Kamera-express.nl - Reviews & Ervaringen

Kamera-express.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 722 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,3

Alex de Haan 09-10-2021

Prima service en professioneel advies, snel geholpen en alles was aanwezig. Vriendelijk personeel.

Deborah 08-10-2021

Goede service en duidelijke uitleg, ik had een camera op het oog en door de medewerker van Kamera-express heb ik de keuze gemaakt om de camera direct aan te schaffen.

Boris 08-10-2021

Vriendelijke medewerkers. Professioneel en nemen de tijd voor mijn vragen. Kijken samen naar de beste optie voor een nieuwe camera; naar mijn wensen en portemonnee.

Cindy van wijk 07-10-2021

Ik ben heel prettig en deskundig geholpen in de deze winkel. Ze namen de tijd voor je en dat is erg prettig, want ik heb de Sony a7lll gekocht en is flink bedrag wat je uitgeeft en je wilt een goede keus maken als je een camera koopt. Dus echte aanrader om naar kamers-Express te gaan in Den Bosch!!!

Een detail wat verbetert mag worden en dat is de inrichting van de winkel. Deze is wat kaal en ongezellig en weet zeker dat die beter kan!
Kamera Express 07-10-2021

Fijn dat je zo goed geholpen bent in Den Bosch Cindy! We zullen je tip even doorgeven. Vaak hebben we meer op voorraad, maar er zijn momenteel helaas veel producten niet op voorraad bij de leveranciers.

J. Klos 06-10-2021

Ik heb bij Kamera Express een systeemcamera gekocht. Ik kreeg een deskundig advies en werd vriendelijk te woord gestaan. Fijn dat ze op zondag open zijn!

Michel 06-10-2021

Canon R6 gekocht. De garantie van 5 jaar vind ik belangrijk. Daarbij prima geholpen op een zondagmorgen. Mogelijk geluk gehad dat 't niet druk was, maar alle tijd werd genomen om tot een juiste keuze te komen. Jammer dat de groothoeklens nog niet leverbaar was.
Kamera Express 07-10-2021

Ook al is het wat drukker, we zullen altijd al je vragen beantwoorden. Zelfs op een zondagmorgen ;) Vergeet je de 5 jaar garantie niet even aan te vragen?

JvdZ 06-10-2021

Prima geholpen in de winkel. Personeel heel vriendelijk en goede uitleg. Bij teruggave van een pas gekocht objectief werd niet moeilijk gedaan en netjes afgehandeld.

Inge Heremans 06-10-2021

Het was moeilijk om de juiste zonnekap voor de lens Canon 18-135mm online te vinden. En omdat ik verschillende zaken nodig had besloot ik om naar de winkel te rijden ipv het online te bestellen. De winkel was gemakkelijk te vinden (toch met de auto) en ik werd direct geholpen. De uitleg was heel degelijk en de verkoper heel vriendelijk. Een aanrader!
Kamera Express 07-10-2021

Fijn dat die optie er nog is, niet waar Inge? Goed om te lezen dat je nu de juiste producten hebt kunnen vinden!

Raf 06-10-2021

ik heb deze printer gekocht in dilbeek,macheert perfekt qua installatie,ook via extra mail,toffe assistentie cfr kamera-express,aanrader!
Kamera Express 07-10-2021

Bedankt dat je ons aanraadt Raf. Hopelijk kan je nog mooie afdrukken maken met de nieuwe printer.

Wied 06-10-2021

Na twijfel tussen Sony 24-70 GM en Sigma 24-7- DG DN. Heb ik uiteindelijk voor Sigma gekozen. ik heb deze lens al ruim 6 maanden. Super tevreden over deze lens. Alleen komt er helaas stof achter het glaswerk omdat het een uitschuifbare zoomlens is.
Maar tegenwoordig heeft Sigma daar dus een modificatie voor.
al met al super blij met deze lens....zit 70% op mijn camera
Kamera Express 07-10-2021

Wat leuk om te lezen hoe iets bevalt na een aantal maanden in gebruik. Veel plezier ermee, maar dat komt zo te lezen helemaal goed.

Janneman 05-10-2021

Mijn foto-apparatuur was inmiddels wat verouderd en ik wilde een handzamer toestel, geschikt voor beginners. Ook wilde ik m'n oude apparatuur inleveren.
De winkel te Antwerpen was luchtig en corona-proef, zelfs nu de maatregelen niet langer van kracht waren; dit gaf me een veilig gevoel. De verkoper was niet alleen technisch zeer goed op de hoogte van zijn product, daarbij gaf hij blijk van een grote klantgerichtheid. Mijn spervuur van vragen werd snel en accuraat beantwoord. Zijn adviezen en suggesties hebben me ontzettend geholpen om de juiste keuzes te maken. Ook heb ik dankbaar gebruik gemaakt van te overname faciliteit van m'n oude apparatuur, wat me de rompslomp van een mogelijk aanbieden op internet bespaarde. Dit alles maakt dat ik als zeer tevreden klant deze winkel heb verlaten met de stellige bedoeling om er later terug te keren om bijkomend materiaal aan te kopen.
Kamera Express 06-10-2021

Wat een mooie review Janneman, hartelijk dank daarvoor. Wij wensen je veel plezier met je aankoop en zien je graag nog eens terug in onze winkel.

Michelle 05-10-2021

Afgelopen week heb ik een lens gekocht bij de Kamera Express winkel in Zwolle. Hier ben ik ontzettend vriendelijk en persoonlijk geholpen. Ze hadden veel interesse in wat ik allemaal deed met fotografie en hadden vervolgens wat fijne tips voor me, voor zowel apparatuur/accessoires als technieken. Er is mij gezegd dat ik altijd vrijblijvend mag komen met vragen, ook als ik niet direct iets wil kopen. Zeer tevreden!
Kamera Express 06-10-2021

Bedankt voor je review Michelle. Wat fijn dat je zo warm bent ontvangen in onze winkel in Zwolle. Dat gevoel willen wij al onze klanten geven. We zien je zeker graag nog eens terug!

Pim 05-10-2021

Analoog rolletje, kodak ultra 400, gekocht bij Kamera Express Maastricht, met eigen camera. Zo goed geholpen hoe het allemaal werkt! Fantastisch!:)

Boef 04-10-2021

Binnen twee maanden heb ik 2 TVs gekocht bij Kamera Express.
Ook deze keer ben ik heel tevreden over de aanschaf.
De extra garantie, 5 jaar in totaal, deed mij besluiten om weer bij KE te kopen.
Maar uiteraard hoop ik die garantie nooit te hoeven aanspreken... :-0
Kamera Express 05-10-2021

Zo, dan is de eerste tv goed bevallen! Vergeet de garantie niet even aan te vragen via onze website. Uiteraard hopen wij met je mee!

henny 04-10-2021

fijn geholpen ,vriendelijk personeel en een grote winkel vol keus, goede aanbiedingen

Raymon 04-10-2021

Mijn ervaring met Kamera Express Eindhoven is iedere keer dat ik er kom prima. De medewerkers zijn heel behulpzaam en hebben verstand van zaken. Heb net een canon R6 body gekocht en ben goed geadviseerd hierover.
Kamera Express 05-10-2021

Wij zijn ook blij met onze toppers van Eindhoven! Veel plezier met je nieuwe R6, maar dat komt vast wel goed.

M 04-10-2021

Ik ben uiterst tevreden over mijn nieuwe sony dsc rx10 mark 4. Verbluffend over alle mogelijkheden van deze camera. Goed geholpen en uitleg gehad in de winkel in Groningen
Goeie service.
Kamera Express 05-10-2021

Dat snappen we wel, dit is ook een mooie camera die heel all round is.

Leo Hendriks 04-10-2021

Tijdens onze vakantie in het zuiden zijn we op zoek gegaan naar een gespecialiseerde zaak in fototoestellen. We kwamen in Maastricht uit en hebben de uitleg tijdens ons eerste bezoek over de verschillende toestellen als zeer prettig ervaren. Tijdens ons tweede bezoek hebben we de keus gemaakt en heeft de verkoper ons goed begeleidt.
Kamera Express 05-10-2021

Leuk dat jullie bij ons terecht zijn gekomen. Veel plezier van de nieuwe camera!

Heleen 03-10-2021

Kamera express stond bij mij al goed bekend en in de winkel in Maastricht ben ik zeer prettig geholpen en goed geïnformeerd.
de uitleg was duidelijk en ik ben blij naar huis gegaan met mijn nieuwe Canon Eos M50 mark II
nu ruim een week later heb ik er flink mee geoefend en ben zeer tevreden met mijn aankoop.
Je kan snel met de camera aan de slag, de uitleg via de Camera is erg duidelijk.
Al doende leert men.
Binnen krijg ik mooie scherpe foto's zonder flits te gebruiken.
De foto's kunnen op een eenvoudige manier direct naar je telefoon of computer gestuurd worden via WiFi.
Tot op heden ben ik tevreden.
Kamera Express 05-10-2021

Veel plezier met jouw nieuwe topper van een camera. We snappen wel dat deze goed bevalt, gezien het een echte all rounder is!

Cheyenne 03-10-2021

Super fijne winkel! Ze geven goede service en ze zijn eerlijk tegen je, ze proberen je niet iets aan te smeren maar ze willen je echt iets goed verkopen.
Ik heb de Canon eos RP aangeschaft daar. Eigenlijk was ik van plan om een andere te kopen. De medewerkers daar hebben naar mijn wensen geluisterd en samen zijn we bij die mega vette camera gekomen. Enige nadeel aan deze camera is de accu duur, maar dat is al snel opgelost door een extra accu aan te schaffen.

De winkel is een goede aanrader als je goed en eerlijk advies wilt.
De camera is goed voor zijn prijs. Zeker als je een extra accu koopt.
Kamera Express 05-10-2021

Wat een mooie aankoop heb je gedaan met de RP. Soms kom je samen toch op een heel andere camera uit dan je eerst in gedachten had.

Drummerdelight 03-10-2021

Met de overstap naar een volledig nieuw camera systeem in gedachten, werd ik geholpen door een minstens even gepassioneerde en ervaren fotograaf Stijn aan de balie. Die kon me alle nodige advies en mening geven over de eerste bestelling van een super Sigma 105mm lens 'The Bokeh king'. Ondertussen heb ik de mogelijkheid gekregen om diverse lenzen te laten komen en te bekijken om vervolgens de volgende lens(zen) aan te schaffen.

Drummerdelight 03-10-2021

Na de aankoop van mijn eerste L-mount lens, nl. de 105mm 'Bokeh King' bij Kamera Express kocht mezelf een tweede L-mount Sigma 40mm lens bij deze fijne winkel te Gent. Dankzij de mogelijkheid om enkele L-mount lenzen naar hun winkel te laten komen, kon ik beter mijn keuze maken in mijn op te bouwen nieuw systeem. De winkelbediende was geduldig en behulpzaam. Ik nam dan ook een optionele verzekering die me toch enige gemoedsrust en zekerheid geeft.
Kamera Express 05-10-2021

Gefeliciteerd met jouw L-mount aankopen! Slim ook om gebruik te maken van ons Care Plan voor deze aankoop.

Louise 03-10-2021

Wij werden op een zeer prettige en deskundige wijze geholpen. Het advies over de aan te kopen camera was duidelijk en heeft er toe geleid dat ik direct tot aanschaf ben overgegaan.

Michel 03-10-2021

Zeer tevreden! Na de aanschaf van mijn sony FDR-ax53 via de webshop constateerde ik dat er een heel klein haartje op de lens zat.Aangezien dit in een afgesloten ruimte zit ik heb ik contact opgenomen met Kamera express.Ik kon hem opsturen of omruilen in de superstore vestiging.Aaangezien Amsterdam voor mij omruilen het beste uitkwam heb ik hem daar kunnen omruilen.Profesioneel personeel en vriendelijke afhandeling.Dit was niet de eerste keer dat ik bij Kamera express iet gekocht heb ....en zeker niet de laatste keer :)
Kamera Express 05-10-2021

Oei, dat is inderdaad vervelend, vooral als je dit terugziet op je materiaal. Gelukkig konden we hem snel voor je omruilen. Graag tot een volgende keer Michel!

Dave Brands 03-10-2021

Online shop met een groot assortiment en een degelijke voorraad. Is het elders niet op voorraad, grote kans dat ze het hier wel hebben. Qua prijzen volgen ze de markt, echter zijn er vaak aanvullende acties die hier bestellen erg interessant maken. Bestellen is super eenvoudig én bij vragen is online support erg behulpzaam.
Kamera Express 05-10-2021

Top dat onze acties je zijn opgevallen Dave. Ook top dat onze klantenservice in de smaak is gevallen.