Kamera-express.nl - Reviews & Ervaringen

Kamera-express.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 714 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,3

Peter 11-12-2021

Ik had redelijk onderzocht welke macrolens ik zou gaan kopen. Toch ben ik met een andere lens de deur uitgegaan
in Capelle a/d IJssel. Dit als gevolg van een aantal vragen die de verkoper aan mij stelde wat ik nou precies wilde gaan doen in de macro fotografie. Zijn advies was toch wat anders dan ik zelf voor ogen had. Prima advies gehad.

martin 11-12-2021

zeer netjes en deskundig geholpen bij kamara express almelo zeer blij met de nieuwe tv

Walther 11-12-2021

De vooraf voor mij gereserveerde scanner heb ik afgehaald ondanks dat verzenden kosteloos was. Persoonlijk contact vind ik belangrijk. Tevens kon er een goede inruildeal gemaakt worden met mijn meegebracht gebruikt Nikon objectief. De afhandeling was zonder meer correct en tijdens het wachten op mijn beurt zag ik dat ze hier ook een uitgebreid assortiment drone camera's hebben. Opvallend was dat het vakkundig personeel alle aandacht had en tijd nam voor elke klant. Al eerder was ik in de superstore 's-Bosch geweest en ik zal er beslist weer terug komen voor een volgende aankoop .

Rolandoman 11-12-2021

Enthousiaste verkoper die veel kennis van zijn producten heeft. Door deze kennis en het luisteren van mijn wensen maakte hij een selectie welke producten in aanmerking kunnen of konden komen. Fijne daarbij was dat er in diverse prijsklasse producten werden gepresenteerd. Naast mijn eigen huiswerk heel veel (begrijpelijke) informatie verkregen die uiteindelijk voor mij de beste keus is geworden. Totaal geen druk, maar toch overstag, waarbij het absoluut geen emotionele aankoop is of wordt.

Rosch 11-12-2021

Ik kocht er een statief tegen een goede prijs. Het werd snel verzonden. Helemaal top !

Finus Weidema 11-12-2021

Heb al een aantal artikelen bij Kamera Express gekocht en ze beloven wat ze doen. De artikelen worden zoals beloofd de volgende dag geleverd en is ook te volgen met het mailtje wat ze aan je versturen. Alles is ook netjes verpakt en een overzichtelijke factuur.

TBK 11-12-2021

Ten eerste redelijk dicht bij mijn woonplaats, verder een zeer prettige en schone winkel en parkeerplaats genoeg en het belangrijkste vind ik dat ik een goede inruilprijs voor mijn apparatuur heb gekregen en zeer goed en informatie geholpen ben door het personeel.

Arjan 11-12-2021

Heel mooie TV gekocht via een hele scherpe persoonlijke deal, waarbij ik erg vriendelijk en kundig via de chat ben geholpen. De TV werd de volgende dag geleverd zonder problemen. Al met al erg tevreden over mijn aankoop via Kamera Express.

Matija Stoja 11-12-2021

Vriendelijk mensen en goed advies, maar soms heb ik problemen met bestellen op de website en de prijzen voor sommige dingen zijn hoger daan de competitie. Maar de acties zijn wel goed.

tony 10-12-2021

kamera express vind ik een goeie winkel om te komen omdat je vriendelijk geholpen word maar ook naar je geluisterd en goed advies krijgt. zou zeker aanruidea=n om naar kamera express amsterdam te gaan

Per 10-12-2021

Ik koop mijn apparatuur in de vestiging Capelle a/d IJssel. Daar krijg ik altijd gedegen advies van verkopers die daar de tijd voor nemen. Deze keer na advies besloten om een Sigma 150-600mm Contemporary te kopen.

Adriaan II 10-12-2021

Op donderdag 25 november de Panasonic Lumix DC-FZ1000 II besteld en deze stond op 26 november al op de deurmat. Inclusief enkele accessoires. Wat heet snelle service in deze drukke periode! Ik vind dit een professionele winkel ( en web) met idem medewerkers/adviseurs.

Jolanda Weggemans 10-12-2021

naar het online zoeken naar een camera kwam ik steeds weer terug op de site van kameraexpress. Daarom naar de winkel in Zwolle gegaan voor persoonlijk advies. Daar trof ik een enorme fijne, vriendelijke en enthousiaste verkoper. Er werd goed naar mijn wensen geluisterd en mij een hele mooie camera aangeboden. Vol enthousiasme kreeg ik ook nog advies en uitleg. Uiteindelijk heb ik de camera gekocht en ben heel blij met mijn aankoop. Ik ben heel erg tevreden !

Jan 10-12-2021

Fijn en vakkundig geholpen, goed uitgelegd wat de verschillen van diverse camera's zijn. Nemen veel tijd om alles rustig uit te leggen.

Ed 10-12-2021

Slechte retour afhandeling.
Hellaas heb ik een minder goede ervaring. ik ben niet zo van een review schrijven echter nu is het emmertje vol.
15 werk dagen geleden een overigens netjes op tijd geleverd product terug moeten brengen. dit kon, en heb ik bij de winkel zelf afgeleverd.
helaas na 3 weken nog steeds me geld niet terug. ook na twee telefoontjes waar het antwoord was..ik ga het opnemen en dan ga je met de volgende ronde mee. dat was niet wat ik wilde horen zeg maar na dat je 3 weken op je retour centjes heb moeten wachten.
Op het moment van schrijven helaas wel beloofd maar nog geen mail, telefoon met een uitleg of geld retour.
Helaas kan ik die niet anders als slecht bestempelen.

Gr..
Kamera Express 13-12-2021

Beste Ed, dank voor je review. Het is zeker niet de bedoeling dat de terugbetaling zoveel tijd in beslag neemt. Onze excuses hiervoor. Mocht het probleem onverhoopt nog niet opgelost zijn, dan ontvangen wij graag de ordergegevens via reviews@kamera-express.nl, zodat wij dit direct voor je op kunnen lossen.

H.Jansen 09-12-2021

Op internet eerst even enkele producten vergleken en hierna naar een filiaal gegaan van kamera expres en vervolgens zeer vriendelijke en informatieve voorlichting gehad en met een leuke kamera en voor een nette prijs naar huis gegaan.

Tamara 09-12-2021

Op de site eerst uitgebreid gekeken naar het assortiment. Op basis van de keuzestappen al een aantal mooie camera's kunnen vinden. Vervolgens ben ik naar de winkel gegaan en werd ik door een ervaren iemand te woord gestaan en geholpen.
Uiteindelijk heb ik een super mooie, goede camera gekocht voor een leuke prijs.

DK 09-12-2021

Duidelijke uitleg. Geen opdringerig gedrag. Voor zulke aantrekkelijke prijzen in combinatie met de goede service wat mij betreft een 10. Met plezierig gevoel een aankoop gedaan

C Schuilenburg 09-12-2021

Netjes geholpen. Telvisie online besteld en kon het direct afhalen. Bij aankomst bleek een nieuwer model voor dezelfde prijs beschikbaar. Goede service dus! Bedankt!

R Schuilenburg 09-12-2021

Prima geholpen! Mooie televisie gekocht voor een goede prijs. En nog verlengde garantie ook. Dat is helemaal mooi!

PJ Kruijt 09-12-2021

Waarom voor deze shop gekozen, heb in verleden hier meerdere producten gekocht, toen was hier een foto en audio zaak gevestigd genaamd Voka. Als je op de Oostzeedijk rijdt lijkt het of er geen foto zaak meer bestaat, maar bij nader onderzoek heeft zich hier Kamera Express gevestigd. Mijn laatste keer was ergens in december 2012 heb hier toen een Samsung 46 inch smart tv gekocht.
Heb nu een LG Oled55G1RLA smart tv hier gekocht, een medewerker ( Servet) heeft mij prima geholpen en het verschil uitgelegd tussen een lcd led en een oled tv. Heb de tv nu 2 weken in bedrijf, het beeld is mooi en de kleuren zijn prachtig. De standaard muurbeugel is in ons geval geen optie, omdat wij de tv ca. 45 graden of meer willen draaien. Het geluid is prima ik ben dik tevreden.

Nathalie vd welle 08-12-2021

Ik vind de service van kamera express geweldig kundig en vriendelijke personeel.

Goede informatie bij vragen over de Aanschaf van macro lens. En online wat een lensen tas gereserveerd en het gelijk de zelfde dag nog opgehaald.

Al mijn camera aankopen gedaan bij kamera express in Maastricht.

Super fijne winkel

Eileen 08-12-2021

Ik trek vooral analoge foto's en ze hebben hier een goed aanbod aan benodigdheden zoals filmrolletjes, ontwikkelaar etc. De meeste producten zijn hier ook steeds in stock, wat in vele andere winkels niet zo is. Ook erg snelle verzending en de producten worden mooi verpakt en zijn exact zoals ze op de site worden weergegeven.
Ook handig dat ze van veel verschillende rolletjes multi-packs hebben om het voordeliger te maken.

Dick 08-12-2021

Duidelijke en uitgebreide informatie op de site. Alles is logisch en makkelijk te vinden. Mijn keuze om naar een shop te gaan is gemaakt om de producten ook te kunnen zien en vergelijken. Ik ben daar vriendelijk en adequaat geholpen.

Karl Gunter Hermanns 08-12-2021

Heel vriendelijke bediening ik ben echt tevreden met Kamera Express
ik ben er ook al jaren klant