Kamera-express.nl - Reviews & Ervaringen

Kamera-express.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 809 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,3

René van Gils 29-11-2021

Ik vind Kamera Express een perfecte zaak, want ik werd teruggebeld nadat de verbinding was verbroken. Dat had ik nog nooit meegemaakt bij een groot bedrijf. Ook in de winkel zelf werd ik uiterst vriendelijk en deskundig geholpen. Ik ben blij met m'n nieuwe camera en heb ook nog een mooi bedrag voor het inruilen van mijn oude camera gekregen.

Herman 29-11-2021

Uitstekend advies! Snelle levering. Zeer betrouwbare Winkel. Kan ik iedereen aanbevelen!

JdG 29-11-2021

Snelle, correcte levering. Keurig laten weten wanneer ze komen afleveren. Gekochte item exact zoals beschreven op de website.

Jurrien 29-11-2021

In een woord perfect: meedenken, luisteren, rekening houden met wensen, eerlijk, geduldig, kan zo nog wel even doorgaan. Kortweg een aanrader.

Henri De Vrin 29-11-2021

Het voorbije jaar een Fuji camera & een GoPro10 bij KE gekocht en uiterst tevreden over de service.
Vooral de professionele én vriendelijke begeleiding tijdens de verkoop.
Ik had toen al plannen voor een nieuwe TV, xxx stelde voor om ook bij KE een offerte aan te vragen.
Echter, ik twijfelde omwille geen hulp tbv installatie & aansluiting !
Maar beloofd = beloofd, verleden week prijs aangevraagd nav jullie 'Black Friday' promo's.
De prijs die ik van xxx kreeg kon mij overtuigen. Hij heeft ook wat tijd voor mij vrijgemaakt bij de levering, informatie meegegeven mbt aansluiting, geholpen bij het laden in mijn auto ...
Kortom, een zeer aangename koopervaring en - vooral (bovenop de prijs) - het gevoel om als een gewaardeerde klant behandeld te worden.
Jullie zien mij zéker terug voor andere aankopen en vrienden & kennissen worden sowieso aangeraden om met jullie contact op te nemen.

Anoniem 29-11-2021

Misleidende reclame levertijd. Er wordt overal aangekondigd "nu besteld, morgen geleverd", zelfs in de mail waarin de levertijd bekend wordt gemaakt, maar dit is in mijn ervaring nooit de volgende dag zoals beloofd. Beloof het dan ook niet.

Martin 29-11-2021

Ik heb gebruik gemaakt van de inruil service van Kamera Express. Per mail heb ik contact gehad met de klantenservice. Keurige communicatie en duidelijke inruil prijzen met een min. en max. bedrag per item afhankelijk van de staat.
In de superstore Utrecht door een super vriendelijke medewerker geholpen. Hij denkt praktisch mee en uiteindelijk super tevreden met de deal die ik heb kunnen sluiten en mijn nieuwe Sony RX-10M4.

Madeleine Dingenouts 29-11-2021

Ik heb gekozen voor Kamera Express omdat zij de beste prijs bood voor de TV die ik zocht, de beste garantiemogelijkheden en de online communicatie zeer vlot en prettig verliep. Bovendien met een tweetal winkels niet ver van mijn huis, altijd een fysiek verkooppunt aanwezig. Daarboven werd de tv een dag later al geleverd en ook communicatie met de externe bezorgdienst verliep vlot en kwam de tv binnen het opgegeven tijdvak. Al met al een absolute aanrader, zowel voor wat betreft prijs als voor wat betreft service!

Peter 29-11-2021

Goede prijs / kwaliteit / service ! In eerste instantie geïnformeerd naar een open doos model maar Kamera Express kwam met een dusdanig mooi aanbod welke ik niet kon weerstaan. Dus toch een nieuw toestel gekocht via de service afdeling. Goede afspraak gemaakt en twee dagen later geleverd via Koerier. Perfect. Mooi toestel.

Jan Buiter 28-11-2021

Getrokken door de zeer scherpe prijzen en overtuigende advertenties, maar met nog veel inhoudelijke vragen en overwegingen om tot een zo goed mogelijke keuze te komen, besloot ik voor de aanschaf van een nieuwe camera af te reizen Kamera Express Zwolle i.p.v. te bestellen via de site van de webshop. Daar werden al mijn vragen op een bijzonder plezierige en deskundige wijze doorgenomen en kwamen we tot een goed onderbouwde keuze. Ook de promotionele extra's die gratis worden geboden bij de aankoop zijn waardevol en dus mooi meegenomen. Samenvattend: Zeer tevreden.

HJT 28-11-2021

Zoals altijd ook deze keer weer vriendelijke en duidelijke antwoorden via de mail en zeer snelle levering. Of je nu een occassion of een nieuw product koopt bij Kamera Express, je weet dat alles prima in orde is.

Astrid 28-11-2021

Uitstekend geholpen bij mijn zoektocht naar de juiste camera. Zowel online (per mail) als in de winkel (Zwolle) vriendelijk, deskundig en vlot geholpen. Erg tevreden.

Nadine 28-11-2021

Goed en eerlijk advies gekregen! Ik begin net met fotograferen, ik heb goede uitleg gekregen over de verschillende fototoestellen en mogelijkheden. Ik ben tevreden met mijn aankoop.

Sam Bakx 28-11-2021

Ik heb de Camera gekocht bij Camera Express, hier namen ze echt de tijd voor je.
Alles werd goed uitgelegd en er werd gekeken naar mijn wensen.

Jan en Joke 28-11-2021

We waren bij Kamera Express te Zwolle voor de aanschaf van mogelijk twee nieuwe fototoestellen.
Voor dat bezoek hadden we ons al voorbereid op de mogelijkheden en type camera die voor ons in aanmerking zou komen.
In de winkel werd daar goed op ingesprongen en gaven ons ook nog tips en aanvullende informatie over onze voorkeur de Sony RX10 m4.
Ondanks de drukte rondom black Friday werd voor ons ruim de tijd genomen.
We besloten er twee aan te schaffen.
De camera’s waren helaas niet op voorraad maar werden meteen besteld. Aan ons de keus om ze te laten bezorgen of af te halen.
Op de mail wisseling die we daarop nog hadden werd snel en goed op gereageerd. De dag erna konden we de camera’s al afhalen.
We werden aller vriendelijks ontvangen met een kopje koffie. Kregen uitleg over de camera. We gingen als tevreden klanten de deur uit en zullen er zeker naar terug gaan als het aan de orde is. We voelden ons kundig, vriendelijk en goed geholpen.

Ingrid 28-11-2021

Netjes geholpen, geven goede en gemeende adviezen. Snelle service. Aardig personeel

Leo van Mil 28-11-2021

Uitstekend advies, vriendelijk geholpen en deskundig.
De medewerker vroeg goed door op waar ik de camera voor ging gebruiken.
Dit maakt het maken van de juiste keuze voor mij gemakkelijker.

marco sluiters 28-11-2021

Goede winkel met deskundig personeel en altijd zeer scherp geprijsd.
Wat ik ook belangrijk vind is dat ze weten waar ze het over hebben dus veel kennis van de artikelen die ze verkopen, daar kunnen concurrenten een hoop van leren.

Lore 28-11-2021

De shop in Gent is ruim en aangenaam. Je vindt er alle producten onder 1 dak. Groot aanbod.
De hulp was zeer professioneel. Ik kreeg heel veel uitleg. Al mijn vragen werden geduldig beantwoord. Er werd mij ook bedenktijd aangeboden vlak voor de aankoop wat ik heel fijn vond. Ik kreeg hulp van verkoper .
Een hele positieve ervaring.

Rene 28-11-2021

Erg Mooie en overzichtelijke winkel in Eindhoven.
Goed geholpen en goede uitleg gekregen. Super camera die Canon eos2000D.
Mooie deal afgesloten vandaag.

Gerard 28-11-2021

veel beloven maar weinig doen annulatie komt niet tevoorschijn telefonisch heb ik niets aan ik moet schriftelijk een bevestiging die ik niet krijg
Kamera Express 30-11-2021

Beste Gerard, wij kijken graag voor je na of de annulering voltooid is en zullen je een bevestiging hiervan sturen. Mochten wij in deze nog iets voor je kunnen betekenen, dan ontvangen wij graag je ordergegevens via reviews@kamera-express.nl

Carla 28-11-2021

Geweldig mooie winkel In Zwolle en deskundig advies gekregen. Een onduidelijkheid is achteraf nog heel prettig opgelost.
Niets dan lof. Ik kom hier zeker weer en kan anderen deze winkel zeker aanbevelen. De klantvriendelijkheid is hartverwarmend.

Debby 28-11-2021

Altijd te vertrouwen duidelijke informatie en als je twijfels hebt, gewoon de klantenservice bellen die hebben ook heel veel kennis!
Ook in de winkel kunnen ze je goed helpen en duidelijk de verschillen laten zien!

Piet 28-11-2021

Fijne winkel snel en accuraat al meerdere artikelen gekocht perfect doen wat ze beloven en levering mooi op tijd !

René 28-11-2021

Ik kreeg alle gelegenheid een nieuwe 16-300mm zoomlens van Tamron uit te proberen en te vergelijken met mijn oude 18-200mm. De tijd en de goede informatie die ik kreeg gaven mij een goed gevoel bij deze grote uitgave. En over de inruilwaarde van de oude lens was ik ook nog tevreden. Fijn als ze daar niet moeilijk mee doen.