Kamera-express.nl - Reviews & Ervaringen

Kamera-express.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 722 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,3

Manon 27-11-2021

Ik werd geholpen door een heel vriendelijke, geduldige en professionele medewerker, zeer aanbevelenswaardig.

Peter 27-11-2021

Aangeschaft een Sony camera A7C met 2 mooie Tamron lenzen. Complete set als vervanging voor mijn A6000.
In alle rust geholpen, goed geluisterd naar mijn wensen en eisen en ook kritisch wanneer nodig. Goed gevoel over de aankoop en zeker aan te bevelen om naar de kennis en kunde te luisteren van de experts.

Peter 27-11-2021

Ik had telefonisch een camera laten reserveren bij Kamera-Express in Eindhoven. Lang getwijfeld over de aankoop van een goede compactcamera, maar tijdens Black Friday toch toegehapt. De verkoper die mij hielp was zeer ter zake kundig, nam tijd voor mij en dacht goed mee bij de keuze van accessoires. Het bezoek aan de winkel was zeker van toegevoegde waarde. Ook de medewerker die ik telefonisch gesproken heb kwam erg vriendelijk en betrokken over. Ik was nog niet bekend met Kamera-Express, maar ben er nu erg enthousiast over.

renexxxk 27-11-2021

De OLED65G1RLA van LG voor een leuke prijs gekocht. Levering ging super snel! En ook nog eens 3 jaar extra garantie! Helemaal top!

Carola Kroonenburg 27-11-2021

Vanwege Black Friday mijn Sigma lens gereserveerd met korting via de website dit was snel geregeld en ze hielden hem 2 dagen langer voor mij vast inplaats van de gebruikelijk 24 uur. Goeie service! Donderdag heb ik deze opgehaald het was druk in de winkel maar toch nemen ze de tijd voor je in Breda alles wordt keurig uitgelegd en ze zijn niet gehaast wat heel prettig is. Verder vond ik het ook heel fijn dat ik door een vrouw werd geholpen, mannen zijn vaak wat technischer in hun uitleg maar Carola (naamgenoot) voelde dit heel goed aan en in Jip en Janneke taal begreep ik alles direct. Verder nog goed advies gehad over filters en deze aangeschaft. Verder had ik nog wat vragen via de mail gesteld over mijn aankoop en ik kreeg direct antwoord, heel fijn.
Kortom JA Kamera Express raad ik zeker aan ik ben al in verschillende fotozaken geweest maar nergens zijn ze zo vriendelijk en enthousiast als in Breda, dus ik kom voor mijn volgende aankoop zeker weer terug.

jrb 27-11-2021

Goede, terzake en deskundige service, niet kunnen betrappen op verkooppraatjes of onjuistheden. Complete voorraad in winkel of beschikbaar korte termijn. ook occasions

T,H. de Groot 27-11-2021

Super tevreden over deze winkel. Goede klantvriendelijke service en goed geholpen.
Medewerkers nemen alle tijd en geven prima advies. In tegenstelling tot andere camerawinkel zou ik Kamera Express zeer zeker aanbevelen, en kom hier ook zeer zeker weer terug.
Verkoopnummer: 10152806

Daalmeijer 27-11-2021

Ik koop eigenlijk voor 90% mijn foto producten bij Kamera Express. Fijne zaak, goede kennis aanwezig, goeie service.

Jos 27-11-2021

Duidelijke website, waar ik het Sigma objectief alvast kon reserveren voor afhalen in de winkel. Deze ligt goed bereikbaar in Maastricht. Zeer vriendelijk personeel, mooie zaak, veel keus. En € 100 euro kassakorting voor Black Friday is mooi meegenomen :)

Fo 27-11-2021

Tijdens black friday een pakket besteld, wat natuurlijk een drukke periode is. Erg tevreden met de snelle levering, het pakket kwam een dag later netjes verpakt aan. Mails vanuit kamera Express waren begrijpelijk en duidelijk hierdoor wist ik precies waar ik aan toe was. Zal een ander zeker adviseren hier een aankoop te doen. Ook service bij defecte of beschadigde producten is netjes en oplossingsgericht. Fijne winkel en webshop

Marti Schonewille 27-11-2021

Ik heb bij Kamera Express Arnhem 2 digitale camera's gekocht tot volle tevredenheid het bijzondere aan deze zaak is de
uitgebreide collectie, deskundig personeel, vriendelijk en hier is de klant nog Koning.
Mijn advies is dan ook voor dat U iets koopt ga ook even bij Kamera Express kijken.

Ria van Dooren 27-11-2021

Sympathieke verkoper. Legde alles geduldig uit, wat fijn is voor iemand, die niet gewend is om de benodigde informatie op internet uit te zoeken. Gisteren gekocht, vandaag in huis.
Het zou ook helemaal een 10 geworden zijn, als de tv ook voor ons thuis geïnstalleerd zou zijn geworden.

Paul 26-11-2021

I have made several purchases on the website and I m satisfied with the services offered. I highly recommend it!

Jos Beerens 26-11-2021

Vandaag overgestapt van de 70D MarkII naar de 90 D al enkele foto's mee gemaakt .Wat een geweldige camera, en een mooie inruilprijs gekregen voor mijn vorige camera.

Laxman negi 26-11-2021

Nice experience with shopping , it save my money, will follow for nice offer in future. And would recommend my friends for shopping here. It provides 5yr warranty itself it is great and never seen feature.
Thanks
Laxman

Robert 26-11-2021

Naast mijn aankopen via de website ook erg fijn geholpen in de winkel in Zwolle. Erwin heeft bij dit bezoek zeer goed meegedacht en kwam met de perfecte oplossing. Inmiddels heb ik mijn nieuwe set in gebruik en ben ik zeer tevreden. Bedankt Team Zwolle!

M 26-11-2021

Kamera Express Zwolle -
Super geholpen, zowel van te voren per e-mail en telefonisch als in de winkel. Fijn advies en goede uitleg over de overstap van mijn 90D naar de eos R. Er werd uitgebreid de tijd genomen hiervoor. Voor vragen kom ik daar zeker terug!

Skn 26-11-2021

Fijne winkel met personeel dat met je meedenkt. Goede duidelijke uitleg bij vragen.

Mitchell 26-11-2021

Vandaag weer opnieuw langsgeweest bij Kamera Express. Dit maal het filiaal in Utrecht. Ben wederom keurig netjes en vlot gelopen net zoals de vorige keer in Capelle a/d Ijssel. De verkoper nam uitgebreid de tijd voor me. En heeft ook alles heel goed uitgelegd over de extra garantie en cashback deal van Sony. Ook het uitproberen van het camera objectief was geen enkel probleem. Ben een beginnende hobby fotograaf maar voel me nu al helemaal thuis in jullie fantastische winkel. Hopelijk tot in januari als ik mijn volgende objectief zal aanschaffen in jullie winkel. Jullie hebben er een dik tevreden nieuwe vaste klant bij!

Karen 26-11-2021

Deze week een mountadapter gekocht die bleek bij een van mijn objectieven niet compatibel. Terug gegaan naar de winkel voor advies en een eventuele andere lens. Het was druk in de winkel en de sfeer gemoedelijk. Toen ik aan de beurt was voelde ik mij een beetje opgelaten omdat ik niet teveel tijd in beslag wilde nemen vanwege klanten die stonden te wachten. Dit werd vriendelijk weggewuifd "de winkel is tot 18:00 uur open en u bent aan de beurt". Ik voelde mij welkom en ben zeer prettig geholpen. De medewerker die mij eerder deze week heeft geholpen kwam nog checken of alles in orde was, fijn dat je mij herkend (met mondkapje). De sfeer tussen collega's en klanten is warm en gemoedelijk vanuit mijn ervaring. En ja, ik ben met goede informatie en nieuw objectief terug naar huis gegaan.

Vincent 26-11-2021

Deal voor 2 tv's was snel gesloten na de vraag voor een deal via mail. Na betaling ook volgende dag gelijk verstuurd. En door koerier aan huis gebracht. Prima service.

Celine 26-11-2021

Ik heb een nieuwe camera in de winkel van Kamera Express gekocht. Ik had me eerst online georiënteerd, zodat ik goed wist wat ik wilde hebben. Daarna in de winkel ben ik goed geholpen. De verkoopmedewerker dacht nog even met mij mee en ik kon mijn laatste vragen nog aan hem stellen. Daarna was ik helemaal overtuigd dat ik de juiste aankoop deed. Ik heb ook wat oude camera's en lenzen ingeruild. Deze inruilwaarde kon ik meteen gebruiken als korting op mijn aankoop, dus dat was super! Ze registreerden alles heel netjes. Daarnaast is het ook fijn dat ze met je meedenken over accessoires. Niet om je extra spullen te verkopen, maar echt vanuit hoe ik de producten zou gebruiken. Het voelt dan dus ook echt niet als een pusherig verkoopverhaal, maar echt als een adviesgesprek waarbij ze zich in jouw situatie verplaatsen en met je meedenken. Een hele fijne winkel met heel deskundig personeel!

Johan H. 26-11-2021

Mooie winkel met goed en kundig personeel wat alle aandacht en tijd aan je besteedt.
De website is ook prime zeer veel informatie en Mooie prijzen.
Kortom deze winkel niet overslaan bij een aankoop!

Jan Willem 26-11-2021

Zeer vriendelijk en uitgebreid geholpen. Mijn schreden op het fotografiepad zijn nog pril, maar ik ben met een mooie Sony A7 Mark III Body en diverse accessoires de deur uit gegaan.

Vincent 26-11-2021

Zeer vriendelijk geholpen bij Kamera Express Rotterdam nadat ik via de mail een reservering had aangevraagd voor de LG OLED48C16LA. Erg klantvriendelijk om de parkeerkosten te vergoeden op de factuur nadat er gevraagd werd of we met de auto waren gekomen. Beveel deze winkel van harte aan.