Kamera-express.nl - Reviews & Ervaringen

Kamera-express.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 808 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,3

Unver 06-12-2021

Ik ben altijd goed geholpen en goed inlichten gekregen voor al mijn vragen. Wat heb ik gekocht, Sony 6400, Sony a7 m2 , Sony a7 s3, dji ronin s, en een drone. Ben van allemaal content voor mij was een beetje moeilijk van Nikon naar Sony overschakelen daarmee had ik altijd vragen en altijd goed geholpen bedankt Kamera expres 👌🏽👍🏼

Theo 06-12-2021

Goed advies en uitleg over de aan te schaffen producten. Nemen goed de tij ervoor.

Christiaan 06-12-2021

Ik had een Philips 77" OLED op het oog, welke door diverse winkels werd aangeboden. Niet alle winkels hadden `m echter in voorraad en ook werd het toestel voor wisselende prijzen aangeboden. Kamera Express kon mij de televisie de volgende dag leveren tegen een goede prijs, dus was de deal snel gemaakt.

De televise werd de volgende dag door 2 man van een koeriersdienst netjes geleverd, echter bleek tijdens het uitpakken dat de televisie niet goed in elkaar was gezet / schade had. Daarom direct contact opgenomen met de klantenservice, foto's aangeleverd en werd mij de volgende dag medegedeeld dat zij het toestel zouden komen omruilen.

Helaas bleek deze op dat moment niet leverbaar. Na ruim 2 weken is het 'defecte' toestel keurig omgeruild en de nieuwe televisie geleverd. Qua communicatie had `t iets beter gekund. Ik kwam namelijk zelf tot de ontdekking dat het toestel tijdelijk uitverkocht was en moest zelf meermaals navraag doen naar de levertijd.

Al met al blij met mijn aankoop en de nette afhandeling!

Maaike 05-12-2021

Super fijn geholpen. Ik heb nog helemaal geen ervaring met fotografie en wist ook niet goed welke camera ik nou precies moest kopen om mee te beginnen. Bij Kamera Express in Utrecht ben ik super goed geholpen. Ze luisteren naar mijn wensen en hebben hier passend en duidelijk advies op. Uiteindelijk mijn eerste echte camera gekocht bij hun, waar ik super blij mee ben. Een winkel om aan te raden.

Huub 05-12-2021

Op een prettige-, correcte manier en met kennis geholpen bij de inruil en aankoop van mijn nieuwe Sony camera.

JvH 05-12-2021

Mooie winkel waar de producten goed zijn opgesteld en daarbij personeel die al je vragen weet te beantwoorden en je goed advies geeft. Ook na levering staan zij je bij met vragen op allerlei gebied.

Gerda 05-12-2021

Zeer professionele uitleg van verkoper zodat we een onze keuze eenvoudiger konden maken. Zeer vriendelijk, ruime keuze, geen druk en heel veel uitleg.

Eric H 05-12-2021

De locatie van de winkel is top! Een paar eigen parkeerplaatsen maar ook in ruime mate andere opties binnen loopafstand.
Het personeel is terzake kundig, behulpzaam, vriendelijk en neemt de tijd voor je. Ook wanneer het druk is.

MvK 04-12-2021

Kamera express Groningen is een mooie overzichtelijke winkel, leuk personeel wat goed advies geeft .
Ze geven je een welkom gevoel, je bent er zeker geen nummer. Ik ga graag naar Groningen, ook als ik het via de overzichtelijke webshop kan bestellen. Persoonlijke benadering spreekt mij meer aan.

JW 04-12-2021

Vandaag een canon eos R6 gekocht bij Kamera Express in Zwolle. Wederom voortreffelijk geholpen door ***. Geen haastige deal gesloten, maar alle tijd genomen voor uitleg en advies. Enorme vakkennis, die duidelijk en rustig wordt uitgelegd. Is enthousiast en haalt alles uit de kast om zijn klanten tevreden te stellen. Kortom geweldig service.

Sabine 04-12-2021

Super snelle levering
Ook als je een vraag heb antwoorden ze u snel.
Ook super blij met mijn objectief 😁😉

Ik koop hier zeker nog

Lisa 04-12-2021

Ik ben al meerdere keren naar de winkel in Arnhem gegaan en de service vind ik daar altijd erg goed. Je wordt goed geholpen en alles wordt begrijpelijk uitgelegd, ook als je bijvoorbeeld nog niet veel weet van camera's. Daarnaast zijn de medewerkers altijd vriendelijk en nemen ze de tijd voor jou als klant.

Ook vind ik de site van Kamera-Express erg overzichtelijk en goed te gebruiken. Je vind hier alles wat je nodig hebt en vaak ook met een leuke actie of korting.

E.S. 04-12-2021

Word veel beloofd maar niet nagekomen. Men moet goed luisteren naar wat er gezegd word want voordat je het weet kom je met meer dingen thuis als waar je voor kwam. Oude camera moet je gelijk inleveren zodat je zonder zit omdat ze de nieuwe niet in de winkel hebben. Zou volgende dag verstuurd en geleverd worden. Na tel contact bleek dit niet te kloppen en word het later. Acties die worden gepresenteerd is geen garantie dat ze de camera’s voldoende op voorraad hebben in de winkel. Personeel is duidelijk opgeleid om meerdere zaken te verkopen.
Kamera Express 07-12-2021

Wat vervelend dat je de bestelling nog niet in ontvangst hebt mogen nemen. Wij zien dat deze wel al onderweg is naar je, maar door drukte bij de koeriersdienst nog niet aan je is uitgeleverd. De bestelling wordt naar verwachting later vandaag bij je afgeleverd.

fastdanny 04-12-2021

zeer ruime goed ogende winkel/superstore met zeer vriendelijke vlotte en zeer deskundig personeel met goede raad en advies.
vooral Carola/Victor/francois. chapoo.

Jos 04-12-2021

Ik heb via de webshop van Kamera Express een Sony camera gekocht en ben zeer tevreden over de manier hoe alles snel en goed is afgehandeld. Er wordt duidelijk en snel via e-mail gecommuniceerd over de verdere afhandeling van de bestelling. Op de vragen die ik heb gesteld aan de klantenservice werd er snel en correct gereageerd.

Gerrit 03-12-2021

Na 4’5 gebruik van tv onverwachts vlekken achter glasplaat tv De klacht besproken met de Klantensevice van Kamera Express . Er zat 5 jaar garantie op de tv en aan de hand van de foto,s van de klacht werd er gelijk actie ondernomen .
Met bijbetaling hangt er nu een mooie nieuwe aan m,n muur. Snelle service en goede afhandeling.
Top service 👍

DM/Hengelo 02-12-2021

Bij het zoeken naar een LG led tv ( LG 50UP7800LB) op de website van Kamera-express een aantrekkelijk aanbod aangetroffen. Prijs van de tv en de (veronderstelde) kwaliteit van de webshop gaven de doorslag voor het maken van een reservering van het betreffende toestel. De daarop volgende dag het toestel gekocht/opgehaald in de (fysieke) winkel. Prettig en vriendelijk te woord gestaan, goede informatie. Goede service bij de aflevering.

Anoniem 02-12-2021

Vriendelijke service. Ik werd uitgebreid geholpen bij het kiezen van een flitser voor mijn camera.

Bert 02-12-2021

's Morgens product gereserveerd via website en lag mooi klaar toen ik het kort na de middag ging ophalen.
Zeer complete uitleg gekregen. Super service met echt kennis van zaken!

Aurelie 02-12-2021

Ben zeer tevreden van het gamma, de prijs, de info op de site en de service. Momenteel niets aan te merken.

Sylvia 02-12-2021

Prettige en deskundige hulp in de winkel. Wordt goed meegedacht en op basis daarvan erg blij met de aankoop van mijn camera!

Ron 02-12-2021

Erg goed geholpen en zeer blij met mijn platenspeler. Fijne en deskundige mensen in de winkel in Rotterdam.

Æbel de Vries 02-12-2021

De ontvangst en service van de verkoper was helder en ter zake doende.
Gesprek vlot en ‘gezellig’ en met kennis van zaken.

Jessie 01-12-2021

Erg goed geholpen online en in de winkel. Het product werd meteen apart gehouden, zodat ik hem later op de dag kon ophalen. In de winkel ook nog een erg goede uitleg gekregen. Ik ben zeer tevreden!

Gerda 01-12-2021

Het is een ruime nette winkel, heel overzichtelijk. De coronaregels worden goed nageleefd. De verkoper is zeer hulpvaardig en kundig. Hij vroeg waar ik de camera voor wilde gebruiken en dacht echt mee. Hij gaf me ook een compliment dat ik al zoveel bestudeerd en bedacht had.