spul proberen te verkopen.

Theo 25-11-2021

Wij waren vandaag in jullie winkel in Turnhout en werden daar heel vriendelijk en met een degelijke kennis van zaken geholpen.

K v Rooij 25-11-2021

Online was al veel info aanwezig, maar in de winkel word je pas echt op maat geholpen. Goed advies. Eerlijk.

Jack 25-11-2021

Vandaag een fotocamera gekocht. Goed en vakkundig geholpen door ene Victor. Mijn eerste indruk van de winkel is positief, het personeel weet waar ze over praten.
Nu druk bezig met het verkennen van de camera.

Rens 25-11-2021

Via een advertentie in de krant ben ik op een aanbieding gestuit. Via de website het adres in Arnhem achterhaald. Werd deskundig en met geduld geholpen ondanks het feit dat er meerdere klanten in de winkel waren. Een bijzonder positieve ervaring!

A. Rietberg 25-11-2021

Ben zeer tevreden over de service in de winkel van Kamera Express en het product een Panasonic Lumix DC-FZ82 die ik vervolgens heb gekocht. Een minpuntje vind ik de onduidelijke stap over het schrijven van een review bij van het verlengen van de garantieperiode naar 5 jaar.

adri 24-11-2021

eindelijk een echte winkel waar de mensen verstand van zaken hebben !!!
dachte zelf al een goede lens te hebben uitgezocht maar de verkoper adviseerde wat anders
en deze was ook nog goedkoper !

Zeriner 24-11-2021

Alle informatie ontvangen over het product ofwel een mogelijke alternatief en door de juiste informatie de juiste keuze gemaakt voor mezelf. Zeer klantvriendelijk en behulpzaam. Zeker aan te raden!

Frans Sobrino Dolic 24-11-2021

Super goede service ontvangen en alle alternatieve mogelijkheden door gesproken. De apparatuur was op voorraad en er werd nog uitgelegd welke aanvullende diensten er zijnvanuit Kamera Express.

Paul 24-11-2021

volledig niet bereikbaar, chat is een bot, telefoon is uitgeschakeld..... is de winkel nog actief?
Kamera Express 25-11-2021

Hi Paul, de winkel is zeker actief. Het is momenteel extra druk op onze klantenservice in verband met de Black Friday deals. Mochten wij je ergens mee kunnen helpen, dan ontvangen wij graag een mailtje via info@kamera-express.nl. Bellen kan uiteraard ook, wij zijn op doordeweekse dagen bereikbaar tot 23.59.

Naomi 24-11-2021

Goede en snelle service en mooie aanbiedingen, nu met black friday.
Goed te bereiken

Francien 24-11-2021

Heel netjes geholpen tijdens omruilen van mijn oude camera naar een nieuwer exemplaar. Ik raad deze winkel zeer zeker aan.

Ruben 23-11-2021

Kamera Express (Zwolle) onderscheid zich voor mij door ieder bezoek geweldige service te verlenen.
De service houdt niet op wanneer je de winkel verlaat. Zij denken met je mee en houden je op de hoogte van productvoorraad en levertijden.
Wanneer je wel in de winkel bent zijn zij altijd bereid om net even dat beetje extra aandacht aan je te geven waardoor ik altijd met een tevreden gevoel de deur uit loop.

Edwin 23-11-2021

Het is een fijne winkel, altijd snel antwoord en bieden goede prijzen in combinatie met garantie.

RCB 23-11-2021

Een mooie overzichtelijke winkel. De verkopers weten waar ze het over hebben en nemen de tijd voor je.

Edwin 23-11-2021

Mooie winkel met een ruime keuze, vandaag mijn reservering opgehaald (canon 90D) deze stond al netjes klaar.
Ik had online een inruilverzoek gedaan maar hier had ik nog geen reactie op gekregen door de drukte, dit was geen enkel probleem mijn oude camera werd in de winkel getaxeerd en ik kreeg nog een leuk bedrag terug waar ik nog wat accessoires voor kon kopen.
Ik ben met een tevreden gevoel weggegaan en ga zo aan de slag met m'n nieuwe aanwinst.

Mirjam, zeer tevreden! 23-11-2021

Vanmiddag een nieuwe camera + lens aangeschaft bij Kamera-Express in Zwolle. De zeer klantvriendelijke en kundige medewerker heeft de tijd genomen om samen de juiste camera + lens uit te zoeken. Hij heeft mij kunnen overtuigen om mijn oude camera in te ruilen voor een nieuwe camera. Ik zou zeker terugkomen naar deze winkel, dik tevreden!!

Jaap 23-11-2021

Vertrouwde Shop met vriendelijk vakkundig personeel die als eerste willen weten wat je intereses zijn als jij je wens heb kenbaar gemaakt en daarna advieseren of jou keuse goed is.

Sophie 23-11-2021

Helaas al meermaals gedoe gehad met bestellingen. Zo kan bij een defect alleen het gehele product worden teruggestuurd, waardoor je bijvoorbeeld ook niet kunt shooten met de 2 overgebleven statieven van je achtergrondsysteem.
Of je besteld een complementair product en het 2e product komt bijna een half jaar later, omdat je zelf iedere 3 weken vraagt om een update (want updaten doen ze zeker niet). Heel vervelend allemaal en zeker omdat de klantenservice eigenlijk alleen aanhoort en verder geen service verleent. Het is dat ze zo'n groot assortiment hebben, maar anders zou ik om deze service nooit weer terugkomen.
Kamera Express 23-11-2021

Hi Sophie, wat vervelend om dit te lezen. Het is per product verschillend of deze direct te vervangen is. In sommige gevallen dient een defect artikel terug naar de leverancier gestuurd te worden. Echter willen wij je natuurlijk graag zo snel mogelijk van een nieuw artikel voorzien. Mochten wij hier nog iets in kunnen betekenen, dan ontvangen wij graag een mailtje met je ordergegevens via reviews@kamera-express.nl.

Harry veen 23-11-2021

Ik wilde de Plustek 8200i negatieven scanner kopen. Deze kostte de afgelopen maanden 339 euro. Ik dacht misschien komt er een aanbieding voor black friday en ja hoor de aanbieding staat op de site: van 399 nu voor 339 euro. Dit noem ik nou volksverlakkerij.
Kamera Express 23-11-2021

Hallo Harry. Helaas komen niet alle artikelen op onze website in aanmerking voor black friday. De prijs van € 399 is de adviesprijs. Wij verkopen het artikel voor € 339 zonder bijkomende black friday korting.

Maarten de Bruijn 22-11-2021

Uitstekende shop, goede service, scherpe prijzen en veel in voorraad. Ben al klant sinds het begin toen de eigenaar nog een shop had in zijn garage in Capelle aan de Ijssel. Regelmatig produkten gekocht en altijd goed en deskundig behandeld. Duidelijk een zaak om bij terug te komen.
Kamera Express 23-11-2021

Wauw! Wat geweldig om te zien dat je al zo lang klant van ons bent. Blij te horen dat wij nog steeds jouw adres mogen zijn voor je cameraproducten. Graag tot een volgende keer :D

Dick 22-11-2021

Ik heb 5 jaar lang, naar alle tevredenheid, een Canon Powershot G3 X fotocamera gebruikt en vond het nu tijd worden om een nieuwe camera aan te schaffen. Ik ben naar de Kamera Express Superstore in Groningen gegaan om een nieuwe camera te kiezen. Uiteindelijk was de keus voor mij niet moeilijk: de vorige fotocamera voldeed uitstekend en voor de oude fotocamera kon ik een mooie inruilprijs krijgen. Dus ben ik opnieuw voor een Canon Powershot G3 X fotocamera gegaan.
Kamera Express 23-11-2021

Soms is de camera die je hebt zo fijn dat je er geen afstand van wilt doen. Dat begrijpen wij als geen ander ;) Leuk om te zien dat je opnieuw voor hetzelfde model hebt gekozen en weer een behoorlijk aantal clicks kunt maken.

Harry Hollegien 22-11-2021

De manier waarop de mensen van Kamera Express met hun klant(en) omgaat vind ik echt heel goed. Er wordt geluisterd en meegedacht en goed geadviseerd! Het is een winkel waar je met plezier naar toe gaat om weer een nieuw product te kopen of om je service te laten uitvoeren. Zij hebben verder heel veel acties, die ik niet overal zie. Verder vind ik "Het Perfecte Plaatje" een mooie samenwerking tussen Canon en Kamera Express
Kamera Express 23-11-2021

Wat een prachtige review. Heel erg bedankt daarvoor. We zien je graag nog veel vaker terug!